O Krullie dat meen je niet?!?!?! Waaaaahaha wat spannend! Onze berichten hebben elkaar gekruisd denk want had t nog niet meegekregen net! Nou t zou super zijn t verlies mee te financieren en hopen dat ze nog iets om hoog willen! Ene kant denk ik wel dat die kans er is omdat j altijd iets lager bied zodat j nog iets omhoog kan of stom vb Miss maar j zet iets hoger op marktplaats zodat j nog iets kan zakken Denk dat met huizen ook n beetje zo werkt maar eerlijk gezegd heb ik er weinig kaas van gegeten! Ontzettend spannend allemaal ff zeg! Wie weet ga j dan toch nog voor de bevalling naar jullie nieuwe huis! Kunnen we er lekker over kletsen want er gaat echt veel op je afkomen! Ik moest net f huilen/ontladen van afgelopen dagen T was zo spannend en moest zoveel regelen en er is zoveel te doen voor 21 dec.. Besefte me ook hoe kort t nog maar is tot februari en hoeveel er nog moet gebeuren en veranderen voor die tijd Maar zo fijn voor t eind van t jaar al n heel eind te zijn.. Echt fijn! Hoop dat jullie ook snel duidelijkheid hebben! O liesje wat spannend om Stiekum blauwe muisjes te halen hihi Zal t ook nog op m'n lijstje zetten! Veel plz morgen als j gaat.. Vind die kant n klaar ook vaak niet zo Maar de groente lasagna van Ah vind ik dan wel weer lekker op z'n tijd Hoewel vers t allerlekkerst is hoor Idd niet meer gaan slapen wel f lekker gelegen en zo voor de buis met n filmpje en lekkers Fijne avond allemaal!
Wow serieus?! Wowwwww we schrijven wat af Weet nie zeker maar bij 500 pagina's moet j een deel twee openen toch?
Meiden morgen weer meer maar vraag me wat af. Hebben jullie ook van die zweet voeten? Ik wordt naar van mezelf hahaha wist niet dat ik het in me had. ( lig nu echt helemaal dubbel van het lachen ) tot ergernis van de buurvrouw hoor ik wel. Ze wil slapen wat nu nog meer op mijn lachspieren werkt. Hahah
Hahahahaha Nee.. Niet dat ik weet iig wat nie is kan nog komen.. Krullie dacht k wel dat ze zei? Hou je je buuf nog wakker of slaap je al lekker?
Poe weer een slechte nacht achter de rug. Veel draaien om weinig geslapen, kon mijn draai niet vinden om 4 keer geplast. Zo werken tot 12, ben benieuwd of i k het volhoud. Zo genoeg geklaagd haha
Klaag maar lekker hoor @lins. We herkennen het allemaal. Wat voor werk do e je? Hier ook een nacht met vier keer plassen. Maar wel redelijk geslapen.
Nou meiden, we hebben niet zoveel geluk de laatste dagen qua kwaaltjes en slapen enz!! Hier ook weer een slechte nacht! Nog een uurtje les en dan lekker naar de stad. Ga lunchen met een vriendin. Denk dat het daarbij blijft, ben te gaar om nog echt de stad in te gaan enzo. @Marlies: ik heb wel zweetvoeten gehad t eerste trimester, t was snel weer over. Goede geurvreters kopen en dan is het opgelost @Dtje: oh nee hoop niet dat het doorzet!!
hey meiden, @marlies: hier geen zweetvoeten gelukkig....Maar heb het wel veel warmer dan ik het normaal altijd had. normaal had ik met deze temperatuur allang een dikker dikbed erop liggen, maar daar moet ik nog echt niet aan denken. @lins: het is alweer bijna 12 uur dus ik hoop dat je het hebt kunnen volhouden. Zwaar om te werken na zo'n nacht... Vervelend dat ik hier meer mensen hoor over rotnachten... Ik heb daar gelukkig nog weinig last van. Lig best lekker met dat extra kussen en probeer zoveel mogelijk water vooral in de ochtend te drinken, in de middag al iets minder en 's avonds drink ik nog minder. Hierdoor hoef ik nog (maar) 3 keer ofzo eruit in de nacht. Omdraaien is wel erg zwaar hoor....Dat wordt straks nog wat. @krullie: heerlijk de stad in om te lunchen. En wie weet nog een winkel in om wat leuks voor de kleine te kopen? En dan.... weekend!!!!! Hoe is het met je hoofdpijn nu? @D: wat ontzettend balen dat je weer hoofdpijn hebt....bah! hopelijk zet het niet door en wordt het geen migraine, ik duim voor je! @ego: ben woensdag begonnen met iets minder werken. Begin nu dus elke dag een paar uur later. Hierdoor zijn de werkdagen een stuk korter. En eigenlijk had ik gistermiddag en vandaag voor de klas gemoeten, maar zooooo heerlijk dat dat dus niet meer hoeft. Ik ben zoveel relaxter vandaag opgestaan met dat idee. kan nu op m'n dooie gemak wakker worden en opstaan, waardoor ik echt 's ochtends al veel minder harde buiken heb (2 ipv 7 ofzo...). heb best nog wel wat harde buiken hoor, maar echt een stuk minder dus. Ik had ze vooral in de avond echt heel veel. Ook dat is nu al wat minder. Maar goed, je mag ook best wel wat harde buiken hebben, dat hoort er nu ook wel bij. Ik denk dat het werken zo goed vol te houden is. ben ook al meer bezig met de overdracht en alles goed op orde te brengen hier, zodat mijn opvolger het goed kan gaan overnemen. Dat geeft ook een fijn gevoel! maandag weer urine inleveren. Hoop zoooo dat de blaasontsteking weg is! Vandaag de laatste paar pillen.
Het is gelukkig gezakt! Heb nog even lekker geslapen tot tegen twaalven met een IJszak en dat trekt bij mij echt de spanning en druk uit m'n hoofd.. Net lekker ontbeten en de dozen voor de verhuizing zijn gebracht Krullie vroeg gister hoe en wat mbt de intake Ze kwamen een prijsopgave maken op basis van wat er mee verhuisd moet worden en gemonteerd en monteerd. We hebben een goeie deal gesloten waarbij wij letterlijk niks hoeven te doen behalve in en uitpakken Ook de baby kamer wordt opgehaald bij me schoonouders en in elkaar en op z'n plek gezet. Super fijn allemaal! As maandag komt onze "klusjesman" kijken wat ie nodig heeft aan verf en zal dan waarschijnlijk dinsdag gaan beginnen Ik ga vanmiddag op m'n gemakje beginnen met inpakken.. Laat m'n man de dozen wel verplaatsen en stapelen als ie thuis is.. Verder geen afspraken vandaag, lekker f douchen en stofzuigen en beginnen maar! Fijn dat je verschil merkt Caroline! Kan me voorstellen dat je zo fijner op staat en naar je werk gaat! Lekker gevoel als alles zo meteen geregeld is mbt je verlof! Hier wel goed geslapen! K moet meestal alleen ochtends 1 -2x plassen maar slaap dan zo weer in. Moet juist veel voor t in slaap vallen, continue eruit zeg maar! Hoop dat je lunch lekker was Krullie! Wat heb je op? Nu lekker weekend! Hopelijk slaap je vanacht beter, iig lekker uitslapen denk! En hopelijk tank je helemaal bij dit weekend! Nog plannen? Fijne dag dames!
Ben ik ook weer. Lekker gelunchd met mams, maar die moet helaas vanmiddag nog werken en ze wilde ook dat ik in de rust ging dus vooruit dan maar. Heb eigenlijk niks gekocht vanmorgen alleen een paar kleding hangers voor de baby kleertjes. En van mams nog 2 mooie lakentjes gekregen Ik moet denk ik 1 deze weken eens goed kijken wat ik heb en wat er nog moet komen. Even een lijstje maken, alsof ik nog geen lijstjes door huis heb slingeren hahahaha... Muisjes gehaald en niemand gezien dus dat is ook wel fijn. Ik had voor de dochter en zoon van mijn vriendin begin van de week zo'n sinterklaas van chocola gehaald met een schoenkadootje, maar gisteravond kon ik me niet bedwingen en is er een halve sinterklaas naar binnen gegaan... hahaha, vanmorgen meteen een nieuwe gehaald want als ze vanaaf of wanneer dan maar de schoen willen zetten dan moet het wel in huis zijn. Mijn moeder trok de kast open en zag een onthoofde sint, dat ze meteen in een lachbui schoot. Ik zei niet te hard want de buurvrouw is vrij. Tjonge ik had echt een lachbui gisteravond en het ging helemaal nergens over. Heerlijk! Vooral toen ik de buuf ( die niet helemaal 100 punten is ) hoorde mopperen. @Krullie ook even lekker lunchen in de stad. @Dtje gelukkig de hoofdpijn weer wat aan het zakken.... Ik denk dat het bij jou ontlading is hoor. @Caroline... je hoeft er maar 3 keer uit 's nachts.... oww dat is niks toch? hahahaha.. Ik zal nu braaf even de laptop dicht gooien en even lang uit op de bank. Heb Derrek Olgivi ( ofzo ) gister opgenomen dus dat ga ik even kijken. Tot later!
Heel goed lies! Pak je rust! Toch even weg geweest maar niet teveel gedaan! Wat lief van j mama! Hahaha die onthoofde Sint! Onherkenbaar verminkt/toegetakeld Hahaha Ben heel benieuwd naar j buurvrouw Waarom mag jij t ni uitschateren?! Of ben je zo gehorig dat k t zelfs nog hier kan horen hihi Ik ga zo f langs m'n moedertje N VNV lekker thuis denk en beetje beginnen met pakken.. Morgen kunnen we ook al hoop doen dus f kijken hoe t loopt vandaag.. Voice komt ook ej
@D wat een luxe zeg zo'n verhuisbedrijf! Maar nu in jouw geval wel errug handig! Wij trommelen gewoon wat vrienden op en sjouwen maar Maar echt supertof dat het doorgaat allemaal he?! @marlies, haha ik zie t helemaal voor me met je lachbui En die onthoofde sint haha @krullie, jij vroeg naar die manier van leren eten he? Google maar eens op rapley, is veel over te vinden. Je vindt t wat óf je vindt t raar Het komt er op neer dat ons zoontje 6 maanden volledig borstvoeding heeft gekregen (en dus niet met 4mnd al n fruithapje) en vanaf 6mnd kreeg hij eten aangeboden. Maar dan niet fijn gepureerd maar gewoon een heel worteltje of stronkje brocolli. Heel bijzonder om te zien wat er dan gebeurt! Hij ging eerst onderzoeken en uiteindelijk at hij het op. Omdat t vanbinnen nog anders werkt als bij volwassenen kan n baby zich niet verslikken. (Hij heeft dus nooit gepureerd eten gegeten. )Ook al lijkt t soms van wel, het is altijd goed gegaan. Nu willen we dat weer proberen. Hoop trouwens dat t btje duidelijk is...! @ego, heb vannacht sinds vier nachten eindelijk weer eens goed geslapen! Heerlijk!! Komt n mens van bij! Zoontjelief ook klokje rond dus geen klagen hier Daarstraks naar de vk geweest, ben trouwens 7kg aangekomen nu. Heb ik nog vier kg te gaan tot t zelfde gewicht als bij mn zoontje. Bloeddruk was prima en bil is (beginnende) ischias dus zou evt fysio kunnen krijgen. Verder vond ze baby aan de kleine kant dus over iets minder dan 3 weken op volgende controle. Dan gaan ze even extra goed de groei beoordelen en evt een extra echo.... Maar t zou net zo goed niks kunnen zijn zei ze... Mn moeder zei gelijk dat ik best een dikke buik heb (volgens mij draag ik precies t zelfde als bij mn zoontje en toen hij geboren was met 3800gr vroeg iedereen waar ik hem gelaten had omdat ik blijkbaar niet als een walrus oogde... )maar daar kan je t dus niet aan zien. Ze voelde t echt met haar handen. Afwachten dus maar, maar voor nu maar ff in de ruststand!
Ja zeker fijn Armande! Voor de kerst zijn we gewoon over! En dan heb k nog f om uit te pakken en in te richten.. Hoop kleertjes te wassen haha! Ben ik wel f mee zoet! Maar 1 voordeel Krijgen een wasdroger van m'n mama! Iemand ervaring met babykleertjes en wasdroger? Moet m natuurlijk wel op n stand dat t niet gaat krimpen Armande; wat vervelend beginnende isias.. Ga je fysio doen of kijk je t nog ff aan? Ja de grote over de buik zegt idd niet Perse iets over de grote van de baby! Zou nu puur op basis van m'n buik wel zeggen dat wordt n flinke maar dat zal nog moeten blijken idd! Je bloeddruk is iig goed he, fijn! Lekker rusten dame! Weekend!
Ik zet mn droger altijd op kastdroog en nooit op extra droog. Zoontje is in een warm voorjaar/zomer geboren dus kon alles lekker buiten hangen! Maar ja nu in de winter wil dat niet altijd lukken natuurlijk.... Ik kijk sowieso altijd in t label of t in droger mag, maar hema mag eigenlijk altijd in de droger. Sommige mensen gooien alles in de droger maar bij gaat dat dan mis... Het zou sneller slijten in de droger, maar ja hoe lang kunnen ze t nu eigenlijk aan!? @fysio, ik kijk t voorlopig even aan, als t echt vervelend gaat worden ga ik er wel heen. Voorlopig heb ik liever dat t beebje op schema ligt
Ja idd dat is t allerbelangrijkste! Hoop t ook! Over drie weekjes heb je meer duidelijkheid! Bedankt voor je tips mbt de droger En idd zoals je zegt ook, Hoelang kan die t nou aan Net lekker hachee op bij moeders met aardappeltjes en rode kool met appeltjes Vroeg voor mijn doen maar ging er zo in! Heerlijk met dit weer! Smakelijk dames!
Owwwww hachee.... dat lust ik ook zo graag met rodekool. Hier vanaaf weer eens bloemkool! hahahaha das zo lekker.... Mijn buren... tja... eigenlijk nooit last van ze maar ze zijn wat simpel. Zij werkt bij een sociale werkplaats en hij haalt vuilnis op. Niks mis mee ze werken hard. Maar ja ik heb zelf hbo nivo in huis en dan heb je niet zoveel met ze te bespreken. Niet dat ik me meer voel hoor, zo zit ik niet in elkaar maar ach jullie snappen het vast wel. @Dtje idd wat een luxe een verhuisbedrijf. @Armande wat heerlijk dat je zo hebt geslapen.. @rest ik mis vast een hoop maar wordt hier giga afgeleid op het moment... later meer!
Ha meiden Hier nog steeds gaar en niet lekker. Hoofdpijn nog steeds aanwezig, duizeligheid nu ook en pijn in mijn zij en rug. Heb ook een verdikking gevonden in mijn linkerzij??!! Net iets onder mijn borst zitten twee bulten heel gek. Ik kreeg weer een steek daar dus ging er even over wrijven en toen voelde ik de bulten. Is niet de baby, het is zacht, je kunt het indrukken, niet pijnlijk als je dat doet, maar binnenin is het wel pijnlijk. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor dat ik nu weer iets heb Heb me door het werken heengeslagen, nog lekker een broodje gegeten in de stad. Hoewel ik geen eetlust heb was dat wel lekker, had behalve een banaan nog niets anders op. Hoewel bekaf nog even langs de prenatal gelopen en daar liep ik tegen dit mooie boxkleed aan. Vond m zo schattig en we hadden nog een kleed nodig dat ik m heb meegenomen. Superdik en zacht! Prenatal - thuis - Box accessoires - Prenatal - Boxkleed draakje applique Wou graag een neutrale kleur in de box, geen knalroze, er is al zoveel roze En op die manier kan de box al mooi compleet in ons nieuwe huis (laten we t hopen!) staan zonder dat iemand het geslacht nog weet. @Caroline: heerlijk die werkvermindering, goede zet! Ik probeer ook al dingen af te ronden zodat ik ze straks goed kan overdragen. Hier helaas nog totaal niets bekend over wie mijn zwangerschapsverlof gaat vervangen. Het is al 5,5 werkweek! Vier weken tot de Kerst en nog 1,5 daarna Hoop dat je blaasontsteking helemaal weg is! Fijn zeg dat de harde buiken minder zijn, rond dit termijn is het wel heel normaal om ze te hebben. @Dtje: oh fijn zeg dat het is gezakt!! Gelukkig maar meis! Oh dat heb je goed geregeld zeg met de verhuisservice!! Vriendlief heeft hier in zijn kop om het allemaal zelf te gaan doen en een bus te huren nogal een dom idee, maar krijg hem er voorlopig niet vanaf gepraat. Misschien moet hij het zelf maar ondervinden dat het wel erg veel werk is en misschien niet eens gaat met een grote eettafel enzo. Heb een lekker broodje met huisgemaakte tonijnsalade op en een lekkere salade erbij. Heerlijk, ondanks geen honger heb ik er wel van genoten. Ik heb geen plannen van het weekend. We hadden morgenavond bij vrienden afgesproken, maar dat heb ik afgebeld. Ben gewoon echt niet helemaal top, moet eerst maar eens even goed uitzieken. Jij nog plannen, behalve inpakken???! @Lies: gezellig dat je lekker hebt geluncht ook! Ik heb ook nog twee setjes met roze baby kleerhangertjes gekocht! Heb er nog steeds te weinig denk ik. Heb de kleren ook overal in tassen rondslingeren, weet niet eens wat ik allemaal heb, wel dat het veel is! Leuk zeg dat de muisjes binnen zijn! Lekker verstoppen achterin een keukenkastje! Ga je het traditioneel op beschuit doen straks of op (cup)cake? Ik zie meer en meer dat mensen cakejes bakken, slagroom en er muisjes op strooien. Ik weet het nog niet, denk dat ik het gewoon lekker bij beschuit houd Hahaha die onthoofde sint Gelukkig hadden ze er nog meerdere Heb je er nog 1 extra voor jezelf gekocht? Weer al bloemkool Denk dat die kleintjes van jou straks echt gek zijn op in ieder geval 1 soort groente Ik snap wat je zegt over je buren en niveauverschil! @Armande: nou fijn dat je lekker geslapen hebt zeg!! Dan ben je meteen veel meer mens!! Fijn dat het bij de vk goed was, apart dat de baby te klein leek. Heeft ze echt de baby gevoeld of bepalen ze dit aan de grootte van de baarmoeder?? Wel fijn dat het goed in de gaten wordt gehouden, ook al kunnen ze er ook gewoon naast zitten. Ik mag woensdag weer Zal eens googlen naar dat eten! Klinkt wel apart, ik weet niet beter dan met 4 maanden gepureerd fruit enz! Buikgrootte zegt idd niets ook meiden gezien met een buik waar wel een vierling in zou kunnen en dan komt er met 40w3d een klein draakje van 45 cm uit! @droger: thnx voor de tips! Heb er nu helaas geen wegens ruimtegebrek, wil er straks echt wel 1. In de zomer alles lekker naar buiten, maar in de winter de droger. Niets irritanter dan wasgoed wat 2/3 dagen in de weg staat te drogen in je huis. Heb er wel 1 gehad en daar gooide ik eigenlijk alleen maar handdoeken, katoenen ondergoed, sokken en spijkerbroeken in. Meer durfde ik niet. Hier vanaaf The Voice proberen te kijken al vrees ik dat ik van ellende snel in mijn bedje zal liggen. Hopelijk een goede nachtrust, maar slapen op mijn linkerzij met die bulten doet dus wel een beetje pijn
@ego, heb ik eindelijk een geboortekaartje gevonden echt helemaal naar mn zin........kosten ze (hou je vast) 240,- voor 50 kaartjes!!!! Wtf.... (sorry)
O Krullie lieverd Wat vervelend allemaal Zit echt niet mee vd week he.. Wat raar die bulten! Miss een vetbobbeltje, heeft m'n partner ook zo veel last van, heel z'n familie eigenlijk. Zitten overal en nergens en kunnen behoorlijk pijn doen.. Dan zijn ze weer aanwezig dan weer niet.. Evt een ontstoken kliertje? Weet t anders echt niet! Hoop dat je lekker aan t slapen bent/gaat slapen! Dat je maar op mag knappen dit weekend hoor! Goed plan om thuis te blijven! Wij verzorgen morgen de hond en katten van de buren En verder lekker inpakken! VNV alle dvd's en dat zijn er nogal wat ingepakt en bijna alles in de slaapkamer.. En die laatjes en kastjes zitten vol haha Verkijk je nog op en had al n hoop weg gegooid ken je nagaan! Ja alleen verhuizen is nog al een klus hoor! Kan op zich genoeg mensen optrommelen maar dan gaat t te lang duren Nu is t in 1 dag gedaan. Dan kan die niet dan die niet. Ze beginnen hun kennende ook pas laat en Zijn al helemaal niet handig kwa demonteren en monteren van kasten en babykamer en degene die dat wel kan doet al zo veel mbt verven behangen en de vloer Dus nee dit is echt ideaal! Ik ga nog even verder de Voice kijken met manlief Frietstickjes paprika en icetea erbij, genieten Merkte echt na 1.5u pakken dat t genoeg was! Kreeg harde buik.. Slaap lekker dames! Goed weekend!