@krullie, hoop dat je al lekker in dromenland bent en je morgen een stuk beter voelt! Raar hoor die bulten, heb jij weer... Probeer toch zo min mogelijk te stressen....misschien al je spulletjes en kleertjes lekker gaan bekijken ter afleiding? Sterkte en t komt goed! Welteruste!
Goedemorgen! @krullie: zoals armande zegt; heb jij weer... Zal vast niks zijn maar net weer iets voor jou zodat je je weer zorgen maakt. Vervelend! @ego: vriendinnetje is vannacht bevallen. Ze was net zover als mijn miskraam... Wel raar, had ook nu al kunnen bevallen... Ze heeft het heel heftig gehad. Pittige weeën tot 8 cm. Toen had ze zoveel last van haar baarmoeder, dat ze dachten dat de wond van keizersnede was opengegaan. Met spoed naar de ok, onder narcose en binnen 7 min was het kindje er... Heftig hoor! En dus beide keren een keizersnede. Komt wel dichtbij zo door zo'n verhaal. Straks hebben wij ook onze verhalen... Fijne dag!
Oh meiden even ego Werd net gebeld door schoonmoeder. De 90 jarige opa van vriendlief ligt in in het zh. Kwakkelt al jaren met zijn gezondheid, maar nu kunnen ze niets meer doen en kan zijn hart het elk moment begeven. Familie is daar afscheid aan het nemen; daar --> Almelo! Dat is 3 uur rijden vanaf hier. Vriendlief is pas om half 1 thuis van zijn werk. Volgens zijn moeder zou hij nog wel afscheid van zijn opa willen nemen. Ik kan hem niet bereiken, dus ik weet het niet. Ik kan hem toch niet 3 uur alleen naar Almelo laten rijden? Ik ben ziek, mijn hoofd... en moest net naar de wc rennen want opeens diarree... ik zie 6 uur in de auto vandaag niet zitten... of klink ik nou heel erg egoïstisch? Advies nodig
Lieve krullie.... nee je bent niet egoistisch!!!!! Wel een vervelende samenloop van omstandigheden. heeft vriendlief niet een broer of ander familielid wie met hem mee kan gaan? Zodat ie niet alleen hoeft te gaan? Als ik jou was zou ik zelf even thuis blijven je hebt al genoeg aan jezelf, dan ben je misschien weer een beetje boven Jan voor de begrafenis die je nu ook niet moet onderschatten nu je zwanger bent. Tenminste dat had ik wel in Augustus. Probeer vriendlief te bereiken hij neemt het je niet kwalijk als hij ziet hoevaak hij een oproep heeft gemist. Sterkte en succes lieverd! @Caroline... ja wij hebben straks ook ons verhaal, bijzonder he? Snap dat het voor jou even heel dubbel is nu. Ga je snel naar haar toe de kleine bewonderen? Mijn vriendin moet ook dit jaar nog bevallen. Maar ook wel heel leuk om alles te kunnen delen! Vanmiddag komt een vriendin hier om de gordijnen op te meten voor de beeb kamer. Zij is zooooo handig met draad en naald. Dus graag!! Gisteravond dat drankje voor maagzuur voor eerst gehad. En meteen voor het laatst. Dan nog liever die maagzuur. Ik heb gewoon staan overgeven zoooooo vies. En dat was dan weer zonde voor de chips die ik net naar binnen had gewerkt. LOL. Maandagochtend naar de gyn, misschien heeft hij iets in pil vorm. Dit trek ik niet. Heb nu alweer maagzuur. Bah.... Ga toch maar even broodje eten, vriendin komt al om 13 uur namelijk Fijne dag!
Drie broers zijn daar al, vierde broer kan ik niet bereiken. Weet niet of hij hier nog is of ook al onderweg is. Ik voel me zo slecht, ik moet er ook niet aan denken om hier tot vanavond laat alleen thuis te zijn zonder hem als ik me zo voel Maar hij moet gewoon gaan natuurlijk... anders moet ik toch maar mee, "durf" niet alleen hier achter te blijven...
Jij kan er ook voor zorgen dat er iemand bij jou blijft misschien. Bel een vriendin of familie lid met de vraag of ze even een dagje bij jou willen blijven... Vast wel toch???? x
@ego.... meiden ik weet niet wat ik de laatste dagen heb maar om het minst geringste schiet ik toch in een lachbui. Zijn dit ook de hormonen? Ik las net wat op fb en hup weer in de slappe lach. En dan zie ik hier op het forum weer een grappig of genant iets voorbij komen en hup daar ga ik weer. Ben er bijna misselijk van hahahahahaha... En het lullige is dat het soms helemaal niet uit komt. Zat vorige week met een vriendin in een wachtkamer en ik kwam niet meer bij... schaam... Ik weet er zijn ergere dingen maar hahahaha.... dit is best lastig.... Gelukkig ben ik ook nog wel serieus maar de lachbuien hebben nu wel de overhand... gniffel...
O krullie wat een droevig bericht! T laatste voorstel lijkt mij ook t beste! Dat jij thuis blijft en iemand naar jou komt! Hoop dat je manlief hebt gesproken inmiddels en/of dat hij snel thuis is! Wens hem veel sterkte.. Wat een droevige dingen.. Maar in jouw situatie zou ik ook niet gaan..
Jeetje heftig zeg Caroline! Net wat je zegt straks hebben we onze verhalen Kunnen we nu nog niet bedenken wat ons te wachten staat, alleen maar hopen dat t mee mag vallen! Vervelend lies van t zuur! Nog vervelender van je chipjes Hahahaha Nee hoor maar hoe je dat schreef moest k ook wel lachen! K ga weer verder hier! Verzorgen ook vandaag de hond en poezen beneden Heb al drie rondjes gemaakt tussen t slapen door .. Vond nog te vroeg om op Te staan!
En dikke knuffel voor Krullie! Dat je maar gauw mag op knappen hoor lieverd! Probeer niet te veel te piekeren en ondanks de omstandigheden toch een beetje Zen te worden Want dit is niet bevorderlijk voor je hoofdje! Dikke kus op je koppie!
@krullie: heftig zeg!! Snap dat je zo in dubio zit.... Maar als je echt niet lekker bent moet je gewoon niet gaan. Je moet goed voor jezelf zorgen. En idd kijken of er even iemand langs kan komen, ben je niet de hele tijd alleen...! @marlies: idd vervelend van het zuur! Er zijn vast ook wel pillen ge verkrijgen en kan je anders niet evt het drankje met iets mengen zodat je het beter weg krijgt??! Hilarisch van je lachbuien. Ik heb dat af en toe ook hoor. Reageer eigenlijk met alle emoties heftiger, dus ook met het lachen! Kan soms ook echt in m'n eentje gaan lachen om iets... Ik had dat gister nog met een oudergesprek. Maakte ik een grappige opmerking, mijn collega zei nog: zo je bent lekker op dreef en ik kon haar echt niet meer aankijken. Gelukkig moesten ouders ook lachen maar ik bleef er haast in hangen. Mijn collega was zo handig om het gesprek even over te nemen!! @krullie: wel raar trouwens dat het bij jouw werk nog niet duidelijk is wie jouw taken overneemt. Wel handig als dit snel gebeurt! Ik snap ook zo dat je het werken nauwelijks trekt, het voor de klas staan is gewoon echt pittig!! Je hebt gewoon geen rustmomenten! Vandaag natuurlijk vrij ivm weekend en heb tot nu toe nog maar 3 harde buiken gehad. Toch echt nog een verschil!! Mijn buik is een stuk meer ontspannen nog.
Hahaha zie je al bijna zitten Zou ook echt iets voor mij zijn! Goed dat je collega t overpakte.. Fijn dat rust je goed doet! Tank maar lekker bij! Wij hebben f mazzel zeg t dressoir en de eethoek die we graag willen is maandag in de aanbieding! We hebben t gereserveerd en gaan er maandag om!
@marlies ik word toch altijd zo blij als ik jou verhalen lees over je vriendin haar dochter het is toch prachtig dat je zo een band kan opbouwen met de kleine van je vriendin en lief dat ze voor je is @krullie hoop dat je inmiddels je pakje al binnen heb idd wel zo netjes als buren het zelf ook even kunnen afgeven @buikjes allemaal mooie buikjes ik hou van giga buiken vind dat zoo mooi @marlies ben al blij dat je droom waarschijnlijk ging over de laarsjes en geen nare dingen verder @caroline sterkte met je blaasontsteking @krullie fijn dat je van je beugel af bent @D83 ik vind dat eigenlijk wel een beetje eng om te zien gelukkig heb ik zulke extreme bewegingen niet gehad @marlies dat filmpje is echt zoo leuk want een deugnietje die kleine @krullie ondanks dat ik kids heb vind ik sint ook echt geen bal aan eigenlijk hihih het enige wat ik leuk vind is doen alsof rommelpiet weer eens is geweest en dan die verbaasde gezichten oooooo wat een rommel stoelen op tafel enz maar meer als dat niets aan geef mij maar de warmte en liefde van de kerst @poepen moet zeggen ben 5 x bevallen en echt nog niet 1 x poep gemerkt dus ik zou niet weten of ik het wel of niet gedaan heb maar op dat moment stond ik er ook zeker niet bij stil @linssiejj wat ontzettend leuke wipstoeltjes nog een paar weken wachten en dan een foto met mannetje en vrouwtje erin gaaf @namen het is trouwens voor het eerst dat iedereen nu vraagt hoe gaat ze heten dit heb ik nog nooit gehoord vind het ook een rare vraag eigenlijk, de naam word geboren met onze dochter tenminste zo voelen wij dat of is het tegenwoordig heel normaal om ook al de naam de verklappen @caroline 8 a 10 harde buiken per uur is echt teveel flink rustiger aan blijven doen en als ze zo regelmatig komen even een warme douche nemen dan moéten ze afnemen @marlies joh schrikken dat je in het ziekenhuis was hopenlijk was dat de laatste keer totaan de bevalling @carlone gefeliciteerd met je vriendin haar kindje zoon of dochter en hoe maken ze het @krullie vind je niet ego maar het is denk ik wel begrijpelijk als je man wel afscheid kan nemen van opa idd een familielid die hem mee kan of wil nemen @marlies hier ook hoor ene moment gier ik het uit en vervolgens lopen de tranen over me wangen raar soms die hormonsters nou meiden hier alles goed mag niet klagen soms een beetje hoofdpijn maar echt mag nog steeds niet klagen, manlief maakt vandaag spagetti jummiee
Mamaatje: wat leuk om jou weer eens te lezen!! Fijn dat het goed met je gaat ondanks af en toe hoofdpijn... Giga buiken zijn zeker mooi! Ik vind zwangere vrouwen sowieso heel mooi!! Ik heb gelukkig niet meer 8 harde buiken per uur nu. Soms wel 2 of 3 in een uur, maar meer ook niet. Geen idee of dat eigenlijk ook nog teveel is... Krullie, wat is het nu geworden?? Iedereen nog wat lekkers eten vndg? Ik ben verse erwtensoep aan het maken, vind ik zooooo heerlijk! Hele dag al op verheugd En vnvd even borrelen met collega vriendinnen, doen we 1 keer in de zoveel tijd. Gelukkig al vanaf 21.00 zodat ik lekker op tijd weg kan als ik zou willen!
Hey mama!!! Leuk weer van je te horen. Hier net een bord macaroni achter de kiezen. Zit nu aan een bak vla met een banaan en wat hagelslag hahahaha... Ik geniet. Gordijnen zijn opgemeten en worden klaar gemaakt. Blij blij blij... @Krullie het is nu stil bij jou, ben je toch meegegaan? Hoe dan ook als jij je er maar goed bij voelt. Sterkte... jij hebt het wel he de afgelopen tijd. Nu hopen dat jullie huis wel wordt verkocht dan heb je ook weer even een positieve boost. @dtje wat een mazzel dat je dat maandag in de aanbieding kan kopen. Het is al zo duur allemaal, verhuizen en een baby. @Caroline lekker borrelen... Ik ga ergens half december met mijn twee hartsvriendinnen nog een keertje lekker uit eten. Is een beetje traditie bij ons, voordat er iemand mama wordt nog een keer samen uit eten. Fijne avond meiden als we elkaar niet meer spreken!
O maar dat is ook leuk zeg Marlies! Leuke traditie! Caroline veel plz! Lekker idd op tijd naar huis als je moe wordt! Wij gaan straks nog naar de bios.. Ben eigenlijk best wel moe.. Maar filmpje kijken vind ik altijd wel heel ontspannend.. M'n moeder had biosbonnen gekocht, zo lief. Ze zei, nog even lekker met z'n tweeën ontspannen voor alle Hectiek begint Fijn dat alles goed gaat met jou mamaatje Mis je wel hier hoor! Vervelend van de hoofdpijn maar hopelijk niet te heftig? Krullie, benieuwd hoe t met je gaat! Je mannetje zal wel geschrokken zijn van t droevige nieuws Veel sterkte voor jullie.. Ik ga nog eens even bedenken hoe de tijd tot half tien te spenderen.. Voel zo n drang in te pakken maar ben erg moe en zoveel is t eigenlijk niet eens want veel gebruik je ook nog en kan ik pas de laatste week doen Morgen een hele dag thuis dan doe ik nog wel n paar kasten! Fijne avond allemaal!
Over buikjes gesproken Hier m'n buikje van afgelopen donderdag Merk dat t er de laatste weken steeds bij inschiet Wel jammer! F bijhouden weer! http://i.imgur.com/OX8j4.jpg http://i.imgur.com/n87jr.jpg
Trouwens lies fijn van je gordijntjes! Wat voor gordijntjes zijn t geworden! En Krullie wat n te schattig boxkleedje Heb ook een pyamaatje van er was eens..
Ha meiden Een heftige dag achter de rug gehad gisteren. Ik voelde me zo beroerd, heel de familie ging naar Almelo, ik wilde niet alleen hier achter blijven. Ook super duizelig enzo, dat durfde ik gewoon niet. Dus toch maar meegegaan. Wilde er ook zijn voor vriendlief, die had het er best moeilijk mee. De reis viel mee, veel geslapen onderweg. In het zh om de beurten afscheid genomen, zijn opa had af en toe heldere momenten waarbij hij even wakker werd en je herkende. Praten kon hij niet meer, daar had hij de energie niet meer voor. We zijn twee uur in het zh gebleven, de familie had een grote gezelschapskamer gekregen om samen de dag/nacht in door te brengen. Net voor we weggingen om 18u nog voor het laatst gedag gezegd, waarbij zijn opa wonderbaarlijk genoeg zijn hand probeerde op te steken en tot ziens fluisterde. Heel emotioneel. Onderweg naar huis bij de Mac wat gegeten, half 10 waren we thuis en helemaal gesloopt. Toen kregen we een telefoontje. Een uur daarvoor heeft de familie een priester laten komen om samen te bidden. Nadat de priester wegging zijn ze allemaal om het bed gaan zitten en heeft opa zijn laatste adem uitgeblazen. Hij heeft een mooi leven gehad, 88 jaar geworden. In minder dan 24 uur is alles plotseling gegaan, gelukkig geen pijn gehad. Het is goed zo. Maar wel heftig, vooral vriendlief heeft het er moeilijk mee. Maar dat is ook niet gek natuurlijk. Donderdag of vrijdag is de begrafenis. Ik ga straks mijn baas weer bellen om me ziek te melden. Hoofdpijn, misselijk en veel duizelig, niet lekker gewoon. Laat morgenochtend bij de huisarts toch weer mijn bloeddruk controleren. Woensdagmiddag naar de gyn, ook daar ga ik het natuurlijk aankaarten. Ik vind het zo raar; het moet toch ergens van komen? Vanaf woensdag non-stop hoofdpijn. Paracetamol helpt niet. Het zakt geen moment en bij vlagen is het zo heftig dat ik echt niet weet wat ik moet doen. Dat moet toch ergens door komen? Als dit zo blijft tot de bevalling weet ik niet of ik dat wel ga trekken... dan heb ik echt iets sterkers nodig dan paracetamol zodat ik me af en toe even kan ontspannen. @Marlies: hahaha heerlijk zon lachbui! Maar wel genant als het even niet geplaatst is! Ik herken het helaas niet, heb daar ook wel zin in! Leuk dat je gordijnen worden gemaakt!! Wat voor kleur zijn ze?? Leuke traditie zeg, uit eten voor iemand (weer) mama wordt! Supergezellig! @Caroline: gefeliciteerd met het kindje van je vriendin meis. Heel heftig, kan me voorstellen dat je er wel even bij stilstaat. Fijn zeg dat je harde buiken zoveel minder zijn. Hier ook sinds ik halve dagen werk. Gelukkig maar! Haha een lachbui tijdens een oudergesprek Gelukkig maar dat de ouders ook mee lachten Oh heerlijk erwtensoep! Ik ga me er niet aan wagen om het zelf te maken, smaakt nooit zo lekker als hoe anderen het maken. Heb je nog een restje over voor vandaag? @Dtje: gaaf zeg dat dressoir en eethoek in de aanbieding! Cool! Je hebt echt een nieuwe huiskamer straks! Doe je het rustig aan meis met inpakken en sjouwen enzo? Het komt dichtbij, maar gelukkig heb je nog even. Probeer het werk goed te doseren! Prachtige buik nog steeds @Mamaatje: dat klinkt herkenbaarder: lachmomenten en tranen! Ik heb toch helaas meer van dat laatste de laatste tijd. Fijn dat alles goed gaat. Je hebt ook hoofdpijn lees ik. Regelmatig en moet je er iets voor slikken of is het te doen? Ik heb het vanaf woensdag non-stop, paracetamol helpt niet en ben onderhand aan het eind van mijn Latijn op deze manier. @trappelen in buik: voelen jullie de kleine ook door heel de buik heen? Zo grappig vind ik dat, eerst was het echt vooral onderin mijn buik dat getrappel maar de laatste paar weken krijg ik overal trapjes en duwtjes, ook ver boven mijn navel, onder mijn borsten. Echt wel leuk dat ze zo lekker aan het krioelen is. Fijne dag meiden!
O Krullie.. Wat rot om te horen dat j nog steeds zo n last hebt J krijgt genoeg ijzer binnen toch? Duizelig, hoofdpijn en vermoeidheid en beroert voelen kan ook nog wel eens op ijzer tekort duiden maar volgens mij kom jij wel aan j ijzer he? Zou niet tot wo wachten hoor! Zou morgen al overleggen want dit is geen doen.. Snap dat j t zo niet ziet zitten.. Heb ook wel eens in m'n zwangerschap meerdere dagen achter elkaar hoofdpijn en echt nog niet eens zo lang als jou nu en dan zit ik er al echt door heen en wordt ik letterlijk gek van de pijn en t niet normaal functioneren Als dit migraine was hield dit niet zo lang aan. 3-5 dg max. Meestal 1-3 dg.. En dan heb ik soortgelijke klachten maar is t na n dag of drie wel over.. Nu weet ik niet of j we Erg over piekert en j druk maakt over van alles maar dat kan de klachten in stand houden/verergeren Heb j nog last van die bulten? Heb j last van j nek trouwens? Miss dat t erg vast zit? Een beknelde zenuw door t verkeerd hebben gelegen kan ook hoofdpijn geven? Zou of naar de hap gaan vandaag of morgen naar huisarts en gyn Mijn neuroloog zei mij als k bijv de afweging wel of geen medicijn te nemen maak moet afwegen de ernst klachten en de daarbij horende gevolgen moeder/kind /of de gevolgen van t medicijn moeder/kind Langdurig Pijn en spanningen zijn ook niet goed voor t kindje dus schroom niet om te bellen en t overleggen J moet r niet aan onderdoor gaan schat!