Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, krullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!
    Zal vast en zeker een heeeeele grote opluchting zijn!!!
    En nu inderdaad lekker er op los fantaseren voor je interieur :)

@marlies; haha, wat een grap! iets heel anders dan verwacht, maar wat ontzettend leuk. Ben ook naar zijn theatervoorstelling geweest, inderdaad altijd 1 groot feest. En wat super dat je zijn handtekening op hun rompertjes hebt! Je brengt me op ideeën. Wij zijn helemaal gek van Racoon samen en gaan in december naar het zoveelste concert (nu ook gelukkig in het theater waar ik lekker kan zitten). Zou wel heel tof zijn om hun handtekingen op een rompertje te vragen!

Enneh krullie; waar blijven jouw buikfoto's ;) ben we erg benieuwd naar jouw "Afrikaanse" buik.
    Succes straks bij de gyn! goed je vragen stellen he?! En heel veel sterkte morgen!!!

Ik heb net mn urine weer ingeleverd voor een check. Hopelijk is de blaasontsteking helemaal weg. En gelukkig was het geen streptokokken (geen idee hoe je dat schrijft...) want dat zou betekenen dat ik in het ziekenhuis had moeten bevallen. Dat is dan weer een meevaller!

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Aaaaaaaaaah :D Krullie!
    Joehoeeee wat n goed nieuws!!!
    Superrrrrrr fijn! :D wat spannend nu allemaal :D
    Ik ben zo blij voor jullie! Gefeliciteerd!

Is ineens nog snel gegaan ej!!!

Succes bij de gyn!
    En hopelijk spreek ik j nog voor j weg gaat, zo niet, heel veel sterkte morgen en rij voorzichtig
    Dat j maar lekker mag slapen in t hotel
    Miss doe j nog ideeën op!

Lies wat gaaf! Zat ik er dus f vet naast! Hahaha
    Was er helemaal van overtuigd!

Caroline hopelijk geen ontsteking meer! Duim voor j!

Ik moet f opschieten nu.. Moet f naar t huis zo
    Zou bloed gaan prikken maar kon niet wakker worden
    Moest dan 8u daar zijn voor de eerste prik

Wordt dan pas vrijdag waarschijnlijk...

Fijne dag allemaal!

Krullie :D aaaaaaah stuiter stuiter

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Om 2 uur afspraak bij de gyn, dus half 3 weer thuis denk ik. Heb ik nog even om hier rond te struinen en koffertje in te pakken :p

Goed de klusjes doseren he Dtje! Laat ook maar lekker veel aan anderen over! Vrijdag wel gaan bloedprikken dan hoor! Niet te lang mee wachten, mochten je waardes verhoogd zijn is dat beter zsm te weten!

@Caroline: Racoon is wel cool! Komen hier uit de buurt he ;)
    Wij zijn een paar weken geleden geweest, waren ze hier in het theater in Goes!
    Toen liepen de tranen nog over mijn wangen toen ze het liedje zongen voor stichting Jayden en hij het had over dat geen liefde zo groot is als die voor je kind... brul! :p
    En natuurlijk "love you more" is en blijft een prachtig nr. We zitten er een beetje aan te denken om die op de bruiloft als openingsdans te gebruiken. Lekker schuifelen, want dansen kunnen we toch niet :p

Maar dat gaat je zeker lukken, hun handtekening op een rompertje! Na het concert kwamen ze de foyer in en namen ze alle tijd voor een praatje met de mensen en te signeren!

Ja ik zal die foto die ik heb even uploaden. Vind m niet geweldig, wil eigenlijk nog even een andere maken :p Zal m zsm hier plaatsen ;) (vraag wel even of de gyn er 1 wil maken vanmiddag :p )

Als het goed is hoor je vanmiddag de uitslag van je urine toch? Hopelijk is alles schoon nu!

4. sunshineS1976

Marlies: doe het rustig aan, first things first ;)
    Je hoeft niet NU die foto's te plaatsen :p
    (maar dat zouden we ntl wél leuk vinden :p We willen je vooral niet opjagen :p :p )

5. sunshineS1976

Ik krijg net een mailtje binnen van de kraamzorg. Dat ik nu in de 7e maand zit en dat het tijd wordt om een afspraak te maken voor de intake!
    Ai! Wat houdt zo'n intake in???
    Misschien dat Mamaatje of Armande ons dit kunnen vertellen?

Weet niet of ze de babykamer en slaapkamer ofzo willen zien? Denk dat het niet zo handig is als dat nu ook nog ergens moet als we straks moeten gaan inpakken enzo. Beter in het nieuwe huis dan maar, maar daar zal dan wel een maand nog overheen gaan.

6. sunshineS1976

Ik wil trouwens het liefst een oude kraamverzorgster :p
    Geen jonge, blonde stoot ofzo :p
    Lig ik boven in me bed en me vent beneden met de kraamverzorgster ofzo :p

Hoezo jaloers :p :p :p

Waarom hebben ze geen speeddating voor kraamverzorgers :p
    Wil graag zelf iemand uitzoeken :p Het moet wel klikken vind ik!

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Even snel

Ik heb de afspraak pas in januari
    T kon ook iets later zeiden ze
    Ze gaven aan dat t er om ging dat t ons uitkwam
    N heb ook aangegeven van de verhuizing
    Aangegeven dat ik eerst f wil settelen enzo
    Dat ik dan Miss nog nie helemaal klaar ben..
    Hoe n wat inhoudelijk weet ik ni precies
    Maar volgens mij iig kijken in hoeverre alles aanwezig is ed
    Indruk vd thuis situatie, zoiets?
    Weet t ni!

Ik ga zsm n mapje aanmaken
    Weet ni of jullie t ook willen
    Maar k overweeg mezelf er ook tussen te zetten
    Miss wat trouwfoto's van zonnig Mexico!

Ben ook benieuwd naar jullie
    Als t zo privé kan Miss n idee! Maar ti's oke om t niet te doen dames
    Echt!

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Prachtig nr Krullie! Helemaal voor jullie dag! Super!
    Wij deden ook maar wat hoor moesten op Afghaanse muziek onze eerste dans samen doen
    Maar ik was in Mexico en had zo iets van schijt doe t gewoon hahahaha

Nee doe niet te veel! Op t gemakje!

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahahahaha duidelijk!
    Niet zo n nanny als in satc2
    Maar gewoon oud en afgetakeld
    T enige wat nog werkt is t koppie muahahaha

10. sunshineS1976

hahhaha :p

Hoe zou ik dat op een nette/normale/fatsoenlijke manier duidelijk kunnen maken? :p

"Heeft u geen fotoboek???" :p

hahaha ach ja ik denk idd ook wel dat we er schijt aan hebben als we moeten dansen :p Het is onze dag, kan mij het boeien of het dansen er een beetje leuk uitziet :p Voordeel is wel mijn hopelijk wijde rok, zie je de pasjes niet, hoef alleen maar wat heen en weer te bewegen :p

Leuk zo'n album! Lijkt me ook wel leuk om wat fotootjes te delen!
    Maar ik ben wel heeeel kritisch dus hoop dat ik foto's kan vinden waar ik tevreden over ben haha

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahaha geweldig kiezen uit een boek!

Ja, had ik ook op t moment zelf, :) no worrie!

Same here! Maar lijkt me leuk om er wat te delen, zo benieuwd naar jullie ook!

Vergeet je je staalpilletjes niet mee te nemen?

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
  13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Men wat ben ik moe
    Heb echt nog niks gedaan vandaag maar ben out of energy

14. sunshineS1976

#3154 sunshineS1976, 28 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2012
    Oooooh Dtje dankjewel voor de reminder aan mn staalpillen!!
    Straal vergeten dus :p Zitten nu in mn tas, dank je ;)

Wat een superlieve foto zeg!! Echt mooi!!

Rustig aan doen hoor... niet zo gek dat je moe bent, je hebt drukke dagen achter de rug! Niet alleen veel fysiek gedaan, maar ook gewoon wat spanningen rondom het huis enz.

Ik zit ff lekker aan de crackertjes met paturain...jam!

Ik zit nog even te twijfelen of ik straks soep met stokbroodje maak of even snel een paar pannenkoekjes bak... heb zo'n shaker liggen, alleen even melk erbij en dan kun je er 6 dunne pannenkoekjes uithalen denk ik.
    Wel lekker pannenkoeken :p
    Daarna snel richting Almelo. Koffer al gepakt! Drie mogelijke setjes meegenomen voor de begrafenis morgen. Kan ik vanavond nog even bekijken wat het gaat worden.

Bij de gyn was alles goed! Lieve man is dat toch :D
    Baarmoeder was groter dan gemiddeld, maar niet abnormaal vond hij. Heb ons wondertje nog mogen bekijken! Zooo lief! En wat is ze weer gegroeid zeg! Ongelofelijk! Ze lag lekker opgevouwen onderin mijn buik, met dr handjes voor dr gezichtje. Cute!
    Gyn heeft nog even hoofdje opgemeten, buikje ging niet omdat ze lekker in elkaar lag. Hoofdje kwam overeen met 27w4d dus kleine ligt keurig op schema :)
    Ze heeft het niet verkeerd, want idd heb ik wat meer vruchtwater, maar niet dat het echt te veel is.

Vanaf nu moet ik elke 2 weken op controle. Over 2 weken hebben we de uitgebreide 30wkn echo! Dan gaan ze weer alles goed opmeten, ook het gewicht en vruchtwater enz. Ben benieuwd!

15. sunshineS1976

By the way, nog vergeten;

Gisteren kregen we het rouwkaartje van vriendlief zn opa met de post. Mooi kaartje zeg, mooie tekst staat er op.
    Maar wat ik echt heel mooi en lief en bijzonder vond is dat onze kleine er ook op staat!

Alle kinderen, kleinkinderen en (indien het geval) ook hun kinderen staan er bij met namen. Achter onze namen staat een lief klein hartje. Zo speciaal! Moest echt even nadenken wat dat hartje nou achter onze namen deed! Zo lief en mooi vind ik dat gebaar!!

16. sunshineS1976

Nou de hulptroepen zijn alvast ingeschakeld :p

De nieuwe vriendin van een vriend van ons belde net (gelukkig een heel leuk mens) en die vertelde dat ze heeeeel goed kon schilderen en behangen :p
    Ze zou iedereen wel eens even optrommelen om te komen helpen in het nieuwe huis als het zover is :D Dan is het met een paar man zo gedaan :D Daar word ik blij van :D

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah super fijn zulke hulp! :)
    Alles gaat helemaal goed komen!

Wat is t nog geworden? Klinkt allebei heerlijk!
    Heb met de boodschappen ook pannekoek mix meegenomen!
    Water liep al in m'n mond maar heb net t restje pasta van gister op met tomaten mozzarella salade
    Ging er wel in want had vanochtend Brinta op en dat vult niet zo..

O wat n mooi gebaar zeg dat hartje op de kaart! Prachtig!

Fijn dat je al gepakt hebt! En goed dat je je tabletten heb ingepakt! Anders zwak je weer zo af..

Crackers met Paturain! Jummie :p

Fijn dat alles goed was bij de gyn! Heerlijk dat je haar ook even mocht zien! Geen foto's mee gekregen zeker he?
    Wat ligt ze lekker in je buikje!
    Ik heb die echo 1e week van januari
    Maar 13 dec de pretecho :D

Fijn dat ze verder mooi op schema ligt! En dat de grootte van je baarmoeder geen problemen geeft! Ziet er allemaal goed uit hoor schat!

Ik heb allemaal lekkers gehaald voor VNV
    En zou t liefst alles ook nemen
    Chocomelk Krentebollen('met boter en suiker) naturel chips met dip
    Kroketten en puntjes etc etc

Mmmm

18. sunshineS1976

Oooooh een broodje kroket!!!!!!!!
    Jammmm!! Daar noem je wat!!

Aangezien het ruim 3 uur rijden is, denk ik dat wij misschien onderweg nog even bij een Mcdrive stoppen voor een Mckroket... vind die ook zooo lekker :p
    Heb er nu zo'n zin in! Jouw schuld! :p
    Ga zo de pannenkoekjes bakken!

Had je alleen nog maar Brinta op vandaag en dan net het restje pasta?? Das toch veel te weinig op een dag meis???
    Goed eten! Maar zo te lezen ga je vanaaf de schade inhalen :p
    Geniet er maar lekker van ;)

Oh superleuk die echo weer de 13e! Dat is al bijnaa!! Superleuk om te zien hoe jullie mannetje dan weer is gegroeid!
    Vriendlief wordt ook steeds nieuwsgieriger hoe ze eruit ziet en wil nu opeens ook zo'n 3D/4D echo. Maar nu wil ik het niet meer :p We weten al zoveel, hoe ze eruit ziet is gewoon een verrassing voor als ze geboren wordt ;)

Nou dit is voorlopig even mijn laatste berichtje :( :( :p
    Op mn blackberry kan ik wel bijlezen, maar reageren is zo onhandig!
    Zijn morgenavond bijtijds thuis hopelijk, moeten de stad in om sinterklaascadeaus te scoren, dat vieren we zondag!
    Vrijdagochten ga ik weer lekker werken, voel me weer goed genoeg. Spreek jullie dus vrijdagmiddag pas weer!

Fijne avond en dagen meiden!!

19. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Lees straks even bij want ben weer met 3 dingen gelijk bezig maar @Dtje wat een prachtige foto!

En ik heb volgende week vrijdag de intake van de kraamzorg, in de brief staat dat de kinderkamer enz nog niet af hoeft te zijn...

Tot later!

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dankje lies!
    O goed om te weten!

Ja, vandaag schoot t er allemaal bij in
    Flink bord Brinta wel hoor en verse jus
    Maar krijg snel weer honger

Zit nu nog vol maar verlang naar die krentenbol met boter en suiker en groot glas chocomelk
    Zal m'n buik wel helemaal bouncen

O zou m'n nieuwsgierigheid niet meer in bedwang kunnen houden
    Maar ik snap je wel hoor en juist ook dat je mannetje t niet meer houdt! T komt zo dichtbij nu he!

O doe dat lekker anders ben je ook zo flauw in t hotel
    Kun je morgen ergens lekker ontbijten?

Heel veel sterkte morgen!
    Zal aan je denken! En Werkse vrijdag, hoop dat t goed gaat en meevalt!

Tot gauw!

Deel Deze Pagina