Hoi meiden, Kwam even krullie sterkte wensen én feliciteren!!!! Whoehoeeee En D superbedankt voor je reactie, lief!! Doet me goed! Gelukkig zojuist goed nieuws gehad over "het voorval" (leesersoon is buiten levensgevaar...) dus ik kan weer redelijk normaal functioneren Verder heb ik alles gelezen maar het is (weer eens voor mij haha) teveel om allemaal op te reageren.... Beebje gelukkig weer wat meer gevoeld, na twee dagen bijna niet.... Ik las dat dat wel vaker gebeurt rond week 27? Volgens manlief was dat de vorige keer ook zo...maar dat kan ik me niet meer herinneren... Ik denk dat beebje gewoon compleet gedraaid is en ik het daarom anders voel. Wb kraamzorg....ehm ook dat weet ik niet meer zo goed, erg he? Nu wordt t bij ons telefonisch gedaan omdat het onze tweede is... Ik ga ff op de bank hangen.... Oja krullie bedankt voor de uitleg nu kan t niet meer misgaan haha, ik had me er nog niet in verdiept dus wordt vervolgd!
@krullie: wat heerlijk die hulp voor je huis, ook lekker zoveel mogelijk gebruik van maken hoor! Lekker die pannenkoeken, ook 1 van mijn favoriete gerechten nu... En junmie de kroket bij de Mac is heerlijk!!! Fijn dat het goed was bij de gyn en dat je nu zeker weet dat je buik gewoon prima is! Wel echt fijn dat je weer mocht kijken!! Dat mis ik wel hoor, heb helemaal geen echo's meer! @d:wat een super lieve foto!! Grappig: mijn katten zien er net zo uit, ook 2 rode!! Grappig dat jij ook altijd Brinta eet, doe ik ook altijd. Soms ook havermout, dat vult wel wat meer. @ego: nou, helaas toch nog blaasontsteking en nu aan de tweede kuur... Wel balen maar ook wel weer een verklaring waarom ik nog best veel harde buiken heb!
Your Welcome Armande! Fijn om te horen dat de persoon in kwestie buiten levensgevaar is Aanbod geld nog steeds, anytime Hoe gaat t met slapen? En met je zoontje? Ah vervelend Caroline hoop dat t kuurtje snel aanslaat! Zo dat de klachten snel verminderen! Ik eet nie elke dag Brinta maar voor ik zwanger werd en we er mee bezig waren en nu ik t ben wel weer regelmatig Vind brood met nutella zo lekker ochtends Hoewel ik nog veel lekkerdere ontbijtjes weet maar die eet je nie elke dag (pannekoeken verse croissantjes bagels donuts wentelteefjes etc) Benieuwd naar je katjes Heb er drie! Twee rode en 1 grijs/bruin/wittig Na t doen van de boodschappen en f lekker onderuit met 5 gemiste afleveringen gtst had ik weer wat puf en heb ik aardig wat ingepakt en geruimd Ben nu wel blij dat ik zit oh Is genoeg geweest voor vandaag Benieuwd of Krullie nog n Mac kroket op heb Ik ga er denk zo een of twee bakken Heb honger en had al vroeg gegeten vandaag.. Slaap lekker dames!
Hoe gaat t met m'n dames? Zo voor de een na laatste x naar Zwijndrecht Gelukkig heerlijk uit kunnen slapen eerst! Was ik aan toe! Morgen moet ik echt de suikertest doen dus vroeg op Bah.. Fijne dag dames En Krullie veel sterkte..
Hey meiden, Pfffff weer veel geschreven hier hoor. Ik ben moe... ik slaap zo'n negen uren in de nacht en nog moe...Het concert breekt me op. Maar het was het meer dan waard. Zopas naar mijn oom en tante geweest die 50 jaar getrouwd zijn. Ik dacht ik kan wel een mooie bos bloemen laten bezorgen maar ze vinden het vast veel leuker als ik even mijn buik kom showen... Verrassing! Had een mooi bloemstukje mee genomen en dat viel erg in de smaak. Ze hadden ook nog een leuke verrassing voor mij. Een kadobon van de prenetal en een zilveren hangertje voor aan mijn kettinkje van een engeltje wat staat voor een goede zwangerschap en voorspoedige bevalling. Zoooo lief. Ik zei jullie zijn de genen die de kado' s horen te krijgen hoor... Sprak mijn oudste nicht na jaren weer eens en dat is ook wel heel leuk. Zo zie je ook weer eens mensen die je lang niet hebt gezien. En iedereen gaat voor je staan hahahaha... Nu weer lekker thuis. Mijn buikband is gearriveerd en zit heerlijk. Ik meteen een foto geprobeerd te maken maar het is al een beetje te donker. Morgen maar eventjes. Dan meteen kijken of ik hier een prive album aan kan maken dan hebben jullie ook een idee van mijn bescheiden buikje! Morgen ochtend rond 10 uur wordt het bed geleverd. Heerlijk! Kom bijna niet meer van de bank. Die is te laag en diep. Zal poeslief ook wel interresant vinden. Lekker zo'n bed om op te liggen... hahaha. Hier 1 kat trouwens een rood met witte. Een echte kater. ( ex dat dan wel ) Hij is vrij groot. Super ondeugend. Maar ook een goedzak. Ik wil m altijd binnen hebben als ik weg ben maar hij ontsnapte toen ik naar mijn oom en tante ging. Dus heeft ie dik twee en half uur in de tuin door moeten brengen. Helemaal beledigd toen ik weer thuis kwam. Dus nu zwaar in slaap. Snurkt er over. @Dtje morgen de suikertest. Ben benieuwd hoe jij m ervaren gaat. En ja dat is inderdaad mooi vroeg. Niks aan. @Krullie hoe was de dienst??? @Caroline... heeft manlief het nog opgelost met de boodschappen? En balen dat je nog steeds blaasontsteking hebt. @Armande blij van jou te horen dat je omstandigheid waarin je zat iets beter er uit ziet. als ik nog iemand of iets vergeten ben, sorry geen opzet. Mijn schaambeen gaat iets beter moet ik zeggen. Is nog niet je van het maar ik loop weer recht op en met paracetemol is het te doen. Al neem ik die alleen als ik zoals net weg moet. Wil ze liever niet te veel slikken. En even voor de nacht. Wat gaan jullie eten vanaaf? Echt geen idee hierzo. tot laters!!!
He liesje! Fijn dat t beter gaat met je schaambot, nare vervelende pijn he! Ah wat een leuke kat! Ben gek op katten al heel mn leven katten gehad ook! Zie m zo voor me! Echt een karaktertje he haha, leuk! O dat is lief van je oom en tante zeg! echt heel leuk! En ook heel lief van jou dat je even langs bent geweest hoe moe je ook bent! Herken t hoor dat opbreken maar je wilt soms ook f wat leuks doen en sommige dingen moet even; zoals ik vorige week helemaal los op t behang en de vloer ed terwijl ik al dood op was haha Heel benieuwd naar je buikband! Ga ook een deze dagen foto's in t album zetten! Fijn je bed! Heerlijk! Zal wel lekker zijn zeg! Ik ga zo n pita eten, we zijn nog in Zwijndrecht Net weer gescoord in de outlet 18 mooie stevige glazen voor 9!
hahahhaha... jij zou ook eens niet lekker eten he? Geweldig! en sjoppen is aan jou ook wel besteed. Heerlijk! Ik weet echt niet wat te eten, heb wel trek trouwens... maar das voornamelijk in lekkere dingen en laat ik tussen de middag ook al een broodje frikandel hebben gehad. Plus dat er niet zo veel meer in huis is. Morgen of zaterdag maar even de grote boodschappen halen...
Wat heb je nog gegeten? Frikandellen gaan er bij mij ook bijna altijd wel in! Net terug, f langs huisje gereden en ze zijn lekker aan t verven Knapt gelijk op he! Wat n likje verf al nie kan doen! Ja shoppen is en blijft een van m'n leukste tijdsbestedingen hihi Kan gewoon niet niets kopen haha Voorlopig was dat t laatste Griekse gebeuren want we gaan nog 1 x maar dan op n maandag en dan is ie dicht Goh morgen al weer vrijdag Maandag al weer 28 wk Time flies!
aardappelen met doperwten en een snitzel. Ja verf doet wonderen he? Kijk je wel uit met het inademen van de verf? Pfff echt moe... morgen meer!
Hey meiden, Hier was het Chili Con carne. @armande: wat een vervelend verhaal weer maar fijn dat de persoon buiten levensgevaar is, gelukkig! @marlies: fijn dat de pijn minder wordt!! En wat leuk van je oom en tante. @d: heerlijk hoe snel een huis opknapt hè?! En fijn dat je dat lekker niet zelf hoeft te doen!! @krullie; je zal straks wel weer thuis zijn, hopelijk was het een mooi afscheid! @mamaatje: hoe is het bij jou?? Weer helemaal fit?? In het begin schreven nog wel meerdere meiden hier mee (a... En liff..?! Heb ik de namen goed..?!) ben wel benieuwd hoe het met hun gaat en of ze hier nog weleens lezen. Iemand nog op de hoogte van het weblog van ... Jemig, ook daar de naam van kwijt... Maar jullie weten vast wie ik bedoel Hier begonnen aan de nieuwe kuur antibiotica. Eigenlijk ook wel blij, want de klachten blijven, dus hopelijk slaat de kuur nu wel aan! Iemand vnd ook robbinson kijken?!
Miracle.. Ben niet helemaal op de hoogte Maar weet wel dat ze achter hun keuze staan hun kleine meid ter wereld te zetten en dat er positieve vooruitzichten zijn en ze veel steun hebben aan lotgenoten Ik vraag me ook af hoe t met lif en a1974 is Heb nog weleens een pbtje gestuurd maar geen reactie Hoop dat alles goed gaat.. Nee adem t niet hoor kwam alleen f snel om hoekje kijken En was weer weg Ja zeker lekker dat k t uit handen kan geven Lekker gegeten dames! Ik ga nu aan de Ice tea en frietstickjes paprika Ga geen robinson kijken heb t helemaal niet meer gevolgd jammer genoeg Heb net nog f wat kleding en lingerie inpakt Ik heb een hoop plannen als alles weer in proportie is haha Dacht nog oh dat setje kan nog wel maar toen k t me voorstelde en m'n buik erbij dacht, dacht ik ook dat dat de opwinding wel weer zal laten slinken Letterlijk Hahaha Kunnen gewoon niet om de baby heen en dat houdt m nog steeds wel tegen In bed spontaan of in de douche gaat t beter Hahahaha Too much info? Naja haha Lul ook maar raak Hoop dat de kuur gauw aanslaat Caroline!
Hier aan de ultieme maagzuur test begonnen. Heb sinds tijden een zak dorito papeika chips. Als die pillen dat aan kunnen. Haha. Kijk ook geen robinson. Niks aan. Heb bonje met de buren er voor. Heb het zelf ook meegemaakt vorige huis. Toen ook woningstichting gedreigd om hun te schrijven. Maar we vonden dit huis gelukkig net voor ik bijna de buurvrouw wat aan wilde doen. Dat mens was zo erg. Totaal geen respect. Ik zou het nooit hebben gedaan maar echt sommige mensen halen je echt het bloed onder de nagels vandaan.
Ik heb ook zitten kijken Wat naar dat je ook in zo n situatie hebt gezeten Gelukkig vond je een andere woning maar jammer dat t zo moest lopen.. En hoe vallen de chipjes Ik ga m'n 9maanden dagboekje bijwerken Loop wel 8/9 weken achter Maar schrijf wel regelmatig f in m'n tel zodat ik niks vergeet Houden jullie iets soortgelijks (nog) bij?
Ik heb een plakboek waarin ik soms wat in schrijf en foto's in plak. Niet perse elke week dus wat. Maar wel heel leuk! Ik ga lekker m'n bedje in!
Gek genoeg lees ik nu pas j post over j geboortekaartjes Armande! Ben wel heel nieuwsgierig nu! Wat n geld! Moeten ze vast wel heel mooi zijn Trouwens.. Iemand enig idee of j de reiswieg moet opmaken Lees dat zoveel terug? We hebben twee soortig van reis/skipakjes Lijkt me voldoende toch? Kan zo weer eens niet slapen En moet vroeg op gek genoeg Lukt t me dan meestal zowiezo nooit goed om te slapen... Tel de uren af Ook zit m'n eten dwars Ene keer meer last van als anders Meestal kan ik heel goed laat nog eten.. Slaap lekker allemaal..
Wakker! Het is me in mijn kuit geschoten. Helemaal hard. En p ijnlijk. De chips heeft me geen maag zuur gegeven maar heb een smaak in mln mijn mond. Bah. Ha ha het is ook nooit goed hè? Dromen jullie ook nog zo raar ik droomde net dat ik moest auto rijden in de drukke binnenstad waar helemaal geen autos mogen komen. Vaag. Nou ga nog even verder lezen. Tot later!
O ja ken die smaak Is ook zo na bolognese chips ofzo he Hihi Hoe is t met j kuit.. Ben uiteindelijk nog in slaap gevallen Rond elf u wakker Ik ben weer nie voor die test geweest hoor Ik trek t nie zo vroeg Nu moet ik maandag al 9u bij de vlos zijn dan ga ik daarvoor Als ik vandaag was gegaan dan was de uitslag er maandag ook nog ni denk want ze zei; ga paar dg van te voren.. Ik heb op t moment helemaal nergens zin in Bah.. Echt zo n Bleh moment..
Droom trouwens ook raar hoor lies Ging richting zhuis denk ivm weeën of bevallen en toen zagen ze aan m'n gezicht dat ik dagcreme op had, dat moest er af.. Dus ik kreeg een douche kop en probeerde t er af te spoelen maar voor k t wist stond ik voorover gebukt en gingen ze heel m'n haar nat maken.. Heel m'n Make up liep uit.. Had me blijkbaar op gemaakt voor de bevalling was net een panda En toen schijnbaar na de bevalling dat kwam niet meer terug had k ineens een prachtige huid! Straalde helemaal! Krullie zie dat je weer online bent jeej! Hoe is t gegaan lieverd! En hoe ging t werken weer voor t eerst? Ik ga hier stofzuigen is twee dagen niet gedaan want een bende Zeg maar de stofzuiger was f in t andere huis nodig Dan lekker dweilen n beetje soppen En f wat gaatjes dichtmaken en paar dingen vast weghalen Morgen krijg ik pas nieuwe doZen dus kan niet verder met inpakken! Tafeltje en stoeltjes van t balkon net naar m'n moeder gebracht en de klusjes zijn gedaan door de woningbouw De jongens gaan zo weer verven! Er staat ook nog n wandelingetje met de hond op t programma Er is verder niemand thuis daar.. Wat eten jullie VNV? Gaan jullie ook de Voice kijken?
hey meiden, Pffffffff zo moe.... foto´s laten nog even op zich wachten. Vanmorgen brak wakker door halve nacht wakker te zijn maar ja het bed zou komen tussen 9 en 10 dus fris en fruitig klaar... Komt die piep pas na 11 uur. Nou dan moet je mij hebben. Afspraak is afspraak. Bende in huis want wit laminaat en ze banjeren zo door hoor. Nou dweilen komt morgen wel. Het ergste is weg.... Toen moest ik echt nog even de stad in en nu ben ik kappot, maar ik ga niet slapen! Dan heb ik alleen nog een gebroken nacht. Ik lig, zit nu wel lekker op het bed. Hoofdeinde omhoog en heerlijk zo. Maar wel groot in de kamer hoor. Moet er nog even over nadenken of ie zo blijft staan. Maar daar heb ik nu geen zin in. hahahaha... heb mega trek vandaag. Tussen de middag een loempia gehad en net half uur geleden een dikke tosti. En nu al weer zin in iets. Nou maar even inhouden hierzo. @dtje die suikertest moet toch rond de 24e week en dan moet je er toch 2 uren blijven. @krullie hoe is het gegaan allemaal trek je het nog... Vnv pasta!