Jeetje, wat een lieverds zijn jullie allemaal! Van al jullie lieve woorden moet ik dan weer huilen. Ik ben zo opgelucht! En aan de andere kant kan ik het nog niet geloven, is ook wel van het ene uiterste in het andere! Wat zal ik lekker slapen vanavond! Heb in ieder geval wel al weer lekker gegeten, kreeg geen hap door m'n keel de laatste dagen! Maar lees ook dat het bij Anthonetj niet goed gaat. Meid ik voel je verdriet en angst! Ik kan allerlei goed bedoelde woorden hier opschrijven, maar ik weet niet of je daar behoefte aan hebt. Ik bid voor jou dat ook jij morgen positief verrast wordt. Sterkte meis!
@D83: oeeh wat heb jij heerlijk gegeten meis!! Ik heb het bij pannenkoeken gehouden, maar achteraf vielen ze niet zo lekker want ben nu misselijk Balen dat je afgelopen dagen even niet zo lekker was, maar hoef je toch geen sorry voor te zeggen Je bent niet verplicht je hier elke dag te melden toch?! Levendige dromen herken ik wel! Ze gaan soms wel erg ver haha Gelukkig besef ik me altijd wel dat ik droom, dat scheelt Vannacht was ik bevallen van onze drieling: 2 jongens en 1 meisje en we waren serieus aan het overwegen om 1 jongen voor adoptie af te staan omdat ik 3 baby's echt niet aankon... ging nergens over haha En gister de meest bizarre sexdroom ever gehad... zal daar maar niet over uitweiden, trust me on that... haha Dromen waarbij ik achterna wordt gezeten door T-rexen (in een woonwijk) zijn ook niet zeldzaam Heeeeeel veel succes morgen met je echo en ook heel veel plezier, zit vast helemaal goed!!! xxx
@Anthonetj: die gevoelens die je hebt mogen er zijn, heel logisch. Vandaag ook weer het bericht gekregen dat een collega zwanger is. Werkt maar 2 dagen, maar ga er wel mee geconfronteerd worden. Ben daar best jaloers op, ik weet nog helemaal niet of het hier wel goed zit namelijk. We zien het wel... I wish you all the best tomorrow en ik hoop dat je verrast gaat worden en er een mooi beebje zit!!! xxx
Die levendige en bizarre dromen, die herken ik ook! En zweten jullie ook zo s'nachts? Ik word af en toe met een nat hempje wakker. Ik ben er trouwens na dit weekend ook sterk van overtuigd dat het hebben van symptomen ook deels tussen je oren zit. Vrijdag vond ik m'n borsten slapper en na de bloeding vond ik ook dat ik ze ook een stuk minder gevoelig. En nu zijn ze plots weer gevoelig en m'n tepels doen ook weer zeer! Is toch gek? Je geest is echt een sterk besturingssysteem! Wat ik wel heel vreemd en opmerkelijk vind, is dat de pijn en het opgeblazen gevoel wat ik links onderin m'n buik had vanaf dag 1 ( nog een vraag over gesteld aan verloskundigen van dit forum ), Is verdwenen na het verliezen van "het iets".
Poppenkop; Fijn dat j weer wat hebt kunnen eten, knap je van op hè! Duik maar lekker vroeg j bedje in en slaap lekker bij! Hou t goede gevoel vast en zet j echo maar op n mooi plekje! Krullie; soms kan t net niet zo lekker vallen hè.. Had ik gister ook met t eten.. Ben stiekem toch wel benieuwd naar de verdere inhoud van je dromen... Mijne gaan ook echt alle kanten op! Fijn dat jullie allemaal begrip hebben voor m'n afwezigheid afgelopen dagen maar vind t gewoon erg gezellig met jullie! En wil graag op iedereen persoonlijk reageren, zeker ook als t wat minder gaat..
Poppenkop; dat Zweten heb ik snachts niet meer zo, wel in t begin en vooral toen t zo warm was.. Wel heb k soms een ontzettend verhit hoofd dan heb k echt ijszakken nodig om af te koelen en te voorkomen dat t migraine wordt.. Sinds ik zwanger en is t As donderdag vier wk geleden dat k een aanval heb gehad, Echt heerlijk! Mmm, misschien is de pijn weg omdat datgene wat die pijn veroorzaakte nu uit j lichaam is, al is t nog onduidelijk wat t nou precies was hè.. N t kan ook alle spanningen misschien zijn geweest.. Onrust voel j toch vaak in j buik hè en dan nog eens die rammelende darmen!
@krullie ach hier regent het dus kom maar op met je verhalen idd het hoort er allemaal bij moest eigenlijk best lachen dat je van 3 hup zo 1tje weggeeft want ja drie is teveel echt die dromen soms @poppenkop hier ook flink zweten niet alleen snachts maar overdag ook, het hebben van symptomen ziet in die zin tussen je oren dat je er meer of minder op let als ik er niet op let voel ik me borsten niet net op het moment dat ik me bedenk he me borsten doen normaal beginnen ze weer pijn te doen @D83 fijn dat die migraine nu weg is hopenlijk blijft het de hele zwangerschap weg wij hebben patatjes gegeten en zijn nu lekker een hele bak snoep aan het wegvreten jammieee lekker voorbeeld he
Poppenkop@ waaauuww" wat geweldig nieuws!!! pff gelukkigg.. Gun het zo iedereeenn.. Anthonetje@ sterkte morgen.. ik hoop en bid ook voor jou.. dat het allemaal mee mag vallen!
Ach ik heb ook een zak chips achter m'n kiezen met lipton Ice tea Doe vandaag niks anders dan series kijken op de bank met een dekentje Oke, heb wel uitgebreid schoongemaakt aan t begin vd middag en heel gezond gegeten door de dag Laten we zeggen compensatie? Wat moet je anders met dit weer..
Lekker! Ik ga zo dolma eten, gevulde paprika's met rijst en gehakt Ongelooflijk maar heb weer honger! En heb echt goed gegeten vandaag.. Maar ja als beebje honger heeft wie ben k dan
@D83 ooo dolma dat heb ik lang niet meer gegeten laatste keer was toen ik in turkije woon en vind het zooo lekker of een heerlijke pide jammiee nou moeten het maar met een boterham met ei doen @anthonetj zet hem op meid de duimen draaien al overuren hier hoop zooo op positief nieuws straks
Even snel ! Kom later weer terug maar wil even Anthonetj heel veel succes wensen ! Hier ook de duimen in aanslag! Hopend op geweldig nieuws ! Zou toch wel te gek zijn als dat ook gewoon goed zit! Knuffie van mij kant af tot later ladies ! En grrr mmm krijg gelijk lekkere trek weg wezen hahahha
haha wat een ge-eet hier Gelukkig voel ik me niet helemaal top en wil ik niet aan eten denken Was al 3 kg aangekomen en meer moet het niet gaan worden!! Anthonetj en D83: heel veel succes meiden vandaag bij de echo!!! Ik hou het forum in de gaten!!
O ja D ook heel veel succes ! Wordt vast een geweldige echo! Wat is er Krullie ? Niet helemaal top ? Misselijk of wat anders ?
@A1974: gewoon niet zo lekker vandaag Beschouw het maar als een goed teken. Maak me nog steeds veel zorgen wat betreft de eerste echo volgende week dinsdag. Blijf maar steeds malen: "Wat als....?" Wat als het niet goed zit, wat moet er dan gebeuren? En hoe gaat dat onze vakantie beïnvloeden 2 dagen later... Word er gek van. Kan gewoon niet echt genieten van mijn vakantie merk ik. Alles draait maar om 1 ding. Irritant! Maar komt wel goed
@krullie herkenbaar hoor ik zit dus ook zo overmorgen heb ik de echo en in mijn hoofd spookt het ook wat als, maar ja dan denk ik heb geen bloedverlies rare dingen dus geen zorgen maar denk dat het echt erbij hoort meiden met een echo vandaag pleaseeeeeeeeee goed nieuws ik duim zoo hard dat me duimen pijn doen maar dat maakt niet uit
Leuk om te lezen dat jullie ook zo onzeker etc zijn. Ligt niet aan mij gelukkig ! Ik ben vandaag heel beroerd en moe en dus ziek naar huis gegaan van werk. Ik had heel veel trek in broodje hamburger, dus ik maken, maar na een paar happen alweer misselijk. Echt irritant! Hoop op een goede echo voor iedereen !
Hier ook die 'wat als'! Vrijdag de eerste echo en we leven er echt naar toe. Ik dwing mezelf zoveel mogelijk positief te denken. Er is immers geen reden om aan te nemen dat er iets niet goed zou zijn. Maar het blijft knagen.. Succes voor de dames die deze week de echo hebben!
Ha meiden, Ondanks de duimen helaas geen goed nieuws. Inwendige echo gehad. Zwangerschapsweefsel is er al uit. Alleen nog veel baarmoederslijmvlies wat nog weg moet. Verder wel eitjes in rijping / rijp. Helaas meiden. Heb me er al bij neergelegd. Gesproken over gyneacoloog, maar we willen nog een zwangerschap afwachten als we die mogen krijgen. Iedereen een fijne en mooiere echo dan mij toegewenst!!! X