Hello Ladies, Eindelijk f tijd om te reageren.. Was weer heel de dag in de weer.. We hebben toch laminaat voor de bovenverdieping bijgehaald. Wilden in principe voor heel de boven verdieping op de babykamer na t zeil meenemen van hier maar dat zou zo een gedoe worden want t zeil moet er in voor de verhuizers alles daar neer gaan planten maar hoe krijg je t zeil hier er handig uit als alles nog staat? Daarnaast is een geheel toch mooier en t kost toch al een duit dus dan maken die paar kamers en de gang ook echt niet meer uit.. Verder nog verf bij gehaald, en f om boodschappen geweest. Met mn mama eigenlijk zo heel de middag op pad geweest en weer zo een lekker frietje bij de ah op.. Jummie. Voor de hardwerkende jongens later in de middag allemaal broodjes hot dog gebracht en er zelf ook 1 tje op hihi Voor zometeen staan er frietjes kip chorizo worstjes en brocoli op t programma. Het was vanmiddag maar een klein puntzakje hoor dus die trekken we gewoon bij t avondeten hahahaha Sureeeeeeeeee Kijk mij t goed praten En daarna gaan we ook lekker naar de film. Naar Cloud Atlas. Met Tom Hanks en Halle Berry, ben benieuwd. Morgen ga ik hier verder inpakken en gaatjes dicht maken ed. is vandaag niks meer van gekomen en heb eigenlijk iets gedaan wat niet mag... Laminaatpakken in de auto getild.. Maar we moesten er voor naar mburg omdat t in vlissingen op was en anders zou ik eerst weer om manlief moeten en die was aan t verven en mn mama kan ook niet te veel tillen ivm oa artrose en rugklachten.. Maar heb t voorzichtig gedaan en t was ook niet echt heel zwaar maar goed is t niet dus hou t voor gezien vandaag... Lekker avondje voor jullie zelf krullie. Ene kant zou ik dan ook liever thuis blijven hoor, zeker met al dat lekkers in huis. Maar bios is ook zo verleidelijk he. Zeker met zulke leuke film, maar goed na zo een week is thuis gewoon heel erg lekker. Gister ook echt van genoten. Lekker gtst en de voice gekeken en we zijn op nieuw aan sopranos begonnen. Kennen jullie die maffia serie? Geweldige serie echt! Zelfs ik als vrouw kan m waarderen! Krullie dont worrie darling. Het is echt zo wat Caroline zegt. Ik merk t zelf ook heel erg dat als ik weg ben en/of bezig ik hem veel minder voel. Pas als ik echt ga liggen/zitten komt ie even kloppen maar ook echt niet continue hoor. Voel wel nu door de dag heen m vaker bewegen/draaien zeg maar. Maar is ene keer ook iets intensiever als anders. Ligt er maar net aan hoe hij/zij ligt en of de placenta miss iets is verschoven. En hoe jij in je vel zit en hoe actief je zelf bent heeft denk miss nog wel t meeste invloed.. Ze komt wel weer hoor! Succes met t inpakken vd kadootjes en t schrijven van gedichten. Ik ken je er nie mee helpen, zou zelf denk gewoon wat van internet plukken en beetje personaliseren hihi Niet heel je avond aan besteden hoor, lekker voor de buis jij! O caroline, wat klinkt dat mooi zeg! Zo wil ik ook bevallen! Zo ziet dat er in vlissingen volgens mij niet uit hoor, en als je dan alsnog naar t zhuis moet en/of pijnstilling wilt moet je volgens mij alsnog naar Goes.. Die kamertjes zijn echt niet zo best hoor haha echt heel standaard en t hoognodige. Ik wil ook luxeeeeeee Kost t idd meer? Vraag ik me ook af! Lekker he chocomelk. En jummie m&ms, wil ik toch miss ook nog wel een zak van. Idd zo lekker na zoute popcorn Ik vind nesquik zo lekker he. met warme melk. en koud gewoon die geel bruine pakken. Het is niet mijn hondje, hij zou mn katten opvreten haha Maar van mn zwager. Ik heb m wel als puppy in huis gehad toen ik nog samen met mn man en zn broer woonde (toen studeerde ik nog) Ik zie m regelmatig, en hou van m als mn eigen hond. Hij heeft echt een heel speciaal plekje in mn hart. Hun wonen hier vlak achter en zijn nog wel eens niet thuis en omdat ik veel thuis ben is t een beetje gewoonte te worden ook om regelmatig met m te lopen Stafford, zo schrijf je t volgens mij. Een kruising geloof ik tussen en engelse en amerikaanse. Actief beestje, veel energie.. Ik ga mn haar eens doen en make uppie bijwerken, dan lekker eten maken en naar de film Fijne avond dames!
Kom ik weer even buurten! Kom er gewoon echt niet aan toe om te reageren, lezen lukt meestal wel... Wil t liefst ook op jullie allemaal persoonlijk reageren maar dat gaat m niet worden helaas... @krullie, ik had dat idd ook dat ik de baby twee dagen bijna niet voelde. Maar dit waren twee dagen vol stress en emotie. En ik ben toch even gaan googlen.....en t komt vaker voor bij 27 weken. Nu voel ik t weer als vanouds gelukkig! @D belachelijk he die prijs van de kaartjes?! Gaan we niet doen hoor!! Schiet op he met jullie huis? Echt superleuk! @marlies, ben best jaloers op je bed in de kamer niet dat ik het nodig heb hoor maar lijkt me gewoon heerlijk om 's avonds voor de tv op te liggen @caroline, waar ga jij je luiertas bestelllen? Ik ga toch voor de cupcake hoor @ego, het wiegje is binnen en staat sinds gister te pronken in de babykamer! En vandaag nog een lief lakentje bij de hema gekocht met wit borduursel. Dit krijgt beebje morgen van de sint! Truste dames en fijne sinterklaas voor wie het viert!
Ff showen (btje onduidelijke foto) http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/baby-en-kinderkamer/bedtextiel/wieglaken-(33312254) Hmm hema heeft nieuwe site en link lijkt niet te werken...
He Armande leuk dat je f komt kijken Fijne Sinterklaas morgen! Wij vieren t woensdag bij m'n mama Ze heeft twee boxen vol met verzorgingsproducten ed voor de baby Wat erin zit is nog n verassing maar iig baby parfum van zwitsal Ben benieuwd hihi Ja zijn ze zijn lekker bezig.. Druk bezig met verven! Hopelijk morgen of maandag klaar en dan behangen en de vloer Dan wordt t een stuk huiselijker Maar t knapt al op door n likje verf Lies hoe bevalt je bed? Er al echt lekker in gelegen? Hoe is t met je schaambot? Slaap lekker dames duik er ook zo in!
Hoi meiden, De kosten zijn hetzelfde als dat je zonder medische indicatie in het ziekenhuis wil bevallen, niet meer. En ik krijg dat ook nog eens vergoed dus dat is helemaal mooi!! En het zit in het ziekenhuis bij ons dus dat is zo fijn. Moet ook zeggen dat onze kraamkamers v t zh ook erg mooi zijn, een jaar of 3 geleden opgeknapt en echt mooi en ook kamer voor jezelf. Film was echt super (alles is familie) echt heerlijk om te kijken!! En de m&m's waren ook heerlijk @armande: wat leuk dat je wiegje nu staat!! Kijk je vast een paar keer per dag naar?! Over nog maar een paar weken komt de kleine meid/man erin te liggen, bizar hè?! Ik twijfel nog steeds welke tas ik wil.... Weet eigenlijk nog niet op elke site, maar denk ook dat ik m dus krijg dus hoef ik ook niet zelf te bestellen. @d: doe je voorzichtig met tillen??!! Is niet heel goed nu hè?! Was de film nog leuk?!
Goedemorgen meiden, Ben weer een aantal dagen niet zo actief geweest. Druk met de babykamer en gewoon even geen tijd voor het forum. Wel elke dag even snel gelezen . De babykamer staat eindelijk, moet alleen nog even op zijn plaats gezet worden en netjes worden opgeruimd en ik wacht nog op de hemelstangen, maar die verwacht ik morgen of dinsdag ! Zodra de kamer klaar is zet ik hier ene foto neer. Mijn baby's zijn een beetje ADHD haha (alle dagen heel druk!).. Soms lijkt het net of ze door me buikwand heen willen komen. Ik word nu de laatste week steeds wakker met pijn in mijn heup (de kant waar ik op geslapen heb). Ben ook steeds erg vroeg wakker. Vanmorgen werd ik ook weer wakker en toen de pijn in mijn heup weg was begonnen de twee kleintjes herrie te schoppen in mijn buik, toen ben ik maar naar beneden te gaan. Wat betreft plassen 's nachts: de ene dag moet ik er 4x uit en de andere x maar 1-2 x. Eergisteren hadden we een afspraak voor een 3d-4d echo, helaas niet gelukt ! De kleintjes doen het allebei prima, maar liggen zo lief tegen elkaar aan, dat een goed beeld krijgen niet mogelijk meer is! En daarbij komt dat de navelstreng en het tussenvlies er nog voor zit telkens. Gelukkig was de man die de echo deed zo aardig dat we niets hoefde te betalen. We hebben wel een dvd meegekregen met zw/wit beelden, maar ik vind dat je daar steeds slechter alles op kan zien. Vind het erg jammer, maar ja nu wachten tot ik ze in het echt kan zien in februari ! Hier nog even een buikfoto van afgelopen week
Hey meiden, Gister te moe en druk om te reageren... Ik heb een prive album aangemaakt met buik foto's. Maar haal ze deze week ook weer weg denk ik. hahahahaha, maar dan hebben jullie even een beeld. Poeslief ook maar even in beeld gebracht. Ik hoop dat iedereen die hier mee schrijft in mijn vriendenlijstje staat, zoniet nodig me dan even uit.. @Dtje doe jij wel een beetje voorzichtig met het sjouwen? Je bent wel 6 maanden zwanger he? @Krullie ach lieverd ik voel ze ook niet elke dag even veel hoor. Maak je maar niet te druk. Komt helemaal goed. @weet ik niet meer is naar de film alles is familie geweest, die staat hier ook hoog op het verlanglijstje. Lijkt me heerlijke feel good film. @Armande de link werkt inderdaad niet helaas. @Lins wauw jij hebt ook al een mooie buik zeg. Speciaal he om ze zo alletwee te voelen. Jammer dat je 3d echo niet wilde lukken. Hier zie je het vlies ook nog best goed zitten. Grappig om zo te zien he? @all.... ik lek niet meer hahahaha, was blijkbaar even een eenmalige aktie. Ik heb alleen wel even van die zoogcompressen gehaald, voor het geval dat. Verder gisteren flink aan het opruimen geweest. Laden leeg gegooid enz. Dat ruimt op. Verder is het idd heerlijk dat er nu een bed staat. De bank was niet meer voldoende. En ach er is ruimte voor. De kerstspullen zijn van zolder gehaald en kan niet wachten om donderdag los te gaan. Heerlijk. Wat zal het speciaal zijn dit jaar he? Lag gister op mijn rug en opeens een hele dikke bult op mijn buik, waarom heb je dan net geen toestel bij de hand. Was zo speciaal... Voor vandaag een rustige dag in de planning, alhoewel het wel koopzondag is... hmmmm. En mijn bekken houden zich erg goed... dus dillemma hahahaha... Verder nog iets heel leuks, ik had Guus gemaild om hem nogmaals te bedanken voor de rompertjes en kreeg namens hem een lieve mail terug dat hij het heel graag had gedaan en dat hij hoopte dat mijn kleintjes net zo veel van zijn muziek gingen houden..! tot later meiden en wie gaat sinterklazen veel plezier!!
Mooie buik linsie!!! Leuk om te zien!! Fijn dat de babykamer opschiet! Hier staan de meubeltjes wel, maar in de kerstvakantie gaat er geschilderd worden en daarna alles ophangen (net leuke lampen besteld van coming kids, roze met ruit). Balen van je heup.... Alles wordt toch steeds meer ongemakkelijk hè?! Ik word veel wakker met net geen kramp in m'n bil en been maar lekker is anders... Fijn dat ze zo lekker veel schoppen! Genieten hè?!
Goeiemorgen meiden! Hoop dat iedereen goed heeft geslapen! Ik wel eigenlijk. Maak me nog steeds een beetje zorgen over de kleine...ze is echt heel rustig en voel dr niet echt. Ik voel wel wat soms, maar kan niet met zekerheid zeggen of het de beeb is. Gisteravond kwam ze wel weer even kijken, maar heel lichtjes. Misschien ligt ze gewoon zo dat ik dr niet goed voel. Zolang ik wel iets voel is het goed toch? We moeten straks naar mijn ouders om Sint te vieren. Niet superveel zin in omdat ik me dus nog een beetje druk maak... twijfel om het zh er even voor te bellen, maar vind dat ook zowat steeds... alles zal vast wel goed zijn. We moeten bij mijn ouders trouwens nog het nieuws vertellen over ons huis dat verkocht is. Bewaard voor vandaag @Dtje: was de film leuk??? Zag toevallig net gisteravond een preview ervan op tv. Wel een aparte film geloof ik! Hoop dat je het naar je zin hebt gehad! Lekker geslapen? Je hebt weer veel gedaan! En pas op met tillen hoor, we mogen niet meer dan 5 kg tillen nu en laminaat sjouwen is best heavy, van die grote pakken! Je huisje schiet in ieder geval al op! Leuk al die spulletjes die je beeb krijg van de sint/oma @Caroline: oh dat is echt super dat het je niets gaat kosten, bevallen in het geboortecentrum! Hoop dat het ook echt een relaxte ervaring mag zijn Fijn dat de film leuk was en de m&ms lekker @Armande: superleuk dat het wiegje staat!! Ben erg benieuwd! De link werkt helaas niet nee Maar je maakt straks vast wel mooie foto's Lekker geslapen? Hoe is t met je zoontje? @Lins: heerlijk die drukke beebjes! Jammer van de echo zeg! Toch nog maar even geduld hebben Des te leuker is de verrassing Geweldig mooie buik!! @Marlies: ja ben ook wel benieuwd hoe je bed bevalt en of je er veel gebruik van maakt! Lekker geslapen?
Maak er niet heel veel gebruik van in de zin van ik slaap er niet op hoor. Nog niet. Het hoofdeinde staat lekker omhoog en dan kan ik heerlijk languit voor de tv zitten. Maar ik wil niet te lui worden dus hang er echt nog niet hele dag op hoor. hahaha... @krullie als je je zo zorgen maakt kun je even bellen toch? lieverd ze zeggen toch niet voor niks beter een keer te veel dan te weinig. Ik denk dat ze mogelijk wel in een andere positie kan liggen dat je haar minder voelt maar dat weet ik niet zeker. En als het jou nou geruststeld? Mogen we nog maar 5 kg tillen? Oke dat wist ik niet. Maar echt zwaar tillen doe ik toch al niet meer. Gewoon intuitie denk ik. Ik denk dat je doet wat kan en niet meer of minder. Het gemene aan laminaat is altijd het eerste pak valt wel mee maar de laatste is vet zwaar. Nog steeds in dubio of ik de stad in zal gaan of dat ik de laatste kast vandaag zal opruimen... zo eens even kijken wat het weer gaat doen. Anders kan ik dat laatste beter volgende week een keer doen...
Ha Marlies! Nee je bed was niet om op te slapen, dat schreef je al! Maar misschien wel uiteindelijk de laatste weken? Heerlijk toch om er lekker op te luieren en zo tv te kijken! haha ja als je er eenmaal hele dagen op gaat hangen kom je er niet meer vanaf hoor Veel te relaxt! Ik heb de kleine weer gevoeld, zachtjes weliswaar maar ze is er. Denk dan toch dat ze in een andere positie ligt, misschien wel met de rug naar mijn buikwand toe. Ben nu wel weer een beetje gerustgesteld al trapt ze niet meer zo hard als dat kan. Ze kon normaal echt mijn dikke buik flink laten trillen, maar nu is alles gedempt en echt binnenin. Denk dat ze gedraaid ligt Maar zolang ik dr regelmatig voel is het goed En je hebt gelijk hoor! Liever 1x te veel bellen dan 1x te weinig! Ik hou het in mijn achterhoofd Weet niet hoe het weer bij jou is, hier is het bagger. Veel regen, natte sneeuw en hagel! Zou dan volgende week de stad in gaan en vandaag lekker binnenshuis blijven! Wij gaan richting mijn ouders nu. We kunnen er Chinees blijven eten vanavond, maar weet nog niet of ik dat doe. Dan zijn we helemaal zo laat thuis namelijk en moet ook nog wat lessen voorbereiden voor morgen nog. Denk dat we vanavond lekker gezond thuis eten; aardappeltjes, wortels en kabeljouwfilet. Maar het kan zomaar zijn dat ik daar om 17u geen zin meer in heb en toch bij mn ouders blijf eten Fijne dag meiden!
Het is hier droog en een waterig zonnetje zopas maar het betrekt wel een beetje... @Krullie heb je mijn buik al even bewonderd Fijne dag meis en niet te druk proberen te maken.... Kus
Wat super Caroline! Dan Zou ik t ook wel weten! Ga maandag nog eens f navragen hoe t hier nu allemaal precies zit met de vergoedingen ed Fijn dat j hebt genoten van de film! Wij ook! Met popcorn en m&ms Moest ze ook hebben na jouw post! Ah Armande benieuwd naar je wiegje! Fotootje delen? Link kan ik helaas ook ni openen.. Wat n mooie buik linssiejj! Mooi slank verder! Jammer van de echo! Gelukkig kunnen we gaan af tellen! Lekker he lies, ruimen! Heerlijk gevoel! Fijn dat j niet meer lekt! Ik heb ook van die korstjes Soms zoals Krullie omschreef maar er valt nog niet af te tappen Gezellig straks al die kerstspullen! De bios was bij ons ook al mooi versierd, zo gezellig! Ga zo j album bekijken eerst nog f de volgende pagina lezen en beantwoorden! Wat gaaf trouwens dat j een mailtje terug kreeg! En waanzinnig he als j j beebje(s) zo ziet zitten!
Wat n mooie buik lies!! Groeit goed! Zo stoer die band! Heb m lekker toch aangeraakt met inzoomen hihi En wat n geweldig leuke kat j ziet gewoon hij is ondeugend hihi Leuk dat j dit met ons deelt Hoop er VNV ook even voor te kunnen zitten Dan weten jullie hoe ik er uit zie, best spannend Denk dat je toch n voorstelling maakt van elkaar T blijft alleen een wazig beeld zeg maar Krullie, dat kan heel goed hoor dat ze is gedraaid Maar hoe verder we zijn krijgt de beeb ook steeds minder bewegingsruimte en voel j der ook steeds minder Weet nie of dat nu ook al is dat durf ik niet te zeggen Maar als j twijfelt gewoon bellen of langs gaan T is en blijft j eerste zwangerschap dus snap best dat j niet altijd op j lijf durft te vertrouwen terwijl die t echt wel weet (op z'n mamaatjes gezegd) Fijne dag vandaag bij je ouders! Hoop dat j t gezellig hebt en niet zoveel piekert! Ik ga zo m'n bed uitrollen ben al tijdje wakker maar lig zo lekker met de poezen onder de dekens Ze vinden t ook maar koud Zou ook de stad nie ingaan vandaag Guur weer.. Bah Moeten wel f naar de praxis weer om verf (voor de balken op t plafond woonkamer) n om behang plaksel Verder rustig dagje, Miss wat inpakken nog Geen doos getild nog Maar met t laminaat kwam t zo uit Hoop dat t geen kwaad doet Voel er Niks van iig Film was leuk! Heel aparte soms niet te volgen verhaallijn met allerlei tijdslijnen die enigzins ook weer verbonden waren maar dan hadden de acteurs in elke tijdslijn een andere rol/personage Soms beetje verwarrend maar t was leuk om een x te zien en er uit te zijn Duurde bijna drie u ook Hoe is t met de harde buiken Caroline? K kruip eens onder de warme douche! Fijne dag allemaal