Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik heb een dag gehad waarvan ik wou dat ie niet had bestaan
    Bah!
    Iemand tips om er niet zo in te blijven hangen?
    Wil me nl helemaal niet zo voelen! Juist nu niet!

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

#3262 sunshineS1976, 4 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2012
    Lieve Dtje wat naar!!
    Eerst wordt je vanmorgen wakker met hoofdpijn en een nek die op slot zit...gelukkig gezakt na ijs en rust enz.
    Maar nu heb je weer wat dingen meegemaakt...
    Voor de één werkt het helend om alles eruit te spuien... gooi het er uit bij iemand of schrijf het van je af (mag bij ons, maar ook gewoon bijvoorbeeld een Word documentje aanmaken en het prive houden). De ander moet het gewoon wegduwen en vergeten en allerlei leuke dingen gaan doen om het nare te vergeten...
    Weet niet waar jij je het fijnst bij voelt.
    Hoop dat je dat nare gevoel hoe dan ook snel kwijt bent, anders slaap je straks ook niet lekker en heb je morgen straks weer hoofdpijn :(
    Knuff

@Marlies: leuk die 2 kerstboompjes! Heb hier ook 1 of een paar kleine boompjes.Geen grote boom dit jaar, te veel gedoe.
    Leuk ook die shirtjes, cute!
    Leuk het gesprek met de kraamzorg vrijdag. Ben benieuwd naar de cadeautjes! Ik heb bij de aanmelding toen al een voedingskussen cadeau gekregen.
    Jij kan ons in ieder geval mooi vertellen hoe de intake in zijn werk gaat! Ben benieuwd!

Hoop dat je lekker zal slapen vannacht!

@Armande: fijn dat positieve nieuws wat betreft je collega's op het werk! Hopelijk blijft het zo en wordt het alleen maar beter.

Leuk zeg die bruidstaart voor je moeder!! In januari trouwde ze toch he???

Jullie hebben lekker gegeten hoor!
    Hier lekker een frietje met kroket en bamihap gehaald!
    Vanavond is de koopakte getekend door ons en de kopers. Spannend hoor!
    Morgenochtend gaat het eerste bod naar het nieuwe huis! Afwachten dan maar!

Ik duik nu lekker mijn bedje in. Morgenochtend wel relaxt werken. Heb lootjes getrokken met de leerlingen, dus we zijn wel een uurtje of 2 bezig met de surprises enzo denk ik. Daarna een filmpje kijken ofzo en dan is mijn dag voorbij.

Weltrusten meiden, hoop dat iedereen lekker slaapt, lekker warm in ons bedje terwijl het buiten vriest!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx Krullie
    Ben van nature een blokker maar dan blijft t toch knagen ergens en vind t 9 vd 10 toch z'n uitwerking op m'n lijf
    Maar wat vandaag betreft wil ik er liever helemaal niet meer aan denken..

Ik heb een film op gezet en hopelijk zakt t gewoon
    Hoe is t met jou hoe was t bij de psych vanochtend?

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Van harte trouwens nog met je mannetje!
    Is me door alles van vandaag helemaal ontschoten!
    Door je avond eten herinner ik t me weer :)
    Heeft vast wel gesmaakt hihi Lekkerrr

Gefeliciteerd met t ondertekenen van t koopcontract!
    Hoop dat je maar gauw je handtekening onder jullie contract mag zetten :)

Klinkt gezellig morgen, ochtend zal wel omvliegen!
    Dan al weer bijna weekend ;)

Slaap lekker dame!

5. sunshineS1976

Wel herkenbaar hoor meis... je stopt het weg, maar toch blijft het knagen... hopelijk voel je je morgen na een nachtje slapen een stuk beter omdat het dan hopelijk naar de achtergrond is verdwenen!
    En als je het toch nog kwijt wilt, kun je mij (ons) altijd een pbtje sturen.

Probeer van je film te genieten, hopelijk helpt het!! Een lekkere feelgood movie ofzo of juist een zware actie :p

De kleine meid is weer behoorlijk actief de hele dag. Fijn hoor! Zo'n verschil met die paar dagen van het weekend! Gelukkig maar!

Bij de psych was het wel goed, mijn verhaal kunnen doen van de afgelopen weken en weer nieuwe handvatten gekregen tegen mijn bange en onrustige gevoelens.
    Minpuntje vond ik wel dat ik doorgestuurd word naar een psychiater. Ze hadden me besproken in het team en het leek ze verstandig als ik ook een psychiater achter me heb staan zeg maar, mocht er wat gebeuren. Ik ben kennelijk toch wat te extreem in mijn zorgen/angsten, hoe ik daar mee omga enz. Ook schijn ik gevoelig te zijn voor depressies enzo. Omdat er nog veel meer speelt, willen ze eigenlijk op safe spelen zeg maar dus ook een psychiater erbij betrekken. Dus daar krijg ik binnenkort een oproep voor. Nou ik ben benieuwd... weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken eigenlijk. Voel me soort van gestoord :p Maar dat gaat vast wel weer over ;)

6. sunshineS1976

Dank je dank je :D

Ik hoop ook dat het nieuwe huis snel rond gaat komen! Worden spannende tijden!

Oooh ja het is morgen alweer woensdag! Bijna weekend idd! Ik kijk er naar uit zeg... heb een heerlijk rustig weekend voor de boeg! Alleen zaterdagavond krijgen we alle vrienden hier thuis voor verjaardag van vriendlief, is wel erg gezellig. Voor de rest gaan we het lekker rustig houden!

Jij nog leuke plannen in het vooruitzicht?
    Al een beetje in zicht wanneer jullie echt voor het eerst gaan(kunnen) slapen in het nieuwe huis?

Wij gaan donderdagavond alvast de stad in om te kijken naar laminaat voor de woonkamer en tapijt voor de slaapkamer.

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Gezellig vooruitzicht! Leuk!
    Verder lekker rustig aan dus, heerlijk bijtanken!

Bedankt voor je lieve woorden schat! :)

Haal dat idee maar weer gelijk uit je hoofd hoor, dat je gestoord zou zijn of iets in die trant!
    Ik heb naast m'n begeleider ook een psychiater
    Alleen ik ontloop m'n afspraken dat is weer een heel ander verhaal...
    Denk dat t alleen maar goed is Krullie! Hij mag zo nodig ook medicijnen ed uitschrijven, hopelijk komt t niet zo ver
    Maar de samenwerking tussen een psychiater en je begeleider is wel aan te raden..
    Fijn dat je r baat bij hebt iig!
    Ik weet zeker dat t je gaat helpen!

Ik moet eigenlijk bellen voor n nieuw afspraak maar heb er de rust nu niet voor met alle andere afspraken
    T maakt teveel los en dat gaat niet goed samen met alles waar we nu mee bezig zijn deze maand..
    Ga iig wel even contact leggen om te overleggen..

Leuk vooruitzicht morgen kijken voor jullie nieuwe huisje! :)
    Heb daar ook zo van genoten!

Sleep well!

8. sunshineS1976

Maar ik ga lekker slapen...even twee kruiken vullen met heet water, heerlijk in bed! Door een oude dakkapel met enkel glas is de slaapkamer gewoon niet warm te stoken. 's Ochtends mijn bed uitkomen is dan ook echt verschrikkelijk, ik haat kou :p
    Wat superfijn dat we straks hopelijk een warme slaapkamer hebben :p

Truste meiden! Hoop dat je lekker slaapt Dtje, droom maar lekker over je beebje en alle leuke dingen die je straks met zn drietjes gaat doen en over je nieuwe huisje! X

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Fijn dat de kleine trouwens weer lekker actief is!
    Ons mannetje ook :)

We slapen waarschijnlijk de 15e gelijk in de woning tussen alle dozen weliswaar maar er zal geen meubel of iets achterblijven na de 15e dus we moeten wel hihi

10. sunshineS1976

haha nog even snel (stop nou eens met reageren :p dan kan ik slapen ;) )

Dank je dat ik niet gestoord ben :p
    Fijn :p
    Je hebt ergens wel gelijk... moet het maar even aankijken.
    Je moet je afspraken niet ontlopen hoor meis...snap dat het even dubbel is enzo en je nu ook ontzettend veel aan je hoofd hebt, maar het is in ieder geval wel raadzaam om even telefonisch contact te zoeken en het er over te hebben!
    Dat ze wel op de hoogte zijn in ieder geval dat het nu op dit moment even te veel losmaakt. Maar misschien dat het over 3 weekjes allemaal weer wat rustiger is, je gesetteld bent in je nieuwe huisje en je er wel de kracht/ruimte voor hebt.

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O vreselijk he! We merken nu al dat andere huis sneller warm is! Hier wordt alleen de woonkamer en badkamer echt warm maar dan nog voel je de wind door de ramen komen.. Leuk hoor een zijraam maar geeft veel kou..

Lekker slapen met je kruikjes en bedankt voor je lieve woordjes!

12. sunshineS1976

Oeh snel zeg, nog 10 dagen! Gaaaff!
    Hoop dat je snel uit de dozen bent enzo!!

Nu ga ik echt slapen :p

Over & uit :D

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Reageer lekker toch :p
    Wees blij dat je me niet op whats App hebt Hahaha :p

Ga morgen bellen Krullie! Je hebt gelijk!

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Over en uit en vervolgens weer aan.. Gaan nu Krullie met die banaan! :D

15. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Whahaha :D
    Je bent iig grappig Dtje ondanks je rotdag!!

Sterkte xx

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Keep on smiling :D

17. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Zo de meiden hebben weer lekker wat afgekletst... @krullie ik denk dat je niet zorgen moet maken om een psychiater hoor. Wees blij dat ze met je mee denken! Komt helemaal goed bij jou!

@Dtje weer een beetje bij getrokken????

@Armande... ik ben ook 3 keer bij Groots geweest, heeft gewoon een kei gave sfeer. Vooral met het voetballen erbij. Terwijl ik niet eens van voetbal hou... ( en dat krijgt 2 jongens hahahaha)

Ik heb beter geslapen. Heerlijk. Nu echt super lui met lappie op de bank. Wie maakt me wat hahaha..

18. sunshineS1976

haha Dtje grapjas! ;)

Weet je dat dat met Whatsapp al best irri is :p
    Al die mensen die continu online zijn en ook kunnen zien dat jij dat bent :p
    Zet mn phone 's nachts op stil, en dan kan ik 's ochtends eerst bergen gesprekken teruglezen. Geweldige uitvinding :p

Hoop dat ondanks wat je hebt meegemaakt, toch lekker hebt kunnen slapen meis! Hoop ook dat je je vandaag, na een goeie nachtrust, ook weer beter voelt!
    Goed dat je gaat bellen, dan ben ik trots op je!

@Marlies: je hebt gelijk, dank je!
    Fijn dat je heerlijk geslapen bent! Nog lekker aan het nachillen met je kat op de bank ;) Of op het bed? ;)

Wel een goeie trouwens van je vader, de naam Guus voor 1 baby :p
    Niet eens zo slecht bedacht toch :p Ben je nog meer fan ergens van? :p Hebben we de tweede naam ook zo te pakken ;)

Gaat t ook goed met de andere meiden? Linss en Caroline?

@Armande: vandaag een dagje vrij toch??? Geniet ervan!!! Nog leuke dingen op de planning of gewoon lekker niets?

Fijne dag meiden!

19. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Hou ook erg van Ilse de lange en Bon Jovi.... dus maak er maar wat moois van. LOL

Het sneeuwt hier als een gek. Ik wilde de stad in maar ik ga mooi niet. Glad en onberekenbaar. Daar waagt Liesje zich niet aan.

Moest voor morgen even een afspraak maken bij de huisarts en de assistente zei meteen, he ben jij dat niet van die tweeling... hahaha... eh ja dat ben ik. Ze zei hoever ben je nu? Ik zei bijna 27 weken. Ze zei ik maak even een mooie afspraak voor je dat je zo min mogelijk hoeft te wachten. Nu kan ik om 11.10 dan ben ik de tweede persoon. Fijn dat ze zo meedenken.

Ze zouden hier om 12 uur komen weer van het hulpmiddelencentrum waar het bed ook weg komt, om nog wat te brengen maar ik vrees dat we in herhaling vallen bij vorige week. Zooooo irritant, ze moeten een half uur rijden en zouden bellen als ze onderweg waren. Nou oke het weer speelt ook mee maar dit zijn duidelijk geen mensen van de klok. En laat Liesje dat nou wel zijn... hahahaha...

Ga maar even een tosti maken... zin in eten!!!!

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    :) Hello Ladies!

Ben er weer! Lekker lang geslapen en voel me stukken beter, thx.
    Liesje ook lekker geslapen :)

Maandag was ik 28 wk (moet banner nog aanpassen want die werkt niet meer mee) en daarmee is m'n derde semester in gegaan :)

Ik wordt meestal ook wakker met veel gemiste whats appjes
    Daarom heb ik vaak m'n geluid uit maar tegenwoordig dan alleen t geluid van whats App want mensen probeerden me nog wel eens telefonisch te bereiken en dat ging dan ook niet
    Als t er dan op aankomt is dat niet best natuurlijk

Zijn ze al geweest lies?
    Fijn dat de assistente zo attent is :)

We eten VNV domino's pizza bij m'n mama en krijgen we allemaal kadootjes voor de baby :)
    Looking forward!

Heb t koud! Zou liefst onder de dekens blijven liggen hihi

Deel Deze Pagina