Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Mamaatje: je zou denken geen bloed is goed, maar helaas... was dat maar altijd waar! Jouw echo is vast dik in orde straks!

@Linss: mmm hamburger, jammie! :p Typisch dat ie je na een paar hapjes niet meer smaakt haha

@Miracle: Inderdaad... het blijft knagen! Ik was eerst zooo positief en wist zeker dat het beebje ging komen enzo, maar de laatste dagen twijfel ik enorm...
    Succes vrijdag hoor!! Weer veel echo's op het programma de komende week!

@D83 en Anthonetj: duim nog steeds!!!

2. sunshineS1976

Anthonetj.... oh meissie ik heb er geen woorden voor...
    Je hield rekening met het ergste, maar toch... dit wil je gewoon niet zien en horen... ik wens je heeel veel sterkte toe met verwerken van dit verlies en ik hoop dat je snel weer in verwachting mag raken. Knuff

3. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Heel veel sterkte Anthonetj!

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @linssiejj hier ook echt beroerd vandaag net met moeite een stokbroodje kaas weggewerkt en een glas melk voel me nu iets beter gelukkig

@miracle79 idd hier ook de "wat als" gedachte en hetzelfde als jou geen reden om te bedenken ik bid gewoon op een goede echo meer kunnen we helaas niet doen

@anthonetj pff en daar is dan de update die we zoo vreesden met zijn alle sterkte meid je klinkt heel sterk in je post, en ik gun je echt een prachtige zwangerschap toe nogmaals sterkte weet nooit goed wat ik zeggen moet sorry:(:(

5. sunshineS1976

Ik had zooo een zin in een tosti... met ketchup :p Heerlijk van genoten, maar nu voel ik me misselijk... :p

@D83: meis, ben zo benieuwd hoe je echo was... hoop goed!

@Anthonetj: knuff meiss. Hoop echt dat ik je weer snel mag feliciteren!!

6. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Aaawww, sterkte Antonetje: het was jou ook gewoon erg gegund :( Hoop dat je het een plekje kan geven en voor jou snel een lieve plakbaby is weg gelegd . Dikke knuffel !

Spannend D , hoop dat je waanzinnige mooie echo hebt !

Krullie , weet wat je bedoelt .. het is zo spannend allemaal maar ook voor jou gewoon een mooie echo weet het zeker ! En voor mamaatje ook !

Maar ik voel mij net een aanstellen .. mag morgen weer kijken naar mijn kleintje maar weer die vlaag van onzekerheid grrr ! IK moet daar echt van af hoor!

Mijn misselijkheid is helemaal weg , moeheid nog wel maar grr gelijk weer zorgen maken . Zit helemaal onder muggenbulten en dan schiet er weer van alles door mijn hoofd heen :( Eigenlijk voel ik mij best goed :(
    Wel ontzetten veel plassen maar voor de rest ? Tis ook nooit goed haha

Ga morgen echt even met de gyn hier over praten want sjonge om nou zo nog bijna 32 weken door te brengen wordt niemand blij van denk ik ..Kan niet aan de gang blijven toch

7. sunshineS1976

@A1974: voor jou morgen ook een heeeeele mooie echo hoorr!!
    Ben benieuwd wat je echo zegt over je bezorgheid :)
    Hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen op dat gebied.
    Ze zullen vast niet zo aso zijn als de assistentes hier ;)

Ik bedacht me net: jij zult dan ook wel vloeiend Spaans spreken? Of niet? ;)

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @a1974 idd even goed met je verloskundige over hebben maar je zult zien als je de kleine straks eenmaal voelt steld dat een hoop gerust, ik denk dat we allemaal diezelfde angst./stress hebben het hoort er dus helemaal bij anders zouden we er tenslotte niet allemaal last van hebben die eerste weken is zo onzeker en onzichtbaar haast;)

9. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Thx Krullie en ja kijk als ik morgen gewoon weer een goede echo heb dan weet ik van oke kan dus zwanger zijn zonder ziek , zwak en misselijk ervan te zijn .

Met mijn zoon was ik 1 week aan het spugen en dat was het .. Dus ik weet dat het kan maar toen leek het allemaal zo makkelijker te gaan ik weet niet haha . Nu alleen maar zorgen natuurlijk ook door de MK maar ik moet niet steeds achter om kijken maar vooruit!

Ik spreek idd vloeibaar spaans :D Maar heb een Nederlandse gyn haha . Is voor mijn manlief wel prettig . Had hiervoor wel een Spaanse vrouw maar was geen succes .. Aso wil ik haar niet noemen maar fijn was ze achteraf niet .

Eigenlijk is hier veel Nederlands, ik koop gewoon de producten van de Appie en de Jumbo :p goh wat spaans he hahahha

10. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Is helemaal waar Mamaatje en ergste is ik weet het wel van mijzelf maar toch is het lastig.

Probeer voor mijzelf steeds nu wat te verzinnen .. Als het morgen goed is .. wil ik gewoon over 2 weken terug dat moet gewoon een streven zijn . Dan zou ik 10 weken zijn , hartje horen ( ben ik al dik tevreden ) en dan met 12 weken pas weer een echo .

Voel mij gewoon lastig maar zelf ook niet prettig met de angst steeds , blech dat is veels te vermoeiend wil kunnen genieten!

En wat geweldig weer he Mamaatje om het echt te voelen .. Jeetje wat kijk ik daar naar uit!!

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Allereerst Athonetje.. Dikke knuffel.. wat vind ik dit rot om te lezen.. Echt heel erg verdrietig.. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je veel steun mag krijgen van dierbaren om je heen.. Hoop dat het forum je ook wat troost mag geven. Het is belangrijk er over te praten zodat je dit een plekje kan geven..
    Veel liefs, D.

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hier hetzelfde hoor kan me niet snel genoeg overmorgen zijn het duurde ook wel lang 3 weken wachten en eigenlijk beetje dom 3 weken geleden vroeg ze wil je over 2 of 3 weken terug komen en toen zei ik heel stoer doe maar 3 :) en nu zit ik al een week oooo had ik maar 2 gezegd hihihi ach komt vast wel goed :)

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dames, bedankt voor jullie lieve berichtjes en het mee duimen! Ik was zo ontzettend zenuwachtig voor we gingen, echt misselijk en aan t shaken gewoon maar toen ik in het ziekenhuis was werd ik alleen maar enthouisaster..
    Het voelt een beetje dubbel nu om het goede nieuws met jullie te delen na verdrietige berichten van Anthonetje..

Maar onze echo zag er goed uit! Ik ben zelfs een week verder dan we dachten; ben 8 weekjes waarschijnlijk, ons beebje is 1.5 cm! Ik moet over drie weken terug en dan kunnen ze het beter vaststellen maar voor alsnog ben ik nu 26 februari 2013 uitgerekend ipv 1 maart 2013..
    Ze liet zien waar het hartje klopte maar ik zag t niet goed en ze merkte dat ik een beetje in paniek raakte haha en toen zette ze het geluid aan en toen wist ik niet wat ik hoorde! Ik hoorde het hartje! Tranen sprongen in mijn ogen, er ging zo veel door mij heen..
    Mijn moeder hield het ook niet droog.. Mijn vriend en ik hebben het vandaag over niks anders gehad en hebben de fotos met iedereen die het weet gedeeld. Hieronder deel ik ze met jullie lieve mensen!
    Ik hoop dat jullie echo jullie angst en onzekerheid weg haalt.. Het is moeilijk maar probeer toch te genieten.. Het is zo, jullie zijn zwanger, zolang iets niet het tegendeel bewijst genieten want deze periode komt nooit meer terug. Koester elk moment, en wees dankbaar voor de dagen waarop je je beter voelt.. Het kan echt, niet iedereen is zwak en misselijk gedurende de gehele zwangerschap!

Hier komen ze dan! En als je goed kijkt zie je bij de onderste foto de navelstreng naar het dooierzakje lopen :)

14. sunshineS1976

Wauw D83.... ik heb er geen woorden voor... ben ontroerd...
    Van harte gefeliciteerd en hoop dat we allemaal zo'n prachtige echo mogen beleven :)

Hele dubbele berichten vandaag... geluk en verdriet staan zo dichtbij elkaar :(

15. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Mamaatje haha ik snap je! Gelukkig is het nu al heel snel ! Even nog 2 nachtjes slapen!!

D wat een geweldige foto's ! Fantastisch om te zien ! Wat ben ik blij voor jullie zeg en nog een weekje erbij hopla wat goed zeg !

Super super super ! ben echt heel erg blij :):):):):):):) het hartje horen is het mooiste geluid wat ik ooit in mijn leven gehoord heb

16. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ah Anthonetj, wat ontzettend verdrietig!
    Had zo gehoopt op een wondertje voor jou.
    Heel veel sterkte meid!

Zie veel berichten over lekker eten voorbij komen, ik heb echt nergens zin in! Ik eet omdat ik honger heb en moet, maar het smaakt me allemaal niet.
    Ben ontzettend moe vandaag en heb een beetje hoofdpijn, maar dat zal de stress van afgelopen dagen wel zijn.
    Ik hoop op mooie echo's meiden!
    Kan zelf ook al weer niet wachten tot volgende week.
    A1974, ik snap heel goed wat je bedoelt, ik denk wij allemaal. Het blijft gewoon heel spannend allemaal. Maar ik denk dat zelfs al ga je voor je 20 weken echo, je je dan nog druk maakt of alles we wel op en aan zit. Die ongerustheid houd je ook als het kindje eenmaal geboren is :).
    Maar ook ik denk nu al weer, stel dat volgende week toch blijkt dat het hartje weer gestopt is. Grrrrrr!!! Word soms gek van mezelf!
    Ik moet echt weer vertrouwen gaan krijgen in m'n eigen lichaam. Maar dat is lastig met iets ongrijpbaars als een zwangerschap.

17. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    @ D83:
    Wat een prachtige echo!!!
    Heerlijk meis!
    Genieten!
    M'n euforische gevoel Van gister komt weer terug na het lezen van jouw verhaal, bedankt :).

18. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Zo waar Krullie .. zat er net aan te denken .. Hoe kan het he helaas ! Waarom is dan altijd weer de vraag !

Lees het al Pop, wij gaan dus door hetzelfde heen .. Weet je zorgen houden nooit op .. Heb er hier 1 van 9 rondlopen en haha zelfs die bezorgt mij elke dag grijze haren !We moeten er toch in gaan geloven ooit! En dat gaan we ook vast wel doen .

En D nog even terug komen op jou mooie woorden , wil niks liever dan alleen maar genieten echt maar goed de mk heeft er aardig ingehakt maar ik weet van mijzelf van moet vooruit en niet achter uit en ga hier ook erg hard aan werken . Want wil genieten! Dit zal mijn laatste zwangerschap zijn en die wil ik net zo intens en vol plezier weer beleven als mijn eerste !

maar dan moet het wel een beetje mee werken allemaal haha

19. sunshineS1976

Juist hahaha :p
    Is dat zoveel gevraagd? Werk gewoon mee! :p

@D: was het trouwens een inwendige of uitwendige echo??

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Bedankt dames, wat zijn jullie snel! Ik kan ook niet wachten op jullie fotos en ik tel met jullie de dagen mee af...
    Wij moeten 14 augustus weer terug.. En de 24e de intake bij de verloskundige..

Ik begrijp het a1974, zo ingrijpende gebeurtenis vergeet je nooit van je leven en draag je toch met je mee. Niet meer dan logisch dat je er aan herinnert wordt als je opnieuw zwanger bent en wordt geconfronteerd met heftige verhalen van meiden om ons heen.. Zo iets hakt er zeker in. Maar vind het heel sterk van je dat je er aan gaat werken en vergeet niet, het verdriet mag er zijn.. Probeer er alleen niet van uit te gaan dat het nu weer mis gaat..
    Dikke knuffel voor jou!

Vervelend poppenkop; ik denk dat je idd moe bent en hoofdpijn hebt van alle spanningen afgelopen week, was niet niks he! Verwen je zelf maar lekker vandaag, f onder de wol, of lekker onderuit op de bank. Zorg goed voor jezelf!

Ik ga heel even stofzuigen en f de hond uitlaten, maar kom straks weer bij jullie terug!

Smakelijk voor straks, dat het toch maar een beetje mag smaken voor de dames met weinig eetlust en misselijkheid :(

Deel Deze Pagina