@krullie kan je psycholoog niks voor jes doen? Ik persoonlijk denk dat ik me in jou geval ziek zou melden morgen. Er moet rust komen bij jou. En meid maak je niet nu ook nog druk om wat wij vinden. Wij hebben het beste met jou voor. We. Zijn hier niet alleen voor de leuke dingen hoor. Even dikke kus voor jou. Ik ha slapen en hoop dat jij ook wat slaapt kunt pakken. Liefs
Wat je papa zegt is precies wat ik ook bedoel Krullie Weet echt zeker dat er Niks aan de hand is! Jullie gaan gewoon op korte termijn verhuizen! Echt waar! Heb een boeken tip voor jou; the Secret Heb er zelf heel veel aan gehad! Het heeft mij geholpen positief te denken en te geloven in dingen die ik wil bereiken door oa te visualiseren.. Hoop dat je een beetje kunt slapen! Knuffel voor jou!
Krullie...! Beetje geslapen? Ben het ook eens met alle uitspraken hierboven, hoop dat het je een btje helpt! @ego, pffff dat slápen, draaaamaaaaa Kon echt niet in slaap komen, zat mezelf zo in de weg En toen ik eindelijk sliep was zoontjelief zn dekbedje kwijt dus hup eruit en toen begon het riedeltje overnieuw... Om half twee moet ik in slaap zijn gevallen, nu naar het werk dus het wordt een laaaange dag Fijne dag allemaal en sterkte krullie!
goedemorgen, @armande, zoooooo herkenbaar helaas met dat slapen. Meestal een stuk of 4 a 5 keer eruit om te plassen en dan niet meer in slaap kunnen komen. Tegen de ochtend lig ik dan lekker te slapen en dan moet ik alweer opstaan voor werk.... maar ja, ik hoor ook dat dit er echt bijhoort bij het zwanger zijn. Gisteren weer een hele doos vol met babykleding gekregen van een vriendin van mij. Veel in maat 50/56 (heb nu alleen al wel 20 rompertjes volgens mij....) en ook in maat 62 en 68. Echt leuk! Niet alles vind ik leuk, maar ik kan lekker de leuke spulletjes eruit zoeken. Ze hoeft er niets voor.... maar natuuuuuurlijk ga ik een paar leuke dingen voor haar kopen (ze heeft net een tweede gekregen, een jongetje, dus wat leuke spulletjes voor hem halen!). Morgen mijn allerlaatste ADV dag... ga ik heerlijk van genieten, maar ook wel raar. Al die jaren altijd ADV gehad. Maar goed, ik mag niet klagen, straks ben ik elke week 2 dagen vrij. Ook wel mazzel hoor, ga straks de di,woe en do werken, dus altijd op maandag en vrijdag vrij, klinkt zoooo luxe!
Ha lieve meiden Heb een redelijke nacht gehad. Veel lopen nadenken en er automatisch ook over gaan dromen. Fijn om juist te werken nu, moet mijn gedachten wel verzetten. Fijn dat ik naar de psycholoog kan, heb haar ook gebeld vanmorgen en meteen een mailtje gehad met extra oefeningen die ik kan doen om tot rust te komen, want dat is even het belangrijkste. Mijn gedachten realistisch op een rijtje geprobeerd te zetten en inderdaad, net zoals jullie en mijn vader zeggen, kan ik bijna geen slechte notering hebben gekregen van één keertje teveel rood staan. Mijn vader zei nog dat half nederland dan wel een slechte notering had, want iedereen gaat er wel eens per ongeluk overheen. Zeker in deze tijd. En over die voorwaarden; dat het direct opeisbaar is; is logisch. De bank mag het meteen terughalen dmv een brief of bedragen te storneren. Het wil echt niet meteen zeggen dat ze me bij het BKR als wanbetaler melden. Hier moet ik maar in geloven! @Dtje: ja de secret heb ik toevallig. Zal het er eens bij pakken. Wel ooit in begonnen, maar nooit uitgelezen. Heb je lekker geslapen? Ga je iets leuks doen vandaag? @Marlies: heb jij lekker geslapen meis? Nog dingen op de planning staan? @Armande: vervelend zeg dat je niet goed hebt geslapen! Jij dan ook sterkte vandaag met werken!! Valt niet mee met slaaptekort! Voor je het weet ben je weer lekker thuis moet je maar denken! @Caroline: leuk weer een lading kleertjes! Jij komt echt niets te kort!! Geniet morgen lekker van je laatste ADV dag! Heb je iets leuks gepland? Heerlijk vooruitzicht hoor, straks alleen ma,di,wo werken! Luxe! Fijne dag meiden! X
Goedemorgen! @Krullie... hoe is het meid? Beetje kunnen slapen? Ik hoop het. @ego ik heb niet goed geslapen. Drama... niet om piekeren ofzo hoor daar heb ik ( nog) geen last van maar het omdraaien en dan ligt er links weer een baby in de weg... zucht dan maar op rechts... nou nee daar weer trap in de zij. Rug is ook al geen optie want dan moet ik werkelijk om de 2 minuten plassen... kortom.... KLAAG!!!!!!! Gelukkig heb ik dan geen baas en hoef ik niks maar toch. En aan de andere kant ik zou dan deze week officieel met verlof moeten. 28 weken staat voor een tweeling... Net mijn beste vriendin gebeld want we gaan donderdag met die andere beste vriendin uit eten. Wij de laptop erbij en maar kijken waar en wat... Het water liep me nu al in de mond. Was het nog maar 10 uur hahaha... Denk dat we een hele goede keuze hebben gemaakt en ik verheug me er nu al op... hmmm Ik zal zo eens even in aktie want ik krijg zometeen iemand te luchen. Jaren geleden ( 8 jaar ofzo) heb ik een flinke burnout gehad en toen kreeg ik begeleiding van een jobcoach. Daar heb ik nu na al die jaren sinds een dik jaar weer contact mee maar nu prive. We schelen nauwelijks in leeftijd en hadden toen al een klik maar ja dat mocht niet he? Nu kwam ik haar tegen op fb en is alles anders. Ze heeft nu een afspraak hier om de hoek en komt dan lekker luchen. Dus ik zal als de wiedeweerga even wat opruimen enz... Het is al weer 11 uur... pffffff waar blijft die tijd toch altijd? Tot vanmiddag meiden!
@krullie: precies wat je vader zegt, anders heeft heel Nederland een registratie bij het BKR! Ik heb morgen helemaal niets in de planning, heerlijk! lekker met de hond wandelen en mijn boek uitlezen. @Marlies: veel plezier met je lunchafspraak, leuk hoor! @kleertjes wassen e.d.: hebben jullie alle kleertjes/lakentjes e.d. al gewassen? Ik ben van plan daar of in de kerstvakantie of in mijn verlof mee te beginnen. Lijkt mij vroeg genoeg? Dan heb je ook meer kans dat het nog lekker ruikt (en daar hou ik zo van, de geur van pas gewassen kleding!!)
Drie x raden waar ik weer ben.. Zwijndrecht Gelukkig voor de laatste x. Gebit is klaar en moeten we passen/afhalen Naja we, m'n mama haha Wat rot dat jullie zo slecht hebben geslapen meiden Ik werd ook Van kant naar kant geslingerd omdat meneertje blijkbaar geplet wordt als ik teveel op m'n buik lig (als ik op m'n zij lig) Maar uiteindelijk wel lekker geslapen Lijkt me vreselijk als je net lekker slaapt er al weer uit moet Gelukkig komt t verlof eraan dames! Geniet morgen lekker van je vrije dag Caroline! En wat super van de kleertjes! K ben begin daar mee als alles is uitgepakt en beetje op z'n plek staat, eind dec begin Jan dus.. Kan niet wachten om t uit te hangen in z'n kastje hihi Hoe is t verder met jullie dames? Krullie fijn dat werk wat afleiding geeft en dat je psych je wat oefeningen heeft gestuurd! Hoop dat je er baat bij hebt! T gaat allemaal goedkomen meis, echt waar! Heb er een goed gevoel over! Zaterdag gaan we over.. Ga gelijk savonds beginnen met uitpakken Manlief heeft savonds helaas wel n feestje maar gaat pas laat weg Tegen de tijd dat ie thuis is heb ik iig al veel gedaan Kan niet wachten om t aan te kleden, huiselijk te maken Ben t wel zat aan t worden al die dozen overal Katten zijn ook van slag, elke dag ligt er wel ergens kots.. Maar ze zullen genieten in hun nieuwe huisje met trap Lekker rennen.. En straks een grote ren voor ze in de tuin! Hoe was je lunch lies? Wat leuk zeg dat jullie nog contact hebben! Wat heb je op? Lekker vooruitzicht voor as donderdag ook! Wat staat er op t menu? Heb ook honger, Dalijk nog even wat lekkers eten voor we naar huis gaan Fijne dag allemaal!
Trouwens als jullie zitten he En voorover bukken is/zijn jullie beebje(s) t daar ook niet mee eens? Plet gevaar muahaha
Ooooh Dtje dat meen je niet!! Moet je nog een keer terug!! Maak er dan de volgende keer maar een extra leuk en gezellig uitstapje van Weer even lekker shoppen en lunchen ofzo! Dat is wel even een flinke tegenvaller... je ma had toch wel gehoopt en verwacht dat het nu klaar en goed zou zijn! Fijn dat je lekker hebt geslapen! Hier is het dus ook lastig de juiste houding kiezen! Lig ook op mijn zij en dan met 1 been helemaal gestrekt en de ander opgetrokken zodat ik ook een beetje op de zijkant van mijn buik lig zeg maar. Maar dat gaat beebje ook steeds minder fijn vinden, want de vele trappen die ik dan krijg zijn er toch te veel denk ik. Geeft ze misschien toch mee aan dat ik even anders moet gaan liggen Jaaa dat pletten ook herkenbaar! Vind het eng ook hoor! Ben zo bang dat beebje beschadigt wordt ofzo! Maar als het goed is, kan dat niet. Zo vraag ik me af hoe dat straks voelt/is als beeb is ingedaald en het hoofdje vastzit in je bekken. Als je dan op een stoel/bank gaat zitten kan het geknakt worden lijkt het wel... Dat zal vast niet want dat is nog nooit gebeurt maar dat lijkt wel zo Spannend zaterdag! Eerste keer er slapen! Wel jammer dat je man dan net even weg gaat, maar heb jij even de tijd en ruimte om wat te doen. Heerlijk ja om alles in te richten en een fijne sfeer te creeëren. Kan me voorstellen dat je die dozen bui bent! Nog heel even! Haha kan me voorstellen dat je katten van slag zijn. Dieren voelen heel goed aan dat er iets gaat gebeuren. Voor hen is het ook spannend een nieuwe omgeving. Ze zullen vast heel blij zijn straks Ook zij gaat er op vooruit @Caroline: leuk morgen! Welk boek ben je aan het lezen? 50 tinten grijs of was dat iemand anders?? Ik wacht ook met kleertjes enzo wassen Maar ja ik heb ook weinig andere keus haha Zal waarschijnlijk vanaf 1 febr pas allemaal kunnen, dan is hopelijk alles klaar en schoon zodat alles fris de kast in kan. Hopelijk ruikt het dan nog wel lekker als het zover is! Vind die geur ook lekker! Je hebt volgens mij toch ook van die geurbuiltjes van Robijn om in je kast te leggen? Weet niet of dat niet te sterk ruikt, heb het zelf nog niet geprobeerd. @Marlies: wij hebben vanmorgen rond dezelfde tijd gepost zie ik! Leuk donderdag! Wat voor soort restaurant is het geworden?? Heel gezellig hoor! Superleuk dat hernieuwde contact met je voormalige jobcoach! Nieuwe vriendin erbij! Hoop dat je supergezellig hebt geluncht! Heftig trouwens een burn-out...! Ze zal wel heel benieuwd zijn hoe het nu allemaal met je gaat! Jij ook al moeite met slapen en de juiste houding vinden! haha alleen heb jij zowel links en rechts een beeb in de weg Slecht kunnen slapen is gewoon vreselijk of je er nu vroeg uit moet voor je werk of kunt uitslapen! @Ego: Morgen een afspraak bij de bank! Liep er vanmiddag naar binnen omdat ik de roodstand wil opzeggen, wil die mogelijkheid niet meer hebben. Die heb ik op een andere betaalrekening ook en op 1 is meer dan voldoende. Ik dacht; dat is bij de balie ff een formuliertje invullen en klaar, maar nee. Daar komt een adviseur aan te pas kennelijk. En die waren net allemaal in gesprek. Dus morgenochtend om 11u een gesprek met een adviseur om de roodstand op te heffen en om mijn bkr gegevens op te vragen want daar ben ik nieuwsgierig naar. Misschien wil de beste man er wel meteen naar kijken...volgens mij kunnen ze dat zo in hun systeem zien toch? Anders moet ik nog zeker een dikke week wachten... maar hopelijk zit het goed Vanavond nasi met sate en kroepoek op het menu staan. Afgelopen dagen door de stress vrijwel niets gegeten. 2 kg lichter op de weegschaal vanmorgen. Vanavond weer beetje wat proberen te eten. Ook al lekkere fruitcoctail op en zo even sinaasappels persen.
Hoi meiden, @slapen, tis idd iets wat er bij hoort. Had ik ook bij mn vorige zwschap. En toen ging dat dus vrolijk verder toen ons zoontje al lang geboren was... Lag ik te slapen, moest ik voeden, viel hij weer in slaap, lag ik wakker en te woelen, sliep ik eindelijk lekker, waren er weer 3u voorbij en kon ik weer voeden pff dat hakte erin hoor! En daar ben ik nu ook wel btje bang voor. Maarja je doet er zo weinig aan he? Gisteravond was ik het liefst op mn buik gaan slapen, maar dat gaat niet natuurlijk. Links lag niet lekker, rechts lag niet lekker en op mn rug gaat echt niet, dan krijg ik zo'n zwaar en benauwd gevoel bah. Et twee kussens gaat t wel beter maar blijft tobben En dan draag ik maar 1 baby denk ik dan.... @zitten, mijn buik (darmen?) en beebje komen gelijk in protest als ik voorover buk. Probeerde gister een panty aan te trekken nou wat een gedoe zeg haha @caroline, leukkkk die kleertjes! Zou wat je niet leuk vindt wel als reserve bewaren denk ik hoor (spuitluiers..................) Enne er zijn wat regels w.b. het wassen van babykleertjes. Weet t niet meer precies hoor en misschien is er weer het eea veranderd ondertussen. Anders ff bij de intake van de kraam vragen of ff googlen. Het liefst zo weinig mogelijk parfum ivm allergie en dan ook nog "schoon" opbergen zodat er geen vuil (stof) bij kan @krullie, achter de wolken schijnt de zon Niet handig....al paar dagen vergeten laxo te drinken:x Ik ga ff uitrusten, was pas 19u thuis dus de koek is op!
@Armande: lekker goed uitrusten meid!! Hoop dat je nu wel lekker slaapt, je hebt t nodig! Moet je morgen ook werken of ben je vrij? Klinkt wel heftig ja zo net na de geboorte... hoort erbij denk ik... ook dat gaat weer voorbij... steeds langer doorslapen 's nachts zonder voedingen. Kan me er echt nog geen voorstelling van maken van hóé zwaar dat zal gaan zijn. Maar dat het zo zal zijn lijkt me duidelijk! En idd achter de wolken schijnt te zon... Vanmorgen mooi liedje in de auto met de tekst: "Another ditch in the road, you keep moving Another stopsign, you keep moving on" En zo is het maar net... al hoop ik op het beste... zo niet dan komt het uiteindelijk wel weer goed, al zullen er wat jaartjes overheen gaan dan... Lekker slapen meiden X
Wat betreft kleertjes: dank! "Schoon" opbergen lijkt me logisch. Weinig parfum: bedoel je niet te veel wasmiddel? Ik ga geen parfum sprayen Maar van die geurbuiltjes is dan ook geen goed idee dan.
Je hebt van zwitsal geurbuiltjes voor in de kast en commode Die mogen vast wel! En idd mbt wassen hoor je veel over 'neutral' als k t zo goed zeg Je hebt volgens mij van verschillende merken nu ook t een en ander speciaal voor baby wasjes..
Zo nu nog f verder reageren.. Net pas gegeten.. Sinds eind middag begin avond last van m'n rug.. Onderrug begint nu een beetje, vanmiddag was t weer onder m'n bh bandje alsof je een flinke trap in je longen heb gehad ofzo. Zo n verdrukt gevoel Vorige x was t ook zo weer weg, hoop nu ook.. T kan ook erger worden, we zitten ook bijna in de laatste 10 wk. Beebje gaat volop aankomen nu ook en raakt steeds meer in de verdrukking.. As donderdag de tweede pretecho Zo benieuwd naar ons mannetje hoe zou die er nu uit zien Hoop op mooie plaatjes om te delen! Nee, we moeten wel heel gek doen om ons kindje echt te pletten Denk echt dan aan op je buik slapen ed Maar idd teveel op je buik leunen als je op je zij ligt vinden ze al niet fijn.. Hoop dat we VNV allemaal beter mogen slapen Ben wel moe hoor.. Pfff.. Straks ga k lekker een warme douche nemen en m'n benen scheren T is weken geleden, ontzie t. Maar is ook niet heel erg nodig Haartjes zijn inmiddels wel langer maar zo weinig en licht van kleur Je ziet t bijna niet Vind zo n gedoe met die pens Gelukkig worden woensdag m'n voetjes gedaan en m'n haar weer lekker bijgekleurd, knapt een mens van op he.. Jeetje ja worden heftige eerste maanden hoor, je weet t allemaal wel maar je kan je er niet op voorbereiden he.. Geen idee hoe ons lijf en geestelijk gestel er op gaat reageren.. Hou m'n hart soms vast.. Maar kijk er tegelijkertijd naar uit Ene moment is t zo echt andere moment kan k t me niet voorstellen dat ik straks 24/7 voor zo n kleintje zorg en hij onderdeel is van ons leven, ons gezin Ja, ik baal ook best dat ie er dan niet is zaterdag avond M'n hormonstertjes zijn dan ook flink tekeer gegaan maar heb me er inmiddels bij neergelegd.. Ga gewoon lekker uitpakken en dat moet k toch zelf doen.. En dan hebben we die week erop lekker weekend in ons huisje en is alles ook aan kant.. Succes morgen bij de bank! Hopelijk heb je snel duidelijkheid over alles lieve schat maar ik weet zeker dat t goed gaat komen! Hoop dat t je lukt van t positieve uit te gaan en je rust krijgt in je lijf en koppie.. Mooie tekst hoorde je in de auto Van wie is t liedje? Ja gaan we doen, manlief gaat volgende x ook lekker mee Want hij wilt die Griekse schotel wel eens proeven En dan maken we er maar gelijk een dagje van De plintjes zijn in twee kamers gelegd, wat wordt t mooi nu zeg! Als alles klaar is plaats ik wat foto's Zou ook nog foto's plaatsen van de bruiloft ed Ga Miss straks f op de laptop anders vd week Tot zo misschien nog dames?
Nog ff over de kleertjes Met schoon bedoel ik bv in plastic bak met deksel of onder plastic. Alleen kan ik me niet meer herinneren of wij dat toen ook hadden gedaan, maar volgens manlief wel! En volgens mij gewassen met neutral en zonder wasverzachter....maar ook dat ben ik ff kwijt...erg he? En na een tijdje mag het allemaal wel gewoon gewassen worden hoor. Oja met parfum bedoel ik wasverzachter en wasmiddel. En tja die geurbuideltjes lijken me dan ook niet "mogen". Maarre ik weet niet hoe het nu is he? Dus pin me er niet op vast
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/186417-babykleren-wassen-waarmee.html Babykleertjes wassen
Denk dat die buideltjes wel mogen toch, speciaal daar voor bedoeld volgens de verpakking Maar dat van t wassen klopt idd! Geen wasverzachter ed maar lees op t forum dat sommige vrouwen t toch doen.. Ach.. Miss dat de ene baby er ook sterker op reageert als de ander Maar ga denk hoe dan ook alle tips in acht nemen Tips voor rugpijn anyone? Doet zeer vanaf m'n bh bandje (die is inmiddels uit) tot en met m'n onderrug..
@D, Warme douche en warm houden dmv goede kleding, massage? Ik ken de buideltjes niet van zwitsal, lijkt me heerlijk ruiken! Als het op de verpakking staat dan lijkt t me goed he? Enne gefeliciteerd! 29 weeks!