Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by D83, Jun 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx sweety
    U too :)
    Al weer hard op weg naar de 30

Ga ik doen :D
    Kruip er nu echt onder hihi

Hoe was de verjaardag gister
    Gezellig?

2. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Jep verjaardag was gezellig!
    Hoop dat de warme douche wat verlichting geeft!
    Ik ga proberen te slapen, truste!

3. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoop dat jullie lekker slapen... ZzZzZzZ...

Ik ga weer een poging wagen, omdat ik niet kon slapen een fotoalbum aangemaakt...
    Ben benieuwd wat jullie van de fotos vinden :) best spannend om mezelf aan jullie te showen...
    De fotos in de map husband and me showen me haarkleur van dit moment, al zijn dat wel oudere fotos..
    In Mexico had ik echt nog donker haar (en extentions..)

Binnenkort volgen fotos van mn huisje...

Wie durft/wilt mag mij ook een foto van zichzelf sturen.. Desnoods in een pbtje of mailtje of whatever. Ben benieuwd naar jullie maar niks is verplicht. Niemand moet doen waar die niet achter staat! :)

4. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Goedemorgen,

Nou ja goed.... grrrrrrrrr ligt hier al weer sneeuw en ik heb geen auto tot mijn beschikking en ik moet vanmiddag naar de huisarts voor mijn B12 prik. Was te laat wakker om te vragen of ze naar mij kunnen komen. Had de smoor er op in met het gevolg een dikke jankbui. Ik mijn vriendin gebeld maar die heeft geen auto, andere vriendin heeft 2 zieke kinderen. Toen maar een goede vriend gebeld en die schat zei meteen, daar ben je vrienden voor toch. Ja en toen begonnen de waterlanders weer... Ik ben ook gewoon MOE! Bah... klaar met de sneeuw en alles wat er bij hoort. Ben echt nog wel mobiel dat is het niet maar niet NU. Oke genoeg gemopperd hahhaha...

@Dtje je komt voor mij wel een beetje over zoals ik je inschatte hoor. Klopt wel met het beeld wat ik van je had. Grappig. Hoe oud ben je?

@krullie goed dat je nu ( zie dat het elf uur is ) een afspraak hebt bij de bank en goed dat je psych je oefeningen heeft gestuurd. Het komt vast echt helemaal goed hoor. Dan zou toch niemand meer een huis kunnen kopen?

@Armande en Caroline ik heb dingen van jullie terug gelezen maar vergeef me. Mijn hoofd is een zeef af en toe...

Afgelopen nacht tot 4 uur goed geslapen en toen uur wakker en weer in slaap gevallen. Nu ben ik daardoor lekker brak.

Donderdag avond gaan we gewoon naar een grand cafe heel knus en gezellig. Moest wel lachen want ik belde net om te reserveren, vraagt die vrouw of we nog wensen hadden. Ik zei ik ben best wel zwanger dus liever niet boven. Ze zei dan heb ik wel een leuke tafel beneden, ook maar 2 meter van de toiletten hahaha. De mannen moeten hier naar boven zei ze. Ik schoot in de lach en zei dan heb ik een " probleem " want ik krijg twee mannen. Dus zij er over heen... dan heb ik ook een probleem want op donderdagavond serveren we alleen biefstuk met filet american en wijn.... Heerlijk gelachen even. Dat maakt dan dat je met een dikke grijns ophangt.

Hoe is het nu verder met jullie meiden?

5. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik heb ook foto's van mezelf in mijn album staan

Met mij gaat het nu niet zo lekker ben daarom ook niet actief. Sinds gisteren beet grieperig en vandaag helemaal beroerd doordat ik niet geslapen heb. Daarbij komt dat de baby's zo druk zijn dat het soms lijkt alsof ze door mijn buik heen komen haha. Zodra mijn vriend er is en zijn hand op mijn buik legt kalmeren ze. Eerst schoppen ze hard en dan worden ze rustig :).

Ik ga zo weer lekker liggen. Bah rot verkoudheid etc.

6. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahahaha geweldig gesprek :) gaat een hele gezellige avond worden, weet ik zeker :)

O echt :) ja j vormt j toch n beeld he als j zo lang met elkaar kletst hihi
    Nu weet j iig hoe ik eruit zie :)

Ik heb uiteindelijk heerlijk geslapen en ben nog niet zo lang wakker
    Moet om 15u naar de tandarts en dan ga ik bij n vriendin eten, tenzij ik Toos tandeloos ben erna ;)

Hoe ging t bij de bank Krullie?

Is t gelukt met de prik lies? Merk j er wat van?
    Lief dat iemand j uiteindelijk toch kon brengen
    Vervelend he afhankelijk zijn maar merk zelf dat mensen veel meer voor me over hebben nu k zwanger ben
    Nou anders mag ik ook niet klagen oh ;) maar j snapt me

Ga eens wat eten :p

7. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Had k al gezien linssiejj, leuk! Al eerder erop gereageerd ook maar Elf nooit eerder de stap gezet om ook foto's te delen

Wens j veel beterschap! Echt vervelend :(
    Kun j j rust beetje nemen?

Ah wat schattig dat ze zo reageren op j vriend
    Too cute :)

8. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Goedemorgen!

@d: wat leuk om een gezicht bij de verhalen te zien! Je bent echt sen mooie meid! Mooi stel ook.

@marlies: hier is geen sneeuw te zien, maar ik moet zeggen dat ik daar juist enorm van hou! Helaas geen wintersport dit jaar... Wel heel lief dat die vriend jou brengt! Fijn!

@krullie: hopelijk was het fijn bij de psych! En hopelijk meteen uitsluitsel bij de bank.

@lins: hoe gaat het met je heup nu?

@ego:net bij vk geweest. Harde buiken zijn wel veel maar niet zorgelijk vond ze. Hoort waarsch bij mij, maar advies was wel iets meer rusten tussendoor waardoor het wel wat minder wordt.
    Meisje goed gegroeid! Maar net zoals krullie zit mijn baarmoeder erg hoog voor dit termijn dus misschien teveel vruchtwater. Moet nu volgende week voor echo om dat te checken. Haha, mooi nog een echo, kunnen we nog een keer kijken naar de kleine meid. En de vk maakt zich geen zorgen maar gewoon uit voorzorg, moest me vooral geen zorgen maken!
    Vndg lekker m'n laatste dagje adv. Ga m'n boek uitlezen (aan niemand vertellen van Simone van der vlugt), mooi boek!
    En zo lekker de kleertjes van m'n vriendin die ik had gekregen uitzoeken (armande: goede tip, zal de minder mooie zeker bewaren voor de spuitpoep!)

Tip gekregen van een vriendin om de lodger bunker als voetenzak te bestellen voor de buggy. Heeft 2 lagen dus voor alle seizoenen en ook erg leuk! Ga die denk ik kado vragen aan m'n 2 schoonzussen.

9. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Dankjewel Caroline :) hihi
    Vind ik ook altijd leuk dus wie zich ook aan mij wilt laten zien is welkom
    Anders hou ik me gewoon vast aan t beeld dat ik van jullie heb hoor :D
    All fine with me!

O gelukkig Caroline! Moet toch wel n opluchting zijn! Fijn is t niet natuurlijk want nu moet j nog even afwachten of t met rust beter wordt
    Maar t kon ook n heel andere kant op en gelukkig is t zo
    Heerlijk om nog lekker naar j meisje te kijken
    Ze zal wel veranderd zijn
    Heb nog twee echo's tot de bevalling
    Donderdag de pret echo en eerste week van Jan liggingsecho ivm de placenta
    Maar tijdens de laatste echo (pretecho) lag alles goed, was mee om hoog getrokken zeg maar..
    Maak me dus geen zorgen

Wel om de bevalling
    Dacht na m'n laatste gesprek met de vlos van dat geboorte huis lijkt me wel wat
    Maar na t zien van t filmpje ergens in dit forum, Krullie had daar ook nog op gereageerd, knijp ik m wel
    Weet niet of ik dit zonder Meds kan hoor..

Dat gegil.. Jezus
    Maakte me toch wel beetje bang oh

10. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    O en geniet van n adv lieverd! Lekker dagje voor j zelf!

11. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    O en ben 29! Vroeg lies volgens mij ;)

12. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

He lieve meiden!

Even heel snel en ego want ben op me werk:

Vanmorgen bij de bank geweest! Hele lieve vrouw!
    Eerst even mijn roodstand opgezegd en daarna mijn BKR opgevraagd, duurt normaal 10 dagen ongeveer voor je dat thuis krijgt. Uitgelegd dat ik erg in de stress zat wbt nieuwe financiering van het huis en mijn BKR.
    Ze stelde meteen voor om met mijn toestemming dan even in het systeem te kijken, konden we het meteen al zien!

Niets aan het handje :D Mensen mensen mensen heb ik daarvoor het hele weekend in de stress gezeten met jankbuien en niet eten...schaam me wel... wat die hormonen met me doen!

Maar er is dus niets wat de nieuwe hypotheek in de weg staat! :D
    Me = happy!

Vanavond gaan we tekenen! De datum van overdracht staat nu op 15 januari! Maar de verkopers zijn op de hoogte van onze situatie en hebben toegezegd dat wij de sleutel eerder kunnen krijgen als we een bewijs hebben dat het bij de bank rond is! Zo fijn! Hopelijk werkt de bank mee en kunnen we wat eerder dan 15 januari in het huis klussen enzo! Anders hebben we maar 2 weekjes... maar goed dat zou ook wel gaan want dan begint mijn verlof net.
    Spannend nu hoor, alles ligt morgen bij de bank...afwachten maar!

Reageer vanavond terug op jullie!! X

13. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ooooh Dtje!! Zag net even snel dat je een album hebt aangemaakt, moet toch even snel stiekem spieken!!

Wauw!! Leuk en mooi stel zijn jullie zeg!!
    Supermooie foto's!! Prachtig zeg van jullie trouwen, wauw dat is een goeie fotograaf geweest die jullie daar gevonden hebben!
    Krijg ook meteen de kriebels voor onze bruiloft en de honeymoon!! Prachtige jurk ook...
    Leuk ook die foto voor The Honeymoon Shop!! Leuk idee om ook te doen als ik daar ben!

14. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Aaaaah wat fijn Krullie :D
    Die zorgen kun je nu echt overboord gooien!
    Iedereen kan t allemaal weg zeggen maar je wordt pas echt gerustgesteld als t helemaal is gecheckt is! Fijn dat ze dat wou doen zeg!

Spannend VNV tekenen! Hopelijk krijgen jullie idd eerder de sleutel! Kunnen jullie aan de slag! Maar anders gaat t ook echt allemaal goed komen! First things first!

Werd tijdens t typen onderbroken door de tandarts!
    Drie gaatjes! Wow! Ben ook echt lang niet geweest!
    Hij heeft er 1 gedaan, dat moest gewoon.. Zonder verdoving! Ben trots op mezelf hihi normaal gaan er heel wat spuiten in.. Maar t viel mee, die klemmen zijn gemener! Kon m wel!
    Verder tandsteen verwijderd en wat gepolijst
    Na de bevalling de andere gaatjes!

Dankje wel voor je leuke berichtje over m'n foto's!
    Zou m'n geduld ook niet kunnen bedwingen!
    Droomde dat jij vervolgens ook een foto plaatste maar dan met steil haar! Vroeg me af waar je krullen zaten haha!
    Als je nog meer foto's wilt vd bruiloft en/of jurk ed hoor ik t wel!

15. caroline1978

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @krullie: fijn dat t gewoon goed zit!! Kan je weer rustig ademhalen en hoef je je niet meer druk te maken! Zou mooi zijn als je die sleutel eerder krijgt.

@d: 3 gaatjes... Oei! Maar een bikkel hoor zonder verdoving! Ik vind die klemmen ook niks..

@lins: vervelend dat je je zo rot voelt zeg... Hopelijk snel over!

Hier heerlijk ontspannen dag. Net lekker ff met de hond gewandeld. Nu aan de warme choco, jummie!!

16. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Hey meiden,

@Krullie wat een goed nieuws! Gefelciteerd
    @Lins ook niet lekker... balen meid, zet m op
    @Dtje... dapper!! Gaatje boren zonder verdoving. No way dat het hier zou gaan gebeuren.
    @Caroline lekker gewandeld en aan de choc... hmmm
    @ Armande.... ( of had die nog niet gereageerd? )

ik ben heel over gekomen. Net weer een fikse sneeuwbui maar we zijn weer lekker warm thuis. Ik pas nog in 1 jogging broek en die draag ik dan ook met heel veel plezier. Dus die meteen weer aangedaan.
    De verpleegkundige zet altijd mijn prik al een jaar of 5 dus we hebben al heel wat meegemaakt met z'n tweeen en die zei: Jee meid wat heb jij een mooie buik om jaloers op te worden. Kijk daar groei ik dan weer van he? over 4 weken nog een keer daar naar toe en dan ben ik bijna 32 week. Daarna met 36 weer maar ik zei dat weet ik niet hoor. Als het niet gaat komen ze met de visites lekker bij mij thuis langs. Altijd fijn.

Volgens mij hebben de baby's een andere positie ingenomen sinds gisteren voel ze opeens veel meer en anders bewegen. Grappig is dat.

Wat staat er op het menu dames? Hier boontjes met snitzel en aardappelen. Heb nu al weer trek. Het is wat hahaha...

Morgen ga ik met mijn vriendin op controle bij de gyn, maar die van haar is er niet en nu moet ze naar de mijne hahaha, zie ons al zitten. gniffel.
    Ik heb nog denk ik 5 echo's voor de bevalling, te beginnen maandag. Zo leuk is dat he?

17. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Ja dat was ik maar ik zie dat ik het ook aan je naam had kunnen zien net als bij mij hahahaha... zullen de hormonstertjes wel zijn. :D

18. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    O nog even een vraagje... wij mogen toch geen kaneel koekjes hebben? Ik kreeg via die lieve vriend vanmiddag van zijn moeder kerstkransjes met kaneel... zooooooo lekker maar volgens mij......Balen!

19. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    He lies! Volgens mij mag t wel maar niet te veel.:
    Eentje kan echt geen kwaad.. Twee vast ook niet :p

Wat een mooi complimentje over je buikje :)
    En nog 5 echo's!
    Gaaf!

Allemaal inplakken hoor!

Ga zo spinazie feta taart eten bij m'n vriendin
    Met pijnboompitten en alles
    Zo Lekkerrr
    Watermond!!!

Goed geregeld met de prikken!

Ik pas ook steeds minder
    Alles wordt kort en begint af te knellen
    Heb echt niet veel meer wat echt lekker zit hoor..
    Moet t er maar mee doen voor die laatste weekjes..

Heerlijk dagje Caroline! Knap je van op!

Ga m'n dinnie helpen
    Voor na een Bossche bol
    Jummieeeee

20. caroline1978

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Wat lekker d, dat eten!!! Jummie!!

@marlies: die koekjes mag je gewoon hoor! Je moet gewoon niet teveel kaneel eten dus een paar kan zeker!!

Hier snel een kop soep opgewarmd (erwtensoep) met brood. Manlief heeft late dienst dus als ik alleen eet heb ik vaak geen zin om te koken...
    Zo sporten! Geen zin..... Ben zo lekker relaxed vndg....

Share This Page