Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zo discipline hoor als je na zo n dag nog gaat sporten!
    Succes hopelijk haal je je energie eruit!

Ja taartje is smullen ben nog bezig :p

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

#3422 sunshineS1976, 11 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2012
    Ha lieverds!

Wij zijn lekker langs de MacDrive gereden vanaaf :p Slecht, maar was weer lang geleden dus het mocht wel even vonden we.
    We waren allebei laat thuis en geen zin om nog aan het eten te beginnen. De lekkere zuurkoolstampot staat nu voor morgen!

Ik word weer paranoia van mezelf, het is echt niet te geloven :p
    Ik ga nu weer twijfelen of die BKR bij de bank wel goed was :p
    Ik heb alleen naar de opvallendste dingen gekeken en niet naar alles, maar volgens mij waren er te weinig dingen geregistreerd en dat klopt dan toch ook niet? Pfff :p
    Nu denk ik weer dat er een tweede blad was zeg maar, waar de rest met negatieve registraties nog opstonden. Ongelofelijk! Kon ik die stomme gedachten maar uitschakelen!
    Vriendlief wordt ook gestoord van me :p
    Heb mn gegevens opgevraagd, dus de uitgebreide specificatie komt ergens volgende week. Dan weet ik het 100% en heb ik nog bewijs ;)

De koopovereenkomst is getekend! Nu maar duimen!
    Jullie duimen wel met me mee he???? Pleeeeeaassse???? Dat de bank het snel allemaal goedkeurt!!

@Dtje: is dat gevoel in je rug een beetje weg?? Enige tip die ik kan bedenken is om je lekker te laten masseren en lekker in bad bij je moeder te gaan liggen!

Haha gedoe he dat scheren… vind ik ook! Doe het echt veel minder vaak!
    Heb nu in de badkamer een stoel neergezet, dan gaat het beter. Ga ik lekker op zitten met mn benen in de douchebak en dan gaat het een stuk relaxter.

Lekker naar de pedicure morgen en je haartjes weer lekker laten kleuren! Ik mag volgende week naar de kapper, voor de kerst weer even een mooie coupe.

Is een heel mooi liedje (two beds and a coffee machine) wat ik hoorde ,stond op cd. Van Savage Garden, misschien ken je ze wel? Hebben hele mooie nummers. Liedje gaat dan wel over huiselijk geweld, maar dat stukje is gewoon toepasbaar op alles… altijd door blijven gaan, er is altijd een uitweg.
    Zo heeft die band ook het liedje “I knew I loved you before I met you”
    Dat liedje zing en draai ik heel vaak voor de beeb! Hopelijk herkent ze het straks!

Jij hebt donderdag ook de echo! Superleuk! Hoop op mooie plaatjes van je beeb!!

Hahaha ja dat filmpje van Filemon hier op het forum! Kende m al, had het op tv ook al gezien. Maar wel heftig he?! Jeetje mina! En dan te bedenken dat ik sowieso al behoorlijk kleinzerig ben :p Ik wil echt een morfinepompje of iets dergelijks bij de hand hebben waar ik zo gebruik van kan maken! In het geboortehuis is dat niet mogelijk he? Dan moet je alsnog naar Goes toe als je het niet trekt…

Drie gaatjes bij de tandarts! Zo, toe maar! Gelukkig maar eentje gevuld en zonder verdoving, vind je wel een bikkel hoor! Ben trots op je!
    Wat bedoel je met de klemmen die pijnlijk zijn? Kan me even niet bedenken wat je ermee bedoeld? Was 15 geloof ik toen ik mijn eerste en tot nu enige (afkloppen!) gaatje had en met zo’n 21 verdovingen was ik behoorlijk ver weg :p

Haha ik wil ook nog wel een keer foto’s plaatsen hoor! Vind het wel eng haha ;) haha ik stijlde vroeger mijn haar altijd :p Maar laatste paar jaar toch gewoon krullen, staat me beter dan het stijle.Dus een foto met stijl gaat het sowieso niet worden :p
    Maar wel leuk om elkaar te zien. Ik had me bij jou grappig genoeg krullen voorgesteld :p
    Weet ook niet waarom. Verder komt het beeld wel aardig overeen ja met wat ik in gedachten had! Een mooie en hippe meid ;)

Meer foto’s? Ja ik wil alles wel zien van de bruiloft en je jurk :p :p :p

Is het gezellig bij je vriendinnetje?? Jeetje wat zul je gesmuld hebben!!
    Ik zou daar het recept wel van willen hebben!! Kun je dat regelen??? ;)

@Armande: thnx voor de info en de links wbt babykleertjes wassen!
    Hoe was je dag vandaag??

@Lies: fijn die sneeuw he!! Snap dat je ervan baalt! Niet dat we mobiel zijn, maar het is gewoon onhandig! Ik zou ook erg bang zijn om uit te glijden en te vallen!
    Lieve vriendin van je dat je de auto kon regelen!

Haha superleuke avond krijg je donderdag! Geweldig dat je een speciale tafel beneden en vlakbij de wc’s krijgt :p
    Hopelijk geen last van geurtjes daar dan :p

Fijn dat de spuit gezet is en je heelhuids weer bent thuisgekomen! Die spuit moet je dan best trouw elke 4 weken krijgen?
    Leuk die complimenten van je verpleegkundige! Een dikke kans dat ze met 36 weken bij jou langs moet komen om m te zetten!
    Leuk dat je je beebjes weer zo goed voelt! Het scheelt echt hoe ze liggen! Leuk morgen joh met je zwangere vriendin op controle!

Geen kaneelkoekjes? Waarom zouden die niet mogen?? Lekker juist!

@Linss: beterschap meis!! Hopelijk is het snel weer over!!

@Caroline:
    Dat is toevallig zeg! Ook een grote baarmoeder en een echo om te controleren of er niet te veel vruchtwater is! Heerlijk toch om de kleine meid weer te zien! Ik mag donderdag en kijk er ook erg naar uit!
    Mijn gyn was ook niet echt bezorgd, maar idd gewoon uit voorzorg/ ter controle.
    Fijn juist dat ze daar makkelijk in zijn. Ze kunnen het ook nog even aankijken en inschatten dat het wel mee zal vallen.
    Genoten van je vrije dag?? Heb bijna alle boeken van Simone vd Vlugt maar volgens mij heb ik die nog niet gelezen. Wel mooi? Volgens mij sprak het verhaal me destijds niet zo aan.
    Leuk idee om die Lodger te vragen als cadeau!

Heb je nog gesport??? Knap hoor!! Zie mezelf dat echt niet meer doen!
    [FONT=&quot]Hoop dat iedereen vannacht lekker kan slapen!! [/FONT]

3. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Zooo meiden, wat lekker gekletst weer! Was ff bezig met bijlezen....

@linssiejj en @Dtje, wat zijn jullie leuk :D
    Grappig om nu een gezicht te hebben bij de virtuele personen! En idd wat iemand anders al schreef, het beeld dat je zelf hebt gevormd klopt aardig!

Nog ff wat "moed" verzamelen en vooral een leuke foto en wie weet plaats ik er dan ook wel eentje ;)

@krullie krullie krullie.... Zei ik toch, achter de wolken schijnt de zon!
    Bij @marlies, dan weer niet, want die krijgt alle sneeuw die @caroline en ik dan weer willem hebben :p
    Er is net een piepklein laagje gevallen....en dat was het alweer! Tja dat heb je he als je aan de kust woont!

@caroline, ook een wintersportfan!? :) hier wel eentje!
    Enne wij hebben een plan (haha) als alles goed gaat met de baby en met mij dan gaan wij eind maart alsnog naar oostenrijk! Beslissen en boeken dat pas op t laatste moment. Zoontjelief mag dan op skiles, leek me altijd zo leuk, zo'n kleintje zodra het kan op les dus ja dat is dus deze winter! Hij kijkt er zó naar uit!
    En ikke ook ;) (ook al zal skiën er voor mij dit jaar niet inzitten maar dat geeft niet)

4. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Gaat goed hier met dat tegelijk posten :)

5. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @marlies, idd een erg grappig gesprek! Haha

@D ik vergeet te zeggen dat ik dacht dat je haarkleur blonder zou zijn!

@mijn dag.....tja..... Hij was weer bijzonder!! Bleek dat er een besmettelijk virus ronddwaalt, dus na heen en weer bellen met vk en ha ben ik 's middags toch maar naar huis gegaan! En nu maar duimen dat ik het niet bij me draag!!!
    Dus ook graag duimen voor mij en dan in combinatie met @krullie haar bankzaken ;)

6. sunshineS1976

Hai Armande!
    Niet zoveel schrijven hoor, dan kan ik het niet bijhouden :p

Jeetje een besmettelijk virus!! Het houdt daar ook niet op he?!
    Eng zeg!! Ben je niet bang/bezorgd nu??
    Ik zou best panikeren :p Maar ja thats me (need i say more?) :p

Tuurlijk ga ik voor je duimen dat je niets hebt opgelopen! Hoef je de komende dagen dan ook niet te werken??

@wintersport: hier ook gek op schaatsen en skiën !
    Mijn mentorklas wil graag met zn allen gaan schaatsen... ja erg leuk maar dat ga ik niet doen nu.
    En skiën zit er voorlopig ook even niet in nee. Wel superleuk als jullie eind maart nog weg kunnen naar Oostenrijk! Lekker met zn viertjes!! Gaaf ook voor je zoontje, zo schattig die kleintjes op die kleine ski's!!

7. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @krullie: echt geen zorgen maken om die Bkr, die vrouw heeft ook meegekeken!!
    Dit is het eerste boek wat ik van Simone vd vlugt heb gelezen maar wel zin in meer, echt leuk verhaal!

@armande: jaja, WEER een overeenkomst!! Ook een enorme wintersportfan! We zouden eigenlijk met o en n gaan... Elk jaar met de familie. Maar m'n schoonzus is ook zwanger dus dat wordt m niet dit jaar. Helaas slaan wij 1 jaar over... Zou tof zijn je zoontje op ski's!! Zo leuk die kleintjes!
    Ik zal voor je duimen wat betreft t virus....!!! Zou het virus slecht voor je zijn als zwangere dan of gewoon griepvirus (wat ook niet fijn is..)

@sporten: heerlijk uiteindelijk. Wel speciaal voor zwangeren hoor, obv Fysio. Doen cardio, beetje steppen en oefeningen voor ademhaling/stabiliteit ed. Ook gezellig en lekker fanatiek. Ik sport normaal heel veel dus (hockey) dus vind dit wel lekker nog.

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ben nog bij m'n dinnie!

F snel! Krullie, ik krul altijd m'n haar hoor! Dus dat beeld klopt wel! Alleen dan wel grove krullen! Op die foto voor de honeymoonshop had ik t toevallig gesteild
    Maar doe ik alleen als t wat langer is want anders vind ik t zo volumeloos! Ik föhn t altijd eerst droog en dan lekker met de krultang grove slagen/krullen maken :)

Ik hoop echt Armande en Krullie dat jullie dat willen doen
    Desnoods stuur ik m'n mailadres :p als jullie een album te vinden
    Ben niet nieuwsgierig hoooor haha :D
    Nee maar is gewoon fijn een gezicht bij t verhaaltje!

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik ga je t recept sturen Krullie maak zo paar foto's
    Uit t Jamie Olivier recepten boek van m'n dinnie :)

10. sunshineS1976

hahaha nee hoor Dtje je bent totaaaaal niet nieuwsgierig :p

Cooool dat recept!! Wil t zsm maken :p Ga watertanden bij die foto!

@Caroline: je hebt gelijk...vrouw heeft ook meegekeken dus zou het toch gewoon goed moeten zijn he... pff!

Oh leuk dat sporten voor zwangeren!! Iedereen met een dikke buik? Das wel leuk om te zien!

@Armande: werk je in Axel toevallig?? :p
    Lees net over het norovirus in een verzorgingstehuis daar!

11. sunshineS1976

Wij gaan nog even een filmpje kijken en dan naar bed.
    Truste meiden en tot morgen!

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Krullie weg met die gedachten! :) nu!
    T zit goed! Trust me! Please?
    Ti's getekend en t gaat allemaal goedkomen echt echt waar :)
    Jij gaat lekker verhuizen dame!!!

Wat heb je op bij de Mac?!
    Lekker hoor. Zeker na zo een dag! Als je daarnaast je vitamientjes binnenkrijgt kan t echt niet zo kwaad hoor!

Geen last meer van m'n rug hoor! Gelukkig!
    Lang onder de douche gestaan, manlief even z'n vuisten in m'n rug gezet, heerlijk! Las dat sommige vrouwen dat tijdens weeen zo fijn vinden :p

Ja ik denk echt ook dat t toch zhuis wordt! Knijp m!
    We zouden vrijdag een rondleiding krijgen is t afgezegd! We moeten de 25e Jan pas.. Dan kan k Miss gelijk blijven muahaha
    T wordt er iig heen waggelen.. Echt jammer hoor :(

Na t boren zet ie je tand vast met klemmen om de tand goed te kunnen vullen.. Dat snijdt me toch in je tandvlees!
    Gaf me toch een blik! Haha

Ik zal de foto's delen as donderdag! Ben ook heel benieuwd!

Ken savage garden wel.. Truly madly deeply
    Zal de nrs snel eens luisteren! Ben benieuwd! Je hoort t wel he dat Beebjes muziekjes herkennen na de geboorte als je ze vaak afspeelt, zingt..

Armande en Caroline
    Wil jullie foto's vergelijken
    T wordt gewoon eng!

O Armande heb jij weer! Hopelijk niks aan de hand! Zal duimen!

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O en zal nog wel foto's plaatsen van da dresh en de wedding Krullie :)

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Armande wat een leuk vooruitzicht!
    Ik zou t wel eens willen leren hoor!
    T lijkt ons alleen al leuk om in zo huisje te zitten! Zo n houten huisje met open haard en omringt door sneeuw en huis vol lekkers :)

15. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @d: ik wil dat recept ook wel hoor!!! Klinkt heerlijk en ziet er ook heerlijk uit!
    Misschien plaats ik ook nog wel een foto!! Enneh, zeker gewoon een keer op wintersport gaan, niet alleen er skiën idd is leuk maar alles erbij: apres ski, openhaard (maar dat is er echt niet overal hoor) sauna!!

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    F in twee etappes want foto gemaakt met m'n iPhone

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    De ingrediënten ;)

18. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Laten we in 2014 met zn allen op wintersport gaan!! :D :D

19. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Nou.....ze staan erin hoor! ....het foto album welteverstaan ;)

20. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @krullie, nee niet in Axel....wel noro... :(

Deel Deze Pagina