@d: thanks voor het recept!! Ga hem heel binnenkort maken denk ik!! @armande: 2014, Oostenrijk here we come !!! Leuk je foto's! Toch wel wat verschillen (ik heb wat lichter haar) maar denk qua kledingsmaak komen we zeker ook overeen, haha! Ik zal binnenkort ook wat plaatsen!
@caroline, en dan hebben we straks ook nog dezelfde meisjesnaam Hihi oostenrijk, daar komen de mama's met de kindjes! @D, mooie 3Dfoto! Zijn die van de week/gister gemaakt? Dacht dat je zoiets schreef?
Hebben jullie foto's gepost Ga gelijk kijken Nee met 23 wk.. Ik ga as donderdag Maar dacht zal ze erbij zetten
Aaaaah Armande wat leuk om je te zien Wat een leuke foto's! Je wisselt zeker ook nog wel van haarkleur of niet?! Staat je beiden mooi! Is t nog steeds zo lang? En wat een schatje van een zoontje!!! Als je die in z'n bedje ziet liggen in z'n pyamaatje met slaperige oogjes smelt je toch of niet
Heel benieuwd wat jullie van de taart vinden Hij is bij ons favoriet hihi O lijkt me wel leuk hoor met z'n allen op wintersport hihi Beebjes mee! Hoop dat jullie allemaal lekker zullen slapen! Sweet dreams!
Krullie heb nog wat weddingpics geplaatst! Niet alles staat op m'n tel dus foto's van t feest na de ceremonie worden nog aangevuld.. Dit gaat een stuk sneller vanaf m'n tel, want kleinere bestanden.. Hoop dat ze wel duidelijk zijn Zo maar weer poging wagen te slapen..
Hey meiden, Heb even een 28 weken foto toegevoegd aan mijn album... nu ga ik eerst even terug lezen en reageren!
Zoooo ik ben weer bij.... Mijn voorstel om in 2015 op wintersport te gaan omdat de kleintjes dan naar dreumes/peuter les kunnen en wij lekker aan de top kunnen apres skieen.... Helemaal goed! @Caroline... ik ben ook een groot fan van simone van der Vlugt, verslint haar boeken werkelijk. Daarnaast ook van Robin Cook trouwens. Pfffffff dat je nog kan sporten hahahaha... ik vind het al een sport om 's nachts 2 a 3 keer naar de wc te lopen van boven naar beneden. hahaha @Dtje dat ziet er wel heeeeeel lekker uit op die foto, ook wel een recept voor hier. Hmmmmm. Nog paar dagen meid dan zit je in je nieuwe huisje... hebben ze al iemand voor je oude huisje? Willen ze wat overnemen of moet je het kaal opleveren? Die mazzel hadden wij wel, we woonden er net 2 jaar maar door die PIEP buurvrouw die het echt liep te verpesten zijn we er weggegaan maar dat is wel zuur omdat er een nieuwe vloer en alles in lag. Maar er kwam een student nu mij in en die hebben nooit zo veel te besteden dus die nam alles over voor een kleine prijs. Onder en boven... pfffff wat een opluchting was dat. Ik ben niet haat dragend kom zelf uit de zorg maar oooooooow wat had ik een hekel aan die buurvrouw. Toen ik hier kwam wonen hadden de buren hier naast mij het plan gevat ook te gaan verhuizen om de bewoonster die hier voor ons zat. Maar nu blijven ze lekker. Wat buren al niet met je woongenot kunnen doen he? @Krullie meid, het komt echt goed nu. Ze hebben er naar gekeken dus niet te veel meer in dat koppie halen he? @Armande.. O bah dat virus.... dat heerste hier ook in een bejaarde centrum 80 bejaarden ziek. Hoppa... niet best. Van jou had ik een iets ander beeld maar leuk hoor die foto's. En wat een mooi mannetje heb je al. Nou die andere beeb van jou wordt ook een beauty hoor! Mooie buik heb je ook. Volgens mij ben ik nu weer bij.... Vannacht eigenlijk heel lekker geslapen. 2 keer plassen en dat viel alles mee. Pas om 8.30 wakker. Heerlijk. De sneeuw is grotendeels weg want het dooit maar het is nu snotter glad. Mijn vriendin waar ik vanmiddag mee naar de gyn ga daar zou ik zo heen voor een broodje zei ook al, blijf maar thuis ik haal je wel op met de auto. Wel zo makkelijk. Verder niet zo veel te melden... ja die B12 injectie heb ik echt heel erg nodig. Ik had een fors te kort en daardoor allemaal nare klachten ( ook mede die burnout). Vooral neurologische klachten. Tot dit bij toeval werd ontdekt toen mocht ik aan de injecties en nu merk ik ook echt dat ik ze nodig heb hoor. Helaas zijn er weinig artsen die er positief in staan maar mijn internist en huisarts gelukkig wel. Ik zal even wat opruimen enz, kabouters doen het niet helaas en dan vanmiddag weg... Tot later meiden!
Haiiii liesje! Inmiddels de deur al uit denk! Fijn dat j op wordt gehaald! Niet vallen hoor! Vervelend dat t zo glad is! Bah! Ik zou ook ni meer kunnen sporten, vind de trap al n ellende! Gelukkig heb j lekker geslapen! Doet n mens goed! Ik ga zo naar de kapper voor n pedicure behandeling en dan lekker verven! Uitgroei en nog wat highlights denk, maakt me wat jonger namelijk hihi Laat me weten wat j van de taart vind als j m hebt gemaakt! Ik ben er iig helemaal weg van! Ja nog 3 nachtjes slapen! Toevallig stond de woningstichting op m'n Voicemail met de vraag of ik terug wil bellen, er is n nieuwe huurder! Wat gaat dat toch snel! Blijft maar n raar idee oh, dat iemand anders hier nu gaat leven! Wat een toestand in j vorige woning! Fijn dat j alles kon laten zitten! Heb eigenlijk niks over te nemen! Alles gaat eruit en aantal dingen moet ik terug brengen in originele staat zoals t dichtmaken van n kattenluik in de balkon deur en t verwijderen van de ren Maar verder is t gelukkig alleen een kwestie van gaatjes dichtmaken zeil en luxaflex eruit.. Jeetje t klinkt als n hele heftige periode in je leven, die burn out en neurologische klachten Over n burn out kan ik helaas mee praten wat n ellende Fijn dat j baat hebt bij de injecties en dat j arts en internist erachter staan! Kom vanmiddag nog f langs Ga f snel nog j foto bekijken
Ooooo jouw buikje groeit lekker lies! Prachtig Dat daar twee kleintjes achter verstopt zitten he too cute!
Ha meiden! Was ik ook weer Lekker gewerkt vanmorgen, nu weer lekker afgepeigerd! Net een vitaminebommetje genomen van vers fruit en versgeperste sinaasappelsap. Vanavond de zuurkoolschotel op het menu! Ga zo nog even een lekkere chocoladecake bakken! Hebben we iets te smullen vanavond bij gtst Mmm ik zie net op tv dat iemand een boterham smeert met aardbeienjam dat heb ik echt lang niet meer gegeten, krijg er spontaan zin in!! @Dtje: 25 januari pas de rondleiding in het geboortecentrum, dat is krapjes ja! Maar wie weet bevalt het je wel heel goed en wil je toch daarheen. Maar het zou mij wel fijn lijken om pijnstilling bij de hand te hebben indien je dat echt wilt. Ieuw dat klinkt niet lekker die klemmen waarmee ze je tand vastzetten, nee dank je. Schitterende fotos heb je weer geplaatst, wauw! Jullie bruiloft was echt een sprookje!! Vind je jurk ook echt prachtig! En ik blijf erbij: supermooie fotos zeg! Die fotograaf had je daar toch even snel/snel gevonden? Leuk in zon huisje zitten idd!! Maar dan kun je ook in maart naar Center Parcs / Landal in Winterberg in Duitsland. Ook nog kans op sneeuw! Vind die huisjes ook ontzettend knus! Wil daar sowieso wel een wknd naartoe met de beeb, lekker babyzwemmen enzo! Thnx voor het recept!! Heeft je vriendin t met filodeeg of bladerdeeg gemaakt?? Vind bladerdeeg makkelijker om mee te werken! Hier staat het recept op voor vrijdag! Ga morgen even de ingrediënten halen! Ben reuze benieuwd! Genoten van de pedicure en de kapper? Kan het er weer een paar weken tegenaan! Morgen de echo! Hoe laat is de afspraak? Gelukkig hoef je niet veel in jullie huisje te doen om het netjes in de originele staat achter te laten! Gek ja dat er weer zo snel een nieuw persoon in komt wonen, maar dat gaat meestal heel snel bij de woningstichting. Nog steeds wachtlijsten toch? Hoe lang hebben jullie daar nu gewoond? Raar dat er straks iemand anders in woont! Ik word ook al emo bij de gedachte dit huis na 7 jr te verlaten en dat er anderen mee aan de haal gaan! @Wintersport: hoe leuk ook, kies toch liever voor een zonnig vakantieoord denk ik Daar heb ik nog meer zin in dan op wintersport. Maar ook center parcs is superleuk In de winter! Dan heb je de ideale combi! Lekker sleetje rijden buiten en lekker naar het subtropische zwemparadijs! @Armande: leuke fotos meid!! Die van jou en je hubbie is leuk, leuk stel! Ook je zoontje is een snoepje zeg, mooie haartjes! Is het wiegje zoals je m nu hebt opgemaakt? Vind t echt supermooi! Ben erg gewoon jaloers op! Nee nadat ik t had geschreven, of je in Axel werkte, dacht ik al waarschijnlijk van niet. Je woont toch aan de kant van Zierikzee/ Renesse enzo? Of niet? Vervelend dat virus hoor, heel besmettelijk! Hoef je nu even niet te werken?? @Marlies: mooie buik joh! Duidelijk gegroeid!! Lekker mee pronken! Haha wintersport in 2015 is dan een betere optie ja Jullie hebben geluk gehad destijds dat je kon verhuizen! En de vloer kon achterlaten voor de nieuwe huurder! Buren kunnen je zeker het leven zuur maken, moet er niet aan denken om in zon situatie te belanden! Nu heb je het wel super naar je zin he waar je zit? Fijn dat je lekker hebt geslapen, plassen valt ook mee! Fijn die injecties! Heb er tijd geleden nog een artikel over gelezen dat de injecties juist veel nut hebben of eigenlijk zelfs noodzakelijk zijn bij mensen met een flink tekort. Uit alleen voeding kun je het niet aanvullen. Raar dat niet veel artsen er positief tegenover staan dan! Lekker je huis opgeruimd?? Was het gezellig bij je vriendin? En alles goed bij de gyn wbt haar? @Caroline: lekker gewerkt vandaag? Nog even en het zit erop voor ons! Kreeg vandaag voorzichtig positief nieuws: waarschijnlijk mag ik vervangen worden voor 0,5 fte. Nog steeds niet naar mijn zin en zoals het hoort, maar het is een begin in ieder geval een vast persoon die de leerlingen dan regelmatig hebben. Nog even en dan zit het erop voor ons! Ik heb op de dag voor ik met verlof ga nog een ouderavond gepland Dan heb ik echt alles afgerond! @Hier: morgenmiddag controle bij de vk (nu elke 2 weken) en de groeiecho. Hoop dat alles goed is met ons meisje!
Oooh ja Hebben jullie al gehoord van de 9 maanden beurs? Wel een beetje ongunstige periode Tegen het einde van februari! Zijn we allemaal super hoogzwanger hier of al bevallen! Zou aan de ene kant wel graag willen gaan eigenlijk, denk maar even aankijken hoe ik er tegen die tijd bijloop en hoe ik me voel! Op woensdag is er ook veel leuks voor de papa's! @Kinderwagen: Bij mijn kinderwagen is er ook een dekbedje meegeleverd voor in de wieg. Kun je dat gwn gebruiken? Zou denken van wel, anders wordt het toch niet meegeleverd, maar als de kleintjes ook niet onder een dekentje mogen slapen in het ledikantje... dan kun je je kleintje misschien beter niet in de wagen laten verder slapen als het na een wandeling in slaap is gevallen? En ik vind het matrasje wel vrij hard in de wieg. Hoort dat zo??
@Krullie natuurlijk is alles goed met jou meisje hahaha daar twijfel ik niet aan hoor. Ze is duidelijk aanwezig toch? Wij hebben meer dan een uur moeten wachten bij de Gyn. Ik was het zo zat. Mijn vriendin moest plassen en toen zei ik maar als je nu aan de beurt bent dan kan dat niet, dus zij naar de balie vragen of ze de eerste was die nu aan de beurt was. Ja dat was ze. Dus wij wachten riep die nog een ander op... dus zij snel naar de wc, en ja hoor hij was heel snel en mijn vriendin aan de beurt. Ik liep er maar heen kijkt ie mij aan.... hadden wij een afspraak? Ik zei nee mijn vriendin maar omdat u zo lang uit liep zit die nu op de wc. hahahaha.... hij zei die 2 minuten kunnen er ook nog wel bij. Je weet mijn kamer te vinden he? Dus ik zo snel ik kon ( lees... niet zo snel ) naar die wc's van je moet nu komen want... Nou ja al met al is het gelukt en konden we na ongeveer anderhalf uur het ziekenhuis verlaten. HIj vroeg nog wel even wanneer hij mij weer zag. Ik zei maandag. Nou tot dan zegt ie. hahaha... Maar wat wel heel sneu was, er zaten een stel tegenover ons helemaal uitgelaten en die werden opgeroepen. Na ongeveer 20 minuten kwamen ze terug en die vrouw huilen en die man stilletjes. Ging ze weer tegenover ons zitten ( lekker confronterend met die dikke buiken ) en toen kwam er een verpleegkundige aan die haar maandverband gaf. Toen moest ze nog harder huilen en is ze meegenomen door de verpleegster. Sneu hoor dat soort dingen. Maar hoort er allemaal bij helaas. Nu ben ik echt net een half uurtje thuis en ben helemaal kapot. Moe en koud. Dus nu even een beker hete chocomelk maken en vanaaf staat er lekker makkelijk pizza op het menu. Kom er niet meer uit want het regent en de ondergrond is nog in de vorst... glad dus!
@krullie ja die negenmaanden beurs komt ongelukkig uit dit jaar, volgend jaar maar met zijn allen hahahaha....
Ha Marlies! Ja jammer dat die beurs zo slecht uitkomt! Weet niet of volgend jaar ook nog kan... staat toch wel bij voor zwangeren of die net bevallen zijn. Anders moeten we volgend jaar in februari weer net zwanger zijn?? Irritant he die wachttijden bij de gyn! Hier ook altijd, alleen bij mijn eigen gyn niet. Die houdt zich heel strict aan de tijden. Andere gyns en de vk's kunnen ook makkelijk een uur uitlopen. haha dat plassen! Zul je net zien, ga je eindelijk ben je net precies aan de beurt! Gaat je vriendin maandag ook weer met jou mee? Hoe ver is zij eigenlijk? Wel heftig hoor dat stel dat tegenover jullie zat... poeh! Moet er niet aan denken, zit je daar dan, net slecht nieuws gekregen en zit je daar tussen al die stralende, dolgelukkige zwangeren. Nog even een "trap na". Naar Geniet van je choco en je pizza straks! Lekker! Met ons meisje is alles wel goed hoor, heerlijk druk! Hoop ook dat ze goed gegroeid is en niet te groot of te klein is en dat de hoeveelheid vruchtwater normaal is. Daar gaan ze ook speciaal naar kijken.
Boehoe mn chocoladecake is niet lekker Had een nieuw merk meegenomen, kant en klare mix waar alleen nog maar water bij hoefde. Dan kon ik een beetje smullen van het beslag Beslag viel al tegen, maar de cake dus ook Jammer hoor! Heb er nog 1 op voorraad, wel gewone met melk, boter en eieren enzo maar daar heb ik nu geen zin meer in...
Zo wat is er veel gekletst. Helaas de puf niet alles te lezen Ik heb morgen weer controle in het ziekenhuis. Hoop dat alles goed is. Zo te voelen en te zien zijn ze wel flink gegroeid. Mijn schoonzusje gaat in februari ook gewoon naar de 9 maandenbeurs en is augustus bevallen. Ze zei is superleuk. Jammergenoeg kan ik er ook niet heen. Ik las wel dat er misschien ook nog eentje in oktober komt. Hebben deze week superveel kleertjes gekocht haha was opruiming bij v en d, dus hoop leuke dingetjes gevonden. Vriendlief kwam al met een trui in maat 92 ofzo aanzetten haha, ik zei laten we daar maar mee wachten Vandaag weer gewerkt. Viel me heel zwaar. Ben ook uurtje eerder weggegaan. Doordat mijn buik op mijn benen HANgt worden ze afgekneld. Morgen ook paar uurtjes en volgende week ga ik alleen dinsdagmiddag nog even Verder slapen gaat slecht. Heb kussen onder matras maar blijf pijn aan mijn heup houden ook dat tintelen in de handen en armen. En dan moet ik ook nog erg veel plassen. Gelukkig voel ik me wel wat beter vandaag Ook vandaag nog wat slecht nieuws gehoord. Vriendin van mijn schoonzus was zwanger van een tweeling, twee jongens. Zij is vannacht bevallen met 23 weken. Beide kindjes overleden. Heel erg. Kreeg er echt een naar gevoel van en bah dit is het tweede stel al uit onze omgeving. Zo eng allemaal en zo erg.
Hello Ladies! Was f eten en om boodschappen ed na m'n verwen momentje Zat er alleen half te slapen want kon de slaap niet vatten vanacht Lag mezelf echt in de weg! Nu nog steeds best wel moe maar ga nie slapen, dan slaap ik VNV hopelijk beter Oh heb zo n zin in een warme plak chocolade cake! Jammer dat ie zo tegen val! Zou dan ook in eerste instantie geen zin meer hebben maar dan overheerst m'n trek erin uiteindelijk zo sterk dat ik toch weer de keuken in ga 😜 Hoe was je stamppot? Vitamientjes iig weer lekker binnen! Goedzo! Succes morgen bij de gyn! Fijn een echo ook! Deel je weer wat foto's met ons dan? Wij moeten om half elf daar zijn! O lies wat een nare situatie zeg Voel je je bijna schuldig als je daar zit met je dikke buik.. Echt zonde dat zoveel vrouwen zulke nare dingen moeten mee maken.. Wat Heb je er ook ontzettend lang gezeten zeg! Ga je ook voelen he! Weet je op n gegeven moment ook niet meer hoe te zitten en dan ga je f lekker snel piesen moet je ineens! Hier ook chocomelk in huis gehaald! Heerlijk! En lekkere chippies tai sweet Chili en red sweet paprika van lays Sensation Ja, ga zowiezo wel kijken daar maar vind t wel Erg laat en zit toch steeds in m'n hoofd van ga ik t wel trekken zonder en stel ik moet t alsnog trek ik t dan tot Goes.. Eer dat je ligt en alles.. Volgende afspraak nog maar f bespreken.. Moet de 27e weer.. Ja t was echt een sprookje t was zo n mooie dag, zal t nooit vergeten! En m'n jurk.. Zag m op de site en wist al meteen daarin wil k trouwen! Ook echt niks anders gepast zo zeker was k er van! Nu hangt ie afgedankt in de kast.. Schandalig! Moet echt een x naar de stomerij ofzo! Heb zoveel foto's nog, zal er iig snel van t feest ook plaatsen Maar op de pc duurt t lang want dan zijn de bestanden zo groot.. Ga m'n best doen iig T hotel biedt fotografen aan, maar die pakketten zijn zoooo absurd duur! M'n schoonzus was er een week eerder al vanwege hun honeymoon (gelijk er vooraan geplakt) en die hadden een stout Mexicaantje gevonden die ook voor t hotel werkte maar t zwart deed.. Hun hebben toen ook een hele shoot gehad, ze had haar trouwjurk mee, en wij zijn zo met hem in contact gekomen. Voor 300dollar waren we klaar en we hebben echt heel veel op cd's dus goed geregeld.. We hebben t gerecht gemaakt met filo deeg.. Breekt snel idd maar wel heel erg lekkere combi! Oew jam. Daar had k laatst zo n zin in Ook zowat. Eet k met m'n mama een lekker broodje bij de deli france Best behoorlijk.. Maar kreeg zo een zin ineens in een warm croissantje met jam en boter En ze kwamen net uit de oven! Van die mini's! Dus nam zo n bordje mini's; croissantj, koffiebroodje, appelstrudel en chocolade broodje Te lekker Zat daarna toch wel vol hihi Hier ook voorkeur voor zon! Maar wil toch n keer in zo n huisje! En wat jij zegt ie natuurlijk ook helemaal super! Zeker vanwege zo n zwembad erbij! Wil zo graag nog n x zwanger zwemmen! Lijkt me heerlijk, liefst in lekker warm water We hebben 4 jaar hier gewoond. Iets langer. Een huis met veel herinneringen. Ook mindere. Maar daarom tegelijkertijd fijn een nieuwe start te maken in ons leven. Gelukkig zijn de laatste jaren hier wel heel fijn geweest.. En dit wordt onze eerste woning echt van ons twee, want hier woonde ik in eerste instantie alleen.. Had eigenlijk nog wel foto's willen maken van hoe t was Maar nu is t zo kaal en omringt door dozen dat t niet meer hoeft.. Ben ook altijd zo emotioneel Heb ik nog wel als ik een hotelkamer na 16 dg verlaat : Ik ga niet meer naar die beurs denk hoor Ben al zo voorbereid en klaar Niks meer nodig ook Weet niet zo goed ook wat er van te verwachten? Wij hebben een aerosleep dekje in de reiswieg maar staat als sinds week 5/6 van m'n zwangerschap opgeslagen bij m'n schoonouders dat k eerst eens zou moeten voelen. Hou je nog f van me tegoed! Dekbedje mag dan wel denk hoor want je bent er bij Ze zouden anders ook weg kunnen zakken In die voetzak van joolz die wij er bij hebben gekocht Die kan zowel in de buggy als de bak maar moeten even kijken in hoeverre hij ook in de bak gaat gezien onze leuke ski pakjes/reispakjes Beiden wordt te warm denk Ga f de keuken inpakken Stel t te lang uit.. Fijne avond! Tot zo Miss nog even!
Jeetje linssiejj Wordt er naar van.. Wat verschrikkelijk! T zou je maar overkomen zeg Jeetje.. Draag je zo lang je kindjes met je mee, in zoveel opzichten erop voorbereiden, spulletjes gekocht, kamertje bezig, over namen nagedacht, plannen gemaakt etc en dan gebeurt zo iets.. Wat ontzettend erg.. doet me gewoon zeer! Succes morgen bij de gyn! Vervelend dat je zo slecht slaapt en werken zo zwaar valt! Je buikje gaat alleen nog maar meer groeien Doe maar lekker rustig aan hoor, werken komt wel weer! Leuk dat je zo geslaagd bent! Helemaal leuk!
Ja zo ontzettend verschrikkelijk. Ook omdat zij ook clomid heeft gehad en daarnaast nog injecties etc, dus lange weg gehad. Vind het zo erg. Ik voelde me destijds beetje raar omdat ik na 1 behandeling zwanger was en het bij haar zo moeilijk ging. Ik was zo gelukkig voor haar dat het gelukt was ook al ken ik haar niet echt en nu dit. Ik schrok me dood en het voelt ook zo naar. Ik ben een piekeraar en nu wordt dat weer versterkt door dit.. Poe ik zou het niet aankunnen. Ik ben nu al zo gek op mijn kleintjes, al vanaf dag 1!