@lins dat komt wel even binnen hè!? Zou mij ook niet in de koude kleren gaan zitten. Had ik vanmiddag al met vreemde mensen laat staan met bekenden. En dan zelf ook zwanger van een tweeling. Sterkte hier mee en succes morgen.
Jeetje dat maakt t allemaal nog verdrietiger he.. Je gunt t ze zo.. Hoop dat je t een Beetje van je af kan zetten lieverd Sterkte
@Linss: balen dat het nog steeds niet lekker gaat. Succes morgen op controle. Vreselijk als je zulk nieuws hoort dat iemand een kindje (in dit geval zelfs 2) heeft verloren. Je moet er niet aan denken @Dtje: half 11 al! Moet je nog best redelijk op tijd je bed uit Lekker vroeg gaan slapen! Hoop dat beebje lekker mee wil werken! Oeh lekkere chippies!! Je brengt me meteen op ideeën! Geweldig die jurk! Denk ook wel dat het zo gaat als bij jou! Je ziet m en je weet t gewoon meteen! Alleen best zonde dat hij voor altijd ongedragen in je kast blijft hangen Jij hebt lekker geluncht zeg! Heerlijk al die hapjes! Haha jaaa hier nog 1 die bedroefd is als de vakantie erop zit! Je hebt toch twee weken in zon vakantieoord rondgelopen en de hotelkamer is toch echt jouw domein geworden en dan moet je weer naar huis. Vreselijk! Je hebt straks een prachtig nieuw huis waar jullie met zn drietjes een mooie toekomst gaan starten! Ben benieuwd naar t matrasje in jullie Joolz! @Marlies: zo moet ik ook altijd slikken als ik langs een ongeluk rij met allemaal politie en ambulances je kent ze niet, maar je weet gewoon dat er mensen gewond zijn en ze (en hun dierbaren) een zware tijd tegemoet gaan. Pekelwagen rijdt af en aan hier! Brrr het is hier al 2! Ik ga weer mijn kruikjes vullen en richting me bedje! [FONT="]Truste meiden, hoop dat iedereen lekker kan slapen![/FONT]
Goedemorgen, @krullie, woon idd de kant op van Renesse Enne dit was ongeveer de enige foto van ons samen die recent is én toonbaar beetje bijgeknipt en wazig, maar ach! Nee wiegje is anders opgemaakt, met wit lakentje omdat die op deze foto een dekbedhoesje is. Ik zal nog een foto maken, maar moet nog een nieuw dekentje hebben (wil graag eentje van wol ipv katoen). 9-maandenbeurs, kan je altijd heen hoor, dus volgend jaar moet kunnen @linssiejj, jeetje, wat een vervelend bericht....pff houd je gelijk bezig... Veel sterkte hoor!! Vervelend die tintelingen, hopelijk neemt het weer af zodat je weer wat beter kan slapen! Haha maatje 92! Mijn zoontje is klein voor zn leeftijd en draagt nu 98 dus je hebt nog even @marlies, ohw nou ben ik wel benieuwd hoe je mij dan had voorgesteld?! De foto met mn zoontje is van vorige zomer, helaas zijn sinds een paar maanden zijn krullen verdwenen! Zo jammer..... Maar aangezien we beiden donker zijn en nooit krullen hebben gehad of blond zijn geweest was dit al een hele verrassing! Ben benieuwd naar de haartjes van dit kindje! @D, ik heb donker haar van mezelf, maar zomers laat ik wel eens highligths zetten en nu heb ik net weer de uitgroei bijgewerkt. Dus het verschilt wel eens van kleur, maar niet in extremen zeg maar! En het is idd nog zo lang, mn kapster vindt het zonde om af te knippen omdat ze het zo mooi vindt Na mn bevalling heb ik extreme haaruitval gehad, haaruitval is normaal alleen was het bij mij iets te erg (hele dunne plekken, had mn moeder ook) Pas na 2 jaar was dit weer gezond.... Nu besloten dat ik het tot bv mn schouders of bobline laat knippen omdat er echt overal haren lagen bah...zelfs om die kleine handjes als ik gevoed! Was er altijd op tegen omdat je vaak kersverse moeders ziet die het dan saai kort knippen haha @Caroline, zullen wij dan vast naar oostenrijk gaan in 2014, doen wij het voorwerk en dan in 2015 kan de rest aanschuiven We gaan eens even ontbijten! Fijne dag iedereen en succes en sterkte met alles! Ik kom nog wel ff buurten!
@marlies, mooie buik heb je! Ik vind je niet extreem dik hoor maar precies goed tis best een gezeul he zo'n buik? Laat staan met twee... Dat virus is idd een drama! Bah! Ben daar altijd zo huiverig voor! Maar het lijkt erop dat ik de dans ontsprongen ben, pfieuwwww laten we het hopen! Steeds als ik de weersvoorspellingen zie op tv moet ik aan jou denken met je sneeuw @krullie, sorry, maar ben echt geen centerparcs type.... doe mij maar een tent in een warm land en wintersport oh wacht ff, er zit een landal in oostenrijk! Deal?? @dekbedje, ik volgde jullie geloof ik niet helemaal. Maar in het wiegje wat je gebruikt voor het slapen (zoals op mijn foto) mag je geen dekbedje gebruiken, wel een lakentje en dekentje en dit maak je 'kort' op. Zal de kraamverz ook vertellen en laten zien. Ons wiegje komt uit duitsland en daar zijn ws andere regels, want er zat een dekbedje bij en hoesje en kan ik dus niet gebruiken. Maar je zou het wel kunnen gebruiken in je kinderwagen (reiswieg) als je naar buiten gaat, want dan ben je er bij. Denk dat ik dat nu ga gebruiken, eens uitproberen of dat wat is...
Goeiemorgen meiden! Lekker geslapen allemaal? Ik wel! Kon alleen zo moeilijk mijn bed uitkomen! Merk dat ik de laatste tijd last krijg van mijn rechter heupbot. Slaap graag op rechts, maar dat begint pijn te doen. Naar gevoel. Geen idee wat het kan zijn. @Armande: fijn dat je niets van het virus lijkt te hebben opgepikt! Goeie weerstand Het wiegje is uberschattig! Gek dat er in Duitsland dan weer andere regels gelden? Geen dekbedje is toch ter voorkoming van wiegendood? Dat moet in Duitsland dan niet anders zijn lijkt me. Vreemd. Ja goed idee om het dan wel in de kinderwagen te gebruiken! Ik moet nog achter een dekentje aan voor in het ledikantje, heb ik nog niet. Ben er sowieso nog niet helemaal achter hoe je het ledikantje dan op moet maken... het lakentje met het dekentje erboven op of dekentje ertussen? Wel handig ja de kraamverzorgster straks, die zal me veel moeten vertellen Leuke foto hoor Armande! Mag ik vragen hoe oud je ook alweer was? Je hebt het wel eens gezegd hoor, maar ben het vergeten! Volgens mij halverwege 30 of heb ik het mis? Vind dat je er jong uitziet in ieder geval! Je man ook! Nou Landal in Oostenrijk is dan de perfecte oplossing toch! haha moet wel lachen om de kapper... klopt ja dat veel aanstaande moeders zichzelf een "moederskapsel" laten aanmeten Heel vaak de schaar erin! Zo zonde en raar! Idd niet te kort knippen hoor! Vervelend dat haaruitval! Dat zal wel weer gebeuren... ik verlies al maanden geen haar! Voor het eerst in mijn leven dat vriendlief niet het doucheputje hoeft schoon te maken (deed ik niet, vies werk ) en ik de haren niet uit mijn borstel hoef te verwijderen. Bizar gewoon. Dat zal straks wel dubbel en dwars terug komen! Ben ook benieuwd naar de haartjes van onze kleine. Ik ben blond (maar verf t donker) en vriendlief is donker. Hij heeft slag in zjin haar, maar milimetert t altijd en ik heb krullen, dus je zou denken dat onze kleine toch ook wel iets van slag en krullen moet gaan krijgen! @Dtje: jullie zijn vast al op weg naar Domburg! Veel plezier! @Hier: toch een beetje zenuw voor vanmiddag... hoop dat ze goed gegroeid is (best veel stress gehad ntl) en alles verder normaal is. We mogen om kwart voor 2 en aansluitend om kwart over 2 controle bij de vk. Zal ook wel weer uitlopen... Fijne dag meiden!
Goedemorgen.... Gordijnen open gedaan en jaaaaaaaaaaa hoor... sneeuw! echt zo klaar mee! Maar het is niet heel veel. Maar toch het was weg gister en nu weer opnieuw ellende... @Armande nou ik weet niet hoe ik het moet omschrijven maar ik had een beeld van iets korter haar en wel donker. Maar niks mis mee hoor je ziet er super leuk uit. Vriendin van mij heeft ook een manneke met krullen en durft het niet af te knippen hahahaha bang dat dan alles weg is. Staat ook zo lief. Ik ben ook heel benieuwd wat voor kleur en of ze haar hebben. Paps en mams zijn beide donkerblond. Al laat ik het vaak blonder verven. Maar het laatste jaar niet gedaan en nu ben ik voor mijn doen best wel donker. Komt ook door de hormonen zei de kapster. Ik was bij mijn geboorte pik zwart en had een hele bos op mijn hoofd, maar ik no time was ik heel blond. Dus geen idee wat het wordt hier. Misschien wel rood hahaha... @Krullie het komt vast helemaal goed vanmiddag!!!! Rustig blijven en je zult zien je beeb is helemaal oke. Ik krijg echt niet elke keer foto's van de echo hoor. Want dit zijn allemaal medische echo's he? Maar 2 januari moet ik naar een andere gyn en mag eindelijk de dochter van mijn vriendin mee ( zit altijd op school) en dan ga ik wel even om foto vragen. Al is het maar voor haar.
Ha Marlies! heb je lekker geslapen?? haha die sneeuw moet jou wel hebben he Hier niets te zien!! Als het goed is, is het nu wel voorbij! De temperaturen schieten morgen omhoog richting de 10 graden hoorde ik! Hopelijk blijft het even weg! Al heb ik er geen bezwaar tegen als er een dik pak sneeuw valt met de Kerst of als onze beebjes eenmaal lekker bij ons thuis zijn! Knus! haha stel je voor dat je beebjes rood haar hebben Lijkt me toch iets niet helemaal goed Zijn ze van de melkman Ik blijf rustig Ik krijg ook niet iedere keer foto's. Met 20wkn echo voor het laatst gekregen. Hoeft ook niet perse, het beebje is toch ook niet meer in zn geheel vast te leggen, daar is het al te groot voor nu. Heb genoeg leuke plaatjes gekregen. De rest moet nu gwn een verrassing blijven! Als het dochtertje van je vriendin mee gaat moet je er wel eentje vragen ja, dat is superleuk voor dat meisje!! Na de controle meteen even boodschapjes doen, alle ingredienten halen voor de spinazietaart die ik morgen ga proberen Vraag me wel af waar ik een hele muskaatnoot vandaan moet toveren Volgens mij liggen die er niet kant en klaar bij de jumbo
Die zijn volgens mij gewoon te koop in de supermarkt hoor! Gewoon waar al die kruiden in zakjes hangen. Maar je moet van goede huize komen om zo'n noot te raspen zonder je vingers mee te nemen mijn moeder had daar een molentje voor ...dus dan heb je gemalen nootmuskaat ik zou dus de poeder nemen Recept lijkt me ook lekker.....jammer dat ik geen kaas lust, als je dat weglaat is het hele recept uit zn verband... @marlies, hihi was gewoon nieuwsgierig hoor! Enne over een paar maandjes is het ook korter Lunchtijd! Eet smakelijk dames!
grrrrrrr....... net een heeeeeeel bericht zitten typen, gewoon alles kwijt!!!!!! geen zin om het opnieuw te typen. Misschien vnvd nog....!
alles was goed met de kleintjes. Nog steeds op/boven de groeilijn voor tweelingen. ze doen het super. gynaecoloog zei weer dat mijn buik groot was haha. omdat ik aangaf wat harde buiken te hebben gehad heeft hij mijn baarmoedermond ook even bekeken en was prima in orde, stelt mij ook weer gerust na verhaal gisteren. tintelingen zijn carpaal tunnel syndroom. kan me polsen in zwachtelen of skeelerbeschermers proberen. als dat de klachten niet verminderd of erger worden dan moet ik naar de neuroloog. mijn kleine vent is gedraaid en ligt nu bovenin met zijn hoofdje. dat idee had ik al want voelde al zoiets. gemiddelde gewicht van jongen is iets meer dan 1 kg en meisje er iets onder maar allemaal prima. hoef ook pas over 3 weken weer. dat nieuws is bij mij echt binnengekomen als een bom. maar moet het van me af zetten want stress is niet goed.
Zo lekker veel geschreven! Had ik niet verwacht hihi Waren op tijd al terug maar ik was zo moe en prikkelbaar moest echt even slapen.. Net wakker mag lig nog even lekker bij te lezen! Ik zal paar foto's plaatsen maar jammer genoeg Zagen we niet heel veel meer/verschil met de laatste echo Mannetje was weer druk en had zo wat heel de tijd z'n handje voor z'n gezicht.. Op t eind was ie er helemaal klaar nee en trok je zich steeds meer terug en keek ie weg.. Denk dus dat ie wel wat van mee krijgt maar t gewoon niks vind Zagen wel een aantal x z'n mondje open gaan en z'n tongetje (te schattig) en z'n lieve handjes, polsjes, nekje.. Op gegeven moment pakte hij z'n handjes zo lief bij elkaar Hij ligt goed op groei, ben weer op 21 feb gezet, ipv de 25e Ik verwacht m nu op valentijnsdag hihi Hij weegt zo een 1460 gram en dat was heel goed Met 30 wk zo n gemiddelde 1500 gram Hij had al lekkere bolle wangen, dat moet ie van mij hebben! Zie ik op al m'n foto's van vroeger terug! Had zelf pikzwart haar en manlief ook En was zelf ook al heel donker bij geboorte Verwacht wel n tintje en n mooie donkere bos Hebben beide een groffe slag n manlief heeft mooie lange wimpers.. Ik ben zelf donkerblond maar wordt in de zomer lichter en winter donkerder Verf t al jaren dus maak t niet meer mee Ben of brunette of zoals nu met highlights Ben benieuwd hoe t is gegaan Krullie! Hoop dat j hebt genoten en gerust bent gesteld! Wij hebben ook gewoon gemalen nootmuskaat gebruikt hoor Krullie! Jammer dat j geen kaas lust Armande! Ben er gek op! Vooral feta enzo hihi Snap dat j kapper zulk mooi haar niet wilt knippen! O hoor dat vaker van haaruitval na de bevalling! Hoop zo dat t ons bespaard blijft of iig niet zo erg Zonde zeg! Kijk Hoelang t j heeft geduurd om t te herstellen! Ben nu zo blij met m'n bos zeker na die extenstions Hoop dat t mee gaat vallen! Gelukkig lijk j t virus te zijn ontlopen! Hoe is t met liesje en linssiejj? Ah Caroline wat irritant! Straks huisje schoonmaken zover t kan.. Hoop niet dat ik t weer zo in m'n rug krijg Gister avond de keuken ingepakt, wat had ik erna n pijn zeg.. Kon ni meer plat liggen en heb echt niet extreem getild Gewoon die bewegingen en bukken en gelijk met n doekje de kastjes van binnen afgenomen Heb nu niet echt zoveel last meer, minder iig als gister.. Fijne dag allemaal verder! Post zo nog ff foto's! En wacht met smart op j post Krullie!
Fijn om te horen linssiejj! Dat j kleintjes t goed doen! Krijg jij ook geen foto's mee? Ben wel benieuwd! Vervelend van dat carpaal tunnel syndroom.. Nooit van gehoord.. Lijkt me erg vervelend! Hoop dat de tips helpen!
De sneeuw is redelijk weg nu. Wel heerlijk koud maar das niet zo erg. De wegen zijn weer goed begaanbaar dus ik denk ik ga even naar de Action voor wat spulletjes maar ik had al meer dan een week niet meer gefietst. En dat ga ik ook niet meer doen tot na de bevalling en lang er na vrees ik hahahaha.... Niet meer ideaal. Maar wilde even een klein kadootje halen voor mijn beste vriendinnen vanaaf waar ik mee ga eten. Hmmmm zin in. Heb de menu kaart al meerdere keren bekeken en ik ga voor het stoofpotje met rundvlees, champignon en ui... Zoooooo lekker. Geserveerd met gebakken aardappeltjes en groenten... Mjammie.. vooraf stokbroodje en als ik nog ruimte heb een coupe ijs na... ( zal wel een thee worden ) Ik wil morgen ook de ingredienten voor dat recept in huis halen. Hmmm zag er echt zo lekker uit bij @dtje. Ze zullen bij de action ook wel gedacht hebben. Zwanger zeker hahahaha, ik had best veel lekkere dingen. Naast de kerstkaarten en de houten kaarsendingen voor mijn vriendinnen had ik lekkere haribo snoepjes, kerstkransjes en andere chocolaatjes hahahaha. Boeien.. kost daar geen drol en ze hebben net wat anders dan de supermarkt. MIjn moeder is jarig 1e kerstdag en normaal ga ik daar uitgebreid de stad voor in. Maar nu moest ik iets anders bedenken dus ik heb vanmorgen een jaarabbonnement op de OOK afgesloten voor haar. Dat is een soort wij jonge ouders maar dan voor grootouders. Alleen het gaat 12 januari in. Dacht ja dan heeft ze niks fysiek in handen, dus toen bedacht mijn schone zus om het nummer wat nu de 15e uitkomt bij de supermarkt te halen met een fles wijn... dus dat ga ik maar doen. Missen jullie je wijntje ook? Ik weet waar we het voor doen maar hmmm zo met de kerst. Nu toast ik met mijn neefjes van 2 en 6 met een glas jip en janneke champagne... hahahaha... Normaal gaan we gourmetten met zijn allen maar mijn moeder vroeg of ik daar wel zin in had dit jaar. Nou eigenlijk niet zo dus nu eten we lekker rollade met veel groentes en aardappeltjes enz. Soepje vooraf, ijs na... hmmmm Ehhh volgens mij heb ik het alleen maar over eten Tja waar het hart vol van zit he? Zit nu aan de colaflesjes trouwens... ook lekker. Verder hoop ik op goede uitslagen van de echo's vandaag want er moesten er 3 van ons toch? Misschien tot straks nog even!
Owwwwww we posten weer allemaal tegelijk hier... @Lins ik heb ook carpaaltunnel syndroom met name rechts. Zegt de huisarts en de fysio, moet het maandag ook even benoemen bij de Gyn. Mijn beebs waren bij 25.3 week 850 en 835 gram. Niet heel klein maar mooi op groei. Ik denk dat ik rond 17 januari weer groei echo krijg, doet hij niet elke keer en ivm met de feestdagen moet ik 2 januari naar een andere Gyn. Maar maandag eerst nog naar de mijne. Nu las ik ook dat rond de 28 weken de jongetjes meestal iets zwaarder zijn dan de meisjes. En dat een tweeling tot 30 weken gelijk op groeit met een 1ling. Dus meiden wat jullie 1 keer hebben, hebben @Lins en ik al 2 keer in ons zwemmen @Dtje wat lief lijkt me dat zo'n 3 d echo. Heeft hier niet zoveel zin want de tweede baby zou ik bijna niet kunnen zien. Omdat die er lekker achter ligt.. @Krullie alleen nog toch? Maar dat zit vast ook helemaal goed.
ik krijg geen echofoto's meer, maar is ook niet veel meer te zien vind ik krijg wel altijd de groeiresultaten mee. krijg elke controle groeiecho. ik heb beide kanten dus erg vervelend. wordt er gek van ben nu doodmoe dus vandaar mijn korte reactie. straks komen twee vriendinnen eten.