Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zo daar ben ik dan f tussen alles door..
    Kan lekker f niks doen.. De plintjes worden gelegd in de woonkamer
    En bovenverdieping is helemaal schoon
    Beneden kan k pas nog n x stofzuigen en dweilen na de plintjes en na t verven
    Zou eigenlijk gister gebeuren maar kwam (weer) wat tussen ...
    Zeg maar niks ...
    Haha
    Maar VNV is t dan eindelijk af..
    Morgen verhuizen :D jeej!
    Staat savonds lekker alles op z'n plekje en de baby kamer in elkaar
    De muurstickers en t poster behang is ook binnen
    T is zoooo mooi!
    Als t kamertje af is zal k foto's posten!

Krullie wat fijn dat alles goed was! :)
    Gelukkig is t vruchtwater ook helemaal oke!
    Niet te veel dus..
    Typisch he dat die kleintjes zo weg draaien
    Volgens mij vinden ze t ook niks hoor :p
    Zodra ze t door hebben zijn ze weg of draaien ze..
    Vind de foto's ook zo leuk! Zo grappig idd die met die handjes ervoor :)

We kregen terug dat ie mijn neus had en wangen
    En de mond/lippen van m'n man..

Succes VNV met t maken van de taart! Welke deeg heb je nog gepakt?
    Nootmuskaat poeder is denk idd t handigst!
    Niet te moeilijk doen hoor!
    En wat feta betreft ook goed over nagedacht! Kijk daar ook altijd naar!

De Echocopiste zei dat Krullie, dat ze gemiddeld 1500 Gr. Wegen met 30 weken en dat ze rond die termijn ook een week voor of week achter kunnen lopen betreft groei..
    Ik hou voor mezelf nu 21 feb aan omdat ik al vanaf de 20 wk dat hoor..
    Hun zeiden t alleen niet meer aan te passen..
    Denk dat t alleen maar goed is dat je kleintje iets boven op groei ligt hoor
    En t heeft ook alles te maken met je eisprong
    Miss was die net als bij mij erg vroeg en dan ben je ook langer zwanger zeg maar..

Armande veel plz VNV en showen die buik!
    Kan me nu tenminste een beeld vormen van jullie saampjes!
    Mooi stel!

Fijn dat je minder harde buiken hebt Krullie :)
    En bedankt voor de link naar t plan!
    Ga k gebruiken!

Je hebt er goed over nagedacht, ons plan zal aardig overeenkomen
    Op de hardcore na, daar hou ik echt niet van en wordt k agressief van :p en wat betreft de medicatie ben k er nog niet over uit
    Vind t zo moeilijk
    Weet gewoon niet wat te verwachten...
    Wil zowiezo wel ergens op terug kunnen vallen..

Had trouwens niet gedacht dat je blond was! Hoe licht? Wist wel dat je t verfde maar dacht je zit in de buurt van die kleur haha
    Ben nu wel Erg benieuwd hoor naar je!
    Post je snel een foto?!

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee

Wow :)
    Ik smelt! Zo lief!
    Hoe weten Ze t toch..

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Krullie ben je geslaagd voor je spulletjes?
    Hier goed geslapen en weinig eruit..

Nu idd puntjes op de i aan t zetten!
    Kan niet wachten tot t morgen avond is! :)

O lies heerlijk! Je kan wel blijven kopen he :)
    Ti's allemaal te leuk!

Fijn dat je t leuk hebt gehad!

Hoe gaat t nu met je
    Je was al vroeg klaarwakker!
    K wil ook een groot glas jus maar m'n pers werkt niet meer zo goed mee! Sta dan zo te hameren op dat ding dat ik t ontzie haha

4. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    hey meiden,

HET IS WEEKEND!!! haha, heerlijk!!

Ja D, morgen is de grote dag, lekker naar jullie nieuwe stekkie!! Wel altijd een drukke dag, maar wel heel leuk om zo'n nieuwe stap te maken.

@krullie: lekker geshopt idd? Heerlijk he, nog maar 1 week en dan hebben we 2 weken vakantie :) Zo'n zin in! En dan hoef ik nog maar 1 week en 2 dagen te werken. Schiet nu echt op.

Heb ook zooooooo'n zin om het kamertje in orde te gaan maken. Maar eerst wachten tot de muren zijn geverfd door mn schoonouders in de vakantie en dan de laatste dingetjes ophangen. Het meeste heb ik wel in huis maar moet nog leuk worden neergezet/uitgepakt e.d.
    Heb nu ook eindelijk een mooie (en tenminste goedkope) stoel gevonden voor op de babykamer. Dat wordt eerst de voedingsstoel en daarna de voorleesstoel. Gewoon een heerlijk zittende witte fauteuil, komen roze kussentjes in met een lekkere gebreide deken erover (gaat mijn moeder maken :)).

Vnvd de finale van the voice..... hoop echt niet dat Johannes gaat winnen, die is echt niet the voice namelijk ... Ben nu voor Leona. Maar altijd lekkere makkelijk televisie om te kijken voor een vrijdagavond.

5. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Hey meiden,

Even snel want ik ben kapot... heb gewoon niet meer geslapen na dat ik poste vanmorgen heel vroeg. Wilde vanmiddag wel gaan liggen maar dat heb ik niet gedaan. Ik wil vannacht goed slapen...

Vanmorgen grote pan hachee gemaakt... en uiteraard jus gehaald wat is dat toch lekker he? Hmmmmmm stond nog niet koud maar ik moest het gewoon drinken....hahahaha

Ik kom morgen wel weer even kijken.

@Dtje... morgen Dday heel veel succes meid!

6. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    O ja de internist is tevreden over mij maar hij wil wel dat er maandag even naar mijn handen gekeken wordt omdat ik daar zo;n last van heb. En ik moet maandag toch naar de Gyn dus komt wel goed...

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

De spinazietaart staat in de oven! Het mengsel rook al heeeeerlijk voordat het de oven in ging! Mmmmmm!!!

8. sunshineS1976

@Dtje: heeeeerlijk dat het af is vanavond!!
    Morgen over!! Gaaf joh!! Zo leuk en spannend, de eerste nacht in je nieuwe stekkie!!
    Ben zoo benieuwd naar je babykamer!! Heerlijk dat die ook af is straks, dat is elke dag genieten en zwijmelen!

Nou ik had het recept op het aanrecht liggen, maar nu je het hebt over nootmuskaat, realiseer ik me dat ik dat ben vergeten! Nou ja, de smaak zal er vast niet minder om zijn toch :p

Het is ook moeilijk om over je bevalling na te denken terwijl we geen enkel referentiekader hebben! Ik wil het op zich ook wel doen zonder medicatie als het uit te houden is, maar het is fijn dat het er is, just in case!!
    Hahaha ik hou van hardcore :p Of op zn tijd dan, draai het niet dagelijks ofzo.
    Heeft een wisselende werking, krijg er adrenaline van (heerlijk om op te sporten) of ik word er rustig van (fijn als ik even uit wil razen na een incident ofzo)

Ben niet heel blond, wel donkerblond. In de zomer zou het wel licht worden natuurlijk, maar verf het al vanaf mn 14e ofzo omdat ik het gewoon niet mooi vind.

@Caroline: jeeh weekend! Nog 1 weekje dan 2 weken bijkomen! Uitslapen!
    Tussen het inpakken door hier ;)

Ik moet na de vakantie nog 1 week en 3 dagen! Gek hoor dat het zo snel dichtbij komt!

Bij jullie ook bijna de babykamer klaar, in ieder geval wordt er hard aan gewerkt straks! Leuk, ben benieuwd! Leuk dat je een mooie stoel hebt gevonden! Zo wil ik het ook!
    Super met zo’n deken van je moeder!

Hier ook the voice, ben ook niet voor Johannes! Hij is wel leuk, maar kan niet zo goed zingen.

@Marlies: vervelend meis dat je niet meer hebt geslapen! Je zal vanavond wel snel in slaap vallen dan! Hoop dat je lekker slaapt, lekker lang blijven liggen morgen als dat gaat!
    Geniet van je hachee en jus, heerlijk!
    Fijn dat internist tevreden is! Waarom moet er naar je handen worden gekeken? Vanwege evt carpaal tunnelsyndroom of?

@Hier: perssinaasappels in huis! Ik lees over verse jus en ik moet het ook hebben!
    Heb een gezellige middag met mn vriendin gehad. In een heerlijke tent lekker opgewarmd en lekker gegeten. Nog wat dingetjes geshopt. Hydrofiel luiers, spuugdoekjes, nog wat babysokjes want daar heb ik echt niet veel van en een superschattig mutsje!
    Valt mee dus! Moest mezelf wel inhouden bij al die leuke spulletjes en kleertjes, maar heb echt wel genoeg in huis!

Ga nu lekker smullen!
    [FONT=&quot]Tot later en eetse meiden![/FONT]

9. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    En hoe was de taart krullie??! Haha, hardcore...! Kan je lekker snel op puffen ;)
    Ik heb daar ook nog helemaal niet over nagedacht, over muziek.

10. sunshineS1976

Ja in dat luxe geboortecentrum bij jullie heb je vast ook cdspelers! ;)
    Lekker om bij te ontspannen, met muziek waar je je fijn bij voelt :)
    Meerdere cd's meenemen, tis maar net waar je op dat moment zin in hebt :p

Ze zeggen ook dat je wat te drinken en te eten bij je moet hebben voor tijdens en na de bevalling. Kan me dat zooo niet voorstellen dat ik tijdens de bevalling of als de kleine meid net op mn borst ligt, behoefte heb een eten of drinken :p

Ja de taart was heeeeerlijk! Maar ontzettend zwaar! Niet gek met al die eieren en de fetakaas pff!!
    Maar echt smullen! Konden ook niet alles op en hebben de helft nu in de koelkast gezet. Weet niet of het lekker is als je het morgen nog een keertje in de oven doet, maar als we er zin in hebben kunnen we het allicht proberen ;)

11. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Gandamstyle :-D

12. sunshineS1976

@Caroline: heb je in dat geboortecentrum trouwens ook de mogelijkheid voor pijnstilling indien je dat wenst???

13. sunshineS1976

hahaha jaaaaa lekker!!! :p

Al mag het wel wat ruiger :p

Zoek op youtube maar eens op RTC (Rotterdam Terror Corps), love it op zn tijd :p

14. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @krullie: volgens mij mag je spinazie niet nog een keer opwarmen...zou wel heeeeel jammer zijn!
    In het geboortecentrum beval je gewoon met vk maar is wel in het ziekenhuis. Als het echt niet gaat kan je voor pijnstilling wel naar de kraamafdeling van het ziekenhuis. Maar in principe is het hetzelfde als thuis.
    Toch lijkt me thuis ook nog steeds wel wat hoor, maar wellicht bij een tweede kindje als deze bevalling goed gaat.

15. sunshineS1976

Ideaal Caroline wat betreft pijnstilling! Goed geregeld daar!
    Een tweede zou inderdaad thuis kunnen ja, daar zou ik ook niet negatief tegenover staan. Maar dan weet je gewoon hoe en wat je allemaal te wachten staat, dat is zo anders.

Ooooh mag je spinazie niet nog een keer opwarmen? Dat is goed dat je het zegt!!!!

16. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Denken jullie serieus over pijnstilling na? Ik wil het niet. Tenminste niet zo als ik er nu in sta en helemaal geen ruggenprik. Net als #krullie. Maar wordt het een sectio dan wel want wil niet onder narcose.

Kijken jullie ook voice? Johannes rules! FRYSLAN BOPPE
    kan het even niet laten ha ha. Maar denk dat leona wint. Vind het alleen zo dom dat friesland altijd zo negatief wordt belicht.

Treintje ziet er niet uit. Op twitter noemen ze haar een verklede kerstbal.

17. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Treintje ziet er idd elke keer niet uit!
    Lachen Nick en Simon die even in t fries praten, haha!! Johannes is wel echt te cute, maar ik vind z'n stem alleen niet zo super.

18. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Nee vocaal is hij niet de beste. Mis Angela wel. Vond haar leuker. Ik ga slapen ben zo moe. Lees vannacht als ik moet plassen wel os twitter wie er gewonnen heeft

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    😩 Wat ben ik moehoeeee

Heb Miss twee uurtjes geslapen..
    Kon zo niet slapen terwijl k doodmoe was maar gewoon van alle spanningen en drukte..

We zitten te wachten op de wagen..

Ben benieuwd hoe t allemaal gaat..

Wens jullie allemaal een fijne dag en een goed weekend
    Heb gister voor t slapen gaan bijgelezen maar had de puf niet meer te antwoorden en nu ben k ook out-of-energie

Miss tot VNV even dames!

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ooooooo 🙀 schaaaaam me zooooo
    Wat een rotzooi als je alles van z'n plek haal
    Die keuken.....

Schaam schaam schaam