Jaaaaaaaa mijlpaal!! Dankjewel! Zo even mn buik vereeuwigen op de foto! En ik zal t eerste pakje ook op de foto zetten en showen! Maar nu ff niet, eerst even uitrusten op de bank. Net een stuk gewandeld met mn dinnetje en wil nog t eea doen, dus eerst bijtanken @caroline, té schattig!! @slapen..... Nou ik was dus duidelijk niet de enige pff wat een nacht zeg! Kon niet plat want dat voelde zo vervelend. En kon geen houding vinden, overal jeuk en onrustige benen Geen pijn gelukkig, maar uitrusten doe je er niet van...vooral als die twee mannen hier om 8u vonden dat ik wakker moest worden grrr Hier op t menu, boontjes, kip en krieltjes met provencaalse kruiden uit de oven mmmmm Tot later!
Jaaaa 30 wk armande!! Bij mij komt het er morgen te staan, echt een mijlpaal weer. Zet je je buik en pakje er snel op? Leuk leuk!! Van iedereen benieuwd naar t eerste pakje, bij jou ook marlies! Worden het 2 dezelfde of ga je ze verschillend kleden?! D, hoe is het vndg?! Idd beetje kunnen slapen? Hoe doen de katjes het vndg?! Net ook een stuk met de hond gewandeld, merk dat m'n bekken steeds minder meewerkt. Ik begin steeds meer te waggelen en heb steken in m'n billen en schaamstreek/liezen... Ach ja, ik loop nog moet ik maar denken! Hier chicken fajitas met verse guacemole saus erbij! Heerlijk! En vnd naar skyfall met m'n vriend, ook zin in!!
@krullie: ik heb t rolgordijn bij de karwei gehaald. Mooi wit, en ook wel behoorlijk verduisterend! Bij de Hema hebben ze ook altijd mooie! Maar karwei had tijdje geleden 30% korting!
@Carolien: jij ook smulse straks, lekker zeg!! Jaha onze bekken gaan uit elkaar staan en er gaat iets verweken ofzo en daardoor gaan we steeds meer waggelen En dan hebben we nog 10 weken te gaan Veel plezier vanaaf Wij zouden 3wkn geleden al gaan, maar komt er steeds maar niet van, moe enz. Staat nu voor de kerstvakantie! Samen met Twilight, want die wil ik dan ook meteen zien als we er toch zijn
hey meiden, Ja @Caroline ze komen in de zelfde pakjes hoor. Alleen het pakje wat ik als eerste als eerste pakje had is de ene grijs en de andere creme maar wel dezelfde. Maar waar ik nu tussen twijfel is exact het zelfde. Ik moet er nog eens goed over nadenken... Luxe probleem hahaha Mijn bekken (afkloppen) gaan redelijk goed. Donderdag weer naar de bekkenpeut. Om de twee weken maar als het niet gaat kan ik dezelfde week komen gelukkig. Net weer lekker van Guus genoten... hij was in life for you. Meteen allemaal app's en tweets... Guus op tv... Jaaaa dat wist ik al! hahaha.. Ik zit ook in mijn laatste 10 weken maar ik ga maar tot max 38 als het goed is. Spannend hoor. En dan te bedenken dat we begonnen te kletsen toen we nauwelijks 5 a 6 weken waren. Bijzonder! Ik heb in de baby kamer ook een verduisterd rolgordijn hangen. Als het goed is zijn de andere gordijnen ook bijna klaar. Tussen kerst en oud en nieuw wil ik de kinderkamer af hebben en dan zal ik ook even foto's plaatsen... Hebben jullie dat ook dat mensen zulke lieve dingen nu in de kerstkaarten zetten? Hier echt anders dan andere jaren... en dan kan ik weer zo lekker vol schieten soms... het is wat die hormonen. Meiden ik hou het hierbij want mijn vingers en rechterarm beginnen weer lekker op te spelen. Fijne aaf... Vanaaf die nieuwe serie kijken die Linda de Mol heeft geschreven op vier om half 10.
Hi Ladies Hoe is t met jullie? Sorry hoor ben f niet zo actief geweest deze dagen.. Vanmiddag hadden we de verjaardag van m'n neefje.. Al 1 jaar En erna om boodschappen en door naar schoonouders Waar ik net een te lekkere lasagna op he met salade Heb lekker twee x op geschept.. Ging er in! Het liep allemaal beetje anders gister, stond uiteindelijk pas 1u onder de douche want ik kreeg t op m'n heupen van die dozen boven dat ik als een gek ben gaan uit pakken af en toe f janken tussendoor uit wanhoop en weer verder! Hilarisch! Maar wist niet waar te beginnen! En t was zo veel en dan had k al zo veel weg gegooid.... Maar goed boven zo goed als bijna uitgepakt op d babykamer na dan want die wordt morgenavond pas in elkaar gezet.. Ergens maar goed anders had ik daar ook nog in door gegaan Dus Krullie maak j borst maar nat! Komt nog best veel op je af maar ti's wel heel leuk als je t zo ziet opknappen.. Lekker schoon en opgeruimd heerlijk.. VNV hoop ik nog even de tv/dvd aan te sluiten en t modem Zodat we lekker even verder kunnen met Sopranos Met de poesjes gaat t goed. Erg druk en aanhankelijk De trap vinden ze geweldig en ze hebben letterlijk elk hoekje gezien.. Morgenmiddag een afspraak met de nieuwe bewoner van ons oude huis Er is een grote kans dat we de kattenren en t Luikje in de balkondeur kunnen laten zitten.. Zou fijn zijn! Miss wilt ie t zeil ook overnemen.. Hij mag t hebben, scheelt weer een hoop werk.. Weer een aantal bijna 30 weken Ik denk dat we een nieuwe naam aan ons clubje moeten geven Hebben jullie een goed weekend gehad? Hoop dat jullie zijn bijgetankt Hoe gaat t met de klachten Heb zelf nog geen last van m'n bekken maar wel van m'n rug en een buik als een ijzeren voetbal na inspanning.. Als je dan even gaat zitten kom ik echt meer niet overeind maar na een nachtje slapen niks meer aan de hand.. Wanneer weet je ook al weer of jullie er eerder in mogen Krullie En Caroline wat een gaaf pakje! Echt schattig! Ben t verder even kwijt hoor maar zit ook bij m'n schoonouders Fijne avond Ladies!
Leuk Marlies dat je nog even van Guus hebt genoten Hier een vriendin die helemaal zot is van Danny de Munk (Daar plagen we haar ook all the time mee ) en als ik m op tv zie, stalk ik dr ook meteen met smsjes enzo Ben ook benieuwd naar jou mooie tweelingbabykamer straks!! Het is wat he, zolang als we hier al kletsen! Ongelofelijk!! De tijd vliegt!! En straks nog harder als de kleintjes er zijn denk ik! Ja jij zit ook in je laatste 10 weken!! Denk misschien nog wel 8-9 zelfs!! Poeh! Hier ook de liefste wensen voor de baby op de kerstkaarten, heel lief idd!! Hier ook naar de nieuwe serie Divorce kijken! Vond Gooische vrouwen ook superleuk. Dit is wel weer iets heel anders, maar volgens mij is het wel een leuke serie. @Dtje: je bent online!! Hoe is het bij jou???? @Hier: vanmiddag mijn hele buik zien golven!! Dat is echt gaaf om te zien! Tot nu toe was dat gwn af en toe een trapje wat je zag, maar nu ging het echt helemaal heen en weer. Wauw! Fijne aaf meiden!
Ah liesje zo vervelend.. Hoop dat snel beter wordt, lijkt me echt vervelend en lastig.. Kreeg toevallig een kerstkaartje van m'n oom vandaag met onze namen erop en ? Zo leuk hihihi Ja de naam blijft nog even een verassing hoor O ben benieuwd naar alle uiteindelijke kamertjes en baby'tjes
Ha Dtje Tegelijk gepost Verontschuldig je niet zeg dat je hier de laatste dagen niet zoveel bent geweest zeg!! Vind het al heel wat dat je toch tussendoor even komt spieken en reageren! Je moet nu eerst even andere dingetjes op orde hebben! Toch weer te lang bezig geweest he als ik het zo hoor! Maar snap het wel hoor!! Ben ook zo denk ik als het erop aankomt! Je wilt het toch gewoon snel aan kant hebben! Leuk morgen eindelijk de babykamer in elkaar!! Een nachtje slaap doet wonderen voor je buik he! Gelukkig maar! Zou fijn zijn als je de aanpassingen voor de katjes gewoon kunt laten zitten in je oude huis! Let's hope so! Wij mogen in het huis zodra de financiering rond is! Hopelijk deze week de hypotheekofferte tekenen en dan maar duimen dat de bank er vaart achter zet. Volgens het koopcontract moet de financiering op 15 januari rond zijn, maar hopelijk eerder ntl!! Nou meis nog veel plezier bij schoonouders, lekker goed uitrusten en lekker slapen vannacht!
Dtje: Ja we moeten ons clubje bijna gaan hernoemen!! En wij als buddies zijnde moeten binnenkort nog even nrs uitwisselen voor whatsapp he Lijkt me echt wel leuk om zo op de hoogte te blijven van elkaars bevalling
Zal je zo anders m'n nr f in pbtje sturen Wou ik eigenlijk toch al doen Ben soms bang jullie te verliezen vind zo gezellig met jullie en fijn ervaringen te delen.. Zullen straks nog veel meer ervaringen bij komen En te leuke foto momentjes Wie nog meer interesse heeft, hoor t wel Moet ook gewoon elke dag paar x lezen en als t kan ook posten Nog even geduld dus! Kun je op je gemakje eerst inpakken en nadenken over hoe je alles wilt en spulletjes aanschaffen Anders is t zoveel in 1 x! Duim voor je dat t eerder rond is iig! Ga daarom ook eigenlijk maar door, heb toch pas rust als alles op z'n plek staat en ik geen doos meer zie! Maar goed zie ik jou ook wel doen Wil trouwens wel echt dat zsm de lampen en lamellen/houten luxaflexen hangen Zooo irritant wakker worden in t felle licht Moet echt op gemakje wakker worden hoor pfff En de voorkant vd kamer zit nu dichtgeplakt met Karton Geen gezicht Maja anders zo een inkijk!
Ik vind ons clubje ook superleuk en kan ook niet wachten om straks alle ervaringen rondom het moederschap te delen en dé schattigste fotootjes van onze kleintjes te delen! Hoop ook gewoon veel aan jullie te hebben qua verzorging enz! Heb het gevoel dat ik er nog zooo bleu in ben en gewoon nog niets weet over wat ik straks allemaal wel of niet moet doen qua voeden en verzorgen van de baby... Vriendlief is hier de eerste paar dagen in januari ook vrij, dan gaan we alles al zo'n beetje inpakken. Ook keukenspullen enz. Alleen het noodzakelijke laten we staan. Waarschijnlijk dan wel een weekje of 2 tussen de dozen zitten, maar die stress hebben we dan in ieder geval niet als er snel over moet worden gegaan. Zo herkenbaar, die dozen weg willen hebben en gewoon alles lekker opgeruimd en aan kant! Zeker nu we zwanger zijn, dan is die nesteldrang gewoon nog groter! De lamellen moet je ook snel ophangen hoor! Is daar morgen geen gaatje voor dat iemand dat kan doen? Geen gezicht dat karton, maar je moet wat!! Privacy en slaap is toch wel belangrijker
Hoi meiden, Ik heb "drie buiken" geplaatst in mn album (niet op mn kleding letten by the way...) Helaas staan ze op zn kant terwijl de foto gewoon recht in mn eigen mapje staat....snap er niks van... Pakje volgt nog! Ga nu slapen, hoofdpijn blegh.... Oja @krullie, jij vroeg geloof ik naar het wiegje en mijn leeftijd he? Ik ben 37 en word dus volgende maand 38 maar zoals jullie ws ook al deden ik word echt altijd jonger geschat....mn moeder wordt 65 en die wordt ook altijd heel veel jonger geschat (manlief ook trouwens) zal in de genen zitten En het wiegje is niet opgemaakt zoals op de foto, die moet ik nog plaatsen, zal ik doen als ik ook het pakje fotografeer. Oke nu echt, tot later! Sterkte iedereen met de klachten en kwaaltjes!!
Wow mooi buukje Armande Lekker warm vest juist Beste met je hoofdje hoop dat je lekker kan slapen! Ja, Same here Krullie Denk dat we hier veel aan elkaar hebben!
Ff kort, film was echt leuk! De moeite waard krullie! Ik ga morgen je foto's bekijken armande! Sterkte met je hoofd! @d: pas je wel goed op jezelf?! Wel goed rusten tussendoor! Slaap lekker (zou fijn zijn voor ons allen als dat eens lukt )
Goedemorgen! Yeah nacht vier op rij. Klaar wakker. Baby twee is zijn moeder aan het wakker houden. Maar dat is aan de andere kant ook wel fijn. Ha ha. Ga dat wel missen denk ik. Hou het hier bij. Mijn hand werkt niet mee. Kijk uit naar. Vanmiddag.
goedemorgen, @armande: wat heb jij een mooie buik zeg. Hoe lang ben je eigenlijk? bij mij steekt hij veel meer naar voren waardoor hij echt al enorm is/lijkt! Komt vooral omdat ik zo klein ben zegt de vk. Hoe is het nu met je hoofdpijn? @marlies: grrrr weer wakker dus.... same here. Nu 'maar' 4 keer wezen plassen, maar lig daarna klaarwakker en weet soms niet meer hoe ik lekker lig. Maar inderdaad, als de kleine dan lekker aan het bewegen is, geniet ik daar dan ook wel weer van! Ga het denk ik ook heel erg missen. @krullie en d: vind het ook heerlijk dit forum. Kijk zeker ook elke dag even en probeer ook meestal wel te reageren. Mijn voorstel is net zoals jullie, om na de bevalling gewoon onze ervaringen te blijven uitwisselen!! @mamaatje: joehoe.....!!!!! Hoe is het met je??!!! Hopelijk gaat het goed!! @krullie: lekker nog maar 1 weekje werken en dan 2 weken vrij. Zie jij er ook zo naar uit?!!!