Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Dank jullie wel meiden. @lins ik weet waar je door heen gaat. Hoor voor jou ook verlichting!

2. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Goedemorgen meiden.

HIer weer een onvervalste drama nacht achter de rug met veel pijn maar het vooruitzicht dat er wat aan gedaan wordt vandaag maakt het dragelijk.

Zometeen om half tien naar de bekkenpeut. Heb gister een kerstboterkrans voor de praktijk gehaald. Voor bij de koffie. Hebben ze daar wel verdiend hahaha... Ze zijn daar zo lief voor me ik hoef maar te bellen en kan de volgende dag terecht. Maar ze kennen me ook al 10 jaar ongeveer hahahaha.

Daarna eigenlijk meteen maar door naar het ziekenhuis. Ik hoorde van een vriendin dat je bij dat orthopedisch centrum een afspraak moet hebben. Nou dan hebben ze een probleem want ik ga niet weg voor ik mijn spalken heb. hahahaha... don.t mess with a pregnant Liesje.

Nog een week dan heb ik ook de 30 eronder staan... :D

Rustig aan meiden en tot later

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thats the spirit lies! U go woman! Hihi
    Veel succes vandaag!
    Lief van jou ook hoor die krans!
    Zullen ze wel van smullen hihi

Hier over n uurtje voor nu wel hopelijk de laatste x naar Zwijndrecht
    Manlief gaat ook mee, gewoon alleen omdat ik m elke week lekker zit te maken met die Griekse schotel
    Erna gaan we dord nog even in waarschijnlijk

Kamertje wordt zoooo leuk
    Alles is uitgepakt n de muurstickers zijn geplakt
    Rest ons nog t mooie brede posterbehang
    Maar dat laten we even aan iemand Anders over

Kleertjes All over
    Tooooo Many rompers haha vanwege die Hema zakken vullen actie
    Maar ze zijn zo handig en leuk
    Heel veel effen korte mouw
    Maar dus ook heel veel met lange mouw en te dragen als truitje door te leuke print of opdruk
    Net truitjes

Armande hoe wordt j schildering?
    Zo benieuwd ook

Krullie hoe ging t gister?

Knuffel linssiejj!

Hoe gaat t Caroline? Met de harde buiken ed?

Fijne dag allemaal!

4. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi hoi meiden,

Ben ik weer!

Gisteren een drukke dag/avond gehad, maar wel heeeel erg leuk: namelijk naar concert van Racoon geweest in de schouwburg (wat een heerlijk muziek toch uit het Zeeuwse Goes!!). Enneh, er komt ook een stukje tekst van hun op ons geboortekaartje, namelijk: Every day We love you more and more….. smelt, smelt!!!

@krullie: hoop dat je ondertussen een goed gesprek hebt gehad, maar heb nog helemaal niet gereageerd…
    Mijn mening: ik vind niet dat ze het kan maken om alleen aan jullie een bijdrage te vragen. Of aan beide zoons of aan beide niet. Je kan als moeder hierin echt geen onderscheid maken!
    Als het dan echt zo is dat ze heel hard het geld nodig heeft omdat ze er minder voor gaat werken, dan zou het ook via een gastouderbedrijf kunnen doen, zodat jullie het kunnen aftrekken vd belasting…

@D, wat heerlijk dat jullie zo ver zijn met de babykamer, en wat heeeeerlijk al die kleertjes!!!

@armande: ben erg benieuwd naar je muurschilderingen!! Doe je het uit jezelf of met een sjabloon oid?!

@marlies: pfff wat een gedoe met je pijn… maar wat ontzettend fijn dat je gyn zo daadkrachtig is!! Enneh, VANDAAG zijn die spalken voor jou, you go girl, tsjakka!!!
    Lief van die traktatie!

@lins: ook jij met die pijn, zijn die spalken misschien ook iets voor jou?!

@ego: vnvd de groeiecho voor mijn hoge baarmoederstand…. Toch wel spannend ineens. Heb op zich wel vertrouwen hoor, maar ik hoop maar gewoon dat de grootte van mn baarmoeder/meisje en de hoeveelheid vruchtwater allemaal binnen de proporties zijn!
    Enneh, met de harde buiken gaat het wel veel beter, sinds mn blaasontsteking over is, is het echt een stuk minder geworden, zoooo fijn!!
    Armande, hoe is het met jouw harde buiken?!

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Fijn Caroline! Goed om te horen! En, Succes VNV met de echo! :)
    Zal vast allemaal goed zijn! Have faith!
    Geniet iig lekker van je meisje!

Ah wat fijn dat je zo n leuke avond hebt gehad :)
    Echt heel leuk die tekst op jullie kaartje!
    Moet nog steeds achter een Kaartje aan, helemaal ontschoten ivm de verhuizing ook...

We zijn gearriveerd
    Post later weer!

6. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Hey meiden,

@Dtje... zo leuk om met een geboorte kaartje bezig te zijn joh.
    @Caroline.... Fijn dat je harde buiken minder zijn, duim voor je vanaaf. En is het nog gelukt met het rompertje? Handtekening?
    Mooi nummer is dat he?
    @Krullie ik heb wel veel van je gelezen maar niet gereageerd.. Vind eigenlijk ook niet dat je schoonmoeder dit kan maken, hoop dat je goed gesprek hebt gehad. En vandaag ook bij de psychiater.
    @Armande... hoe is het met jou harde buiken?
    @Lins.... die spalken zijn een uitkomst joh, hoop dat jij ze ook kan krijgen.

Ik vanmorgen naar het ziekenhuis voor die verwijzing. Was prima geregeld lag klaar. Ik zei kan ik meteen naar het orthopedisch centrum? Ja hoor dat kon.
    Dus wij daarheen ( mams was even gezellig mee ) zegt die trut je moet een afspraak maken dat wordt na de kerst... Nou dat dacht ik niet zei ik...
    Ik zei in het ziekenhuis is dit met spoed uitgeschreven en ik kon hier per direct naar toe. Ik zei ik ben hoog zwanger ( zo zie ik er zeker in mijn jas uit hahaha) dus ik zei ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Mevrouw viel stil en mijn moeder keek naar de grond om een lachstuip binnen te houden....
    Ik zei hoe mobiel denkt u dat ik nog ben? :D
    en daarbij zat er niemand in de wachtkamer.
    Ze stamelde dat het wel een half uur kon duren dan of langer. Ik zei prima dan gaan we eerst boodschappen doen. Nee nou ze zou wel even vragen... 10 minuten later was ik al aan de beurt hahaha... En nu heb ik dus twee spalken voor de nacht maar de rechter heb ik overdag ook even om voor de ergste pijn en het voelt zo lekker stevig. ( nu met typen even af )

Wij weer breed lachend in de auto gestapt en lekker gelunched. Toen nog even naar de C1000 met de auto. Daar was het heel druk en mijn moeder zou uit de auto stappen komt haar deur nou misschien net wel net niet tegen de deur ernaast. Zat een jong ding in van net 18 denk ik en die kwakt die deur open en gaat toch een partij schelden op mijn moeder. Ik had het eerst niet door, maar mijn moeder was helemaal verbaasd want er gebeurde in haar ogen niks. Ze was een piep... wijf wat moest uitkijken en nog veel meer....Toen ben ik me er maar even in gaan mengen en wat ik vanmorgen al zei don't mess with a pregnant woman en al helemaal niet als de hormonen dubbel op gaan. :D
    Ik zei ga jij eens even dimmen, beetje respect voor de mede mens zou wel op zijn plaats zijn. Toen zou ze nog verder ontploffen en toen kwam haar moeder er aan maar die trok onze kant. Daar stond dochterlief met een kwaad gezicht. Ik zei je moet je rot schamen zo tekeer te gaan tegen anderen... toen heb ik mijn moeder er weggetrokken en zijn we gaan winkelen. Ik denk laat ik me nou maar verder stil houden want werkelijk ik had haar met de grond gelijk willen maken hoor. En als ik eenmaal mijn mond open doe dan kan je wat verwachten. Ik ben verbaal erg sterk en helemaal als ze aan mijn dierbaren komen.

Gelukkig was het nog niet heel druk in de supermarkt zelf. Tenminste niet zo druk als straks de komende dagen. Het meeste is in huis nu. Nog wat vers dingen maar met kerst hoeven we toch niet te koken dus scheelt weer.

Nou ik ga nu even lang uit want ben best moe nu en de hele tijd aan het vliegen geweest...

Tot later!

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@ Dtje: haha mommy’s daycare ;) Leuke nieuwe naam :p
    Of Dtje’s daycare :p We brengen alles bij jou :p

Wij gaan maandagaaf lekker naar Antwerpen. Uit eten en dan lekker naar 2 films! Skyfall en Twilight. Super veel zin in!
    Eerste Kerst zijn we lekker saampjes thuis en lekker koken. Tweede kerst ’s ochtends naar familie vriendlief en ’s middags/’s avonds gourmetten bij mijn ouders.
    Oud en nieuw vieren we met de familie van vriendlief. Zn moeder en zn broers met aanhang. Hopelijk gezellig.
    Jullie???

Lekker gegeten in Zwijndrecht?
    Zooo leuk dat je nu echt los kunt gaan wbt de babykamer!! Geloof je helemaal dat je superveel kleertjes hebt! En die rompertjes met lange mouwtjes zijn zo multifunctioneel idd! Broekje eronder/over en klaar als je een leukje hebt! Ook gewoon makkelijk voor bijv het slapen. Kan niet wachten om de foto’s te zien! Je zult wel echt genieten nu!!

@Caroline: leuk he het concert van Racoon! Zal wel hetzelfde zijn geweest, hier was het ook in de schouwburg. Mooi die tekst op jullie geboortekaartje! Ik vind het een mooi liedje om op de bruiloft te draaien!
    Fijn zeg dat de harde buiken veel minder zijn! Toch door die stomme blaasontsteking dus! Succes vanavond bij de groeiecho! Zal wel goed zijn! Ook al is ze iets te groot, net als hier, dan nog kunnen ze er niet veel van zeggen. Dat moeten ze echt vergelijken met een volgende meting met 34 weken.
    Geniet er van om weer uitgebreid naar je meisje te kijken!

@Linss: succes morgen bij de gyn!

@Armande: oooh wat leuk die muurschildering! Wat gaat het worden? Woezel en Pip of?? Kan me niet meer herinneren of je t al es had verteld. Sorry. Ben superbenieuwd hoe het gaat worden! Wel erg leuk om dat zelf helemaal te doen!!
    Persoonlijk tintje!

@Marlies: oh schitterend meid wat je weer hebt meegemaakt!! Fijn dat je nu die spalken hebt!! Als je niet lekker had doorgezet, was je misschien wel gewoon naar huis gestuurd!! Heerlijk toch om die mond open te trekken :D
    Ook vervolgens op de parkeerplaats hahaha.
    Ik heb soms ook zin dat er zoiets gebeurd, gewoon om ff los te gaan :p
    Fijn dat de boodschappen binnen zijn!! Wij gaan vanavond, hoop maar dat ik niets vergeet! Vrees ook dat het de komende dagen superdruk gaat worden!

@Hier gaan we nu naar onze hypotheekadviseur! De offerte tekenen en de benodigde documenten inleveren! Poeh spannend, hopelijk schiet de bank op!
    Heb trouwens ook mijn BKR gegevens vandaag via de post ontvangen! Met trillende handen opengemaakt, maar niets aan de hand :D
    Ik hoef niet meer bang te zijn eigenlijk, dat nieuwe huis gaat wel door! De vraag is alleen wanneer :p

Vanmiddag bij de psychiater geweest. Wel aardige man, vroeg wel goed door. Best lastige vragen, was wel anders dan bij de psycholoog. Hij kon al een voorzichtige diagnose stellen :p
    Nou tatatatatattaa het is geworden: hypochondrie :p
    Kennen jullie vast wel. Steeds de gedachte dat je lichamelijk iets mankeert. Alleen is het bij mij dan niet zozeer op mezelf, maar wel op de baby geconcentreerd en is het niet alleen in ziektes, maar sowieso de angst dat er dingen misgaan. Op wat voor gebied dan ook. De hypotheek bijv.

Het sluit ook een beetje aan bij mijn karakter, het glas is half leeg… pessimist. En dat komt nu gewoon extreem naar boven door de hormonen.
    De gesprekken met de psycholoog zijn goed en die blijven we 2wekelijks voortzetten en ik moet verschillende handvaten uitproberen om met nare gedachten om te gaan. Mocht het echt niet gaan, mag ik aan de antidepressiva. Maar dat is nu niet aan de orde en geve ze ook liever niet, omdat de baby er ook suf van wordt. Wel word ik na de bevalling in de gaten gehouden door de psychiater en door nog een pitverpleegkundige, omdat ik een groter risico heb op een postnatale depressie.

Nou op zich wel fijn die back up!

Wij gaan weg nu! Als we terugkomen halen we een frietje met een frikandel speciaal ofzo, jamm :p

[FONT=&quot]Tot laterrr! [/FONT]

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hello Ladies! Was ik ook weer even, onderweg naar huis. Dit x lekker achterin want ben dood moe, viel heenweg al bijna in slaap, en toen nog rondje winkelcentrum, Grieks schoteltje en vanwege de aanhoudende regen richting zuidplein ipv dord.. Nou zuidplein was toch al nooit zoveel maar heeft nu echt Z'n beste tijd gehad, van die goedkope winkels, overal vreet tenten en echt van die aso's en van dat tuig :p om je dood aan te irriteren
    Over irriteren gesproken
    Heeeerlijk lies
    Zou ook echt wat voor mij zijn!
    Ben me vandaag toch ook echt uit m'n slof geschoten!
    We kwamen nu voor de 5e! x bij de tandarts waarvan nu de vierde x rond lunch.. Dan vertikken ze t bij de tandarts de hefboom omhoog te doen voor de parkeerplek die ze delen met de Rabobank
    Dus k voor de vierde x daar bij de rabo aanbellen of ze even wilden opendoen met t hele verhaal er weer bij, elke x is t geen probleem maar nu had ik iemand die gelijk al begon dat we bij de tandarts moesten zijn, dat hun geen portier zijn, dat we dan maar ergens andere moesten parkeren en ga zo maar door! Ik ben al heet gebakken, wordt nog eens versterkt door m'n zwangerschap en was nu ook nog eens doodmoe en moest heeeel nodig plassen
    Dus ik Flip m de pan uit! Weer heel t verhaal en ondertussen tegen m'n moeder wat een ******wijf
    Zij door lullen en vervolgens je zei wat.. Ik zo jajajaja doe nou maar open moet pissuh! Hahaha en ze deed open ..
    Achteraf denk ik dan moest dat nou
    Maar ik was t al beu omdat we weer terugmoesten omdat ie t niet goed had gedaan en dan sta je voor de zoveelste x voor een dichte deur...

Maar goed de tandarts gaf aan t belletj te controleren want volgens de assistente deed ie t kort daarvoor nog en ze zouden communiceren met de bank..

Dus ja nee ik snap je volkomen lies
    Ik gebruik m'n zwangerschap ook wanneer nodig
    Want in deze jas lijk ik ook elk moment te kunnen bevallen haha
    Fijn dat je ze nou hebt en dat de steun geven! Benieuwd hoe je er mee slaapt!
    Heb je nog iets gekocht? Lekker broodje op?

Hello Krullie! Praktisch vakantie ej! Morgenochtend alleen nog ontbijtje n filmpje toch? Heerlijk!
    Maandagavond klinkt heerlijk' eerst lekker eten en dan een heerlijke marathon aan films! Super leuk! Mag k mee :p
    Nee hoor doen jullie nog maar even lekker romantisch met z'n tweetjes!
    Straks is t toch anders, zit je hoofd hoe dan ook bij de kleine!

Hoe was t gesprek met je schoonmoeder? Las ik niks over terug!
    Hoop goed!

Jaaaa helemaal leuk! Je gaat straks ook echt genieten! Lekker in je nieuwe huisje!
    Zal zsm foto's plaatsen maar af is t nog niet want de hang plak boven de commode moet nog opgehangen worden, t posterbehang moet nog op de muur, alleen de stickers geplakt, en we moeten nog een lamp opgehangen..
    De pampers laat k nog lekker in de verpakking ivm stof ed wil nog wat mandjes voor in de commode
    Iemand suggesties? Wil roomwit!

Kerst en oud&nieuw klinkt erg gezellig! Wij gaan de eerste naar m'n ma en savonds uit eten, de tweede met Man z'n broers en vrouwen bij iemand thuis lekker eten enzo
    Verder nog geen plannen
    Oud&nieuw komen we ook altijd allemaal samen, meestal bij m'n schoonouders of de ouders van m'n schoonzusjes (de twee zussen gaan met twee broers van m'n man)

Fijn dat alles goed was met de bkr! Wist t! Gefeliciteerd, moet toch opluchten, staat nu zwart op wit! Niets staat jullie huis nog in de weg!

Succes bij de hypotheek adviseur! Weer stap dichterbij jullie huis!

Nou klinkt als een goed gesprek bij de psychiater! Precies om die reden willen Ze mij nu ook niks voorschrijven
    Ook hier n verhoogd risico op een postnatale depressie
    Goed dat je nu een back up heb! Hoop dat je wat aan de handvaten hebt!
    Ik ken de diagnose, zijn van elke "stoornis/"ziektebeelden" wel 1001 varianten
    Net als dat mijn burn out niet specifiek door de werk druk kwam maar meer door jarenlang onderdrukken en blokkeren van emoties en gedachten.
    Goed dat je bent geweest, de eerste stap is vaak de moeilijkste
    En je bent nu binnen!

Geniet van je frietjes straks!

9. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @krullie, waarom verbaasd mij de diagnose niet? ;) :p
    Fijn dat je zo goed begeleid wordt!! Komt helemaal goed met jou! Leuk samen naar de film, wil ik ook al zooo lang maar ja zonder oppas kom je niet ver ;) en 9 van de 10x heeft manlief de nieuwste films al in het vliegtuig gezien....zucht....
    En nu nog ff huis regelen en tadaaa krullie is klaar voor het nieuwe jaar!

@marlies, hahaha wat een actie, maar wat een doos zeg.... Was zeker familie van die griet met de autodeur :p
    Maar fijn dat je ze toch hebt! Brutaal mens heeft de halve wereld zeg ik altijd maar...!

@harde buiken, die heb ik nog steeds, maar wel wat minder dan begin van de week gelukkig. Manlief was een paar dagen weg (komt vanavond weer thuis) dus dat merk ik wel qua vermoeidheid. Aan t einde van de dag kan ik echt niets meer doen zonder een harde buie te krijgen (op staan, gaa zitten, niezen, bukken enz)

@muurschildering, ik zag een leuke muursticker op internet maar onze muren zijn hier niet geschikt voor. Dus plaatje opgeslagen en vergroot en dat weer in spiegelbeeld op de muur getekend (omgetrokken) en toen geschilderd :)
    Nu komt er nog een vogelhuisje bij maar die moet nog wit geverfd worden en daar maak ik n muziekdoosje van. Alleen waar ik vandaag was hadden ze alleen nog maar jingle bells, zei al tegen doe vrouw, btje gek boven de wieg :D

@kaartje, ik werd er laatst helemaal gestoord van, kon "niks" leuks vinden of mega duur, manlief zégt dat hij zich er ook in zal verdiepen maar ho maar....dus ik heb het even een paar weken laten rusten. Moet natuurlijk een neutraal kaartje zijn, of twee verschillende... Nou ja ik weet wat me te doen staat vanavond :)

10. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @Dtje ik heb ontzettende leuke manden bij de kwantum gehaald. 2 voor 20 euro dus dat valt wel mee. Daar hebben ze ze in alle kleuren. Ik heb met bruine stof en witte kleine stipjes. Was er op slag verliefd op hahaha...

@Krullie... weer een stap dichterbij meid, en ook mij verbaasd de diagnose me niet... Ik herken het een beetje toen des tijds dat ik die burnout had. Maar toen bij mij de diagnose B12 tekort kwam viel alles op zijn plaats en was ik ook snel klaar bij de psych.
    Maar fijn dat je de ondersteuning hebt. Maak er gebruik van meid.

@Armande fijn dat je mannetje weer thuis komt. Geniet er van.

@Lins succes morgen idd...

Hier staat vanaaf een ovenschotel op het menu. Lekker met kool en kerrie... Ben zo blij dat ik met mijn maag tabletten nu alles weer kan eten. Vroeg mijn gyn nog naar of ze werkten. Ik zei wie dat uitgevonden heeft verdiend een lintje... Zegt ie: Goed spul he? hahaha...

Nou ik hou het hier weer even bij maar ik kan het gewoon niet laten om steeds even te kijken... zo leuk om jullie steeds te spreken...

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heb ik ook! Moet steeds even kijken ;)

Dat klinkt als een heerlijke schotel!
    En gelukkig helpen de tabletten goed!

Ah leuk zal daar eens kijken!
    Eerst de maten opmeten Miss kan ik er meer dan twee per la kwijt!

Welke klachten zijn kenmerken voor b12 tekort?

Eetse!

K duik m'n bed f in, dood moe!
    Erna nog maar f naar de Ah voor eten VNV voorlopig nog vol van die schotel!

12. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hihi ik kom ook steeds ff buurten hier! Gezellig!
    Soms vraag ik me af of bv een prive iets op fb niet beter is ;)

@Dtje dat je dat kán, ff naar bed en dan weer opstaan om naar de ah te gaan!! Brrr niks voor mij haha

Kom straks verder kletsen en reageren maar apie hier moet naar bed!

13. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Armande: breng jij je kleine moppie maar lekker naar bed eerst ;)

Jaa in het vliegtuig heb je vaak hele recente films, jammer dat je man er dan al veel heeft gezien! En oppas is idd ook een puntje! Nu kun je nog "makkelijk" gebruik maken van mams toch? Maar straks ook niet meer.

Ja soms is het hier wel heel prive he ;) Maar niemand kent me hier… niemand weet dat ik op zo’n forum zit enzo.

Ja het wordt nu wel tijd voor een geboortekaartje hoor!! Maar nog moeilijker als je het geslacht niet weet en anders kies je er gewoon 2.
    Leuk die muurschildering! Heb ook hele leuke stickers gezien voor de huis- en slaapkamer. Weet ook niet of dat op onze muur zou kunnen , die hebben een ietsiepietsie beetje structuur namelijk. Anders is vergroten en overtrekken idd een optie. Maar dan moet je t wel heel erg vergroten en zou ook niet weer weten hoe dat moet…

@Dtje: trusten!! Vind het idd knap als je daarna je bed nog uitkomt om naar de winkel te gaan. Als ik er eenmaal in lig…!

Jij wordt dus ook straks extra goed in de gaten gehouden na je bevalling ivm verhoogd risico op depressie?
    Leuk je kamertje… ik kan echt niet wachten!! Het is bijna af!!
    Ik heb roze mandjes, volgens mij van de ikea maar weet het niet meer zeker. Roomwit is ook mooi!! Ik vind de mandjes eigenlijk toch net iets te roze…denk ook dat wit mooier is.

Jij bent lekker naar Zuidplein geweest! Zou toch zo graag willen weten hoe dat er nu allemaal uitziet. Ik ben daar in het Ikazia zh geboren en hebben er in de buurt gewoond vroeger. Ging altijd elke woensdagmiddag met mn moeder naar Zuidplein, lekker ergens eten en shoppen. Toen was het best een leuk centrum, maar hoor de laatste jaren niets dan negatiefs over Zuidplein.
    Fijn dat je lekker hebt gegeten! Jij hebt ook weer lekker je mond moeten opentrekken :p Heerlijk!! Snap dat je dan super geirriteerd bent over zoiets!! Ook niet dat je voor je lol al voor de zoveelste keer daar heen moet en dan krijg je dat gezeik over parkeren er ook nog eens bij. Waar hebben we t over he!
    Goed opgelost ! ;)

@Marlies: ben ook benieuwd wat voor klachten je hebt bij een B12 tekort!
    Oh meid je schotel klinkt heerlijk!! Heb je een recept toevallig??
    Fijn dat die maagtabletten zo goed helpen! Neem je ze ook elke dag in of als je er last van krijgt?

@Hier: alles getekend, me is happy! Volgens de adviseur is het in feite al rond, want ze hebben alles al gecheckt enz. We zijn al door de hele molen gehaald zei die. Geeft me vertrouwen! Moest helaas alleen nog een limietkrediet op een betaalrekening stopzetten. Kan ik 1000 roodstaan, maar dat mag dus niet meer. Dus dat moet ik morgen even snel regelen en het bewijs dat het afgemeld wordt, weer doorsturen naar de bank.

Ja over schoonmoeder heb ik t nog niet gehad. Was ook niet bijster bijzonder. Heb t aan vriendlief over gelaten en hij had het lef niet. Dan mag hij het ook uitzoeken straks hoor… maar goed ik zet t voorlopig van me af, heb nog een jaar om erover na te denken en tis zijn moeder, dus indien nodig mag hij het ook weer ophalen.

We gaan nu boodschapjes doen en weer naar oma. Niet te laat, ben ook moe.
    Voel me ook niet helemaal super, duizelig zo nu en dan! En flink ook, echt alsof ik op een bootje op een woeste zee sta. Niet echt lekker!

[FONT=&quot]Alvast truste meiden!! [/FONT]

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou van t slapen is dus niks gekomen want we konden bij schoonouders zo aanschuiven.. Dacht dan gaan we maar gewoon door, hoef ik iig niet te koken :)

Net thuis, ga lekker douchen en boekjes lezen op de bankje
    Doe niks meer VNV
    Morgen komen ze vd delta f de kabel nakijken want ik heb sneeuw door m'n beeld en internet aansluiten lukt ook nie dus mogelijk wat met die wandcontactdoos aan de hand
    Tv niet echt gemist kijken veel films en series laatste tijd!

Wij hebben ook een lichte structuur in de babykamer maar de stickers plakken prima! Voor t posterbehang moeten we denk wel eerst stukje gladmaken middels schuren of stuken..

Snap dat je er weer eens overheen wilt lopen! Had ik met Zwijndrecht! Maar dat heb ik dus nu zo wel gezien Hahaha

Ja; klopt. Omdat ik depressie gevoelig ben gezien m'n eerdere klachten.. Nu alleen nog weer maar eens n poging doen contact te leggen
    Weet je baal zowiezo f van die organisatie
    Mail ik m'n nieuwe adres door, ook geen bevestiging
    Of iets
    En als je dus paar x afbelt en zelf geen contact zoekt zitten ze je ook niet achter je vodden!
    Ben t eens met eigen verantwoording voor je proces hoor absoluut
    Maar sommige mensen hebben een extra zetje nodig, van mij is daar ook bekend dat ik gauw afhaak wat therapie betreft en dan zeker gezien m'n situatie verwacht ik van hen net iets meer..
    Maar zal t nog wel x aankaarten als ik contact op neem

Van harte gefeliciteerd Krullie! Dat is geregeld! Nog 1 kleinigheidje regelen en niks staat jullie nog in de weg!

Hoe was t bij oma?
    Nog duizelig?
    Vervelend zeg..
    Ik heb lichte krampjes af en toe en wat harde buiken en voel de baby dan ook echt lichaamsdelen uitdrukken (kan ze nog nie echt onderscheiden, is t een knie of voet?)

Goed om de situatie even van je af te zetten, ti's ook nog niet van toepassing dus t kan nog wachten en wie weet dient zich ter zijner tijd een andere oplossing aan!

Slaap lekker allemaal
    Lies succes met je spalkjes!

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nog even opmerken, je gaf aan dat je eerder een pessimist bent zeg maar he Krullie
    Maar zoals ik j heb leren kennen ben je vanaf begin al aan op mij overgekomen als een positief en enthousiast mens!
    Altijd betrokken en geïnteresseerd!
    Die momenten van "negativiteit" zijn maar momenten en vormen niet wie jij bent!
    Onthou dat goed lieve schat!

16. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi meiden, was weer een lange dag gisteren.. Werken, kerstviering met de leerlingen en ook nog de echo...Moe naar bed gegaan..

@krullir; schoonmoeder dus niet gesproken... Blijft dat dan niet tussen jullie in hangen..?
    Hypochonder... Had ik een tijdje terug eens genoemd! Vriendin van mij heeft dat ook en vooral tijdens de zwangerschap en zorgen over haar kindjes. Wel een helder beeld!
    En ach, wij maken ons allemaal wel eens zorgen hoor!! Jij Miss net soms wat meer.

@marlies: wat een situatie weer met die reactie!! Moet zo lachen om jou!! Ik zou ook woest zijn hoor!!!

@d: wat raar dat die organisatie niet reageert zeg! Zou wel horen vind ik!

@echo: wij ook een groot kind, iets van 2 wk voor. Maar wel groot verschil tussen romp en been. Romp erg lang, op de bovenste lijn vd groeicurve en been op de onderste...
    Verhaal bleef vaag.. Enerzijds moesten we ons geen zorgen maken maar Miss toch checken op suiker en meerdere echo's nog.. Niet helemaal gerustgesteld dus.. Ga dus mooi zo de vk bellen want wil gewoon duidelijkheid! En geen zin om t hele weekend gespannen te zijn!! Wordt vervolgd!!

17. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Goedemorgen!

@Caroline... nou idd meteen bellen en niet een weekend in de stress. Bij mij afgelopen week zei de gyn ook dat bij baby 2 het buikje 2 dagen achterlag. Ja twee dagen denk ik dan alles nog prima binnen de grenzen maar 2 weken.... Nee gewoon bellen maar ik denk dat je dat al hebt gedaan.

@Krullie ik ben het helemaal eens met @Dtje... het zijn momenten, jij als persoon heb ik anders leren kennen hoor. En jee we klagen hier allemaal wat af hoor. Ik de laatste week ook, dat mag toch? Zou niet best zijn als we alleen maar de positieve dingen hier zouden delen.

@Lins... hoe laat moet je vandaag? Hoe gaat het met je...

Hier weer een onvervalste .... piep nacht. Niet zozeer van de pijn maar het is echt heel vreemd om twee armen niet te kunnen bewegen. Maar daar wen ik wel aan hoor. Ik heb nu niet zozeer pijn als wel hele dove vingertoppen, alsof ze slapen zeg maar. Anders moeilijk uit te leggen.

Hier komen de mogelijke klachten van een B12

Neurologisch:

Tintelingen, doof gevoel, brandend gevoel in armen, benen, handen en/of voeten, zenuwpijn, op “watten” lopen, uitvalsverschijnselen
    Concentratiestoornissen, geheugenproblemen
    Afasie: niet op de juiste woorden kunnen komen, verkeerde woorden gebruiken, verspreken
    Ataxie: onverklaarbaar vallen, of ergens tegen aan lopen, verlies van positiegevoel, dingen omgooien, struikelen, moeilijk lopen
    Verminderde pijnbeleving, fijne motoriek, reuk en smaak
    Psychisch:

Depressie, nervositeit, geïrriteerdheid, prikkelbaarheid, gedragsveranderingen, apathie
    Dementie, verwardheid
    Psychose, paranoia, hallucinaties
    Overig:

Spierpijn en krachtsverlies
    Glossitis (ontstoken tong), branderige, pijnlijke of prikkelende tong, gevoelige mond
    Vermoeidheid, slaperigheid, zwakte
    Misselijkheid, verlies van eetlust, gewichtsverlies
    Menstruatieklachten, zoals uitblijven menstruatie, hevige menstruatie, te lange menstruatie, verergerde menstruatiepijn
    Gewrichtsklachten
    Kortademigheid, benauwdheid, hartkloppingen
    Duizeligheid
    Bleekheid van de huid
    Het koud hebben
    Impotentie
    Onvruchtbaarheid
    Haaruitval
    Veranderingen in gezichtsveld, wazig zien
    Darmklachten
    Incontinentie en/of vaak plassen
    Hoofdpijn
    Abnormale reflexen
    Spiertrekkingen en spierkrampen
    Oorsuizen

Gevaar is natuurlijk altijd wel dat je dit soort klachten bij veel ziekte beelden kan hebben. En dat niet alles voor jou van toepassing is.
    Ik had voornamelijk de neurologische klachten. Veel arsten willen dit niet testen omdat ze menen dat je als je geen bloedarmoede hebt je ook geen B12 tekort kan hebben. Een grote medische misser. En als je dan wel een tekort hebt is het ook nog eens heel belangrijk dat je goed behandeld wordt. Ook vaak nog vechten. Maar dat is mijn situatie gelukkig goed gegaan.

Nou even hierbij. Ik ga even weer mijn spalk omgooien en thee drinken. Dikke vlokken sneeuw vallen er hier. Maar blijft gelukkig niet liggen...

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik kom later even reageren en lezen
    Ik ben net terug van t inleveren vd sleutels en moet vanmiddag nog veel doen! VNV meer!

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zo dames! Aantal van ons heeft nu Kerstvakantie! Jeeeeej!
    Geniet van de vrije dagen hoor! Heerlijk! :D jullie zullen er aan toe zijn!

Ben eindelijk klaar voor vandaag, weer veel gedaan!
    Ben bij mn moedertje nu en duik zo lekker in t ligbad
    Heeeerlijk, zo aan toe! Ben op!
    Net lekker Chinees gehaald, mihoen en tjap choi kip met kroepoek
    Wat hebben jullie op?

Internet en tv werken weer naar behoren :) VNV lekker even met m'n lappie op de bank, Miss even oriënteren op n geboortekaartje
    Nav onze babykamer dacht ik aan t thema lion king
    Met stukje tekst uit of circle of life of t liedje van onze bruiloft; Can u feel the love tonight..

De sleutels zijn ingeleverd.. Nog f wat foto's gemaakt van ons oude stulpje..
    Lag toch nog post terwijl ik op tijd alle adressen heb doorgegeven..
    Wilde gister als nog laten doorsturen voor n maand, gaat dat pas in vanaf volgende week.. Maar ook dat lukte niet kreeg steeds een foutmelding
    Hoop dat ik niet al te belangrijke post zal missen..

Hoe is t met iedereen
    Met Mamaatje ook alles goed?
    Hoe is t nu met linssiejj?
    Hoop dat je gauw iets krijgt waarmee je klachten verminderen!

Jeetje lies dat zijn een hoop klachten zeg! Lijkt me idd moeilijk om De juiste diagnose te stellen want deze klachten zie je idd ook bij andere ziektebeelden terug!
    Gelukkig is t bij jou wel goed opgepakt!
    Maar jeetje wel ontzettend heftig!

Fijn dat je minder pijn hebt met de spalken maar dit voelt ook niet echt prettig begrijp ik..
    J klinkt wel positief, dus dat helpt hopelijk bij t wennen ed!

Is er nog veel sneeuw gevallen?

Caroline; verloskundige nog gebeld? Hoop dat je wat meer duidelijkheid hebt gekregen!
    Bij ons liepen juist de beentjes voor op groei.. Denk dat tot week 34 t nog alle kanten op kan gaan, niet alles groeit even snel wellicht?
    Hoop dat je onrust inmiddels weg is!

Ga f badderen dames! Hopelijk lees k jullie nog?

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Krullie als je t bij de hand hebt mag k dan nog n x dat PDF bestand voor t bevallingsplan?
    Anders zoek k t gewoon terug maar weet niet meer welke pagina!

Deel Deze Pagina