@Caroline: ik heb gelukkig een vent die nogal streng is qua eten Altijd als we aardappelen eten heb ik er geen zin in namelijk Ik lust die dingen gewoon niet! Maar ze zijn zo gezond... en ik krijg t zelden voor elkaar om dan iets anders te eten Gelukkig maar, heb die voedingsstoffen toch ook nodig Moet je morgen nog even de winkels in als je ook wilt bakken haha denk niet dat je daar nog trek in hebt Je hebt gelijk wbt de wieg gewoon kijken hoe het loopt, het komt vanzelf wel op zn pootjes terecht denk ik. Leuk eerste kerst bij jullie! Gezellig met lekker eten, cadeautjes en gedichten! Is je gedicht leuk geworden ? Wij doen ook altijd met de schoonfam 1x per jaar in mei zo'n diner waarbij iedereen zorg draagt voor een voor-,hoofd-, of nagerecht. Superleuk idd. Tweede kerst worden jullie ook al culinair verwend dus Ik weet nog steeds niet wat we eerste kerst moeten eten, vriendlief zit te zeuren om pasta, maar daar heb ik geen zin in We moeten nog ff nadenken vanavond en ideeën opdoen. Eerste kerst zijn we lekker thuis saampjes, tweede kerst voor een brunch naar schoonfam en 's avonds gourmetten bij mijn familie. Wel gezellig Heb alleen nog steeds niet echt het kerstgevoel! Ik ga ook weer Divorce kijken vanavond! Denk idd ook dat t n leuke serie is! Toen ik hoorde dat Linda de Mol m weer bedacht had, dacht ik al; die moet ik zien! Ook zo verslaafd aan Gooische Vrouwen namelijk Ging jij nou nog op vakantie volgende week? Een (mid)weekje naar Zeeland met vrienden toch???
Hier net weer een leuk cdtje gebrand. Even wat muziek gedownload, voornamelijk top40. Heerlijk! Weer best wat leuke nummers de laatste tijd! Heb ook de cover Diamonds van Barbara Straathof van The Voice gedownload...vind ik ook zo'n prachtige versie!! Normaal zou ik nu kerstalbums grijsdraaie, maar op de een of andere manier "voel" ik t gwn niet zo dit jaar
@krullie, wat goed van je vent wat betreft het eten! Ik vind aardappelen wel lekker, en idd het is zeker gezond. Lastig om lekker eten te bedenken hè?! Er is ook zoooooveel keus! Ik heb t kerstgevoel ook niet helemaal. Er staat ook geen boom nu hier, want idd volgende wk een week Zeeland met vrienden en de honden, heerlijk en enorm veel zin in. In de buurt van veere en Middelburg. Wat leuk van die cd. Sandra is echt goed hè?! Ik weet idd niet of ik alleen voor bakken nog de winkel in ga... Ik vond gooise vrouwen ook echt zo leuk!! Succes met het bedenken voor het eten
Superleuk een weekje deze kant op! Het is hier prachtig Jaa Sandra is fantastisch, van haar heb ik ook wat nummers. Maar vind Barbara ook supermooie stem hebben. Hier ook geen boom, ff geen zin in dat gedoe Jammer dat Gooische vrouwen voorbij is hoor, genoot er echt van. De hele serie hier op dvd. Ook vriendlief vond het schitterend Dat gebeurt ook niet vaak
Wij zetten het wiegje ook bij ons, zo lang als dat wij dat willen. Zou niet weten wat er niet goed aan is. Zoontjelief lag ook bij ons, maar dit was zo'n mozesmandje, een stuk kleiner dan de wieg die we nu hebben en daar kon hij sowieso niet zo lang in. Nu was dat een hele hete zomer en hebben we, eerder dan we eigenlijk wilden, besloten hem op zijn eigen kamertje te leggen. Dit ivm evt tocht van onze ramen die open stonden en omdat het ledikantje wat luchtiger was. En ide ene vindt de geluidjes fijn en de ander vind het moeilijk om mee te slapen. Kan jullie nu al vertellen dat je ontzettend moet wennen aan alle geluidjes, zuchtjes, kreuntjes enz en op het moment dat je juist niks meer hoort vind je dit niet prettig en ga je kijken of alles nog wel goed gaat
Fijn he iemand die ons overal al een beetje op voorbereid (Armande ) Zou ook niet weten wat er niet goed is aan de baby bij de ouders op de kamer. Volgens mij wordt het alleen maar aangeraden! Lijkt me echt heerlijk...dat kleintje dicht bij me... zucht! Nog 2 maandjes geduld hebben poeh, echt moeilijk! Kan me voorstellen dat je met een warme zomer de kleine dan op de eigen kamer hebt gelegd Armande! Zelf heb je natuurlijk alle ramen open staan om ook maar een zuchtje wind te krijgen om zo nog wel te kunnen slapen. Ook lief zo'n mozesmandje!! Maar idd kunnen ze daar niet al te lang in blijven liggen.
Ga nu Divorce kijken en dan een poging doen om te slapen! Lastig denk ik na behoorlijk uitslapen vanmorgen. Truste meiden!
Infuus is losgekoppeld sinds 14,15. Vrij weinig harde buiken gehad sinds die tijd. Bulk is vrij rustig dus alleen de kleintjes schoppen me echt kapot haha Morgenochtend lopen de artsen visite en wordt dan besproken wat verder. Hoop zo dat ik morgenmiddag lekker naar huis mag. Denk wel dat ik bedrust krijg dan. We zullen zien. Mama en papa zetten het seniorenbed van mijn oma in de woonkamer . Dus komt allemaal goed als ik naar huis mag.
Daar was ik ook nog even! Waren best wel op tijd thuis maar heb nog even in huis gerommeld en wat schoongemaakt T bezoek bij m'n schoonouders blijft tot nieuwjaar en komen deze week ook nog met schoonouders in ons huisje kijken dus wil alles aan kant dat snappen jullie wel Gelukkig was daar niet heel veel meer voor nodig, als ik er zo over nadenk is t echt nog snel gegaan! 26 nov kregen we de sleutel en we zijn helemaal gesetteld en al terwijl er zoveel moest gebeuren! Dus gaat bij jullie ook echt wel goedkomen Krullie! Wens je alvast n hele fijne avond morgen in atwerpen Krullie! Lekker eten en veel plz met de films! Linssiejj hopelijk morgen naar huis! Fijn dat t beter gaat! Merk zelf ook dat of m'n beebje actiever is of dat ie dat altijd al was maar ik t nu beter voelt Echt sinds n paar dg voel ik m bijna de hele dagen door en dat hebben een aantal van jullie toch echt al wel langer Zo grappig hoe t varieert van een schokje tot schopje en een hele draai.. Hier ons beebje ook zo lang op de kamer als wij dat willen! Smiddags afwisselend in z'n eigen kamertje/box Maar zal ook veel bij de oma's slapen aangezien we daar veel zullen zijn In t begin in de reiswieg later ook in de box denk, hoe doen jullie dat bij anderen? M'n neefje wordt vaak op bed gelegd, vraag me af of dat geen kwaad kan voor z'n ruggetje.. Die heeft ook al naar mijn mening te vroeg aangewend met n kussen te slapen, die wilt nu niet meer zonder.. M'n neefje heeft iig wel geleerd overal te kunnen slapen En juist als t te stil is kan hij niet slapen, zo gewend aan geluiden! Hier ook niet zo n fan van aardappels mits gebakken in de pan/frituur of op z'n Afghaans door t gerecht heen.. Wens jullie allen fijne feestdagen! Lekker eten en genieten van elkaar en dierbaren om jullie heen! Krullie een leuk cdtje erbij! Maak allen maar mooie foto's want Volgend jaar onze Beebjes van de partij! Voor de meesten van ons, not just longer us two! Wellicht Miss voor ons dan ook een boom! (Zitten met die katten ook natuurlijk dus wordt wel lastig ben ik bang..) Probeer tussendoor wel te schrijven hoor, anders ga ik jullie nog missen hihi Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen, Lins, hoe gaat t nu met jou? Hoop zo dat je lekker naar huis kan!! Is je baarmoedermond uiteindelijk niet meer verstreken? D, wat ga jij eigenlijk maken en meenemen naar je schoonfamilie?(jullie maken toch ook allemaal iets?) Ik ben dit jaar aan de beurt voor toetje: maak appel/frambozencrumble met vanillesaus. Daarnaast nog zelf truffels voor bij de koffie, jummie! @armande: hoe gaat t met je muurachilderingen? Al klaar? Foto @krullie: succes met de boodschappen vndg, al besloten wat te maken voor 1e kerstdag?! Ik ben nog niet gebeld... Zal dus vast pas do of vr terecht kunnen bij de gyn.... Nah ja, we moeten maar positief blijven!!
He lieve meiden! @Linss: ben ook benieuwd hoe het gaat! Hoop dat je vanmiddag naar huis mag! Fijn dat je een bed in de huiskamer krijgt, dan is bedrust niet zo'n grote ramp als je gewoon lekker beneden bent! @Caroline: ooh wat ga je een heerlijk toetje maken!! Water loopt me in de mond! Heb twee zwagers die kok zijn en hebben dat ook eens gemaakt, zalig! Je pakt het culinair aan! Pff jammer dat je nog niet gebeld bent... misschien anders toch maar even zelf nog bellen? Ja ik weet wat het morgenavond gaat worden! Ga een lekkere quiche maken van bladerdeeg met broccoli en zalm en room met knoflook en allerlei kruiden. Lekker even samen de keuken in en als nagerecht heb ik Ben&Jerry's ijs gekocht! Supermarkt was geweldig, not Had de wekker speciaal gezet, zodat ik 8 uur sharp in de supermarkt zou staan. Dan zou het wel meevallen. Helaas hadden veeeel meer mensen dat idee en begon het al met vechten voor een parkeerplek! In de supermarkt me echt moeten inhouden met al die botsende karren en mensen die je in de weg staan, bleeeh! @Dtje: Fijn dat jullie helemaal gesetteld zijn! Minder dan een maand! Fijn hoor!! Het moet hier denk ik nog wel wat sneller pff... 15 januari was de deadline voor de bank, maar dat gaan ze denk ik al niet halen. De bank gaat de hypotheek pas beoordelen als ze alle benodigde documenten binnen hebben. Uit mijn BKR bleek dat er bij een postorder een kredietlimiet nog openstond. Geen schuld, maar wel dat ik gewoon voor 2400 euro zo op kan nemen als ik wil en maandelijks kan afbetalen. Daar ben ik vorige week achteraan gegaan, maar ik heb van hun een schriftelijk bewijs nodig dat ze het bestedingslimiet naar 0 brengen en het afmelden bij BKR. Emails daar doen ze niet aan en zoals je weet zitten er feestdagen tussen en werkt de post ook niet echt mee... baal hier enorm van! In het slechtste geval wordt het eind januari en 1 febr moeten we uit ons huis. Kan ik nog ergens anders gaan slapen ivm verfluchten in het nieuwe huis enzo. En dan ben ik al 36 weken bleeeeh. Probeer er maar niet aan te denken en positief te blijven en duimen dat het allemaal toch nog op tijd goed komt... Goeie vraag wat betreft het slapen bij anderen...vind ik ook lastig! Nu zijn we echt niet zo vaak bij familie, maar wil bijv wel gewoon weg kunnen gaan als ik dat wil. Ook bijv naar oma blijven gaan en dan moet die kleine daar wel kunnen slapen. Ze zei al dat ze gewoon een campingbedje in een slaapkamer zet, dat is geen probleem. Maar ja of die kleine daar zal kunnen slapen? Beebs zijn eigenlijk het meest gebaat bij rust en regelmaat, altijd vaste ritueeltjes... maar als ik kijk naar de kleine van mn schoonzus, daar wordt TE beschermd mee omgegaan wat dat betreft. Hij moet perse ten alle tijde in zn eigen bedje slapen en op de vaste uurtjes en bezoek en/of visite vindt daarom heen plaats. Ik vind het een beetje onzin eigenlijk, dan kun je helemaal niets meer. Ik zou het wel erg fijn vinden dat die kleine gewoon lekker in de reiswieg kan slapen als we op visite zijn of in t campingbedje bij oma of in t ledikantje bij mn moeder... Als je dat al vroeg "aanleert" worden ze flexibel... maar sommigen beweren dat t niet zo goed is weer en dat ze structuur nodig hebben. Lastig! Zou t toch wel fijn vinden als t een beetje een makkelijk kind is/wordt en overal wel kan slapen als het moet. Als ik dan even denk aan onze bruiloft bijv volgend jaar, zijn er boven in het kasteel kamers beschikbaar waar je cadeaus en spullen kunt leggen maar evt ook een campingbedje voor de kleintjes. Dank je, ik ga vanavond wel genieten, heb er echt veel zin in! Ga vanmiddag nog even Breaking Dawn part 1 kijken En dan nog even naar bed, heb best slecht geslapen en ben best moe. Anders red ik t vanavond niet. Jij ook hele fijne feestdagen Gek hoor, de laatste met zn tweetjes!! Volgend jaar een prachtig versierde boom in huis voor de kleine! Wel lastig met je katten ja... misschien kun je daar nog niets op verzinnen te zijner tijd! Fijne dag meiden en natuurlijke ook hele mooie en gezellige kerstdagen!!! Geniet!
oh oh Ik heb er een nieuwe verslaving bij! Milka Daim!! Chocolade met harde stukjes caramel.... jeetje wat is dit zalig..... fout fout fout
Hey meiden, Even laten weten dat het hier goed gaat maar ik heb van alles te doen nu. Nu nog even eten en daarna na de kapper dan komt er een vriendin op visite en eten vanaaf... dus druk maar gezellig. Keek ook even om @Lins te lezen en hopen dat ze lekker naar huis mag. Fijne dag meiden! Tot later!
Nou mag niet naar huis . Ze hebben protocol dat ik vandaag 3 x 15 min uit bed moet, morgen 3x uurtje en woensdag mag ik dan uit bed wanneer ik wil. Als dat goed gaat en mijn baarmoedermond ook goed is bij controle woensdag mag ik misschien op tweede kerstdag naar huis. Beetje een domper dus omdat ze vrijdag zeiden 48 uur infuus dus 4 dagen opname.
@lins, jeetje meid wat balen....tuurlijk gaat de gezondheid/baby's altijd voor maar ja dit is wel een domper. Sterkte hoor! @all, ik reageer wellicht een dezer dagen nog wel wb het slapen van de beeb ergens anders enz. Muurschildering is bijna klaar, eigenlijk al wel toonbaar hoor maar wil hem straks pas showen als ie echt klaar is. Hopelijk straks nog ff gauw afmaken. Niet denken dat ik er uren mee bezig ben of iedere dag hoor, het is ook niet zo groot, maar wel cute al zeg ik het zelf haha Vanmorgen groeiecho gehad en wat ik al dacht, kindje is aan de kleine kant. Nog niet echt té klein dat ik direct plat moet. Maar vruchtwater en placenta zagen er goed uit. Hoofdje is groot, wat ik ook al dacht, dat is iets erfelijks (vandaar mijn ks bij zoontjelief wat ik geloof ik nog steeds eens uitgebreid moest beantwoorden aan @krullie) dus dat is wel iets dat we a.s donderdag met de vk willen bespreken. Die vrouw herhaalde nogmaals of ik eerder ks had gehad, doet ze niet zomaar... Verder zit de rest onder de lijn dus dat betekent vanaf nu iedere dag 1,5 uur naar bed in de middag. En dat ga ik zo maar doen....kindje moet echt groeien... Wel lastig hoor, deze week gaat dit wel lukken maar daarna weet ik echt niet hoe ik dat moet doen ze benadrukte echt dat ik in mn eentje moet liggen dus zoontje lief bij iemand onder zn hoede....maar ja ik kan moeilijk iemand van straat plukken... Bah ik snap dat t moet maar zit in de knoop hoe ik het nu moet gaan regelen aangezien manlief ook nog een midweek weggaat... Sorry hoor moet ff klagen..... Meiden tot later en fijne dagen allemaal!
He bah wat een dompers hier allemaal vandaag... @Lins echt niet leuk meid dat je nog langer moet blijven. Al weet je waar je het voor doet, met kerst wil je thuis zijn. Sterkte! @Armande.... o voor jou ook even een sterkte... balen meid. Ook jij weet waar je het voor doet maar toch...lastig met je kleine mannetje... Ik zit nu even aan een beker hete choc. En ik hoor nu officieel bij de zwanger vrouwen denk ik omdat ik mijn half lange haar nu kort heb hahahaha... Maar ben er ontzettend blij mee. ( of ik dat morgen nog vind is een tweede hahaha) Meiden ik moet weer verder, zo visite. Morgen ook hele dag weg maar zal proberen af en toe even te checken... @Caroline... heb je nog wat gehoord van de gyn? Fijne kerstavond meiden!
Ja balen maar heb me er bij neergelegd. Ben straks uit bed geweest en dat viel niet mee Was net super benauwd en had veel pijn aan me borstklieren en oksels en ik begon links melk te lekken haha. Dokter heeft me onderzocht en door mijn grote buik ga ik een beetje hyperventileren en die borsten zijn zich aan het voorbereiden.
Hoi meiden, @lins: dat is een domper zeg... Wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden, maar thuis zijn is zoveel lekkerder... Dat benauwde is niet fijn zeg... Heb je veel gezelschap in t ziekenhuis zodat je je tijd een beetje doorkomt?! @armande: ook al geen fijn bericht... Want jemig, lastig hoor om idd maar te regelen dat je elke dag kan rusten. Gaat je zoontje niet meer in de middag naar bed dan?! @krullie: heeeel fijne avond! En allemaal een hele fijne kerstavond natuurlijk gewenst. Gebeld door poli gyn: helaas pas vr eind vd middag daar terecht. Eerst echo en aansluitend gesprek met de gyn. Was lastig om dat samen nog gepland te krijgen en lukte do niet meer. Had me er al op voorbereid, maar wel balen want hoopte nog een beetje op do... Maar het is niet anders! Nu lekker pannenkoeken aant bakken (weet niet meer wie het laatst had gemaakt maar zoooo'n zin in!)
Nee niet heel kort maar wel lekker vlot. Ben er heel blij mee. Maar weet niet of. Ik het zelf ook zo kan stylen. Vast wel. Heb een tas vol leuke spulletjes gekregen van vriendin. Allemaal speeltjes voor in de box . Zo lief . Ik ga slapen nu. Fijne kerst morgen allemaal. En @caroline hoop dat je ook geniet en het snel vrijdag is