Hoi meiden, Nou we zitten lekker in de lappenmand met zn allen..... Haha die @marlies, met dr korte(re) haar! Tja weet nog niet hoe ik het ga regelen, maar t komt vast goed oja zoontjelief slaapt sinds drie maanden ongeveer niet meer in de middag omdat hij dan tot 22u wakker ligt. Wat ik nu doe is samen met hem op de bank tv kijken, ik meestal btje op internet of met boekje en soms dommel ik even weg. Maar toen ik dat vanmorgen voorstelde in t zkh werd dat gelijk weggewuifd, dat was zeker niet de bedoeling, moet echt op bed... Ach komt tijd komt raad Sowieso a.s. Do naar de vk en ik ben vooral erg benieuwd hoe nu met de bevalling.... Van een vriendin kan ik prematuurkleertjes lenen, dit had ze al gezegd en nu moet ik er ws ook nog gebruik van maken ook, raar idee hoor... @linssiejj meid dat klinkt heftig zeg, viel dus btje tegen om uit bed te komen... Balen zeg... Maar ja je lijf heeft het gewoon best zwaar nu.. Vanavond kwamen onze vrienden eten, weer ouderwets gelachen echt heerlijk! Heel veel sterkte meiden en alvast een hele fijne kerst! Ik denk dat ik de laatste was die pannenkoeken had gemaakt laatst
Nee dat was ik Armande! Zondagmorgen nog! Had er ineens zo een zin in! Ik had eerder willen posten maar heb geen gelegenheid gehad.. Zijn VNV nog naar de bios geweest, naar the hobbit.. Die geluiden waren Zo te luid voor m'n beebje Hij was bijna heel de tijd aan t draaien kronkelen schoppen dat t op een gegeven moment gewoon naar ging voelen Alsof t binnen helemaal open is gehaald zeg maar Paar trapjes deden ook echt zeer en wist ook niet meer hoe te zitten tel daar bij op dat ik ook nog eens dood moe ben.. Maar wel blij dat k ben geweest Straks gaat t niet meer zo makkelijk naar de film en we zijn tevens 8 jaar samen (@25-12) dus even met z'n tweetjes gevierd, daarvoor waren we bij m'n mamsie Morgen lekker uitslapen en dan in de avond uit eten.. Fijn dat je even ouderwets hebt gelachen Armande Doet je goed he, zeker nu je veel aan je hoofd hebt! Bedrust is nu absoluut een must M'n nichtje is er vorig jaar voor opgenomen omdat haar kindje echt veelste klein was en die rust heeft hem en haar zo goed gedaan Hij is weliswaar wel te vroeg geboren (met 36 weken) maar hij heeft echt heel veel ingehaald in die weken ziekenhuis, kwam netjes 150 Gr. Per week aan op een gegeven moment zelfs meer.. Hoop dat je een manier vind om echt die rust te vinden Hopelijk is er iemand in je omgeving die je zoontje 1.5 per dag onder zijn/haar hoede kan nemen.. Zo ver k je beetje ken nu zal die rust er nog wel eens bij inschieten.. Is ook gewoon lastig met een kindje op die leeftijd en een man die vaak weg is.. Wat een domper linssiejj! Maar snap dat ze je zo niet laten gaan Gelukkig houden ze je goed in de gaten wat alleen maar goed kan zijn voor je kleintjes! T zijn er wel twee he dus t vergt zoveel meer van je en je gaat nu ook richting t derde semester Of is die al begonnen haha weet t f niet zo uit m'n hoofd Wat grappig om melk te verliezen! Hier nog geen druppel vraag me af wanneer dat komt Soms pas echt na de bevalling of wel echt eerder? Veel beterschap iig! Dat je maar veel bezoek mag hebben deze dagen! Ah Caroline wat jammer dat je nog even moet wachten maar wel fijn dat je aansluitend na de echo naar de gyn kan! M'n duimen draaien overuren maar t gaat vast goedkomen! Hoop dat je toch fijne dagen hebt en t een beetje van je af kan zetten Zo niet mag je hier lekker spuien ej! Benieuwd naar je nieuwe coupe lies! Hier gaat de schaar er absoluut niet in.. Kan me niet snel genoeg groeien! Maar Geloof je als je zegt dat t erg vlot staat! T staat veel mensen ook echt super! Hoe was t met je visite? Veel plz morgen! Ik ga nu echt m'n bed in duiken om er vookpig niet uit te komen Oh wat zal k dat gaan missen hihi Krullie was t leuk?! Lekker gegeten? Wat Vond je vd films? Tot gauw weer dames! Keep ya heads up!
Zo wat een rotte nacht. Was zo benauwd dat ik niet meer kon liggen, ben toen gaan lopen en in stoel gaan zitten. Gelukkig een oxazepam gekregen en daarmee als dom blok in slaap gevallen. Ben nu wel suf. Dus na het ontbijt ga ik weer mijn oogjes even dichtdoen.
@d: dat had ik ook in de bios en schouwburg laatst, de kleine ging idd erg tekeer! Ze reageren echt op muziek/geluid! Hoe vond je de film? Is t een aanrader? @armande: fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad! Kan je anders niet met je zoontje samen op bed gaan liggen of mag dat ook niet...?! Hopelijk lukt dat n beetje, n vriendin van mij moest ook meer rusten vanwege een klein kindje en dat hielp wel een beetje, alhoewel het meisje wel klein was (maar de papa en mama ook!). Ik heb altijd als kind onder de onderste groeicurve gezeten, ook heel klein. Zijn jullie ook niet zo groot dan?! @lins: wat balen van je nacht zeg.... En benauwdheid is zo vervelend! Je zei dat t hyperventilatie is toch? Want daar kan je hele goede tips voor krijgen! Hopelijk heb je nu net nog even lekker geslapen. Ik ben nu lekker een kerstontbijtje aan t maken en zo nog de laatste paar dingen voor het avondeten straks! Heb er zin in, altijd erg leuk met mijn schoonfamilie!! Heerlijke mensen! Fijne kerst lieve meiden!!
Merry X-Mas lieve meiden!! Hoop dat iedereen leuke en gezellige dagen heeft met elkaar, het gezin en de familie! Wat een pech berichten hier!! Niet leuk! @Linss: jammer dat je niet naar huis mag zeg, kan me voorstellen dat het een behoorlijke domper is. Zeker met de feestdagen ben je liever lekker thuis. Hoop wel dat het verplegend personeel en de visite die je krijgt het nog een beetje gezellig en feestelijk voor je maken! Hoe naar ook, het is wel fijn dat ze jou en je twee ukjes zo goed in de gaten houden!! Beter ter preventie dan dat het later mis gaat als je thuis bent! Sterkte meis en hoop dat je toch een gezellige dag hebt! @Armande: poeh meis dat nieuws is ook niet leuk! Ook al dacht je het al wel, die bevestiging is niet leuk! Je weet nu wat er moet gaan gebeuren, elke middag plat en je rust nemen. Maar ja daar zeg je wat met een drukke peuter in huis!! Echt niet makkelijk! Hoop dat je iets kunt regelen zodat je zoontje een gezellig onderkomen/oppas heeft en jij je rust kunt pakken voor dit nieuwe wondertje! Als ik het goed lees heb je bij de eerste een ks gehad vanwege een te groot hoofdje? Dat moet dan wel echt veel te groot zijn geweest poeh! Fijn dat je het gezellig hebt gehad met je vrienden! Heerlijk om weer eens lekker te lachen en alle zorgen even opzij te zetten! @Marlies: haha dat meen je niet dat je je haar kort hebt geknipt!! Ben je er nog steeds blij mee? Sommige vrouwen staat kort haar echt heel leuk! Lief die tas vol met speeltjes!! Hoef je straks voorlopig even niets in huis te halen! @Caroline: genoten van de pannenkoeken?? Poeh je moet je nog even sterk houden tot vrijdag!! Fijn dat de echo en t gesprek met de gyn aansluitend zijn! Maar doet de gyn die echo niet? Is het weer een echoscopiste? Ik ga voor je duimen hoor dat alles nu wel goed blijkt te zijn! @Dtje: leuk de hobbit! Wil vriendlief ook heen. Duurt 3 uur geloof ik he? Was t wat?? Behalve dat je beebje t kennelijk niet zo geweldig vond? Skyfall was te gek in ieder geval, geluid viel mee, maar bij geweerschoten en explosies was beebje idd druk bezig. Ze is nu ook best rustig, teken dat ze even bij moet komen denk ik! Gefeliciteerd met jullie 8 jaar samen alweer! Leuk om daar even bij stil te staan! Ben benieuwd hoe jullie elkaar hebben leren kennen? Als je dat wilt vertellen hoor Niet verplicht Maar vind zulke verhalen altijd erg leuk! Ik vond Breaking Dawn eigenlijk wat tegenvallen. Helemaal niet de sfeer van de andere films. Echt wennen om Bella zo anders te zien, veel harder en zekerder, apart! Laatste half uur was wel het best. Was het boek even vergeten en toen opeens Carlisle en Jasper vermoord werden dacht ik echt WTF?! Dat heb ik volgens mij niet in het boek gelezen! En toen bleek het een blik in de toekomst te zijn haha Vond Breaking Dawn part 1 stukken beter! Maar het is wel fijn om m nu gezien te hebben, het verhaal is rond zeg maar Lekker uitslapen vandaag Dtje en vanavond genieten bij de Griek met je mannetje en je moeder! Veel plezier en smakelijk! @Hier: gisteravond was supergezellig. Heerlijk gegeten. Was helemaal niet zo druk in Antwerpen, maar wel genoeg mensen voor de gezelligheid. Twee jaar geleden ook eens gedaan met kerstavond en toen was er echt geen kip. Films waren ook leuk, maar wel een lange zit toch wel 2 films achter elkaar! Viel niet mee om onze ogen nog open te houden tijdens de rit naar huis! Nu helaas ook even pech hier. Vriendlief ligt met migraine op bed. Hij zei het al toen hij wakker werd vanmorgen, dat hij het al voelde aankomen. Pijnstillers geslikt, maar toen was het al te laat natuurlijk. Hoop dat het vanavond een beetje beter gaat . Niet echt leuk nu in mn eentje maar het is niet anders. Vind t ook sneu voor hem dat t nu net met deze dagen weer op komt! Werd ook net gebeld door mn ouders dat mn oma met de ambulance met spoed naar t zh is gebracht wegens ademhalingsproblemen. Ze denken aan een longontsteking, maar is dus even afwachten op alle controles die gedaan worden. Ze zouden vandaag bij mn ouders met de hele fam gaan eten, maar dat is nu ook even on hold tot ze meer weten. Vind het sneu voor mn vader, die heeft vorig jaar ook al zn vader verloren en nu is zn moeder zo ziek. Niet leuk om je ouders verdrietig te zien. Nou ik ga eens kijken waar ik mezelf mee kan vermaken vandaag. Misschien vanmiddag anders maar naar het zh als het gaat met mn oma en anders morgen voordat we naar mn ouders gaan. Fijne dag meiden X
Hello Ladies!! Even nog n berichtje voor ik m'n kerstjurkje aan ga trekken Zit toch wel lekker jurkjes hihi Lang niet aangehad.. Ben echt nog niet zo lang wakker.. Was zo moe! Rond vijven halen we mama op en pas half acht gaan we uit eten dus t kon ook zeg maar.. Hopelijk ben ik nu wat fitter ben al dagen zo ontzettend moe! Hoe is t met j mannetje nu Krullie? Hoop opgeknapt! Echt vervelend juist nu migraine! Zie j vaak als mensen ineens vrij hebben na drukke weken dat ze migraine krijgen he.. N wat schrikken van je oma! Weet j al meer? Ti's zonde zo op kerst.. Hopelijk valt t allemaal mee en mag ze gauw weer naar huis! Klopt dat t met kerst niet zo druk is in Antwerpen! Doen ze volgens mij niet zo aan als in Nederland! Maar fijn dat t gezellig was! Klopt dat twee niet was als 1 en andere delen maar wel heel leuk omdat t nu "af" is zeg maar., Schrok ook toen! Dacht dat ga j niet menen hoor! Hun dood! Nee had niet gepast geweest! Fijn dat t wel gezellig was! Lekker gegeten ook? Hobbit was wel leuk maar niet echt dat k zeg aanrader T was vooral leuk om even samen weg te gaan Zaten zeker mooie beelden tussen en grappige stukjes maar t is niet helemaal m'n genre zeg maar.. Desondanks leuk opgezet! Was j kerstontbijt lekker Caroline? Linssiejj voel j j wat beter dan vanacht? Knuffel voor jou! Krullie; j houdt onze ontmoeting nog even van me tegoed! Wordt vervolgd! Vind ook altijd leuk om te vertellen n te lezen bij anderen! Maar moet echt f verder nu! Fijne dagen lieverds!
Daar hou ik je aan Dtje! Het verhaal van hoe jij en je man elkaar ontmoet hebben Maar nu heb je ff andere dingen te doen Wat voor kerstjurkje heb je aan?? Ik heb een zwart jurkje en moet daar nog even een colbertje of bolerootje bij zoeken. Hopelijk ben je vandaag fitter dan normaal! Hier ook moe, je kunt wel merken dat we tegen de laatste loodjes aanlopen vind ik. Alles wordt zwaarder, buik meer en meer in de weg enzo. Slapen gaat ook minder, wordt aan alle kanten getrapt als t mevrouw niet zint hoe ik lig Idd heeft vriendlief vaker migraine als hij vrij is. Zo jammer altijd. Hij ligt nog steeds te slapen. Hopelijk straks wat opgeknapt. Weet nog niets van mn oma, ze zijn nog bezig. We hebben heerlijk gegeten gister! Lekker soepje vooraf, pasta met een heerlijke roomsaus met boursin en als toetje chocoladeijs na, zalig! Vriendlief ging voor een lekkere dikke biefstuk Doe het lekker rustig aan, je hoeft pas om 5u je moeder op te halen! Heel veel plezier en smakelijk eten hoor
Ook een zwart jurkje! Gister dezelfde in t donkergroen! Zal nog wel foto in m'n album plaatsen! Tevens de eerste foto met ons "drietjes", manlief ik en baby hihi Wil echt nog graag een shoot doen! O dat klinkt allemaal heel erg lekker wat jullie op hebben! Jummie! Ik ga VNV ook voor ossenhaas maar dan wel doorbakken Bij deze Griek is t vlees dan tenminste nog steeds lekker sappig anders vind ik t echt niet lekker hoor zo n droge lap vlees! Eet anders altijd medium zeg maar! Ti's zonde van je mannetje! Heb zo ook eens een hele warme pinksterdag plat gelegen Vreselijk... Niks hielp! Hoop dat t snel zakt meid, fijne avond desondanks! En alles wordt idd zwaarder.. Zo ineens he! Liep nog tegen iedereen te verkondigen hoe t allemaal mee viel! Beter niet kunnen doen haha! Tot gauw weer!
T gaat niet goed met mn oma. Ze ligt op de IC met in ieder geval een zware longonsteking. En ze was al ziek, ze heeft ook een vorm van leukemie. De artsen doen wat ze kunnen, maar zijn negatief. We vrezen dus het ergste. Hoop dat we er morgen bij mogen. Ze moet nu rusten.
Sterkte krullie met je oma Met mij gaat het wat beter weer. Nog steeds af en toe benauwd. Ja ze dachten hyperventilatie vanwege mijn hoge ademhaling, tintelingen en neiging tot flauwvallen. Ik ken het ook uit het verleden. Alleen gisteren kreeg ik het niet onder controle. Vanmiddag is de hele schoonfamilie hier geweest. Gezellig in restaurant wat gedronken en nu ben ik bekaf. Nu even rusten en dan komen mijn ouders en vriend weer. Me infuusnaald is er ook al uitgehaald. Zou mooi zijn als ik morgen mag gaan. Even een vraagje. Sinds gisteren is mijn melkproductie op gang gekomen haha. Als mijn borsten gaan lekken krijg ik een ontzettend brandend gevoel. Herkennen jullie dit? Gynaecoloog heeft gisteren gekeken maar was normaal. Ik voel me soms net een koe haha. Gisteren was mijn hele hemd vol vlekjes. Fijne kerst allemaal en bedankt voor jullie lieve berichten!
Hoi lieve meiden ! Ben net weer thuis en lig lang uit. Ben zo kapot. Maar super leuke dag gehad. En zalig echt gegeten. Rollade met allemaal groentes en lekkere aardappel dingen. @krullie héél veel sterkte meid! @lins rustig aan en duimen dat je morgen naar huis mag. Ik heb af en toe ook melk verlies zeg maar. Heb er geen pijn aan op moment zelf maar wel voor die tijd. Alsof mijn borsten in de fik staan. Was heel normaal hoorde ik ook. Meiden hoop morgen meer te melden maar ben nu echt te moe. Fijne avond verder
@krullie, jeetje meid dat is vervelend nieuws, sterkte hoor! @linssiejj, ik hoop echt dat je snel naar huis mag! Maar kan me voorstellen dat het ook wel fijn is dat er medisch personeel is als je je niet zo goed voelt. Jij ook veel sterkte! @ego, wanneer manlief thuis is of zoontjelief kan naar een oppas dan ga ik sowieso naar bed. Maar als dat niet kan dan heb ik idd bedacht om hem mee naar boven te nemen en dat hij dan bij mij op bed op de ipad kan spelen of tv kijken (wij hebben geen tv boven maar kan dit wel ontvangen op de ipad). Ze zei dat ik echt in mn eentje moest rusten omdat je anders toch weer dingen gaat doen en dat is nu juist niet de bedoeling. Maar ja nood breekt wet denk ik dan en het is allicht beter dan helemaal niet rusten @klagen slapen is hier echt dramatisch Kan alleen op mn linkerzij liggen, alle andere houdingen krijg ik het benauwd of gaat beebje protesteren. Vervolgens heb ik flink onrustige benen en kan ik dus niet slapen bah.... Gister heb ik het 00:30 zien worden, om 2:30 werd ik weer wakker en begon alles weer van voor af aan en om 6:10 werd zoontjelief al wakker die daarna thank god doorsliep tot 9u!! Normaal slaapt hij nooit zo lang uit maar ik was er erg blij mee! Hier verder een hele gezellige en leuke kerstdag gehad en nu ff bijkomen op de bank en hopelijk een wat betere nacht... @pannenkoeken, is ook niet bij te houden he hier hoe vaak er pannenkoeken gegeten worden
O lieve Krullie, wat n naar nieuws Ik leef met jullie mee en hoop dat ze r toch bovenop komt! Veel sterkte voor jou en je familie! Fijn dat iedereen jouw kant is opgekomen linssiejj! Fijn dat de naald eruit is, hopelijk mag je morgen naar huis! Hier nog geen melkverlies dus durft er niks over te zeggen! Voelt niet fijn dus.. Moet je nagaan dat ze nog lekker op de tepeltjes gaan knabbelen ook haha Fijn dat je zo lekker hebt gegeten lies! Leuk dat je toch even kwam updaten ondanks je vermoeidheid! Hier vandaag stuk fitter, heerlijk gegeten ook! Drie gangen! Eerst een mix van salades, koolsalade, boerensalade en flink stuk feta met stokbrood en tzaziki Erna ossenhaas en lamshaas met frietjes en na Baklava met vanille ijs.. Kreeg met moeite m'n jurkje uit, hij ging al niet makkelijk aan(ti's toch een andere geworden!) Leek echt elk moment te kunnen bevallen haha Nu op de Bank zo n kerst filmpje kijken Uitbuiken en lekker rustig thuis.. Klinkt als een goede oplossing in deze omstandigheden hoor Armande! Beter iets van rust dan helemaal geen rust! Wel heel rot van die nachten.. Ik merk ook dat t steeds moeilijker wordt een fijne houding te vinden maar als ik eenmaal slaap slaap ik gelukkig wel door.. Op m'n rug is geen optie meer wordt ik helemaal naar en benauwd.. Hoop dat je VNV beter slaapt, gelukkig wel n gezellige dag achter de rug! Fijne avond meiden! Ga nog proberen wat foto's te plaatsen in m'n album!
Goedemorgen en fijne tweede kerstdag meiden! Ik kom even melden dat ik goed heb geslapen, alleen wakker gelegen van 5-6.... Nou das het vermelden waard toch? Toen heb ik maar liggen bedenken wanneer ik de babykleertjes eens moet gaan wassen, weet je dat ik dat echt niet meer kan herinneren van de vorige keer? En dat ik ook nog manden moet voor in de kast! Wil naar de ikea maar ja das ook niet naast de deur @D, leuke nieuwe foto's! Fijne dag!
Goedemorgen meiden, Hoe is het bij @Lins en @Krullie? Hier weer een nacht met ik denk elk uur op de klok te hebben gezien. Lag er al om half 10 in en geslapen als een blok tot 1 uur. Maar daarna drama. Nu ook heel moe... Gelukkig rustige dag op programma.. Vanaaf uit eten en verder niks! Fijne dag meiden!
Wat fijn Armande! Lekker! Ik denk zelf dat t voor week 37 klaar gewassen moet zijn Eerder mag t kleintje toch niet Naar huis Hoewel als j daarvoor bevalt t beebj natuurlijk ook kleertjes nodig heeft 😜 Ik begin eerste week van jan maar denk! Ah liesje vreselijk om t uur wakker Ik kon moeilijk in slaap komen, heb j als j uitslaapt.. Maar erna wel goed geslapen. Alleen als ik dan wakker wordt moet ik gelijk plassen en is m'n buik keihard Hier straks nog even langs m'n mama, en dan naar m'n zwagers/schoonzussen Hoe is t met j linssiejj mag j naar huis? Krullie hoe gaat t met j oma? N hoe gaat t met j mannetje, nog hoofdpijn? Bedacht me dat hij eens zou kunnen overleggen voor sumatriptan injecties Hij heeft ze dan maar incidenteel nodig maar is r dan wel snel van af! Fijne dag meiden!
He meiden, Even snel, zal later reageren op jullie berichtjes. Ben nu bij mn ouders. We zaten vanmorgen net aan de koffie bij schoonfamilie toen we werden gebeld door mijn ouders. Of we naar het zh wilden komen omdat het niet goed meer ging. Heel de familie ging erheen om afscheid te nemen, de artsen konden het niet meer rekken, ze leed pijn en dat wilden we niet meer. Met zn tweetjes even afscheid genomen en nog ingefluisterd dat we een meisje kregen en de naam en dat het heel verdrietig was dat ze dr niet meer vast zou kunnen houden maar dat ze vast over dr zou waken. Nadat iedereen afscheid heeft genomen is de beademing stopgezet en is ze na een kwartiertje overleden. Heel verdrietig, maar beter zo. Ze is nu bij mijn opa en kijkt vast op ons neer We kunnen er vrede mee hebben, maar het is heel moeilijk om je "grote stoere" vader zo verdrietig te zien. Fijne dag nog meiden X
Ach lieve Krullie toch... gecondoleerd! Ja vertel mij maar niks, mijn grote stoere paps was toen ook een heel verdrietig man hoor. Is dit die oma die je laats vroeg of je haar op zou laten passen? Lief dat je verteld hebt dat je een meisje krijgt en de naam... Kippevel. Maar wat.... piep dat dit nu met kerst moet gebeuren. Geen dag is leuk maar kerst... Heel veel sterkte! dikke knuf meid! @Lins hoe is het met jou nu? Heb net twee keer een uur geslapen en geloof dat ik er weer een beetje ben. Zo maar eens douchen en omkleden... Misschien tot vanaaf en anders tot morgen!
O lieve Krullie moet er gewoon van huilen Echt heel mooi hoe julli afscheid hebben genomen n haar naam hebben ingefluisterd Prachtig.. Vond ze vast heel fijn! Veel sterkte lieve schat voor jou n j familie Dikke knuffel