Goedemorgen meiden, Mijn nachtje was wat kort....gister had ik nl voor mn moeder haar vrijgezellenfeestje geirganiseerd hilarisch én de omgekeerde wereld. Ontzettend leuk maar (mede doordat zoontje was wakker geworden) ik ging pas 2:30 slapen en tja de peuter hier naast mij werd net om 7:15 wakker..... Door alle drukte ook net pas n btje bij kunnen lezen... @krullie, balen dat jullie er niet echt uitkomen wb oudjaar... En dan ook nog een begrafenis. Denk trouwens dat niemand je het echt heel kwalijk neemt wb je kleding, je kan tenslotte niet n hele kast vol hebben met positiekleding toch? Iets donkers, nets heb je misschien wel? @D, mooie buik! Is het niet zo dat je juist reageert op degene die dicht bij je staat....? Herken het wel hoor @marlies, begrijp je keuze qua bv helemaal. Dat was ook de reden dat ik de vorige keer bv heb gegeven, ivm allergieën. Het moet te doen zijn hoor, twee voeden, noemen ze geloof ik tandemvoeden? Dan is n voedingskussen wel handig om te gebruiken, om je heen leggen en de kindjes ieder aan een kant onder je arm door. Nou ja ws is je dat al verteld en op internet kan je t ook terugvinden. Ik zei ook, ik ga niet door kost wat kost....en toch he...als je je kindje ziet drinken en je hebt de eerste obstakels overwonnen dan wil je dus niet stoppen. Vooral goed drinken tijdens/rond t voeden, is belangrijk! @ego, hang nu op de bank maar merk dat ik nu voor de derde keer, sinds een paar dagen, harde buik krijg als ik dus niks doe... Daarbij wat heeeele lichte menstruatieachtige krampen....zou het nog geen oefenweeen durven noemen... Maar t begint wel op te vallen Hmmm maar ff rustig aan vandaag... Stop ook ff met schrijven...tot later!
Hoi meiden, nu vanuit het Zeeuwse kamperland! Heerlijk hier, zitten in een mooi huis aan het veerse meer. Hier kan ik wel een weekje goed vertoeven. Erg gezellig met de vrienden en de hondjes! @armande: wat leuk dat vrijgezellenfeest voor je moeder! Maar idd, voor jou zit uitslapen er niet meer in met je zoontje... We zullen straks allemaal weten hoe dat is... @d: prachtige buik meid!! Volgens mij blij je er verder ook mooi slank bij! @krullie: wat een gedoe voor maandag, bah! Ik hoop maar dat jullie eruit komen en wat kleding betreft ben ik het eens met armande. @marlies: ik zal zeker ook bv gaan proberen als ik jou was. Mijn vriend is ook tweeling en zijn moeder voedde op een gegeven moment borst en fles: de 1 bij haar aande borst en de ander tegelijk de fles bij haar of bij een ander, bv paps. @lins: hoe gaat het met je harde buiken nu je thuis bent dan?! @armande: mijn harde buiken veranderen ook wat, ze duren langer en zijn vervelender, meer kramperig. Ik moet dan ook echt hoger ademhalen. @krullie en d: hebben jullie nog tips voor een goed/leuk restaurant in Middelburg?! Daar zitten we redelijk dichtbij en gaan we zeker ook heen!
@Armande de rugby houding is mij geadviseerd. En @Caroline dat met een flesje kan best hoor als ik gekolfde melk gebruik... We zullen het zien... Volgens mij ben ik helemaal gek aan het worden hier.... ik had een nieuwe agenda gekregen en die zit nu in mijn tas maar nu kan ik echt nergens die oude vinden... ben al een kwartier aan het zoeken geweest op de meest gekke plekken. Heb m nodig omdat daar nog een adres in staat voor een geboorte kaartje. Wil vandaag echt de laatste adressen op etiketten zetten en mijn bevalingsplan schrijven. Wil het gewoon dit jaar af hebben. hahaha... Harde buiken nog nauwelijks hier. Wel bij te snel opstaan en nodig moeten plassen maar verder heel weinig nog. Alleen gisteravond opeens een hele heftige steek bij mijn schaambeen. 2 seconden en weer weg... ik dacht als dit in de buurt komt van weeen dan ben ik er straks lekker mee... Nou ik ga verder zoeken... moet toch ergens zijn? Vaag.... Tot later famkes!
Ha meiden We hebben gisteren een gezellige middag en avond gehad, even je gedachten weer verzetten. Nog steeds mot met W maar ja heb t er met mn ouders over gehad en die gaven aan dat het ook eens de beurt aan de schoonfamilie is om daar oud&nieuw te vieren. Zij hebben er geen enkel probleem mee in ieder geval. Waarschijnlijk moet ik dan maar degene zijn die water bij de wijn doet (vooruit dat doe ik al bijna nooit ) en gaan we toch naar mn schoonfamilie. Maar wel pas later op de avond en niet om 8u al zoals afgesproken. Blijven nog bij mn ouders eten en denk dat rond een uurtje of 22 het wel goed is, Heb ook al kleding gevonden. Grijs en zwart met een randje roze W vond het wel kunnen, erg nette kleding. Ik maak me dan weer druk om dat randje roze, maar volgens hem kon dat prima. Verder maak ik me weer een beetje druk. Voel de kleine de laatste twee dagen een stuk minder. Heb het vermoeden dat ze opeens gedraaid is en met dr hoofdje boven ligt en voetjes beneden. s Nachts wat trapjes bij mn blaas, maar daar blijft het bij. Veel rustiger als anders. Heb opgezocht dat de kindjes rustiger kunnen worden omdat de ruimte beperkter wordt en dus zeker bij deze die al te groot is, maar de bewegingen horen eigenlijk wel krachtiger te zijn omdat ze sterker zijn Poeh lastig dus. Ik kijk het nog even aan vandaag, anders ga ik eind vd middag of avond even bellen. Wil me hier niet ook nog eens druk over maken hoor pff waarom blijft die kleine niet gewoon vrolijk doortrappen en druk zoals ze altijd is? Hoef ik me geen zorgen te maken Verder s nachts met omdraaien dat mijn banden op spanning staan. Kan het soms wel uitschreeuwen, doet flink zeer. Ook krijg ik steeds vaker krampen en steken bij mijn vagina. Heb eens gelezen dat het kindje dan kan indalen maar nu het volgens mij is omgedraaid zal dat wel niet zo zijn. @Dtje: fijn dat je er weer bent meis Leuk zeg een etentje voor zoveel mensen in jullie nieuwe stulpje! Logisch dat je je uitslooft in de keuken, je wilt toch goed voor de dag komen Fijn dat het geslaagd was! Haha nee we worden steeds minder flexibel! Uit bed, omdraaien, uit de bank omhoog komen pff Lijkt me zo heerlijk om straks die buik niet meer te hebben Veel vrouwen moeten er niet aan denken, die gaan hun buik en het getrappel zo missen, ik niet hoor denk ik Ik ben resultaatgericht, ik wil die kleine gewoon snel hebben Ook een prachtige buik trouwens, wauw! Zijn jouw borsten nou ook (veel) gegroeid? Die van mij volgens mij echt nog helemaal niets. Ze lijken zelfs wel kleiner te worden, maar dat komt door mijn buik ntl Doe je vandaag wel lekker rustig aan? Je bent geneigd om idd maar door te gaan, en zodra je dan opeens rust neemt merk je dat t eigenlijk al te laat is. @Marlies: mooie reden om borstvoeding te geven, snap je helemaal! Hoop ook echt dat het allemaal lukt, zeker met twee kleintjes lijkt het me erg pittig! Net wat Armande zegt; tandemvoeden noemen ze dat idd. Je kunt er wel veel info over vinden. Maar zwaar is het denk ik wel. Maar als het goed gaat, de kleintjes genoeg binnen krijgen en jij het ook allemaal goed doet, is het prima. Haha een waterballon wat een vergelijkingen allemaal Fijn dat je lekker geslapen hebt, ik ook wel! Heb je je oude agenda al gevonden inmiddels? Zwangerschapsdementie he Hij moet érgens zijn, succes Goed idee dat bevallingsplan ja, heb wel dingen opgezocht, maar het nog steeds niet in elkaar gezet. @Linss: haha een koe ja we straks gewoon een melkmachine Fijn dat het lekken van je borsten gestopt is. Apart dat het al een beetje op gang was gekomen, maar hoor je wel vaker. Genoten van je frietjes? Dat mag echt wel hoor zo nu en dan, lekker van genieten Haha bultbuik Leukkkk Ieder uur plassen? Veel vocht vastgehouden misschien wat er nu allemaal uit moet? @Armande: wat superleuk een vrijgezellenfeest voor je moeder!! Wat hebben jullie allemaal gedaan?? Is het trouwens nog gelukt met de bruidstaart? Heb je fotos? Jammer van je korte nacht, idd maar lekker rustig aan doen! Hier vallen die krampjes en harde buiken ook op. Eind in zicht! @Caroline: heeeerlijk meis dat je even lekker weg bent nu! En in ons mooie Zeeland, woehoe! Het is prachtig weer vandaag, een lekker zonnetje! Genieten! Wat betreft een restaurant: Middelburg ken ik niet zo goed qua restaurants. Als we uit eten gaan, gaan we meestal naar Vlissingen. Op de boulevard bij Raymondos en Stefanos (liggen ook naast elkaar toevallig) kun je heeeeerlijk eten. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en lekker eten. Dus dan zou ik nog een paar km doorrijden naar de boulevard
Ik weet niet hoe dat bij jullie zit...beetje intiem ook wel Maar ik word echt gek de laatste tijd... zo'n zin in sex!!! Nog steeds wilde dromen en als ik ook maar iets in de richting van een vrijpartij op tv zie of erover lees word ik ook al gek pffff
Hello Ladies! Agenda al gevonden lies? Gemene steken he? Toevallig gister ook n paar gehad en ook hele lichte menstruatie achtige krampjes maar echt nog niet dat ik zeg wat pijnlijk.. Dat klinkt heerlijk Caroline! Ti's ook mooi weer he! Zonnetje schijnt! Weet nie of jullie van Grieks houden? Maar nu recentelijk twee x bij saloniki gegeten en beviel heel goed! Echt heel lekker! Verder ga ik nooit echt uit eten hier in de buurt Evt wokken bij daxin in Vlissingen.. Meestal zoeken we t verder weg maar weet zeker dat er in mburg meer te scoren valt dan in Vlissingen.. Armande wat gezellig!!! Wat hebben jullie gedaan? Wist j mama dat t Zover was of was t echt n verassing? J zal wel brak zijn.. Vandaag rustige dag of? Vervelend lies dat vele plassen, how Come? Zie Krullie ook online Benieuwd hoe t gaat Hoe was t gister bij jullie vrienden? Zijn jullie er nog uitgekomen? Gisteravond naar life of pi geweest Wat heb ik zitten slikken zeg Af en toe liepen de tranen over m'n wangen Gelukkig was t donker en hadden we 3D brilletjes op Wat n prachtige meeslepende film! Vandaag weer een etentje maar nu bij m'n schoonzus die van m'n te leuke neefje Zal vandaag nog f m'n neefjes in m'n album plaatsen Die van m'n nicht en van m'n zwager Echt te schattig Verder lekker alleen thuis Vanmiddag dus in m'n Huispak op gemakje stofZuigen en dweilen en f de laatste was erin en in de droger Wat is dat ideaal zeg Had ik veel eerder moeten hebben! Scheelt zo veel! Fijne dag allemaal!
Oh ja lees nu Krullie der post n bedenk ik me weer wat ik ben vergeten hihi Succes met j bevallingsplan lies! Moet er ook nog steeds voor gaan zitten evenals m'n vluchttas Iemand al n handig lijstje bij elkaar voor wat er in moet? Zijn er op t forum wel genoeg te vinden maar Miss hebben jullie er al 1? Kaartjes ook nog steeds op m'n lijstje T is me niet goed gelukt toen met zelf ontwerpen Miss toch maar naar de drukker Heb er ook niet zoveel nodig! Krullie; dat roze randje symboliseert juist jullie kleine meisje Een geheimpje tussen jou j partner en j oma! Ik zeg; gewoon aan doen! Fijn dat t gezellig was, lekker f j gedachten verzetten idd! Denk dat dat n goede oplossing is voor oud n nieuw Zo combineer j t ook n ben j toch n poosje bij j ouders geweest! Wat bewegingen betreft J hebt afgelopen dagen/week weer aardig wat stress te verduren gehad n denk dat j daardoor haar minder voelt Was vorige ook n ik herken dat bij mezelf ook En dan Idd ook zeker in combinatie met haar groei/deze termijn n hoeveelheid bewegingsruimte.. Draaien kunnen ze ook zeker nog Die van ons lag nu juist weer met z'n hoofd naar beneden maar dat kon ook nog veranderen.. F kijken wat j nog meer hebt geschreven!
Ha Dtje Heb weer net voor jouw gepost Leuk dat je naar de film bent geweest, die wil ik ook graag zien! En nu helemaal nu ik jouw reactie lees! Gezellig weer een etentje, volgens mij hoef jij echt niet zo heel vaak te koken Ideaal he een droger, mis het ook best wel!! Komt er straks ook zeker, vooral in de winter gewoon echt een must. Gewoon in 1 dag je was draaien en weer schoon in de kast hebben liggen.
O jaaaa hoe is j taart Armande? M'n borsten n de omvang zijn idd wel gegroeid Krullie Pas geen een bh meer en had er al vier nieuw gekocht in grotere maat maar t knelt vnml in De omvang Breek me de bek niet open over seks haha Vanacht nog gedroomd over gruwelijke seks like we had toen t nog stukken makkelijker ging Wat dat aangaat wil ik wel weer afvallen Dan wordt ie Hopelijk weer wild van mij Want werkt nog allemaal prima hoor bij m Maar ik zal de aanleiding niet zijn Bang dat t na de bevalling ook moeizaam zal verlopen Miss getraumatiseerd voor t leven.. Zucht...
*Proest* hahhahaha Sorry hoor Dtje!! Hahahaha Maar je zet t zo leuk neer hahahahaa W vraagt nu wat er zo grappig is omdat ik in een deuk lig hahahha Maar je schrijft precies wat ik bedoel in ieder geval Hier werkt ook alles nog prima, nog meer dan voorheen omdat ie gewoon veel minder sex krijgt dan anders. En t gekke is, kheb er dan zoveeeeel zin in maar als we dan zeg maar begonnen zijn heb ik er alweer genoeg van omdat mijn lijf me in de weg zit en hij zo voorzichtig doet pfff Ennuh wbt de bevalling en trauma's daar ben ik ook huiverig voor... zie W dr ook helemaal voor aan om er idd een trauma van op te lopen! Zorg dat ie bij je hoofdeinde blijft en daar geen meter vandaan komt , boei m desnoods maar vast Die ziekenhuisbedden zijn daar ideaal voor met al die stangen Hoe graag die mannen t misschien ook geboren willen zien worden, ze moeten ons maar geloven dat ze dr best een knauw van kunnen krijgen, in ons nadeel! Ze hoeven t toch niet perse naar buiten te zien komen he... gaat hier echt niet gebeuren!
Dank je wbt de bewegingen... je zult ook vast gelijk hebben! Ik voel dr ook wel... ze beweegt, maar niet zoals anders. Maar komt vast door wat jij idd schrijft. En nog steeds een beetje stress hier voor morgen enzo... op 2 januari ligt het een en ander weer meer achter me en is t hopelijk weer even wat rustiger. Over je bh: je kunt van die tussenstukjes kopen he waarmee je de omvang verlengt, zolang je cups nog passen is het anders wel zonde om steeds een nieuwe bh ervoor te kopen.
Hahahahaha nu moet k ook heel hard lachen LoL Ja nou hier doen we t hooguit onder de douche of iig standjes dat m'n buik uit zicht is zeg maar want daar ligt voor m t punt Hij vind t raar/niet kunnen seks te hebben met n baby er zo tussen Typisch dat hij die gedachte wel uit kan schakelen als k van z'n ijsje snoep hahahaha Sorry hoor dit gaat te ver Maar ik heb ook m'n behoeftes En die worden overgeslagen. Boehoe
By the way Gisteren ook even bij de vrouw van mn schoonvader langs geweest. Wat vinden jullie van dit wiegje?? Ze had alles gewassen en gestreken en we hebben samen het wiegje aangekleed Dit mogen we gebruiken voor de kleine in onze slaapkamer. Vind m zo mooi!! W zn zusje van 4 heeft hier ook in gelegen. Mooi witte bekleding met beertjes in wit/zilver erin gedrukt. Mooooii, verliefd! Blijft even bij hun staan tot t naar ons nieuwe huis over kan! Hoe kort de verhuizing en de bevalling misschien bij elkaar liggen straks, de kleine heeft in ieder geval een bedje!
Denk dat m'n bh's geen mogelijkheid hebben om er n stukje tussen te plaatsen Zal eens kijken.. Anders met n nieuwe zeker er op letten..
Hahahhaha.... jullie zijn lekker bezig hierzo! Ik heb mijn agenda gevonden... had een boekenkastje leeg laten halen hier en in die doos zat dus ook de agenda... ik was nog net niet in alle staten hahaha... Ondertussen ook mijn bevallingsplan af en de adressen nu ook allemaal. Goed bezig! Vanaaf lekker ovenfriet met appelmoes... heb de laatste dagen zo'n ontzettende kill naar appelmoes... bizar gewoon. Nu even quality time, hapje drankje en filmpje @Krullie lieve schat, ze beweegt misschien wat minder omdat ze in een andere positie ligt, als ze maar beweegt! En wat betreft je kleding... je bent zwanger hoor niemand verlangt van jou dat je nieuwe kleren daar voor koopt. En dat roze vind ik ook wel heel mooi hoor...