Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dankje lies! Vervelend maar als de harde buiken maar verminderen!
    Hopelijk krijg je VNV toch nog wat lekkers weg ;)
    Gelukkig ben je VNV wel lekker thuis! Fijne avond!

2. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Jeetje linss, straks woon je er nog ;)
    Hier nemen de harde buiken toe :(
    Ik dacht toch echt dat ik t vrij rustig aan had gedaan vandaag....
    Vanmiddag met zoontjelief op bed gerust en toen kwamen de harde buiken echt om de zoveel minuten....
    Kunnen indalingsweeen zijn las ik, dus daar hou ik het voor dit jaar maar op ;)
    Straks naar vrienden dus ik denk dat ik daar maar ga zitten en "niks doen" hopelijk blijft t nu rustig van binnen ;)

Ik ga ff douchen, tot volgend jaar!

3. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    bij mij komen ze niet erg veel hoor. Dat is zo gek, maar omdat mijn baarmoedermond laatst wel reageerde zijn ze nu extra voorzichtig.
    Gisteren had ik vanaf 13,35 harde buiken, maar niet veel. Van 19,00 tot 19,30 precies om de 10 minuten en later om het half uur en toen zwakten ze af. Maar omdat ze wel wat regelmatig waren moest ik komen.

Heb net kunnen eten en eetlust is weer beter nu :).
    Ja heb bijna vaste kamer daar haha ;)

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    🌟。❤。😉。🍀
    。🎁 。 🎉。 🌟
    ✨。 \|/。🌺
    🎉 Fijne jaarwisseling ✨ ✨
    💢 Happy New Year🎈
    🍸 2013 🍻
    💜。 /|\。💎
    。🍀。 🌹。 🎉。
    🌟。 😍。 🎶 💗

5. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Gelukkig nieuwjaar lieve meiden! Dikke kus

6. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Gelukkig nieuwjaar lieve meiden!!! Met zoooooo'n mooi en bijzonder vooruitzicht!!! Dat we nog maar lang zo met elkaar mogen blijven kletsen!! Liefs

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar lieve meiden!
    Dat het maar een heel mooi 2013 voor ons mag worden!

Ik lees morgen weer alles bij hoor.
    Nu net thuis, gelukkig. Snel mijn bed in.
    Heftige dag vandaag, bah.
    Wel "opluchting" dat het achter de rug is zeg maar.

Moet nu mijn buik goed insmeren... on top of it al weer extra pech gehad.
    We waren gloeiend hete soep aan het eten (op een stoel) en ik weet niet hoe het kwam maar mijn soepkom kiepte om... de helft over me heen en in nog geen seconde brandde het op mijn buik. Direct naar jurk uit en lauw water over mn buik, maar helaas was het kwaad al geschied. Opgezet en rood, best verbrand dus. Au! Ingesmeerd met een dikke laag uierzalf en va[SIZE=2]n mn moeder [SIZE=2]nog speciale zalf gekregen. Kon er ook nog wel bij a[SIZE=2]llemaal[SIZE=2]!

[SIZE=2][SIZE=2]Hoop dat jullie een ge[SIZE=2]zellige dag en jaarwisseling heb[SIZE=2]ben gehad! Tot morgen! XXX[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE]
    [/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE]

8. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Happy new year!!

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat leuk dat jullie ook nog even hier zijn komen kijken!
    Hoop dat we ook nog lang met elkaar zullen schrijven!
    Naam passen we dan wel ff aan he haha

Zeker een bijzonder mooi vooruitzicht Caroline
    Stond er echt bij stil VNV
    Nu nog in m'n buik volgend jaar op m'n armen :)

Krullie wat erg! Smeer maar goed in! Hoop dat snel weg trekt! Jeetje! Ben er ook altijd zo bang voor!
    Hoop dat je lekker aan t slapen bent, jullie allemaal trouwens!

Wij zijn ook net thuis ben zo moe.. Ga echt even een paar rustdagen inplannen!

Gaan nu lekker in bed afleveringetje Sopranos kijken
    Mits ik nie gelijk in slaap val hihi

Tot morgen!

10. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi lieve meiden!

@krullie: hoe gaat het nu met je buik? Hopelijk heb je er niet teveel last van!

@ego: hier een rare wending van t gefeest, mijn oom is vannacht overleden... Hij was uitbehandeld (kanker) maar het is toch sneller gegaan dan verwacht. Gelukkig waren m'n moeder en m'n oma bij m op t laatste moment. Dus nu afwachten wanneer de crematie zal zijn. Zo bikkelhard die rotziekte... Hij had nog als doel om onze kleine meid te zien maar dat is dus niet meer gelukt...

11. sunshineS1976

Goeiemorgen meiden!

Heeft iedereen een leuke avond/nacht gehad en lekker geslapen?
    Ik vind het ook erg leuk dat ik jullie heb ontmoet!
    Hoop ook dat we hier nog lekker blijven schrijven. Het zou gek zijn om na 8 maanden opeens afscheid te nemen. Dan moeten we ons clubje wel verplaatsen naar een ander onderwerp denk ik ;)

@Marlies: leuk liedje is dat van Guus! Proost! ;)

@Linss: je woont idd bijna in het ziekenhuis haha
    Gelukkig hebben ze je goed onderzocht en doen je kleintjes het prima! Vervelend van de blaasontsteking, heb het nu ook! Je merkt meteen dat de frequentie van de harde buiken dan flink omhoog gaat.

@Armande: naar die harde buiken! Kunnen indalingsweeën of voorweeën zijn, niet gek rond dit termijn had ik gelezen. Maar zou je voor de zekerheid niet even je urine laten testen? Het klinkt herkenbaar en ik blijk dus ook een urineweginfectie te hebben.

@Dtje: nog een serie kunnen kijken vannacht? ;) Ken die serie niet, is die niet al heel oud? Hoop dat je lekker geslapen hebt!

@Caroline: gecondoleerd met je oom meis. Wat verdrietig zeg. Hij was natuurlijk al ziek, maar het gaat zo vaak sneller dan verwacht :(
    Raar moment ook met deze dagen… dat komt nog best veel voor. Hij zal jullie kleintje niet meer vast kunnen houden, maar haar zeker wel kunnen bewonderen :) en in de gaten houden.

@ego: branderige gevoel op mijn buik is gelukkig weg en roodheid een stuk minder.
    Heb flink geslapen en voel me een stuk beter. Als je moe bent kun je zoveel minder hebben.

Ik had al een paar dagen last van harde buiken, pijn onderin mijn buik en rug en op de een of andere manier dacht ik gisterochtend voordat ik naar de psych ging: ik ga mijn urine eens wegbrengen. Gistermiddag gebeld en ja hoor een flinke infectie. Heb een kuur voor een week en volgende week weer even checken of het weg is. Schoonvader heeft de pillen gister voor mij opgehaald omdat ik er zelf niet was natuurlijk, wel lief. Onderweg naar schoonfam die nog even opgehaald. Meteen de eerste genomen en volgens mij merk ik nu al verbetering in mijn buik en rug.

Het was een “mooie” dag gisteren. Mooie herinneringen opgehaald en goed afscheid kunnen nemen. Het was ook ontzettend druk. Het is een niet al te groot dorp en iedereen kende haar wel. Bij het begeleiden van de kist naar de begraafplaats stonden er hier en daar groepjes jongeren buiten maar er werd geen vuurwerk afgestoken. Toen iemand het van plan was werd die ook door zijn vriend toegesproken met “even wachten”. Vonden we erg fijn.

Heb nog een heel bijzonder mens leren kennen. Een oude vriendin van mijn oma. Erg meelevend en vroeg van alles. Ook over de zwangerschap en of we wisten wat het werd. Opeens zei ze: “Zo te zien is het een meisje. Je hoeft me niet te vertellen of het klopt of niet.” Hebben we ook niet gedaan, maar ik was eigenlijk best sprakeloos haha. Opeens begon ze ook over mijn karakter en dat van W te vertellen, alles klopte, damn. Toen ik vroeg hoe ze dat allemaal wist zei ze dat ze paranormaal begaafd was… wauw…
    Jullie kennen Derik Ogilvie vast wel :p Ik kijk het niet altijd, maar vind het wel erg fascinerend. Er moet een kern van waarheid zijn, dat er mensen met die gaves zijn. Daar geloof ik wel in. W is juist supernuchter, maar kon na haar uitlatingen merken dat hij toch flink in de war was gebracht!

Ik had haar nog veel meer willen vragen, maar toen was het tijd voor de dienst. Na afloop nog gevraagd of ze ook kon zien of het gezond was en of ze vooruit kon kijken of alles goed zou gaan, maar die mogelijkheden had ze niet zei ze. Maar ze zou kaarsjes voor ons branden dat alles goed zou gaan en dat we goed voor ons lieve meiske moesten zorgen.
    Hoe bijzonder! Heb het niet bevestigd, maar ze wist gewoon zeker dat het een meisje is. Wel leuk om dat nog even buiten een echo om bevestigd te krijgen :p

Ik ga douchen enz. Zo nog naar mijn ouders en fam om nieuwjaar te wensen. We zijn gisteravond rond half tien naar mn schoonfamilie gegaan. Was op zich wel gezellig, maar ik was toch niet echt in een feeststemming.

Heb het plan om wel op tijd terug te zijn en vanaaf lekker op de bank te hangen.

Fijne dag meiden!

12. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Goedemiddag ,meiden,

@Caroline gecondoleerd....Wat een nare wending.... Ja het is en blijft een rotziekte.

@hier in de buurt is vannacht een zeer ernstig ongeluk gebeurd met 17 gewonden. Een auto is per ongeluk ingereden op een groep van 40 mensen. Ik hoorde het vanmorgen. Een vriendin van mij woont daar maar gelukkig had ze de griep.... Moet er niet aan denken dat ze er ook bij was...

Verder lekker brak hierzo dus komt weinig uit mij.

Tot later famkes!

13. sunshineS1976

Jeetje Marlies ik lees het op Telegraaf idd. Heftig zeg... geen alcohol in het spel...hoe krijg je zoiets dan voor elkaar??
    Wat een nare berichten zo net in het nieuwe jaar.

Doe het lekker rustig aan vandaag!

14. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Er was een groot vuur gemaakt en waarschijnlijk was ze verblindt door het licht.... Meer weet ik ook nog niet. Maar gelukkig geen alcohol in het spel...

Ik ga evenn broodje maken...

En dames mijn goede voornemen: NOG dikker worden hahahaha

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Goede morgen Uh middag :p meiden!

Heb zo lekker lang uitgeslapen! Heerlijk! Tussendoor wakker maar dan steeds nog f lekker omgedraaid.. Manlief lag al tijdje tv te kijken maar liet me lekker
    Had ik ook echt f nodig en ga vandaag de deur ook niet uit..

Croissantjes zitten in de oven, jus is geperst en thee is gezet, vandaag ontbijten we lekker in bed!

Behalve schoonmaken (doen we straks samen) doe k verder helemaal niks

T was gezellig afgelopen weken maar ben f toe aan f helemaal niks

Morgen middag om 13.30 de groei/liggingsecho in t ziekenhuis en vrijdag de laatste 3D echo dus wel een leuke eerste week in t nieuwe jaar!

Zo nu even op jullie berichtjes reageren!

Caroline; wat een droevig nieuws.. Gecondoleerd! Echt ontzettend verdrietig dat hij jullie meisje niet meer mee zal maken..
    Wat kan leven en dood toch dicht bij elkaar liggen..
    Sterkte voor jou en heel je familie
    Wat gaan jullie vandaag doen?

Krullie fijn dat t rode op je buik wegtrekt! Goed blijven smeren!
    Helpt ook echt voor t branderige gevoel en dat is gelukkig al minder!
    En wat goed dat je je urine hebt weg gebracht, kwamen de klachten toch ergens vandaan! Gelukkig verminderen de klachten wel heel snel zeg!
    Fijn dat je goed hebt geslapen! Knap je van op!
    Ik ben soms ook echt geen mens meer zonder genoeg rust en slaap en zit nu ook echt aan m'n tax
    Wil even helemaal niks meer..
    Wil mijn hechte relatie met m'n Huispak en m'n bank/bed nieuw leven in brengen!
    En zoals Marlies ook zegt mogen we nog dikker worden dus eten is m'n tweede beste vriend hihi

Wat fijn dat jullie waardig en respectvol afscheid hebben kunnen nemen van je oma Krullie
    Netjes dat de jongens op t dorp ook rekening hielden met hun vuurwerk..
    Bijzondere vrouw heb je ontmoet! Wow!
    Ik heb zelf twee x met iemand gepraat die ook een gave had en dat was ook zo bijzonder
    Zij wist dingen die ze niet kon weten en kon mij ook echt een spiegel voorhouden
    Heel bijzonder.
    Leuk dat ze zo kon bevestigen dat je een meisje krijgt!

T komt steeds dichterbij nu he!
    Im So excited!
    Kreeg gister aaitjes en kusjes op m'n buik omdat iedereen zo blij is met de baby en hem gelukkig nieuwjaar wilde wensen enzo

Ga de croissantjes er even uit halen!
    Tot strakjes!

16. sunshineS1976

Jij hebt vandaag lekker gegeten Dtje!
    Croissantjes en allerlei andere lekkerheden, jammie!

Ja we mogen nog dikker worden Marlies haha :p
    Liever niet TE hoor, ben er wel een beetje klaar mee :p

Leuk al die aaitjes en kusjes op je buik Dtje!
    Heerlijk he al dat medeleven!
    Succes morgen met de echo, zijn weer leuke dingen om naar uit te kijken.

Ik moet morgen weer vroeg op, moet om 8u in het zh zijn voor die suikertest.
    Ga dan ook langs de gyn wbt dat verminderd leven. Hopelijk willen ze me even controleren ook al kom ik onaangekondigd. Ben er dan toch he... ik voel dr wel, maar het is en blijft anders, nu al zo'n dag of 6.
    Neem weer een tablet mee morgen, dan heb ik wat te doen ;)

Fijne aaf en lekker slapen!

17. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Hoi meiden,

ook ik heb morgen afspraak bij gynaecoloog.
    Moet er elf uur zijn. Dus in de middag laat ik wel even weten.

Morgen ook de box in elkaar zetten. Die is gisteren gekomen. Zo echt! Zo al best dicht bij.

Fijne avond, hier vroeg mijn bed in!

Succes @krullie morgen!

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Succes morgen lies en Krullie!
    We gaan weer voor de goed berichten!
    Succes ook met de suikertest Krullie!
    Jammer dat je zo vroeg op moet!

Ik ga ook vd week de box in elkaar Zetten, alles is nu lekker aan kant dus ruimte genoeg..
    En als onze kennis vd niet t posterbehang behangt gaan we t zelf proberen, wil t af hebben!

Wat hebben jullie VNV gegeten? Hier gekruide stukjes kipfilet een lekkere salade, Brocoli en frietjes

Ga nu f een gtst marathonnetje halen
    Kijkt lekker weg, manlief is nog f naar z'n ouders en hun bezoek die deze week weer terug gaat naar Oostenrijk
    Maar ik blijf lekker thuis!

Had eind vd middag zo n energie kick dat ik wasjes heb gedraaid
    Bed heb verschoond, de badkamer en wc heb schoongemaakt en alles heb gedweild..
    Manlief heeft t hele huis gestofzuigd dat scheelt zo veel (9 vd 10 x doet hij t ook) en heeft de schouw geverfd die moest nog n laagje nadat we besloten hebben die niet te behangen
    T breekt juist zo mooi die muur en t lijkt daardoor groter..

Fijne avond meiden lekker slapen!

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Stil hier
    Iedereen hopelijk lekker aan t slapen

Is je zoontje alweer beter Armande?
    Hoe gaat t met slapen nu? Nog veel last van restless leggs?
    En hoe gaat t met je buikje?

Linssiejj hoe was jouw jaarwisseling?
    Rustig aan gedaan?

20. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Bah ben smoor verkouden met alle ellende die er bij hoort. Ben klaar wakker en erger me kapot aan de buurvrouw die haar tien maanden oude zoontje maar laat huilen. Gaat lekker hier. Ha ha. Iemand tips voor verkoudheid? Ook maar even aan de gynaecoloog vragen. Ga nog een poging tot een oog dicht doen.

Deel Deze Pagina