Hoi meiden ben druk met de bruiloft van mn moeder dus geen tijd om vanalles te schrijven..... @krullie, ze hebben het maar op te lossen! Het gaat niet om "een halfje wit!" Sterkte! Hmm, stress is niet goed als je al vaak harde buiken hebt.... Vanaf zaterdag ben ik 'zen' (als onze lieve peuter ook wat minder peuterbuien zou hebben die hij dus sinds een week of wat heeft, zou ook fijn zijn...hij was niet meer ziek, maar denk dat er toch nog wat zit te broeden) @bevallen, lastig om voorstelling van te maken vond ik. Het gebeurt en idd niet tegenin gaan. En het doet pijn.... Maar de ene bevalling lijkt niet op de andere. En staat ook weer los van hoe je zwangerschap is. Sommige hebben na een paar uur al 8cm ofzo en vonden dit te behappen, een ander komt in weeenstorm en een ander doet uren over 1cm... () Vooral niet druk maken van te voren, moet toch gebeuren en je vergeet echt een hoop! Fijne dag en sterkte wie t nodig heeft Fijn dat t zo leuk is @caroline! Geniet er nog van!
Hoi meiden, heb bijna twaalf uren op bed gelegen. Heb een mega vol hoofd en droge keek want ik zal wel met mijn mond open hebben geslapen. Maar voel me buiten dat om wel rustig. En zo moet ik me ook houden. Dan komt alles goed. Hoop ik. @krullie ik zou ook uit mijn fel springen. Zijn ze nu helemaal gek geworden daar? Kom op de tijd dringt. Gewoon bellen hoor! En anders er naar toe zijn ze vak ook niet blij mee. Ik zal eens grote pot thee zetten. Weten jullie of we. Honing mogen? Daar is toch iets mee? Morgen vroeg naar de neurologische
gisteren kwamen mijn schoonzusjes gezellig langs, dus toch niet meer op forum geweest. oh gelukkig geen opname voor jou Marlies. Gisteren moest mijn vriend naar huisarts en ik dacht ga ook even mee, even lekker eruit. Verder vannacht ontzettend slecht geslapen. Veel plassen en pijn aan mijn heupen. Morgen controle, hoop dat alles goed is en ze me niet zeer in bed stoppen haha. Ik probeer nog even mijn ogen dicht te doen.
@marlies sorry helemaal vergeten op je te reageren... Fijn dat je nog niet opgenomen hoeft te worden! Maar wel rustig aan doen hoor! Enne volgens mij mag je gewoon honing, alleen kleine kinderen mogen geen honing.
Ha meiden @Caroline: fijn dat je t zo naar je zin hebt in ons mooie Zeeland! Precies wat je zegt over de bevalling: je moet de pijn accepteren en het over je heen laten komen. Tegenhouden werkt alleen maar de ontsluiting verder tegen enzo. Ach komt allemaal wel goed hoor! @Armande: lukt het met de voorbereidingen? Leuk zeg allemaal! Heb je al mooie kleertjes voor je zoontje gescoord en een mooie jurk voor jezelf? @Marlies: vervelend meis, hopelijk ben je er snel vanaf hoor! Veel blijven drinken en eucalyptus pastilles eten, meer kan je ook niet doen. Honing eten tijdens je zwangerschap - zwanger Hier een stukje info over honing, mag gewoon tijdens de zwangerschap! @Linss: spannend morgen weer controle, hopelijk is alles goed. Hier ook pijnlijke heupen! @Dtje: je had toch gisteren een echo meis?? Hoe was het?? Heb ik je niet over gehoord! @Hier: redelijk geslapen, alleen 5x eruit om te plassen en last van mn heupen. Heupbot doet gewoon pijn. Geen idee hoe het komt, maar echt een naar gevoel. Steeds wisselen van de ene zij naar de andere om die pijn te verlichten en dan ook steeds de kleine die daarvan wakker wordt en een kwartier woest gaat trappen Ze ligt nog steeds overdwars trouwens vind het wel een beetje eng worden. De tijd gaat wel dringen De kraamzorg was gezellig gisteren, drie kwartier is er iemand hier geweest. Taken zijn me helder, de uren ook en bij de vraag of er stagiaires mochten komen zei ik dat ik het op zich geen probleem vind, maar dan niet elke dag. Vind 1 vreemde gedurende 8 dagen in je huis al heel wat. Maar daar deed die vrouw absoluut niet moeilijk over en ze kraste het meteen door. Ze zei dat het dan beter was om het gewoon niet te doen, zeker ook omdat het ons eerste kindje is enzo. Was totaal geen probleem gelukkig. Aanstaande woensdag gaan we een avondje op cursus Er wordt door de kraamzorg een cursus over borstvoeding georganiseerd. Dat raadde ze ons wel aan om te volgen en idd wel een goed idee. Ben benieuwd. De hypotheek ziet er alweer wat beter uit. Om tien uur meteen gebeld, wisten ze nog niets (natuurlijk niet) en beloofden ze het uit te zoeken en ons terug te bellen. Inderdaad een half uur later teruggebeld dat de overige documenten gevonden waren en vanmiddag bij de bank zouden liggen. Excuses en dat ze van de bank hadden vernomen dat ze het gaan proberen om in 6 werkdagen rond te krijgen. Dat zou betekenen dat het volgende week vrijdag in het gunstigste geval al rond zou zijn Dinsdag de 15e moet het rond zijn, dat zou volgens hun moeten lukken. Dus W zei nog dat ze dat geraden was, de schriftelijke verlenging en betaling die anders nodig is, zouden ze zelf allemaal mogen regelen anders. Haha mijn mannetje! Normaal issie niet zo en ben ik degene die dat moet zeggen/ doen. Grappig
Hello Ladies! Goed om te horen Krullie! Dat t maar snel rond mag zijn! Heeft j mannetje is even goed gezegd ook! Zo is t maar net! Hier ook niet fijn geslapen Onrustig, last van m'n buik en idd ook m'n heupbot! Grappig dat jullie dat ook herkennen Moet steeds wisselen van zij n dat gaat zo moeizaam Had vanacht ook echt kleine messteekjes in m'n buik Echt van onder aan de zijkant, Miss waren t m'n liezen of iets hoger..n m'n onderrug deed ook zo zeer maar dat was Miss van t film kijken in bed Valt ni mee n lekkere houding aan te nemen als j ni plat op j rug kan! Armande succes met de voorbereidingen omtrent t huwelijk! Leuk! En succes met de kleine! Staat ons ook allemaal te wachten hihi Caroline geniet lekker in ons Zeeland! Al leuk dat je steeds even komt kijken en schrijven hoor vind je nog best actief Geniet j hond ook? Al in mburg geweest? Zo lekker lang gelegen lies! Hoe gaat t nu? Die keelpastilles van vsm zijn echt een aanrader! Kom straks f verder schrijven heb n afspraak zo en moet echt de deur uit!
Ben nog steeds niet fit. Ben erg moe en kan overal wel om janken. Vooral omdat mijn vriendin is bevallen en ik ook wil. En ook weer niet. Zo dubbel allemaal. Maar we zetten door. Ben ook aan mijn b 12 toe merk ik. Dinsdag mag ik weer.
Hoi meiden, Vndg een rustiger dagje voor mij. Gisteren in Middelburg geslenterd en dat bekoop ik nu met behoorlijke pijn aan m'n heupen en in m'n liezen. Ze zijn nu met de honden naar t strand en ik ben maar even niet meegegaan. @armande: wann is de bruiloft eigenlijk?? Weet je idd al wat je aan gaat trekken? @lies: fijn dat je zo lang hebt gelegen! Nu hopen dat je snel opknapt!! @krullie: wat een gedoe met die hypotheek. Idd nu wel echt keihard eisen stellen hoor, echt een fout van hun. Goed dat je naar zo'n voorlichtingsavond over bv gaat. Hebben wij binnenkort ook. Schijnt wel echt heel goed te zijn om te doen. @d: Pff ik slaap ook niet zo goed meer hoor. Weet me soms ook geen houding te vinden, dan weer steken/krampen in m'n buik, dan pijn aan m'n heup, dan onrustige benen of kramp in m'n kuiten... En daarbij heel veel uit bed om te plassen en hierdoor harde buiken. Dus.... Fijn is anders. Heb nu hier elke keer middagslaap gehouden en dat bevalt wel! Ff een uur plat. Wel vervelend dat je niet op je rug kan, dat kan ik nog wel. @maagzuur: sinds 2 dagen steeds meer last van. Vooral na veel eten of bv vet eten (oliebollen..). Net rennies gehaald, hopelijk helpt dat, want ook dat s nachts er nog bij. Ik zeg wel elke keer tegen iedereen dat het heel erg goed gaat, maar niet helemaal zonder klachten dus (maar dat vertel ik er niet bij, tenminste, tegen bijna niemand). @lins: zie je op tegen die controle morgen of heb je er wel vertrouwen in? Ik heb ma de crematie van m'n oom. Die dag dus niet werken. Heb ook zoooooo geen zin meer om te werken. Echt heerlijk om 6 wk van tevoren te stoppen. Fijne dag!
Dikke knuffel voor liesje! Laat je traantjes soms maar gewoon lekker gaan hoor, t mag. Hopelijk voel je je na je injectie ook weer stukken beter! Herken t met slapen Caroline. Ook wel wat meer harde buiken maar die doen geen zeer.. Ook veel plassen weer, ging net wat beter Geen last van maagzuur wel n opgeblazen gevoel in de avond als ik nog eet, en dan heb ik juist meestal nog trek Echo was prima trouwens! Ben toch wel Echt 33 wk vandaag Ze passen t alleen niet meer aan zeg maar! 33 is echt wel ver he bedenk ik me zo! Wow! T kan gewoon ineens gebeuren allemaal hoewel ik wil dat ie tot 38 wk nog maar lekker blijft zitten! Was je vriendin op tijd of juist vroeg met bevallen lies? Doet ze t goed? En de kleine? Lekker rustig aan vandaag Caroline Ik kan ook geen hele afstanden meer lopen en ook niet te lang stil staan Dan voelt t net alsof ik middels gewichten aan M'n armen en benen naar beneden wordt getrokken, zo zwaar Heb geen foto's om te delen van de echo Morgen hopelijk wel Het was toch meer medisch dat ze keek Heb er drie van z'n gezichtje maar met handje ervoor n niet scherp dus nog even wachten tot morgen dan hebben we een 3D Hoop nu echt op een duidelijke foto van ons ventje! Ga snel douchen nu vriendin komt straks m'n nieuwe huisje bekijken en mee eten dus moet nog de keuken in! Pasta aubergine champignons kip mozzarella en verse tomatensaus en salade op t menu! Wat eten jullie? Fijne avond en sterkte dames met alle klachten We zitten overduidelijk in t laatste semester Kop op! T wordt beloond!
Dank je @Dtje.... het is zo dubbel, je bent moe, hebt klachten en dan bevalt je dinnetje met de nodige ellende...maar alles nu wel goed.... soms is het even te veel. En dan niet heel fit. Heb maar een paractemol genomen... Heb wel mega trek trouwens hahahaha Vanaaf maar weer vroeg onder de wol...
ja ik zie best tegen de controle op, bang dat ik weer moet blijven. De harde buiken zijn wel rustiger. Heb nu al sinds gisteren buikpijn. Had ik vorige x ook van de antibiotica. Mijn darmen zijn zo gevoelig en nu helemaal door die troep. Ook lijk ik weer een schimmelinfectie te hebben door de antibiotica. Had ik vorige x ook al. Ben ook al paar dagen snotterig, dus lig al hele dag in bed nu. Vriendlief is de badkamer aan het poetsen haha . Net de tweede proefdruk van ons geboortekaartje gekregen en hij is af . Dit weekend komt al mijn babyspul weer terug . Kan eindelijk alles in de kast en verder ingericht worden. Die pijn op de heupen is echt vervelend. Ik blijf draaien en als ik uit bed moet kan ik amper lopen. Overdag geen last van. Heb net weer even geslapen want vannacht was echt een vervelende nacht. Geprobeerd in mijn eigen bed boven te slapen, maar dat lukte niet en moest zo vaak plassen beneden dat ik in de woonkamer ben gaan liggen in mijn bed. Alweer bijna de 30 weken gehaald . Tijd vliegt echt want eind week 27 lag ik opgenomen. Morgen ook 5 jaar samen met vriendlief . Helaas kunnen we niet uiteten ofzo dus dan maar thuis gezellig maken.
@Caroline: lekker even rustig aan doen vandaag, heel goed! We hebben allemaal dezelfde klachtjes ongeveer! En we moeten nog even en denk dat het alleen maar zal toenemen, zeker de laatste weken. Bleh! Maar we overleven t wel! Ik zeg ook eigenlijk tegen iedereen dat het prima gaat Ga ze niet lastigvallen met al die kwalen Sterkte alvast voor maandag. In ieder geval hoef je die dag niet te werken. Kan me voorstellen dat je geen zin meer hebt. Ik ook niet zo. Maar aan de andere kant is het nog 1,5 week die is voorbij voor we het weten meis. Nog even volhouden! @Marlies: traantjes lekker laten gaan idd, lucht alleen maar op. Gefeliciteerd met je vriendin! Met hoeveel weken is ze bevallen? Alles goed met moeder en kind? Ik herken het wel wat je zegt over bevallen ik heb ook al een aantal keer geroepen dat het al zover mocht zijn van mij, maar veel beter van niet natuurlijk. Het is gewoon zwaar nu deze laatste loodjes maar komt goed meis. Nog maar maximaal 7 weekjes in jouw geval. Dat kun je volhouden hoor schat! Al is het straks hele dagen liggend op je bedje in de woonkamer als het desnoods moet. @Dtje: fijn dat de echo goed was! Maar ik snap even die weken niet meer. Je bent 33 weken volgens de groei van het kindje toch? Maar de zwangerschapsduur en uitgerekende datum wordt toch berekend aan de hand van de eerste termijnecho met 12 weken? Want in die periode groeien alle kindjes hetzelfde. Dus ze passen de datum niet meer aan nu. Eigenlijk ligt je kindje dan toch voor op schema en ben je zon 32 weken toch, als je uitgaat van je datum van 25 februari? Want ik vraag me af, als je nu een week voor loopt en ze de datum niet meer aanpassen, dan kun je toch ook nog 2 weken overtijd lopen. Dus als je 25 febr + 14 dagen overtijd loopt is dat nog gewoon 42 weken volgens mij, ipv 43 omdat je nu een weekje voor loopt. Dacht ik hoor! Want mijn kleine zit nu op 34,5 half qua groei maar ze gaan de datum niet 2,5 week naar voren halen. Dus ook ik kan twee weken overtijd lopen terwijl het kind dan qua groei op bijna 45 zit Denk dat het dus wel goed is om de oorspronkelijke uitgerekende datum aan te houden, tenzij je vk iets anders zegt natuurlijk Gaaf morgen weer een 3D! Je hebt er echt wel veel gehad, echt zo leuk! Ook voor je zoontje later om terug te kijken! Veel plezier met je vriendin straks, wat ga je weer heeeeerlijk eten!! Ik schuif ff aan Hier is het heel simpel aardappeltjes met zuurkool en rookworst!
Fijn dat het geboortekaartje af is Linss! Leuk! En de babyspulletjes komen terug, heerlijk! Ja je hebt al een hele mijlpaal bereikt gelukkig! Mochten de kindjes eerder komen hebben ze echt goede overlevingskansen! Gefeliciteerd met jullie jubileum! Maak er iets gezelligs van samen! En succes morgen, we gaan duimen dat alles goed is en je niet hoeft te blijven! @Lies: wat ga je eten voor lekkers nu je honger hebt? Lekker vroeg onder de wol, ook mijn idee!
Ff snel, bruiloft is morgen! Vandaag hele dag bezig geweest met de taart, met rustpauzes natuurlijk. En ook nog 1,5u op bed gelegen. Heb ik echt nodig...ook na die fijne nachten.... Heel herkenbaar hoor, kan ook niet op mn rug en ook niet hangen op de bank. Geen maagzuur (vorige keer wel) maar wel vol gevoel net als @D eigenlijk. @marlies, gefeliciteerd met de baby van je vriendin! En oooo zooooo herkenbaar! Ik zat de vorige keer op zw.yoga en we hielden elkaar via de mail op de hoogte. Was er iemand bevallen die ná mij was uitgerekend (we hebben het hier over dagen...) nou ik was daar zo boos en verdrietig om Als je straks weer gewoon op de been bent en weer je oude ik bent moet je er wel om lachen hoor. En dsn vliegen de dagen en weken voorbij.... Nu is dat gewoon moeilijk voor te stellen. En ook al heb ik het al eens meegemaakt, ik ervaar het weer precies hetzelfde (ook al gaat een tweede zwschap wel sneller) Oja ik doe een jurkje en pumps aan en morgenochtend doet de kapper mn haar. Zoontje lief heeft een leuk setje, stoer bloesje met sterretjes en jasje vam de h en m. Ik ga ff verder doeii
ja ze passen datum bij mij ook nooit aan. Jongetje loopt qua groei voor ongeveer 5 dagen en meisje 2 dagen achter. ik moet gewoon positief zijn en denken dat alles gewoon goed is morgen.
natuurlijk moeten we positief zijn maar valt niet altijd mee. Moet zeggen dat ik me na de paracetemol wel wat beter voel. Mijn vriendin is bevallen met 38.0 week. Met keizersnee. Maar alles is prima met mama en zoon. Alleen ik wil naar haar toe... en dat kan ik nu beter niet doen. Snapt ze wel hoor. Oooooo die heupen daar heb ik ook last van en het plassen is echt niet normaal snachts. Dat je na 2 uren al weer zo nodig kan moeten... Gister in ziekenhuis ook voor dat ik me melde bij de balie eerst plassen, bloeddruk niet goed en moest meteen urine inleveren nou heb er geen moeite mee hoor.. hahaha... U vraagt ik lever... hahaha... lig ook hele dag beetje op bed nu. Maar dat heb ik er graag voor over. Morgen al om half 10 in ziekenhuis zijn. Neuroloog voor mijn handen. Mooi vroeg. @Armande veel plezier morgen! Klinkt goed wat je aan trekt... Lekker gezond gegeten hier, aardappelen met groente en vlees...
hihi ja dat plassen is wat. Sinds ik uit het ziekenhuis ben moet ik in de nacht ieder uur, overdag valt dat wel mee. Grappige is dat als ik bijvoorbeeld in ziekenhuis in potje ofzo moet plassen dan lukt het niet. Meestal plas ik thuis al in potje dan hoef ik het in ziekenhuis alleen maar in te leveren anders kom ik ook nog te laat op afspraak. Ik hoef pas 11,50 morgenochtend. Mijn schoonzus had miehoen gemaakt en had gisteren nog een hele bak over dus die had ze voor me meegenomen zodat we niet hoefden te koken vandaag . Gelukkig voel je je wat beter na de paracetamol. Mijn buikpijn is ook minder na het innemen van de poeders voor mijn darmen . Inderdaad wel balen dat je niet naar je vriendin kan, maar inderdaad beter om dat nu even niet te doen.
Even snel want m'n dinnie is nog hier! Heel veel plz morgen Armande! Wens jullie een hele gezellige fijne dag toe! Maak je een foto van je taart? Ook benieuwd naar hoe je er uit ziet morgen, Miss mogen we dat ook wel nog zien? Hihi Je hebt ook helemaal gelijk Krullie, maar t scheelt ook maar 4 dg in feite 21 of 25 februari en heb m'n banner zeg maar nu op 21 feb gezet maar ga m maar terugzetten Kan gewoon niet wachten hihi Ipv vandaag ben ik dan as maandag 33 weken.. Maar weet je wat t is, bij elke echo staat ie verder zeg maar vandaar dat ik zoiets had van Miss hebben ze t in t begin gewoon niet goed berekend Want k stond gister ook weer op 32 en 5 dg Maar je hebt wel een punt idd. We zullen zien wanneer we uiteindelijk bevallen! spannend he Ik reageer zo f op jullie andere berichtjes!
Fijn dat de buikpijn minder is geworden linssiejj! En super al die hulp van alle kanten! Heerlijk dat je niet hoefde te koken, zo fijn nu. Lekker vd week de kleertjes terug! Lekker inruimen! Gefeliciteerd met jullie 5jaar samen! Maar er maar wat gezelligs van samen, dat kan ook zeker thuis Fijn dat t kaartje af is! Gelukkig gaat t met jou ook iets beter lies maar doe nog maar wel rustig aan hoor! Niks forceren! Hoop dat je gauw naar je dinnetje en haar beebje kan kijken! Gelukkig gaat alles goed nu! Lang leve whatsapp, Zo kun je toch veel met elkaar delen! Succes bij de neuroloog morgen!