Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Jaaah goeie tip van Armande!!

De ah-brah heet dat topje ofzo!! Die heb ik idd ook! Zit idd heerlijk en veel stretch!

@armande: knuff!
    Even die buik opzij leggen en lekker sjouwen en poetsen bijv, heerlijk idee! ;)

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik kap er weer mee voor vandaag... ga Divorce kijken en naar bed.

Fijne aaf en nacht meiden! Hoop dat we ons morgen weer een beetje beter voelen! Qua humeur en lijf!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Geloof dat ik nie helemaal precies snap wat je bedoelt Armande?
    Zo n hempje met bh erin of zo n strapless top bh?
    Ik heb alleen maar voedingsbhs maar daar heb ik straks dus ook geen reet aan gezien m'n omvang..

Ben f zwaar geïrriteerd want kan m'n rennies niet vinden en ben daar speciaal voor naar huis gekomen omdat ik weeeer zo n last heb van maagzuur grrrrr :mad:

4. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Heb nu voor mijn doen een hoop ;) maar je went eraan he! Ik weet nog dat ik stopte met bv geven.....jeeeeeeeeemigggggg :$:$:$ das niet fraai hoor.....:):(
    Na n tijdje trok dat weer bij (ik denk of hoop dat t kwam omdat ik onder mn gewicht was gekomen door het voeden dus toen ik weer op mn startgewicht was werd t weer wat beter) ik pastte weer mn oude bh's dus wat dat betreft was er niks veranderd...maar stiekem is t nooit meer precies geworden als voor mn zwangerschappen....

@krullie, moet ik me nu gaan verstoppen, na t geven van deze info?:D

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ze lagen nog in de auto, vanwege gister..
    Gelukkig had anders echt moeten kotsen. Shit wat is dat kut zeg

6. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ik bedoel zoiets, Beauty Bra
    Maar dan heeft de action dacht ik ook zoiets, lekker zacht zonder naden etc, al is t maar voor thuis a la ma flodder;)

Hopelijk vind je je rennies gauw......:(

7. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Oh zie dat je ze gevonden hebt. Tegelijk gepost...

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx voor de link
    Zit dat echt lekker?
    Heb echt t gevoel dat alles afknelt op t moment.. T lekkerst zitten nu m'n lange hempjes van de vero moda of hm
    Die van hm is een positie top dus is wat langer
    Maar goed kan allemaal wel lekker zitten
    T biedt natuurlijk niet genoeg steun aan m'n borsten!

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik zit ook even met iets in m'n maag

Heb er helemaal niet bij stil gestaan dat m'n man naast t afronden van z'n laatste schooljaar ook weer gaat werken in t voorjaar en de zomer
    En dat is natuurlijk ook noodzakelijk wat betreft inkomen
    Maar ben bang dat er weinig tijd over blijft om van de zomer leuke dingen te doen.. Er zal wel 1 vrije dag zijn en de dagen dat ie naar school moet 1-2 x per week erna ook nog wel wat uurtjes ed
    Maar ik heb nu f t gevoel dat ik veel alleen zal zijn
    Z'n ouders willen ons beebje natuurlijk heel veel zien maar zag me dat meer voor me dat we dan met z'n tweeën er heen gingen
    Ik heb geen zin om daar meerdere keren per week heel de middag of avond binnen te zitten
    Nu scheelt dat waar hij werkt een familiebedrijf is dus kan er ook regelmatig naar toe met de beebie (zn ouders zijn daar ook vaak) maar voelt nu f alsof k straks veel tijd alleen door breng..
    Kan wel leuke dingen doen met m'n mama en de beebie
    Langs vriendinnen, lekker wandelen of fietsen
    Maar wil dat hij er ook veel bij betrokken is..
    Nu ik t zo typ denk ik dat ik Miss ook wel overdrijf
    Want t seizoen is in sept afgelopen
    En hij is t meest nodig in de echte drukke periodes..
    Hoop dat ie snel terug is van z'n ouders dan kan ik t er nog even met m over hebben dat kon net niet omdat we met z'n allen in gesprek waren
    Hoorde 6 dg vallen en dat vind ik echt te veel aangezien t 6 lange dagen zijn
    Hoop dat alles op z'n plek valt en er genoeg ruimte over blijft voor ons drietjes
    Dat hij soms eerder kan stoppen of later kan beginnen
    Of als ik langs kom dat hij even uurtje weg kan zodat we even langs t strand kunnen bijv..
    M'n schoonzus laat regelmatig haar kind een hele dag bij z'n ouders of haar ouders
    En zie daar ook wel eens voordelen in maar zij werkt ook paar dagen ernaast
    Ik zou dat niet zo snel doen om een dag alleen door te brengen
    Tenzij ik ziek ben of echt x wat met een vriendin, m'n man of mn moeder wil doen

Sorry voor t lange verhaal maar m'n hoofd krijgt geen rust als ik t niet van m'n afschrijf..

10. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    gek genoeg lukt het liggen/zitten hier goed zonder te veel last te krijgen. Ze hebben hier heerlijke matrassen in tegenstelling tot mijn eigen ziekenhuis.
    inmiddels heb ik echt het idee alleen nog maar uit buik te bestaan. Alles wordt verdrukt door de kleintjes. Ze eisen ook al mijn energie op en heb extreem veel honger. Ze slapen naar mijn idee nooit. Ze zijn nu echt zo druk dat ik er harde buiken van krijg en ook bewegen ze zoveel dat het pijn doet nu. Jongen ligt met zijn hoofd tegen mijn ribben. Volgens mij probeert hij die weg te krijgen. Meisje is ook niet lief voor mama, steeds iets heel hards dat ze omhoog duwt. Soms denk ik dat ze door mijn buikwand heen willen

Zo lekker geklaagd weer haha. Het is hier ook zo verschrikkelijk saai. Wil ook niet te vroeg slapen want dan ben ik vannacht wakker.

Ik lees wel jullie berichten hoor, maar vind het lastig overal op te reageren met mijn telefoon.

11. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @d, tja dilemma... Het beste is om dit goed uit te spreken en afspraken erover te maken. Zo kom je niet voor verrassingen te staan!

@lins: zal idd erg saai zijn daar! Hoe kom je eigenlijk je dag een beetje door? Snap dat het getrappel bij jou nog meer is, als de 1 niet beweegt doet de ander het wel weer! Hier af en toe ook echt pijnlijk.

@krullie: laatste 3 dg voor jou en voor mij laatste 2! Balen dat het bij jou ineens nog zo druk is... Ik heb niet zoveel meer te doen, alles is wel afgerond of over gedragen.

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Beetje laat maar was nog wakker
    Heb manlief gesproken And feeling much better :)
    We zitten op 1 lijn.. Hij wilt ook zo veel mogelijk tijd doorbrengen met de baby/z'n gezin en zal daar ook alles aan doen..
    Dus gaat allemaal wel goedkomen.. Heb alles uitgesproken en dat luchtte op..
    T overviel me allemaal ineens zo..
    Over drie weken mag de baby al komen en met 6 weken zit ik aan de 40 wk
    Raakte even in paniek..
    Kwam van alles op me af en dat in combi met de gedachte dat k m weinig zou zien en mensen aan me zouden kunnen gaan trekken benauwde me..
    J kan je gewoon niet voorbereiden op wat komen gaat
    We zijn nog nooit eerder ouders geweest..
    Ti's nieuw voor ons beiden
    Heel ons leven zal veranderen
    En we willen niets liever dan t omarmen en ervan genieten
    We zullen allen onze eigen ritme vinden en t zal steeds meer "vanzelf" gaan waardoor vertrouwen ook komt in onze rol als ouder..

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Trouwens m'n dinnie is opgenomen VNV he
    Die ook zwanger is..
    Arme meid
    Al dagen weeën om de 5/7 min maar resultaat vanochtend 1 cm..
    Ze is opgenomen zodat ze wat kon slapen want al dagen amper n oog dicht gedaan maar zijn aan t appen nu omdat de weeen heftiger worden en ze veel slijm en bloed verliest
    Mogelijk bevalt ze dus vandaag!
    Spannend!
    Kan gelijk niet meer slapen..

Too excited!

14. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Goedemorgen! Ik ben klaar wakker en denk ik lees even terug maar dat valt tegen.
    Maar volgens mij zitten alle baby.s nog inclusief die van @lins. Ik leef zo met je mee . Hoe groot worden ze geschat? Bij mij zaten ze er 200 gram naast.

Baby M heb ik gisteren ook een uur op mijn borst mogen hebben.
    Dit is het geluk van iedere moeder. Het is zo bijzonder.

15. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ik mag nu één keer minder in de nacht kolven om wat meer slaap te pakken. Dat is wel héél fijn. Ben erg moe.
    Beide kindjes waren gisteren van de beademing. Hoop dat dat zo blijft. Straks maar weer even kijken. En dan hoop ik dat we snel naar ons eigen ziekenhuis mogen. Dan ben je zelf lekker thuis. Eigen omgeving en mensen om je heen .

Meiden heel lief hoe jullie reageren. Doet me goed. Hou aub de baby zo lang mogelijk binnen.

Zit opeens met een grijns te denken of ik nog wat details zal melden aan gaande de bevalling. Ha ha. Laat ik het niet doen. Ervaar het zelf maar lekker. Lol. Nee even serieus. Bevallen doet pijn maar echt je vergeet het weer .

16. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Tot dat je na die tijd voor het eerst moet plassen of nog meer. Ha ha. Even tanden op elkaar. De eerste twee dagen laat je ook heel veel scheten. Kun je ons aan doen en heb je geen controle over. Ha ha. Alles moet weer op gang komen.
    En een honger dat ik heb. Schijnt ook met de bv te maken hebben.
    Daar over gesproken ik zal zo weer even wat uit mijn kneiters halen. Ze zijn wel twee maten groter en mega gevoelig.

Verder ben ik slanker uit de bevalling gekomen als er in. Behalve mijn buik natuurlijk. Ik heb hier helaas geen weegschaal. Maar zou me niks verbazen

17. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Als ik weer op mijn gewicht zit van voor. Maar goed ik had al wat over natuurlijk.
    En dat hebben mijn mannetjes eerst op gegeten.

Nou ik ga kolven. Sta op knappen.

Tot later lieve meiden!

18. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    haha wat een grappig bericht Marlies! Ben blij te horen dat je kleintjes het goed doen. Ik ben ook heel benieuwd naar de bevalling en hoe ik me daarna voel. Mijn buik zit me nu zo in de weg haha slapen is echt rot. Die winderigheid heb ik nu ook haha. Heb hele gevoelige darmen. Door antibiotica buikpijn dus gisteren paracetamol genomen. Harde buiken blijven doorgaan hier. Erg vervelend. Straks zal de dokter wel weer komen. Ik krijg nog een echo om te kijken hoe groot ze nu zijn. Bij opname hebben ze snel wat metingen gedaan en dat zag er goed uit. Gewicht weet ik niet. Ben wel benieuwd. Op 31-12 was meisje 1225 ofzo en jongen 1500.
    Haha ik heb ook gesprek over borstvoeding gehad en als je hoort wat je kan produceren na een aantal dagen bij een tweeling dan ben ik echt een koe haha. Mijn vriend zei al van de baby's drinken dan nog niet zoveel dan neem ik nesQuick mee haha.
    Verpleegkundigen zijn erg lief en leven erg met me mee. Ze zegt het is voor jou ook geen doen als dit zo doorgaat. Ach ja afwachten, afwachten, afwachten.

Wat ik beetje doe is tv kijken, tijdschriften lezen, puzzels uit krant, heb me ipad en laptop hier dus ja heb wel wat dingetjes. Vanmiddag wilde ik maar even bezig gaan de adressen voor de geboortekaartjes want dat wil ik al weken doen, maar thuis nooit zin in haha.

Heb afgelopen dagen wel wat mensen op bezoek gehad, maar dat is vaak na 1600 want dan graag bezoektijd. Vriendlief is hier van zaterdag tot gisteren geweest en komt morgen weer tot woensdag.
    Vervelend dat ik zo ver van huis zit. Iedereen in druk met werk etc doordeweeks dus snap ook dat ik niet elke dag inloop heb en heb ook gezegd dat ze zich niet bezwaard moeten voelen. Nu hoor ik ook nog op radio dat er sneeuw ligt en dat je op sommige plekken kan schaatsen. Ik ben zo bang dat bevalling begint en er sneeuw ligt waardoor non partner te laat is. Maar ja daar moet ik niet aan denken en gewoon ervan uit gaan dat ik in Nijmegen mag bevallen.

Nog even en dan komt ontbijt en ctg weer.

19. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @lins. Ha ha nou het klopt hoor van die borsten. En weetje het hoofdje van mijn kindjes zijn kleiner dan mijn borsten. Ha ha. Ik lig nu ook al weer te lekken.
    Maar dat is alleen maar goed!

Zo ontbijten en melken en naar de kinderen straks.

20. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @D, ehmm lijkt mij lekkerder zitten dan een te kleine en knellende bh??
    Spannend van je vriendin!! Wilde zeggen hou ons op de hoogte, maar daar hoef ik bij jou niet bang voor te zijn ;)
    Fijn dat je n goed gesprek heb gehad, is af en toe nodig! En de tip van de dag: blijf praten met elkaar!! Mannen denken zo af en toe nou eenmaal anders dan vrouwen... En met n kindje straks wil dat wel eens "botsen"

@caroline en @krullie, meiden nog heeeeel even! Zet m op!
    Eigenlijk was gister mijn laatste werkdag, maar ja als je nooit werkt op zondag dan ben je dus nu al vrij.

@linssiejj, fijn dat ze zo lief zijn! Dat is echt prettig! Gelukkig geen zus van truus van @lies! Jammer dat je veel alleen bent...als ik om de hoek zou wonen zou ik wel even op bezoek komen bij je! :)

@marlies, hahaha moet wel om je lachen hoor! Fijn dat je m ook bij je hebt gehad!
    Oja wb de bv, goed drinken he?! Steeds glas water drinken als kolft/voedt! En je krijgt er idd honger van! Ik voelde dan mn hele mond droog worden als ik voedde en moest dan echt iets te drinken. Bijzonder hoe dat allemaal werkt...
    Enne idd alle baby's zijn nog binnen, we doen ons best :p

Deel Deze Pagina