haha Marlies je houdt de humor er goed in. Ik ben vanmiddag weer thuis gekomen. Baarmoedermond was stabiel op 1.8. Verder zag alles er ook goed uit. Vrijdag controle in mijn eigen ziekenhuis want die stond al gepland.
Het zal zeker zeer doen, maar wat je zegt d, de 1 heeft echt een makkelijkere bevalling dan de ander, ligt er zeker ook aan hoe het kindje ligt. Wat mijn vk wel zegt: de beleving van een vrouw doet er heel veel toe, hoe meer je het accepteert hoe minder erg je het ervaart en hoe sneller het ook zal gaan. (Hopelijk kan ik dat blijven bedenken!!). Leuk kleertjes wassen!! Wil er ook zoooo graag mee beginnen en ga ik ook snel doen hoor. Vnvd cursus borstvoeding. Moet erg interessant zijn!
@lins: wat fijn!!!!! En binnen houden hè?! @d: haha, heerlijk die nesteldrang!! Same here! Heb al een lijstje met kasten die uitgemest moeten worden, maar eerst de babykamer
@linssiejj wat fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk hou je het zo nog een paar weken vol. Heb je ondertussen al een rolstoel? @marlies haha je humor is er idd niet uitgeperst En idd de ene bevalling is de andere niet! Een vriendin van ons kreeg bv geen weeen, ook niet na opwekkers! Bizar he? En ik heb nooit buik -en persweeen gehad, alleen maar rugweeen en die kon ik dus niet echt wegpuffen. En daarbij hoe t kindje ligt of een weeenstorm kan natuurlijk ook nog.... @nesteldrang, vanmo eerst alle adressen in de computer gezet zodat ik ze op etiketten kan printen. Wij krijgen de enveloppen nl niet van te voren dus dit leek me wel handig, ook voor de kerstkaartjes
Goed van je armande! Ik heb de adressen gisteren nog op werk uitgeprint op etiketten. Idd handig, krijg ook de enveloppen straks tegelijk met de kaartjes (anders 2 x verzendkosten en das weer zonde!). Hoorde idd dat rugweeen vaak als pittiger worden ervaren...!
nee die rolstoel ga ik regelen. Op werkdagen voor 13.00 aangevraagd wordt hij volgende dag gebracht. Maar wil komende dagen vooral rustig doen en bedrust houden ook al is het niet geheel nodig. Ben ook ontzettend moe van die week in het ziekenhuis. Nu weer in mijn vertrouwde omgeving. Erg fijn.
Fijn dat je lekker thuis bent linss! Denk t ook Armande Net ramen ook staan lappen en dat is echt nog niet eens zo gek lang geleden Dat te bedenken dat k dat in t andere huis bijna nooit deed Haha erg he Beneden verdieping is iig helemaal gedaan Ga nu zo even de badkamer doen while i shower Dan nog even stofzuigen boven en dan ga k verder met de baby was en strijken(ook iets wat ik nooooit doe, bah.. Gelukkig is t niet veel!) Slim van jullie om de etiketten vast uit te draaien! En wat jullie zeggen over bevallen ook helemaal waar Acceptatie, concentratie, luisteren naar aanwijzingen en letten op je ademhaling zijn wel heel belangrijk! Zie je ook wel eens in films/afleveringen dat vrouwen zo gillen en dat ze dan gestuurd worden en zich vervolgens focussen en t ook gewoon lukt Oh veel plz VNV Caroline! Handige weetjes altijd welkom!
Hier nog n heel lijstje dat afgewerkt "moet" worden Ramen moeten echt gezeemd worden (nee, echt! Woon aan zee he?!) De keukenkastjes moeten afgenomen worden. En de lampen haha Maarja met de opdracht iedere dag te rusten schiet t niet echt op... Dus iedere dag een btje, dan kom ik er ook wel
Ja zo probeer ik t ook maar te doen.. Steeds wat.. Dan is t nooit teveel ook Armande! Ik kan er alleen zelf niet goed tegen als dingen blijven liggen.. Dan blijf ik er aan denken en heb ik pas rust als k t heb gedaan Maar gelukkig kan ik vandaag weer beetje fatsoenlijk lopen en bewegen (rust en slaap doet goed) dus vandaar dat ik zo bezig ben En gelukkig heeft m'n mama voor we er in kwamen heel grondig schoongemaakt en ik hou t nu steeds bij dus dat scheelt veel hoor In t andere huis verslofte ik bepaalde taken want dacht we gaan toch weg.. Hier zat n ontzettende grote klodder vogelpoep op t raam dus moest echt even de buitenboel mee pakken Gelukkig was t achter Loop nl nog steeds in pyama m'n lenzen nog niet in en m'n bril op en Make up half uitgelopen van gister nog dus no way dat je me nu aan de voorkant zie hahaha
Haha d, ik zie je al helemaal lopen. Ik loop ook heeeel graag in dat outfit en zeker ook heerlijk mijn bril op en niet mijn lenzen in. Wij eten Chili con carne, lekker snel klaar! Cursus begint al om 18.30. Ik zal de tips natuurlijk met jullie delen
Nou ben wel bezig hoor Hele slaapkamer op z'n kop gezet om t ledikantje toch ergens anders te plaatsen! Nu is t naar m'n zin en heb net nog n klamboe besteld voor erboven (Zie foto) Want al heeft ie een prachtige kamer In t begin slaapt ie bij ons maar dat moet dan wel ook een mooi plekje zijn he Alles in de commode is gewassen en droog, de dekentjes en lakentjes zitten nu in de droger En er wacht een strijk.. Straks gaan de eerste baby kleertjes in de was Wat is dit genieten!
Hai meiden Ik ga een poging doen om alles terug te lezen, heb erg veel gemist de afgelopen dagen! Forgive me als ik wat dingetjes oversla! @Linss: fijn nieuws meis dat het een stuk beter gaat! Goed dat je een rolstoel kunt krijgen, dat is een heel goed idee! Hier groeit mijn buik ook ineens flink lijkt het wel, maar die van jou was al zo huge!! Volhouden hoor! Luxe zh waar je ligt, jeetje! Jammer dat het zo ver van huis is! Maar het idee dat je hopelijk naar huis mag is natuurlijk nog altijd het fijnst! @Marlies: vrolijk als altijd he! Fijn dat je boys het zo goed doen en echt, je hebt ze schitterende namen gegeven! Passen heel erg mooi bij elkaar! Heerlijk om je zo vol liefde over je mannetjes te horen praten! Wat moet dat genieten zijn! Heerlijk dat buidelen maar dat lijkt me wel flink schrikken als er alarmen afgaan omdat de kleine even stopt met ademen! Pff!! Haha en ja ook zon kleintje poept er lekker op los Bedankt voor de aanvullende info en tips wbt de bevalling! Erg interessant! @Armande: veel sneeuw he! Niet normaal!! Wel erg lang geleden dat we dit hebben gehad hoor! Heerlijk! Best leuk om er met je laarzen doorheen te banjeren en met de auto een beetje te glijden Superleuk met je zoontje in de sneeuw bezig zijn! Lijkt me ook heerlijk! Hier lukte het ook niet met de leerlingen om een sneeuwpop te maken, te poederig! Leuk dat je luiertas binnen is! Alvast een beetje inrichten maar! @Dtje: gefeliciteerd met de dochter van je vriendin!! Flinke meid zo te lezen! Haha en pijn tsja misschien moeten we maar niet naar elkaar luisteren Wat een feest he die sneeuw! Vind het zoo romantisch!! Echt van die wham last christmas videobeelden die door mn kop gaan. Maar hier was het 11 en dat voelde toch net wat té koud aan voor een lange sneeuwwandeling. Fijn die doos van je Hier overdag inmiddels ook minder last van, maar wat je zegt;s nachts met draaien in bed of opstaan is echt niet leuk! Superleuk op kraamvisite gaan! Nog heel even dan komen ze bij jou!! Echt zwijmel de zwijmel! Niet bang zijn voor de bevalling! Het is bij iedere vrouw anders en juist doordat het de eerste is weet je gewoon niet wat je kunt verwachten. Wie weet ben je veel sterker dan je denkt en vind je het te doen. En hoef je helemaal niet te schreeuwen! Ik vraag me dat bij mezelf ook af. Ga ik schreeuwen en vloeken en tieren (sounds like me) maar wie weet raak ik door de pijn en het hele gebeuren juist in mezelf gekeerd en verdraag ik alles in stilte God wat een geluk dat je geen ongeluk/botsing hebt gehad!!! Je bent heerlijk bezig geweest in huis en de babykamer! Super joh, heerlijk om die kleertjes te wassen! @Caroline: jeeh we hebben verlof!! Ik vind het vooralsnog maar gek! Mijn vervanger die in míjn klas en míjn kasten aan het snuffelen is raar! Ik vind het wel erg moeilijk om de boel de achter te laten en alles uit handen te geven. Ben best trots op wat ik weer met de leerlingen heb opgebouwd en alles, en dat wordt nu vast weer helemaal veranderd door die ander. Ben benieuwd hoe ik het aantref als ik weer terug moet in mei. Wat leuk dat je lekker verwend bent door je collegas! Lief he! Hier ook, ontroert je zo! Zelfs ook van wat leerlingen en oud leerlingen sokjes ed gekregen. Ik ga mijn collegas oprecht missen! Jij ook of kan jij alles makkelijker loslaten? Ik heb met de klas trivial pursuit gespeeld in groepen van 5, met een prijs voor de winnaars en vervolgens nog de klas omgebouwd tot bioscoop en een filmpje gekeken. Had allerlei lekkers meegenomen, het was erg gezellig. Heb jij nog iets gedaan? Ik kijk er erg naar uit om straks met de kleine een aantal keer op bezoek te gaan! Wat fijn meis dat je lekker thuis gaat bevallen! Dat is de juiste beslissing als dat voor jou heel fijn voelt. Denk dat je vriend wat de risicos betreft gelijk heeft. Is het zh ook dichtbij? Hier zou het ook kunnen, zh is 10 minuten rijden. Ik moet toevallig in het zh bevallen, maar zou er anders toch ook voor kiezen daar te bevallen. Gewoon omdat ik niet weet wat me te wachten staat en heb het idee dat het veiliger is. Maar een thuisbevalling, zeker wat jij zegt, lijkt me ook niet verkeerd. Denk dat ik bij een tweede daar wel voor zou kiezen als dat kan. Heerlijk om idd gewoon in je eigen huis te zijn en niet nog door de kou naar huis te moeten.
Hier dus verlof nu! Gek hoor! Voelt nog onwerkelijk! Morgen helaas wederom vroeg op, moet weer naar de psych. Baal ervan dat ik het zo vroeg heb gezet! P&O heeft keurig mijn salarisstrook doorgestuurd, dus de bank had vanmiddag alles weer binnen. In mijn ogen lijkt het nu zo moeilijk niet meer, dus ik hoop stiekem op toch wel een dikke JA op vrijdag! Tot die tijd toch nog slechte nachten hoor! De tijd gaat zo dringen! Vanmiddag heerlijk geshopt bij de babydump! Zonder op al te veel prijsjes te letten gewoon wat dingen in de kar gemikt. Hoe leuk ook, was wel even slikken bij de kassa haha Maar heb nu volgens mij toch wel alles. Dekentje en hoeslakentjes en schattige lakentjes gekocht voor het bedje. Verder een klamboe en bijbehorende piekstok, nog wat knuffeltjes en speeltjes en kleertjes! We waren aan het dubben over het eerste pakje: dat is van de baan, heb nu een definitief eerste pakje. Zo'n zoet setje bij de Babydump, dat gaat het worden! Met een wit rompertje met lange mouwtjes eronder