@krullie; ik zal t plakje straks ook nog wel in mijn album zetten @d, en wellicht een foto van mezelf @pfff, lastig, mijn moeder heeft stoomstrijkijzer dus ik ga de lakentjes en hydrofielen denk ik daar strijken... En anders idd opnieuw met die stand in de droger? Proberen waard! @krul: vervelend van dat vocht en van je onderbuik. Wat d zegt, ik heb het wel na een stuk lopen of inspanning. Maar ik had het op toen ik een blaasontsteking had, dus kan alle kanten op...maar dat laatste wordt goed gecheckt dus dat komt dan ook wel goed! @d; handige indeling dan toch? Iig hetgeen ze meteen aankunnen op pakafstand dus het liefst in de commode (is mij verteld hoor!). Wat gaan jullie vandaaf eten? Hier chicken fajitas met verse guacemolesaus, 1 van mijn favorieten .
Ik kan je ook niet helpen met een tip voor het strijken want dat heeft mijn moeder gedaan met stoomstrijkijzer. Ben wel blij met al die hulp want wat zou ik anders moeten. Heb vorige week zittend proberen te strijken maar dat werkt voor geen meter. Ik heb wel opruimdrang hier in huis nu want ik een bende, maar ik doe het lekker niet heb geen zin weer in ziekenhuis terecht te komen. Ben nu alleen thuis tot 21.30. Ga nu film kijken. Vriendlief heeft pizza en soep voor me gehaald omdat hij koopavond moet werken en ik niet kan koken voor mezelf. Hoop dat het snel 21.30 is, dan lekker nog even tv kijken en slapen. Ben echt heel moe van die opname in ziekenhuis. Erg gek, daar was ik niet echt heel moe. Dagen beginnen daar wel vroeg en sliep ook geen hele nacht door en overdag slapen deed ik ook niet snel want dan kwam de schoonmaak, dan de koffieronde weer, dan de verpleging voor het infuus etc. Wel lekker dat ik nu zoveel kan slapen, heerlijk haha.
O linssiejj heerlijk zo lekker veel slapen! Heel goed van jou dat je de boel de boel laat al jeuken je handen zo, is moeilijk! Maar alles beter dan weer naar t zhuis, al lig je heel de dag t is doodvermoeiend en die gebroken nachten en t ritme van t zhuis kan je ook echt opbreken.. Ja, t is nog best een werk hoor alles wassen en strijken! Heb n stroonstrijkijzer maar doet toch niet helemaal z'n Werk.. Stoomde Miss wel te weinig zal er nog eens naar kijken.. Zit nu lekker weer paar wasjes in de droger Staat al n box vol om terug in te hangen/zo nodig te strijken.. Lekker pizza en soep, lief van j mannetje. Hij zorgt goed voor jullie, dat is fijn! Veel plz met je film! Welke ga je kijken? O lekker Caroline! Ook gek op! Vooral verse quacomole Jummieeee Smakelijk allemaal Ik weet t nog niet.. Zit nog vol vd pannekoeken en moet nog even paar dingen doen Benieuwd naar je foto's Caroline! Fijn een gezicht bij t verhaal!
Ha meiden, De kou heeft me naar binnen gebracht....brrr Zoontjelief doet niets liever dan sleetje rijden sinds een paar dagen, leuk natuurlijk maar vermoeiend voor mij... Het rusten schiet er vandaag dus echt bij in wel alles op t gemakje hoor! En de vk had gezegd dat als 1,5u rusten niet lukt, dan steeds 15min zitten/niks doen na ieder uur. Nou dat lukt wel n btje vandaag. Helaas is manlief pas rond 23u thuis (als ie t redt hoor ik net...) dus ff in mn eentje, maar heb nog boerenkool van gister over dus hoef t alleen maar op te warmen @strijken, als de kreukels er niet uitgaan dan even met de plantenspuit natmaken. En ik heb altijd geleerd dat je hydrofiele doeken beter niet kunt strijken omdat ze dan minder goed afdrogen....?? Ik heb alle kleertjes gestreken behalve de sokjes (en daar heb ik er veeeeel van) en een paar dingen van fleece (te schattige pakjes uit de usa) @D bedoel je n molton?? En n dekbedhoes kan je toch ook erover leggen tegen t stof? Hier tussen de middag pannekoeken gebakken, werd tijd @krullie, nou ik denk dat je al veel eerder je werk los kunt laten.... Daar hoeft je meisje nog niet voor geboren te zijn even je draai vinden de eerste dagen en dan zit je in t ritme hoor @lies, ontlading.... Heerlijk dat ze verplaatst zijn en idd waar verblijf jij nu? Ronald macdhuis? Je had er geloof ik wel iets over geschreven.... Brrr hebben t hier met zn tweetjes nog steeds koud....
Ben little bit of heaven aan het kijken. Ben nu wel erg moe, dus ga zo even proberen te slapen. Als ik moe ben krijg ik ook weer harde buiken en dat vind ik vervelend. Volgens gynaecoloog mag ik gewoon harde buiken houden en hoef ik pas te bellen als ik pijn erbij krijg. Merk ook wel dat mijn harde buiken vaak een reactie zijn op de kindjes, volle blaas, vermoeidheid, veranderen van houding etc.
Hoi lif hoe gaat t met je? Lang niet gezien maar zie je deze week al paar x online en ben benieuwd hoe t met je is? Ken de film niet.. Klinkt wel als een om te zien! Waarschijnlijk lekker aan t dutten nu.. Hebben lekker buiten de deur gegeten, kipschotel met frietjes en salade, dat ging er in zeg! Mmm smullen! Zo lekker onder een warme douche heb t zo koud Min zes gewoon! Sleetje rijden is super leuk maar met deze temperaturen snap ik dat je naar binnen bent gegaan! Lekker warme choco erbij Krullie beetje bij geslapen? Hoe ging t vanochtend bij de psych?
O en Armande die hydrofiele doeken waren verre van doeken na de was en droger, zo gerimpeld en klein moest ze wel strijken..
Helloo! Ik heb heerlijk geslapen vanmiddag, maar liefst drie uur non stop! Wat een luxe hoor dat dit nu kan! Jullie hebben weer lekkere dingen gegeten! Hier simpel gehouden; kippensoep met stokbrood. We gaan nu zo weer de weekboodschapjes in huis halen, nog even wat verhuisdozen bij de Gamma halen en naar oma. @Dtje: je hebt ook niet lang geslapen! Maar alle beetjes helpen Handige indeling lijkt me hoor van je commode! Ik wil ooooook! Wij hebben ook geen lakens, behalve hoeslakens (ja die voor over je matras ) maar je kunt toch ook een dekbedovertrek erover heen gooien? En anders kun je wel een stuk plastic zeil heel goedkoop bij de bouwmarkt halen. Maar een (oud) dekbedovertrek lijkt me dan praktischer, dat kun je helemaal om het bedje heen vouwen, zeil is dan niet zo flexibel. Wbt strijken: schaf anders een stoomstrijkijzer aan Daar kun je echt kraakvrije lakens enz mee strijken. Wij hebben er eentje van Philips, paar maandjes oud, zestig euro geloof ik. Veel profijt van, hiervoor hadden we n gewoon strijkijzer en je merkt echt het verschil. @Armande: superleuk sleetje rijden!! Wil dat ook met vriendlief doen hahaha Maar ik weeg nu volgens mij bijna meer dan hem dus dat wil ik m ook niet aan doen Zoontjelief vraagt wel van je hoor met al zn activiteiten Gewoon heftig om hoogzwanger te zijn en al een kleintje te hebben! Wanneer is de volgende groeiecho? Neem aan dat ze het wel goed in de gaten houden? Dat wist ik niet van die hydrofiel doeken en strijken. Is dat echt zo? Vind het wel fijn om gladde gestreken spullen te hebben
@armande: dat is natuurlijk ook een goede, na elk uur even rust nemen. Lijkt me handiger plannen voor je. Wann heb je weer een echo? @hydrofielen: ik lees idd ook wel dat je ze niet moet strijken ivm beter drogen, maar valt wel mee zei een vriendin van me, want wat je zegt d, anders worden ze zo gerimpeld en das niet mooi om te zien Ik ga ook alle kleertjes strijken hoor . Heb vndg stapels met was gemaakt en morgen ga ik starten (echt eeeeeenorm veel zeg... ook zoveel gekregen!). Ook al het speelgoed ed uit verpakking gehaald, gaat in de la vd box. Gaan jullie de knuffels wassen? Ik ga een paar mooie leuk neerzetten in wiegje en box en de rest.... Zijn er ook al zoveel!! O ja, heb ook nog een gedeelte van m'n plakboek bijgewerkt en weer wat foto's besteld. Dus best druk geweest. @werk: krullie, ik denk ook echt net zoals armande dat je het echt al wel eerder los kan laten. Denk dat t bij mij nog maar een paar dagen duurt @lins: herkenbaar van die harde buiken, bij mij ook vooral bij de dingen die je noemt. Echt rustig aan doen hè ! Zijn vast wel mensen die je huis willen poetsen en anders manlief??!
@Linss: ken ik niet little bit of heaven. Serie/ film?? What about? Lekker he dat slapen Lekker doen hoor! @Caroline: zie nog geen pakje! hihi je had trouwens pLakje geschreven
Haha, dat bedoel ik dus met die gsm.... Grrr. Zal morgen en anders dit weekend wat foto's plaatsen in een album. Morgen wat dingen in de planning dus waarsch dit weekend!!
Plof net op de bank....en toen schoot me te binnen dat ik niet had gereageerd op de groeiecho (kan je nagaan hoe ik met jullie in mn hoofd loop hihi) Maar goed, 28 jan voor t eerst naar de gyn. Dezelfde als die de ks deed. Vind het zooo spannend. Vk zei dat ze dan ws een echo doen nav de echo met 30w (en t grote hoofdje) en dan wordt er besloten hoe de bevalling eruit gaat zien. Nou ja, ks of natuurlijk bedoel ik. De week erop weer naar de vk en dan bespreken wat de gyn heeft besloten. @hydrofiel, hier zijn de doeken ook net n harmonica hoor als ze uit de droger komen maar voor de baby hebben we nieuwe doeken gekocht en ik heb van de week echt alles op t wasrek gehangen dus t was lekker glad
Oja @linss ik heb nu ook die zwitalgeurbuideltjes in de kast hangen! Wist niet van t bestaan, dus bedankt voor de tip
Nog ff, zoontjelief vraagt idd veel, maar op deze leeftijd kan je ook best goed dingen uitleggen of afspraakjes maken. Maar t is n peuter dus soms vind ik t ook wel sneu als iets niet kan... Maar dat zegt ws meer iets over mn moedergevoel Hij zei net zoiets liefs, ff delen hoor "mama, ik ben zo blij, omdat jij altijd kusjes aan mij geeft!" Echt té lief gewoon! Moest ik ff kwijt!
@armande: wat lief van je zoontje!!! Eigenlijk moet je alle lieve en grappige opmerkingen opschrijven, is zoo leuk om terug te lezen. Ben benieuwd wat de gyn straks zegt wat betreft ks of natuurlijk bevallen! Spannend! @foto-album; ik ben net naar eens gaan kijken hoe dat moet en dat ging sneller dan ik dacht, dus.... Ik heb al wat foto's geplaatst
@caroline, wat leuk dat je ook foto's hebt geplaatst! Ik had je wel een beetje anders voorgesteld, maar ja waar ik dat op baseer weer ik eigenlijk ook niet Ik denk eigenlijk alleen je haar....haha Enne ik schrijf idd alles op wat hij zegt! Zonde om te vergeten! Ook doen hoor dames straks!
@armande; nu ben ik natuurlijk wel heel erg benieuwd hoe je me dan had voorgesteld???! Zal er nog wel wat meer foto's opzetten, want met haar los is al weer heel anders.
Je haar dus! Lichter en langer, maar eigenlijk kan ik dat dus niet beoordelen als t vast zit en achteraf bedenk ik me dat je je haarkleur al eens had verteld... Haha lekker duidelijk he? Ik heb trouwens nog niet de leeftijd van mn moeder verteld, volgens mij hadden @krullie en @D een gokje gewaagd (foto ondertussen weer verwijderd trouwens...) maar mn moeder is bijna 65 Dat is toch heel wat jaartjes ernaast he? Ze wordt echt altijd jonger geschat, ik dus ook... Ik zal zo nog even een nieuwe foto in mn album plaatsen, van ons drietjes (viertjes!) vind m zelf wel grappig en goed gelukt.
Hi Ladies! Heb me toch geslapen! Vanmiddag kon ik maar een half uurtje pakken en was zo moe en versteend toen we thuis kwamen dat k super heet heb gedouched, en van half acht tot half tien heb geslapen Jullie zouden m'n haar nu moeten zien! Haha.. Echt gevouwen zoiets als Armande zegt; harmonica achtig, zoals de doekjes uit de droger komen Hahaha Wat krijg je een droge mond van t slapen zeg! Sjeej! Groot glas Ice tea naar binnen gewerkt! Wat n leuke foto's Caroline! Wat n lieve poesjes en wat n schattige hond! Wil ze knuffelen! Echt een schatjessss En wat een leuk stel zijn jullie! Benieuwd naar n foto met je haar los, ik Zie r ook anders uit als k m'n haar vast heb.. Maar je komt wel aardig overheen met hoe ik je had voorgesteld! Hoewel je t beeld nooit heel scherp wordt he als je iemand probeert te visuliseren! Mooi slank ben je n een prachtig buikje! Je weet t goed te accentueren! Mi like! Armande je zoontje is lieffffff Aaaah echt zo schattig! Moet denken aan m'n nichtje toen zij nog jong was Ze logeerden regelmatig bij ons ivm hun toen zieke moeder (overleden toen hun 3&4 waren) en toen zei ze een dag toen we buiten in de tuin zaten te knuffelen; wou dat ik uit jou was geboren... Nou echt.. Was zelf stuk jonger maar werd erg geëmotioneerd Kleintjes zijn zo puur he Kan niet wachten tot die kleine armpjes me straks omhelzen Net een wasje in de droger gestopt, die kleine maatjes.. Blijft mooi he.. Overzie t alleen even niet om allemaal op te ruimen maar ga zo nog even een uurtje wat doen en dan een filmpje kijken met m'n mannetje Hij is ook nog f bezig Ja weet t we slapen later als ieder ander haha.. Nog wel.. Maar weet je als je zo die dutjes tussendoor kan doen straks al is t maar een half uurtje/uurtje tank je al weer aardig bij hoor Ik heb ook die buideltjes Zal ze ook in de kast hangen! Hahaha Armande weet je dat k dat ook heb; sta k in de douche denk ik shit ben vergeten te reageren op dit of dat! Alsof de wereld dan vergaat he! Maar t is zo leuk met jullie te kletsen! En we moeten straks echt n na de bevallingsclubje maken om lekker te blijven kletsen! Spannend Armande de 28e.. Dan weet je dus als k t goed begrijp na een weekje hoe en wat mbt je bevalling! Fijn om dan voorbereid te zijn, dan is t geen "verassing" meer op t moment zelf.. Krullie je hebt ook lekker geslapen zeg! Heerlijk he.. Vanaf nu kun je je dagen lekker zo veel mogelijk zelf in plannen! Is t gelukt met de boodschappen en was t gezellig bij je oma? Is lies nu dan een week geleden bevallen alweer? Toen appten we toch? Zoiets staat me bij hihi.. Slaap lekker dames! Kom zo nog even lezen ga f snel naar boven Kan t ook niet laten he Maar meer ook omdat morgen kraamzorg komt wil ik t beetje toonbaar hebben hihi
Wow dat had ik zeker niet verwacht Armande! Goeie genen jullie! Super! Teken ik voor! Benieuwd naar je foto!