Poeeeeh.... ok ok ok ok "rustig blijven Krul..." Net telefoontje gehad. De hypotheek is goedgekeurd door de eerste acceptant... Morgen moet er een tweede acceptant zich over buigen... pfff spannend zeg. T ziet er dus heel goed uit, maar toch... zei de adviseur ook. Vragen stellen mag die tweede acceptant ook nog dus... of meer info opvragen... *duim - bid - hoop - smeek*
Hey meiden, Die was is echt een werk hè?! Ik had in totaal 6 volle rekken met kleertjes.... En al dat strijken is bij mij nog niet klaar hoor... Bevallingsplan.... Helemaal vergeten. Moeten wij dus nog doen. Mijn mannetje houdt ook van Hollands eten, bij ons vnvd hutspot met hachee. Ik kan het wel maken, stamppotten vind ik wel makkelijk en lekkerder dan aard/groente/vlees of een ovenschotel vind ik ook nog wel lekker. Ik kreeg trouwens als tip om een molton die waterdicht is te halen ipv het zeiltje: stuk groter en dus beter en daarbij kraakt het niet zo. Als het goed is te halen bij de Hema (ik heb t vndg bij de ikea gehaald!). Stoel is dus ook binnen de ektorp (maar als de kamer klaar is zal ik foto plaatsen! @krul: nou kan het echt niet meer misgaan joh!! Ik duim mee voor je!! @darmande: gefeliciteerd!!!!!! @d:ik heb echt het idee dat je enorm veel naar de film gaat, leuk hoor!!! Ja meiden, over 2 wk kan het gewoon (obv de vk dan!!). Raar hè hoe snel het nu gaat...?!
Klopt Krullie, aan de hand van de site heb ik nu een PDF bestand, bedenk me alleen net dat ik daar niet meer in kan schrijven volgens mij dus moet er eens even naar kijken Ga t pompje weghalen omdat dat geen optie is.. Denk dat t dan toch n ruggenprik wordt zo nodig en evt als laatste optie die injectie maar liever niet gezien de bijwerkingen Hoewel Niks zonder risico is maar vind t zowiezo lastig want weet nie hoe t voelt dus kan ook niet nu al weten of ik t zonder trek.. Vond die zure matjes gister ook te zuur! Normaal nooit, grappig dat je dat ook had! Ben helemaal niet zo van de Nederlandse kost, eten t ook vrijwel nooit en zal t ook nooit zelf maken Maar als m'n mama hachee of hutspot over heeft dan bewaart ze wat voor me, dat vind ik op z'n tijd dan wel weer lekker Ben wel gek op groente dus die eet ik standaard als bij gerecht of verwerk ik in t eten.. Zo kreeg me net een kramp.. Moet denk ik maar eens naar de wc zo En als ik me bedenk dat t nog erger wordt en dan met regelmaat kan ik nu al zeggen dat ik t niet zonder Meds trek M'n schoonmoeder en schoonzus omschreven t in termen als; messteken en bottenbrekend Nou de een heeft natuurlijk meer pijn als de ander maar ik kan t me soms niet voorstellen dat t zo pijn gaat doen omdat t nu allemaal nog zo goed gaat en redelijk klachtenvrij ben.. Maar zo n grote baby kan er toch niet uit zonder pijn?! Ik heb alles met de grote strijkijzer gedaan maar je zou n reisstrijkijzer kunnen proberen.. Nadeel; ze stomen niet en worden niet net zo warm maar zijn wel mini T was idd een heel werk dat gestrijk, heb t echt over een paar dagen verdeeld zeg maar.. Heel wat uurtjes heb k er aan besteed! Armande nog bedankt voor je tip mbt t lakentje T ging om t dekentje en die heb k inmiddels binnen Zelfde merk als van m'n andere dekentjes Er om heen komt gewoon n rustig neutraal lakentjes Maar dat wordt ook pas gebruikt als ie op z'n eigen kamer gaat slapen en dat is voorlopig toch nog niet hihi In m'n slaapkamer alles heel rustig verder.. Goeie tip Caroline! Als ik idd last heb van t zeil ga ik dat kopen! Nog Iets anders gescoord bij Ikea? Gaaf dat je stoel er is! Zat er net ook even in toen m'n moeder en man bezig waren met de gordijnen Heerlijk om zo lekker naar buiten te kijken terwijl je voed.. Krullie wat een goed bericht! Had er al op gehoopt dat je vandaag wat zou weten! T gaat helemaal goed komen nu Weet t zeker!!! Eetse dames! Ga eerst even douchen want t was me toch n k*t dag met al dat op en neer gevlieg en geregel weer van dingen En daarbij komend onze auto die weer niet startte en t steeds vast zitten op bepaalde plekken.. Had niet m'n beste humeur vandaag dat is wel duidelijk Was lekker vriendelijk ( not! )
@Caro: ja ik heb ook gelezen over die waterdichte moltons, oa bij de Action. Vraag me af in hoeverre ze nou écht waterdicht zijn. Met ons nieuwe bed vind ik het nogal eng als het mis zou gaan... verpest nieuw matras... kun je m even uittesten? Even een plens water erover heen gieten? Wat een was! 6 kledingrekken is ook veeel! Lekker hachee! Maar dan wel met rijst Ja ik ben ook wel gek op ovenschotels, ze hebben best lekkere bloemkool- en witlofschotels! Gaaf dat je stoel binnen is, ben erg benieuwd! Ja over 2 weken zou het al kunnen gebeuren! Gebeurt niet vaak zo vroeg, maar het kán! Wauw! @Dtje : vervelend dat het een k*tdag was! Een dag om snel te vergeten dus! Is dat jullie nieuwe auto die niet startte? Accu gaar of iets anders? Geen garantie meer? Rustig avondje dan hoor na al dat gevlieg vandaag. Weer lekker filmpje ofzo? Wbt bevallingsplan is idd pfd. Ik hou die punten aan en herschrijf t naar een Word-bestandje. Voordeel met zo'n tropische man Geen NL kost Hoewel mijn vriendin ook een Afgh vriend heeft die dol is op stamppot Ik hou er ook niet van, maar goed W mag ook wel eens een keer lekker eten Stamppot was nog aardig goed gelukt! Ik ben niet zo van de groenten... sommige soorten wel lekker, maar het is dat het moet Wbt strijken; ja we hebben zo'n reisding maar die is echt niet sterk genoeg om die kleertjes mooi te krijgen en idd geen stoom. Ja ik ben er ook nog lang niet klaar mee. Morgen weer verder en woensdag en donderdag ook nog wel denk ik. Maar dan is wel alles klaar, kan het zo in boxen mee naar het nieuwe huis en in de kast! @Pijn: ja en of de bevalling pijn gaat doen....ongelofelijk veel pijn. Maar het gaat weer voorbij Ik weet niet maar op de een of andere manier (de stresskip en hypochonder die ik ben) maak ik me niet druk over de bevalling. Dat komt wel als het zover is Juist door de lage pijngrens die ik heb, wil ik nu wel eens iets aankunnen en van plan het zonder pijnstilling te doen. Maar dikke kans dat ik om een ruggenprik ga smeken hoor Vrijdag aan de vk vragen wat de nadelen zijn van die injecties. Denk er gewoon het ergste van (fijn; omschrijvingen als bottenbrekend en messteken ) dan ben je daar in ieder geval op voorbereid. Je leest overal dat als je denkt dat je het niet meer trekt en doodgaat; de baby er bijna is! En zodra jullie knappe knul op je borst ligt ben je alles vergeten. Ik denk dat er toch een soort van oerkracht in je opkomt als je aan het bevallen bent. Een oerkracht die ervoor zorgt dat we dit aan kunnen!
Hier dus al een uurtje of 2 ongikrampen met af en toe een nare opkomende kramp erbij. Kan niet goed pijlen of het van mijn baarmoeder is of darmen. Maar fijn is het niet! Net een uur op bed gelegen op mijn zij om het een beetje te laten zakken. Maar nu op de bank komt het weer terug... Voorweeën???
Wat vervelend krullie! Ik herken het niet.... Maar is het constant wat je voelt?? Je kan nu idd voorweeen al hebben (terwijl je bv pas met 42 wk bevalt) maar ja, geen idee eigenlijk. Wat darmen kan natuurlijk ook. Heb je dat vaker dan? Ik heb t af en toe en herken dat dan wel alhoewel de plek wat anders is omdat ze nu op een andere plek zitten! Die molton was advies van kraamverzorgster dus zal vast wel goed zijn!
Ik had dat vorige week in combinatie met harde buiken en dat waren voorweeën. Hier gaat het wel goed. Ben wel veel moe.
@krullie heb ik bij mn zoontje vanaf 5/6 weken voor de bevalling gehad, iedere ochtend rond 4 of 5 uur en dit hield dan een uurtje ofzo aan. Meiden morgen kom ik weer buurten Slaap lekker
Ben heel benieuwd hoe t nu met je gaat Krullie! Hopelijk Slaap je dus app je maar niet meer wakker.. Kunnen idd heel goed voorweeen zijn, sommige hebben die nog veel vroeger in de Zwangerschap.. Durf t niet te zeggen, hou even hij Hoelang ze aanhouden en hoe vaak ze terugkomen.. Als er wat is mag je me altijd appen he.. Was al eerder bezig met m'n bericht maar toen begon de film en ben lekker gaan kijken T was zo n drukke lange dag, ben dood moe.. We hebben de gordijnen opgehangen, foto volgt morgen Ook hebben we de wagen uit de doos gehaald en in elkaar gezet en alle opties geprobeerd Ook hebben we even geoefend met in en uit klappen en we hebben even gepast en de wagenbak en onderstel passen makkelijk in de kofferbak Ik duik m'n bedje in, slaap lekker allemaal, hopelijk een goede nacht!
Goedemorgen dames Ben ook benieuwd hoe t nu met je is @krullie? Hier wederom n kort nachtje... Ik val gewoon niet eerder in slaap als 12u en dan gaat hier altijd om 6:15 de wekker echt verder slapen lukt dan niet meer want vaak binnen t half uur roept er n klein jongetje... Gelukkig slaap ik vrijwel iedere nacht aan een stuk door! Bij mn vorige zwschap lag ik wel eens midden in de nacht n oaar uur wakker. Maar ja toen waren mn nachten nog langer Niet gek dat ik overdag steeds in slaap val...! Hebben jullie ook zo'n benauwd gevoel als je ligt? Pfff wel vervelend hoor...alleen links gaat nog wel maar soms ook niet, dus half zittend met twee kussens slaap ik dan maar... Ach de laatste loodjes om die vervolgens weer in te ruilen na de bevalling voor wat anders Leuk he @D de wagen testen?! Hier hebben we van de week de bekleding van de wagen en maxicosi gewassen, wat een gedoe om dat weer mooi om de maxicosi te krijgen pff maarja moest gebeuren! Vandaag een rommeldagje thuis en nog wat dingetjes wassen
Haai meiden! Het gaat weer goed hoor! Echt vervelende krampen gehad, continu ongi gevoel en af en toe kwamen er van die krampen tussendoor. Op en af, klinkt wel als voorweeën ja. Niet prettig, zeker niet bij het zitten. Maar liggend in bed wel te doen. Nog niet zo gehad. Wel spannend... Maar na een lekkere nacht slapen nergens last meer van Ik ga vandaag niet meer zoveel doen als gisteren. Toch te druk bezig geweest met huishouden, inpakken en al die babywas wassen en strijken. Vandaag miss een half uurtje strijk en dan stop ik weer. Verder de rest van de dag nagelbijten en duimen draaien tot HET telefoontje van de adviseur/bank vanmiddag. Pfff zenuwslopend! @Caroline: als de kraamverzorgster de hoes aanraadde zal t wel goed zijn! Ik ga er ook snel 1 halen dan! @Armande: fijn dat je in ieder geval wel lekker slaapt 's nachts, ook al is het kort! Dat wordt straks wel anders idd... Helemaal niet erg om 's middags even te gaan liggen he! Ik heb geen benauwd gevoel als ik lig, maar juist als ik zit. Dan zitten die voetjes echt tegen mijn longen ofzo. Als ik lig zakt het juist heb ik het idee. @bekleding maxicosi: moet dat ooook gewassen worden? Hier een nieuwe en hij ruikt neutraal vind ik. En de kleine komt er niet direct mee in aanraking qua huid toch? @kinderwagen: volgens mij kan het merendeel van de bekleding van die van mij er niet eens af. Eens kijken. Weet niet of ik dat allemaal ga wassen hoor pff Ik heb er wel een dekbedje bij geleverd gekregen en dat stinkt wel. Maar ja zo'n dekbed mag niet in de wasmachine toch? Kan t wel buiten aan de drooglijn laten luchten. Komt toch een lakentje omheen. Of zeg jij dat t wel gewassen moet worden? @Dtje: welke film heb je nog gekeken? Aaah echt superleuk dat de kinderwagen nu staat! Foto! Leuk is dat he Hier ook een avondje alle standjes uitgetest (van de wagen he ) hoe je m om moest bouwen en inklappen. En natuurlijk even een rondje mee rijden Zo leuk! @Linss: hoe is het bij jou???? Zijn de harde buiken te doen? Kleintjes nog altijd zeer actief?
Heb nu voor de tweede achtereenvolgende nacht gedroomd over mijn bevalling! Dat het allemaal volgens het boekje ging en ik ook echt een soort rust over me heen had. Wonderbaarlijk genoeg totaal geen last van de kleinzerigheid die ik altijd heb, ik kon het prima handelen. Mooi om dat zo te dromen! Mag van mij een voorspellende droom zijn!
Nee gekkie, als je een nieuwe maxi cosi/kinderwagen hebt hoeft dat niet! Maar zoontje heeft hem nieuw gekregen, vervolgens de reiswieg 7mnd gebruikt en de maxicosi 9mnd en toen nog op zolder (in plastic) gestaan. Overal gebruikt, ook op stran en wintersport enz dus een sopje vond ik wel zo fijn Bij ons kan de bekleding vd kinderwagen er zo uit, zit met klittenband. Succes met je telefoontje!!
Poeh ik zit met geboortekaartjes in mijn hoofd! We hebben het geboortekaartje natuurlijk al uitgezocht en ook al aangepast aan onze wensen. Op de dag zelf moet W nog een foto doorsturen via de mail, dan komt haar foto er ook op te staan. (het adres op het kaartje is nog even onder voorbehoud ) Maaarrr ik twijfel zo over een leuke test op het kaartje!! Wil iets speciaals... nog een leuk gedichtje. Ben er een paar tegen gekomen, maar vind ze ook wel cliche.... Bijv: Leven uit ons leven Zo klein en bijzonder we gaven je een naam maar eigenlijk heet je wonder Vind ik wel erg mooi en het ons meisje ís ook een wonder, vooral hoe ze natuurlijk met hulp ontstaan is. Maar vind het gedichtje ook wel weer cliche en het idee dat 't gedichtje al zo vaak gebruikt wordt... Wat doen jullie??? Als ik er andere geboortekaartjes bij pak van fam en vrienden vind ik ze een beetje onpersoonlijk. Gewoon de gebruikelijke info, geen gedichtje ofzo.
Goh heel toevallig kom ik net weer een mooie tegen op het forum Iemand heeft het op de muur geschreven Als jouw oogjes naar ons stralen Stroomt de warmte door ons heen Deze liefde is oneindig Zoals jij is er geen één Mooi! Maar ook geschikt voor op een geboortekaartje??
Ik vind t gedichtje prachtig en heb t nooit eerder gelezen! Vind dat als dat gedichtje jullie gevoelens verwoord je er voor moet gaan.. Zeker omdat t ook een klein wondertje is Gewoon doen als t goed voelt, ti's jullie kaartje.. Met haar foto erbij helemaal persoonlijk! Miss hebben j bezigheden gister de klachten wel opgewekt Moet eerlijk zeggen voelde t gisteravond ook echt aan m'n buik Hard en heel laag in m'n onderbuik steekjes/krampjes Na een nachtje rust ook nergens geen last meer van De wagen is al weer in geklapt Heb de maxicosi en wagenbak terug in plastic gedaan (ivm stof) En de buggy/stoel terug in de doos en in de extra wandkast in de babykamer Dit omdat ie de eerste maanden daar toch nog niet in kan.. Je hoeft voorlopig niks te wassen hoor wat betreft de wagen en maxi cosi! J hebt ook alles nieuw! Moet alleen even informeren bij van Belle want we hebben een aerosleep matrasje in de wagenbak vraag me af of daar ook speciale hoeslakentjes voor Zijn net als voor in t ledikant, anders weet k niet hoe t te wassen, en met een hydrofiele doek doe je t effect te niet, zei de kraamverzorgster ook al mbt t ledikantje Is toch meer handig voor in de box ed Heerlijk zo n positieve droom over de bevalling! Ook n paar x al gehad en ze zeggen dat je de laatste weken heel intens en levendig kan dromen over de bevalling en je je baby bijna tot in detail voor je ziet.. Of ie er ook op lijkt zal blijken Ja nou wat die standjes betreft weet k t nog niet zo net of je t wel alleen over de wagen hebt hoor Hahaha Een ding weet ik wel, erin hebben jullie er vast niet gelegen! Hebben in time gekeken met Justin Timberlake Wel eens gezien? Ga nu f douchen en aankleden Druk bezig geweest met papierwerk voor m'n schoonouders Wil nog f de stad in! Fijne dag allemaal!
Denk idd ook dat als we druk zijn, we dat nu nog veel sneller dan normaal aan onze buik gaan voelen! Vandaag dan ook nog geen sodemieter gedaan best erg Ga vanaaf lekker lasagna maken. Das mijn enige activiteit denk ik van vandaag Hier de kinderwagen wel staan,als reiswieg, wel met laken eroverheen tegen stof idd. Heb het wandelgedeelte enz ook terug in de dozen gedaan. Maxicosi is ook goed verpakt. Nog heel even en dan wordt ie elke dag gebruikt Moet je idd even achteraan, aerosleephoes voor in de kinderwagen. Heb je al naar het matrasje gekeken? Is dat hard of zacht?? Hier dus vrij hard vind ik. Kan me niet voorstellen dat het lekker ligt. Maar als je een aerosleepmatras hebt voor de bak, moet er vast ook een hoeslaken voor zijn! Maar dan gebruik je niet het bijbehorende matrasje van de wagen maar de aerosleep? Ik heb in mijn dromen de beeb nog niet heel duidelijk voor me gezien. Ga ik me op concentreren! Jij al wel?? Moet je nu nog steeds de stad in? pff haha Ja In Time ken ik, destijds in de bios gezien en hij komt ook op film1 tegenwoordig. Wel leuke film, apart verhaal! Je zult maar zo moeten leven! Fijne dag!
Nou t matras is met aerosleep erop, levert joolz zo aan! Moet alleen f kijken of t eraf kan.. Anders speciale hoeslakentjes nodig In ledikant is t zo dat j zowel t aerosleep dekje als de lakentjes kan wassen T dekje hoeft alleen na heel erge spuugbeurten de was in en is zo droog Ideaal! Maar moet dat even checken hoe dat dus zit in de wagen Matras is niet zo hard eigenlijk Precies goed denk ik! Ze moeten ook niet te zacht zijn he! Ze hebben wel wat steun nodig! Nee moet nog steeds! Heb de wc n badkamer lopen boenen toen manlief stofzuigen was.. Net uit de douche dus ga ff opschieten nu want moet ook nog langs m'n moedertje K post later uitgebreider!