Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ben ik ook weer even! Lekker gedouched, en gelijk m'n koffer zo ver mogelijk ingepakt. Wasje erin gegooid, en hier na nog een en dan zijn de wasmanden maar leeg en heb ik alles bijna voor in m'n koffer
    Als ik nog in de gelegenheid kom wil ik een groot wijd lang hemd om in te bevallen
    Anders heb ik twee langere tops maar die zitten wat strakker, heb liever iets lossers voor dan..

Ga zo nog even m'n teennagels proberen te knippen en lakken.. T kan zo snel gaan maar aan de andere kant is t Miss tegen die tijd al weer afgebladerd

Hier gek genoeg geen voorweeen/krampen..
    Als dat nu al zo veel pijn doet..
    Poeh!
    Vind wel dat m'n urine anders ruikt
    Lekker praatje weer he :p
    Maar t valt me op, niet Perse stinken.. Kweet niet hoe k t moet omschrijven..

Ik heb zo n zin in pannekoeken nu! Maar heb nie genoeg Pannekoekenmix meer en heb ook geen zin om ze te bakken maar iemand zich geroepen voelt?

Hoe gaat t vandaag met je bekken Caroline?
    Armande nog wel wat gerust vanmiddag?

Linssiej niet meer zo grieperig toch als ik goed had gelezen?
    Hoe gaat t nu?

Ga je foto's eens bekijken, ben benieuwd!

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahahaha
    Moet zo lachen om je stukje; ga me nu psychische voorbereiden op bovenstaande haha

Ik raakte vanmiddag ook echt f lichtelijk in paniek!
    Zo van wil nie blijven, dit is t toch nog nie.. Moet me ook echt zo ver kan even "voorbereiden"
    Denk dat vanmiddag dat ook echt was haha

3. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @D, een uurtje heb ik op de bank gelegen, half stuiterend door het berichtje van jou via krullie ;)
    Toen moest ik toch echt opstaan, kleine peuterbilletjes afvegen op de wc :D

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahahaha Ah! Zo lief!
    Hij gaat dus echt al naar de wc! Wat goed!

Linssiej wat n gave kamer! Mooi hoor! Super mooi opgemaakt zo doe bedjes en dat badje is ook gaaf!
    En sjeeee wat ben je gegroeid!
    Zal wel wegen zeg! Maar prachtig!

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Voorbereiden op het hele gebeuren:
    hahaha Armande bereid je maar goed voor!
    Ik weet niet wat erger is eigenlijk... voor de allereerste keer bevallen en dus eigenlijk niet precies weten hoe het voelt en wat je allemaal te wachten staat
    óf voor de tweede of derde keer bevallen en wel weten wat je te gebeuren staat :p

Aan de ene kant denk ik soms; misschien kan het je maar beter totaal overvallen! Dat ik helemaal geen tijd heb om erover na te denken en me er druk over te maken. Want is weer hoe ik het zou ervaren; ik ga me er druk over maken ipv er blanco in te staan.

Vooralsnog ben ik rustig wat de bevalling betreft, maar ja het besef is er nog niet zo...
    Misschien blijft dat hopelijk wel zo :p

@Armande: dat is nou eens een goed idee, met zn allen afspreken in een pannenkoekenhuis! :D :p

Jij beschrijft trouwens exact wat ik voel! Voorweeën dus! Neem aan dat jij er inmiddels verstand van hebt he ;)
    Zo voelt het echt precies!
    En dan keer minimaal 100 als een wee... fijn!! :( :p

Ik heb helaas niets geschikts om op te zitten onder de douche... even volhouden nog, de douche in t nieuwe huis is zo'n stoomcabine met ingebouwd zitje! Daar kan het wel!

@Dtje: fijn dat je lekker hebt gedouched, knap je van op!
    Moet je even zo'n bigshirt halen bij de hunkemoller ofzo voor je bevalling! Aangezien je toch twee koffers meesjouwt zorg dan dat je wat verschillende dingen bij je hebt. Manlief sjouwt het allemaal wel voor je ;)
    Kun je ter plekke kiezen wat je het liefste aan doet bij het bevallen! En altijd handig om extra te hebben.

hahaha hoe ruikt je urine dan?? Ik moet bekennen dat ik ook aan mijn ondergoed of een wcpapiertje ruik. Gewoon om ff te checken of er niet ineens een apart zoet luchtje aan zit :p

Idd je voetjes lekker bij werken! Ik heb ook snel last van droge voeten en schilfertjes. Altijd 1x in de week lekker verzorgen met een badje en bijschaven met de ped-egg ;) Nagellak blijft wel een week zitten, dus als je dat elke week bijwerkt kan het niet mis gaan ;)

Maar je hele voorval zet me wel aan het denken hoor! Het kan toch anytime gebeuren straks, wil er een wel beetje fris en verzorgd bij lopen :p

Ik ga in bed liggen met mijn kruiken en nog wat tv loeren.
    Lekker slapen meiden!
    X

6. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @D hij was al vrij vroeg zindelijk, net iets nadat hij 2,5 werd (een jaartje dus nu) maar 's nachts nog niet hoor...

Enne ik moest trouwens erg lachen om jouw schroeven enz, heerlijk hoe ipje dat schrijft!

7. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @krukje in douche: die kan je lenen bij de thuiszorg, gratis! Heb ik net vndg gehaald (en klossen en ruggesteun en ondersteek voor de thuisbevalling). Ik ga hem er ook al inzetten denk ik, fijner dan staan!

@bekken: vndg erg pijnlijk, maar doe ook elke dag best veel. Wil gewoon alles klaar hebben...! Maar schiet nu wel op (de kamer dan).

@voorweeen: heb ik volgens mij nog niet gehad, maar wel soms pijnlijke harde buiken.

@bad: daar zit ik nu ff lekker in :) ik hou er ontzettend van, echt ff tijd voor mezelf!! Lekker boekje erbij en stuk chocola.

@armade: 2,5 is al behoorlijk snel zeg! Erg fijn!!

Slaap lekker straks allemaal!!

Enneh, die meeting in een pannenkoekrestaurant is wel errug passend idd!!!

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O wat goed Armande! Nog even en ook snachts kan die t zelf!

Hahaha ja die mag sjouwen mensen! Maar die koffertjes zijn echt maar klein hoor, mogen mee t vliegtuig in.. Maar goed zijn er wel twee; en dan nog de maxi cosi
    Ah ik sjouw dan al 9mnd dag in dag uit van alles met me mee dus niet zeuren Hahaha

Ben ineens zo moe.. Bah!
    Wil nog niet slapen.. Wil lekker filmpje kijken ofzo.. Knippen en lakken gaat ook maar in etappes
    Geen fijne moves..

Heerlijk een zitje in je douche, ideaal straks! Zal t krukje van m'n ma eens meenemen naar hier, ook handig!

Slaap lekker allemaal!
    Sterkte met de harde buiken, voorweeen en andere nare vervelende klachten
    Hopelijk morgen allemaal een goede dag!

Moet trouwens morgen half elf ook naar de vlos..

Als er nieuws is horen jullie t wel ej!

Miss tot straks nog!

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O Caroline heerlijk!
    Dat zou ik nu ook wel willen!
    Verlicht t je bekken klachten ook n beetje, een warm bad?

Ik denk dat we dat gewoon eens moeten doen Zo een date met de Beebs!
    Of t dan ook van eten kom denk k nie met al dat geblèr :p

10. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
  11. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Bad is idd heerlijk voor rug en bekken alleen eruit komen straks is lastig....

12. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    #4572 armande, 23 jan 2013
    Laatst bewerkt: 23 jan 2013
    @caroline, ik wil idd een ruggesteun. De vorige keer de klossen en steek bij de thuiszorg gehaald. Dus ik googlen gister, pfff niet te vinden online (openingstijden enz) t zijn ook echt gehuchten hier he ;)
    Dan miss ook maar krukje lenen, plastic tuinstoel hebben we niet meer..

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja dat eruit komen is lastig he
    Vooral nu.. Maar geniet jij nog maar even lekker van je bad!

Ja, Miss ook wel.. Miss in bed anders een filmpje kijken.. Is wel een goed idee!

Nog wel f wat gezonds eten want vanmiddag sloeg weer alles natuurlijk :p

Hier ook klossen in huis, maar nog niet onder m'n bed
    Hopelijk kan manlief morgen wat mensen inschakelen om te helpen, we hebben een 160 boxspring
    Best lastig met z'n twee ;)

14. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Wij kunnen onder dit bed (ook boxspring) geen klossen, dus aan mijn kant komt er een extra matras op.
    Bij mn vorige zwangerschap stond t bed dus wel op klossen alleen was ik dat vergeten....dus toen de telefoon ging wilde ik uit bed stappen.....boem! En daar lag ik op de grond! Gelukkig niet op mn buik, wel zere polsen....maar goed was weer lekker handig :D
    Ik breng mezelf wel positief in beeld he vandaag? Whaha

15. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @krullie, als jullie dat gedichtje voor t kaartje mooi vinden, dan moet je dat toch gewoon doen? Ik kende t wel, maar snap dat t mooi passend is.
    En anders in de bieb of op internet kijken want er zijn hele boeken met gedichtjes.
    Ben er ook nog niet helemaal uit hoor!

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O jeetje dan heb je een flinke smak gemaakt zeg!

Hier nog steeds bruinverlies..

Slaap lekker dames, tot morgen weer

17. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @d: was het dan niet de slijnprop?! Want dat kan je (gedeeltelijk) ook eerder verliezen.

@krul: o ja dat gedicht, die eerste vind ik idd heel mooi en toepasselijk!
    Wij zijn eruit, stukje tekst van een liedje van racoon komt erop te staan:

Every day i love you more and more
    ~racoon~

Dat is t bij ons, verder weinig tekst. Ook geen bezoektijden ofzo, iedereen belt toch wel!

Goed geslapen? Hier redelijk, wel veel eruit voor plassen maar daarna gelukkig niet zo lang wakker gelegen!
    Verder is m'n bekken nu bijna niet te doen qua pijn, ik weet haast niet hoe ik lopen moet... Doe de bekkenband vndg maar wat meer om, heb nl toch het 1 en ander in de planning. Maar gelukkig niet al teveel....

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dat denk ik zelf ook Caroline heb er over gelezen maar de vlos in t Zhuis ziet t anders
    Ga zo naar de vlos hier ga ik t nog x vragen..

Hier ook redelijk geslapen.. Nog wel moe, Miss straks nog n dutje
    Ik doe t iig rustig aan vandaag..

Vervelend Caroline dat j amper kan lopen
    Toch n signaal om rustiger aan te doen
    Die band zal zeker steun geven maar rust is denk ik toch beter...

Tot later dames!

19. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @d: wel fijn dat je vndg ook naar de vk moet!! Kan je alles mooi met haar bespreken! Doe idd maar rustig aan.
    Je hebt gelijk hoor, rustig aan doen zal ervoor zorgen dat t weer minder pijnlijk is, maar ik wil zo graag alles klaar hebben en dan lekker rustig aan doen. Word nu onrustig als ik vndg niks zou doen.
    Wat wel fijn is: de afspraak die ik vndg met een vriendin had staan gaat niet door omdat ze niet lekker is en mij niet wil aansteken. Dat scheelt weer!!

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dat herken ik zo! Ben net zo! Heb ook geen rust in m'n lijf als ik nog tegen dingen aan zit te hikken
    Die onrust die ik dan voel lijkt me ook ni goed dus maak ik t meestal eerst af.. Tenzij t echt niet gaat dan laat k t tot de andere dag..
    Maja zoals gister ben ik ook nog gaan lopen wassen en drogen omdat k m'n koffer startklaar wil hebben staan voor t geval dat..

Iig goed dat je een afspraak minder hebt vandaag

Ik zit nog in de wachtkamer..

Deel Deze Pagina