Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by D83, Jun 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    oh nee zo erg is het bij mij ook niet. Maar je kunt wel duidelijk dingen zien. Laatst dacht ik echt een armpje te zien haha. Jammer dat mijn kleintjes de camera niks vinden haha

2. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    @linss, jeetje zeg, kan me voorstellen dat je het niet zo erg vindt dat je daar bent, gelukkig is je baarmoedermond goed, maar dat er vanalles achter blijft tja daar stond ik niet bij stil...
    Mooi dat je de ademhaling hebt kunnen zien!!
    Ik vind het al bijzonder als ik de hik voel en dit dus de vorige keer bij de vk voelde én hoorde via de doptone!
    Enne om even als @marlies te praten; hou ze binnen!;)

@D en toen bedacht ik me ineens dat jij eens had gevraagd om de link van mijn buik op you tube... Heb ik dus nog steeds niet gedaan.. Sorry ik ga me er morgen eens in verdiepen...als ik het niet vergeet

@hier, beebje is aanwezig zoals altijd het afgelopen uur:) en was er niet eens bewust mee bezig, dus ik ga zo gerust slapen...
    Misschien is het idd gedraaid, maar van mn zoontje kan ik me herinneren dat ik dat tot 2x toe flink gevoeld heb, het compleet omdraaien. Nu eigenlijk niet...
    Pff kan niet wachten tot het maandagmiddag is, eindelijk naar de gyn!

We zijn trouwens sinds vanavond écht uit de namen én uit de complete tekst op het kaartje, ik twijfelde nog over t eea maar manlief en ik zitten gelukkig vrijwel altijd op 1 lijn:)

Ik ga proberen te slapen
    Dag lieve meiden!

3. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Ik denk ook echt een voetje te hebben gezien van de week hoor:)
    Soms zou je wel even naar binnen willen gluren he?

4. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    @lins hoop dat je ze nog even vast houdt.

Ga slapen ben heel moe. Probeer morgen wel up date te doen.

5. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    O Armande, als je dat zou willen doen, leuk!

Super dat de namen en t kaartje helemaal vast staan nu!

Ik stuitte vandaag toevallig via zo n mail van wij op n mooi kaartje, verre van t lion king thema, maar dat gaat waarschijnlijk ook niet lukken..
    Vind m heel mooi en ga me r deze week even verder in verdiepen!

Spannend maandag he Armande! Dan weet je een week later meer toch mbt de bevalling/evt keizersnede?
    Of krijg je dat wel gelijk te horen?
    Meende dat je met de vlos een week later nog een gesprek had?

Fijn dat hij/zij weer van de partij is ;)

Slaap lekker dames! Rust lekker uit!

6. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    poe heb maar 4 uurtjes geslapen. Matras ligt ontzettend hard en was mijn eigen kussen vergeten mee te nemen. Ben verder ook erg verkouden dus krijg het in de nacht benauwd van verstopte neus. Om 6 uur vonden mijn kleintjes het ook wel tijd op te staan haha. Ze hebben de afgelopen dagen wat rust genomen maar zijn nu weer hyperactief.
    Vandaag alweer de 33 weken gehaald, wie had dat gedacht. Ben wel blij dat ik niet gisteren ben bevallen want toen was het precies een jaar geleden dat mijn neef van 26 is overleden door een autoongeluk. Hoop dat de kleintjes sowieso nog tot de 34 weken willen blijven zitten.
    Hoop dat ik straks naar huis mag kan ik lekker in mijn eigen bedje slapen. Heb ook geen bloedverlies meer gehad.Straks weer ctg.

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Linss: jeeh meis de 33 weken gehaald! :D Feli! ;)
    Vervelend dat je weer opgenomen bent, maar het is voor het goede doel. Nee bloedverlies wil je niet hebben, gelukkig is je baarmoedermond nog mooi lang!
    Hoop dat je straks naar huis mag om daar weer lekker verder te rusten :)
    Gelukkig zijn je kleintjes gisteren niet geboren, dat moet een heftige dag zijn geweest, knuff.

@Armande: oh meis wat fijn om te lezen dat je gerust bent gesteld door je lieve beebje!! Hier ook! Tijdens de film actief als altijd. Gek he?! Toch houd ik ook het nr bij de hand...
    Ik vind het al erg "knap" van mezelf dat ik, gezien mijn hypochondrie :p en paniekmakerij, niet direct naar de tel heb gegrepen. Psych vond het ook goed, ik ga duidelijk vooruit zei ze. Maar eigenlijk moet je misschien soms maar beter wel even bellen. Beter safe than sorry!

Leuukk dat jullie uit het kaartje en de naam zijn!! :D Werd wel tijd nu! ;)

@wat linss zei: gelezen dat ze met 33/34 weken rustiger worden door indalen en voorbereiden op de bevalling... ben ik hier ook wel tegengekomen, maar als dan toch de vk/gyn blijven zeggen dat beebje net zo actief hoort te zijn als altijd...moeilijk!

@Dtje: ga jij je ook maar eens snel verdiepen in een definitief ontwerp voor het kaartje hoor! Zoveel tijd heb jij niet meer! ;)
    Blijf het gevoel houden dat jouw beebje lekker op tijd komt!

@Hier: lekker op tijd eruit, zo naar mijn nichtje toe.
    Ben best gaar, maar dan kan ik vanavond tenminste ook op tijd slapen. Morgen om 9 uur bij de notaris :D
    SPannend hoor... heb echt een gevoel alsof we op vakantie gaan :p Naar een of ander vakantiehuis ofzo met de hele inboedel :p

Flinke regen hier, sneeuw is bijna allemaal weg!!

Jullie nog leuke plannen voor vandaag?
    Fijne dag!

8. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hey lieve meiden!

@lins: alweer opgenomen... Maar wat fijn dat de beebjes er nog lekker zitten! Hopelijk mag je idd weer lekker naar huis en kan je weer rusten!

@armande en krullie: bah wat vervelend dat jullie de kleine gisteren minder voelde! Snap dat jullie je dan zorgen maken, zou ik ook doen, maar gelukkig dat jullie allebei ze weer hebben gevoeld!!

@krullie: jeeeeeeuuuuu morgen gaat het dan echt gewoon gebeuren, naar de notaris!!! Dan is het gewoon rond!!!

@armande: morgen idd naar de gyn! Toch wel spannend of niet?! Idd horen wat het wordt, ks of gewone bevalling. En hopelijk dat de kleine goed is gegroeid!

@d: hopelijk ben je er nu snel uit wb het kaartje! Toch wel fijn om dat ook klaar te hebben nu.

@ego: gisteren enorm verrast!! Ik zou gaan high teaen met 2 vriendinnen. De 1 kwam me halen en daarna zouden we de ander ophalen. Komen we daar binnen, zit de hele woonkamer vol met vriendinnen en zussen (stief en schoonzussen). Zoooooooo leuk!!
    Totaal niet verwacht.
    En als kado dus die luiertas gekregen, nog wat kleine dingetjes en een heel leuk boekje: met allemaal babyfoto's van mij en m'n vriend, van iedereen een gedicht of voorleesverhaal en een foto van hen en mij samen. Echt helemaal te gek! M'n moeder en vriend zaten dus ook in het complot en hadden meegewerkt.
    Lekker de hele middag en avond lekkere hapjes en drankjes gehad. Heb weinig geslapen vannacht, lag alleen maar na te genieten, zulke topvriendinnen 😊

9. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik mag weer naar huis haha.. maar voor hoelang. Alles was goed net. Vrijdag weer controle. Ja 33 weken gehaald, nooit gedacht.
    Duik zo thuis mijn bed in want ben doodmoe.

10. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    @linssiejj toch wel fijn weer naar huis, een lekker matras ;) gelukkig word je goed in de gaten gehouden én heb je er weer een weekje bij!

@caroline, wat súperleuk zeg!! Echt een lieve verrassing! En jeeehh je hebt je luiertas :D

@ego, heerlijk geslapen en ik mocht uitslapen :) de mannen zijn om 7:15 naar beneden gegaan en ik heb geslapen tot 9u, dat had ik echt even nodig...kan het me niet heugen nl ;)

Beebje is weer aanwezig en af en toe wat steken naar beneden, alsos t schopjes zijn, maar dat kan niet als t hoofdje daar ligt ;)

Morgen idd naar de gyn, ik denk dat hij de groeiecho erbij neemt en mn info van de vorige keer natuurlijk...hopelijk gelijk nog een echo en dan miss al wat duidelijkheid, pfff dat zou me wel rust geven hoor...en ben ook erg benieuwd of beebje genoeg gegroeid is!
    Pas in de middag een afspraak dus ons geduld wordt op de proef gesteld!

11. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Hello Ladies

Fijn weer lekker thuis linssiej! N jeej de 33 weken gehaald :) super!

Armande, Miss heeft hij/zij zijn/haar handjes bij z'n hoofdje of Miss is hij/zij aan t duimen?

Ben j beetje bijgetankt? Straks ga ik 9u ook uitslapen vinden hihi
    Nu is t voor mij nog n vroegertje 😊

Ga voor je duimen morgen Armande! Dat j beebje maar genoeg gegroeid mag zijn n j gauw duidelijkheid mag hebben aangaande j bevalling!

Caroline; wat n leuke verassing! En je tas :D jeej! Echt super! Lief van j dinnetjes en wat leuk al die fotootjes ook van jullie!

Veel plz bij j nichtje Krullie! Spannend idd morgen! Idd met heel j en hebben over haha
    Maar oh wat leuk! Over paar dg slapen jullie in jullie nieuwe huis!

Hier; goed geslapen.. Maar veel eruit om te plassen.. Een beweging in bed n ik kan gaan hollen, echt alsof ik t uuuuren heb opgehouden zo nodig moet ik dan
    Verder voel ik me goed
    Morgen 36 weken al heb ik t gevoel weekje verder te zijn
    Hoe dan ook over n week mag de beeb in principe komen
    Hoop Stiekum dat dan m'n vliezen ook snel gaan breken :D

Weinig op de planning vandaag.. Behalve VNV bij m'n schoonouders eten Zoals elke zondag

Miss een filmpje op bed, of m'n dagboek bijwerken
    Verdiepen in t kaartje zulk soort dingetjes
    Lekker lui n op t gemakje

Fijne dag dames
    Ga lekker jus persen, heb dorst!

12. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Actiever geweest dan gepland! Heb de stoelen in de woonkamer waar nodig voorzien van n lakje verf
    Ze waren zo beschadigd hier en daar n door de verhuizing nog meer
    Maar ze zijn weer mooi..
    Gelijk f schoongemaakt hier en ga nu lekker douchen..
    Gelukkig hoef ik niet te koken :)
    Scheelt weer ;)

Hoe is t met jullie?

13. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Meiden kijk eens in mijn foto album.... baby J! M moet ik nog even een mooie van zoeken...

@Lins... super meid dat je de 33 hebt gehaald!!!!

@Krullie morgen de dag!!!

@Caroline wat een super verrassing voor je

@Armande... spannend morgen, hoop dat je duidelijkheid hebt

@Dtje... nog een weekje meid! Dan 37 week!

14. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Aaaaaah lies! Thx for sharing! Heb gelijk een reactie geplaatst!

Wow je kleine mooie ventje! Prachtig! Die handjes.. Die oogjes..
    Totally yours to Keep!

15. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    @marlies, wat leuk en bijzonder dat wij mee mogen kijken! Zo lief! En weet je wat ik gelijk dacht, dat hij de slangetjes vasthoudt omdat baby's in de baarmoeder de navelstreng vaak vasthouden. Misschien is dit toeval hoor...
    Heb wel eens op tv gezien dat ze prematuurkindjes een soort gebreid koordje in de couveuze neer legden alsof dat de navelstreng was.

@D, tja daar heb je een punt, idd misschien een handje naar beneden... Hmm... Who knows!

@caroline, ik vind het idd spannend, ben nu al zenuwachtig, gewoon omdat het zo dichtbij komt... Probeer het maar weg te stoppen ;)
    Het idee dat zo'n man beslist over mij... Kan het niet zo goed uitleggen hoor ....want als morgen blijkt dat het hoofdje idd groot is (en ik hoop echt heel erg dat dat morgen duidelijk is!) dan wil ik het liefst toch een geplande ks, ik wil het niet nog eens meemaken zoals bij mn zoontje... En ik hoop ook heel erg dat het goed gegroeid is...

@krullie, heb je je meisje goed gevoeld vandaag? Ik wel hoor, gelukkig! Ik ga het morgen wel even vragen!

@linssiejj, weer lekker om thuis te zijn?

16. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    @D ik heb je een pb gestuurd met de link, hoop dat t werkt...!
    Tis heel kort hoor :)

Vandaag een hoes voor het aankleedkussen gemaakt. Errug meisjesachtig, maar wilde zo graag een hoes maken ;)
    En hier had ik genoeg stof van, mocht t een jongen zijn dan komt er vanzelf iets anders op ;)
    Ik plaats een foto in mn album.

17. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Gaaaaaaf! Echt leuk om te zien! Gaat lekker tekeer haha
    Thx for sharing!
    En super mooi die hoes! Crea Bea! :D

18. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Veel succes morgen Armande! M'n gedachten zijn bij je!
    Dat je beebje maar goed gegroeid mag worden En je morgen maar al mag weten hoe en wat! Zeker spannend en moeilijk om t over te laten aan een ander..
    Hoe dan ook zal voor de beste oplossing worden gekozen, zowel voor jou als je beeb!

19. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Thanks...! Nu deze goed gelukt is kan ik aan een wat neutralere beginnen;)
    En nog hoesjes om de kruiken en een kussentje voor in de schommelstoel staan op mn lijstje. Morgen nog even op zoek naar mooie mandjes voor in de kast.

20. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Leuk he bezig zijn met die laatste dingetjes!
    Vind gaaf dat je op deze manier een persoonlijke touch aan je spulletjes geeft! Wordt n pracht kamertje zo :D

Share This Page