Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by D83, Jun 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Hier m'n buik van vandaag..
    Zien jullie hoe ver m'n streep door loopt?
    Vind t wel mooi!

Ga morgen proberen ook wat creatieve plaatjes te schieten
    Wat ook leuk is naast dat lintje wat Armande zegt is sokjes of schoentjes tegen je buik m/op je buik leggen..

2. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Gaaf een gipsbuik Armande! T gaat er om spannen nu he hihi

Denk dat t feit dat je zo n sterrenkijkertje was nog de meeste invloed had..
    T gaat vast wel goedkomen! Je bereikt vaak bij de tweede ook sneller de 10 cm he! Bevallen schijnt vaak veel makkelijker te gaan dan bij n eerste! Zou ook wel heel fijn zijn!
    Maar zo n ervaring brengt gewoon angst mee, niet meer dan logisch ook hoor!

3. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    @D, mooie foto's! Echt leuk gedaan zo vier bij elkaar!
    Ik snap wel dat mensen nu vinden dat ik een niet zo grote buik heb voor mijn termijn, maar dat ook maar net te maken hebben met de lichtval enz. Je hebt best een behoorlijke buik of niet? Ik op de ene foto wel en op de andere weer niet...
    De gipsbuik zal de ware grootte zijn ;)
    Jaja we moeten gaan opschieten met onze creatieve ideetjes :p

Ik zal zo even kijken of ik twee foto's van mn vorige zwangerschap kan plaatsen in mn album, ik heb er toen eentje gemaakt met slofjes op mn buik :)
    En jij kan iets met blauw doen!

Heb nog even je ziekenhuistaslijst (mooi woord) nagelezen, maar mn spons laat ik thuis hoor en washandjes hebben ze gewoon daar voor je. Verder had ik hetzelfde erop staan. Toen ik naar huis ging droeg ik zo'n zwarte huisbroek en een vestje, maar toen was t ook lekker weer. Ik zal nu hetzelfde dragen denk ik zo.

4. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Oja, zo'n streep had ik bij mijn zoontje ook, al vrij snel en ook liep hij heel ver door naar boven. Nu dacht ik dat ik hem nieypt had, maar sinds een week of wat heb ik dus weer een streep, wel veel lichter en vandaag zag ik dat hij ook aan de bovenkant begint.
    Ik weet nog wel dat t n tijdje duurde eer hij weer weg was, was net of die huid ging vervellen! Kon t zo wegwrijven.

5. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @d en lins: wauw, prachtige foto's allebei en mooie buiken zeg!!goed plan, moet ik ook nog doen...

@d: o ja foto met haar los, haha, goed geheugen jij 😉
    Ik heb idd ook zo'n streep helemaal van boven naar beneden, ben benieuwd of dat weer weggaat?!
    Snap je gepoets wel hoor, combi van moeten (allergie) en nesteldrang 😄

@armsnde:fijn dat gesprek nu sneller gepland is!
    Op welke blz staat die lijst van d, weet je dat nog?! Ik moet m nog pakken en dan kan ik alles checken 😉
    O ja, moeten er luiers, billendoekjes en zoogcompressen in of hebben ze dat daar?!

@krul: tja heftig meid, het is nu echt ff bikkelen en logisch dat er ook tranen komen! Is gewoon erg pittig voor je! Pak ook je rust waar lukt hè?! Morgen in t nwe huis, wauw, echt snel! En gewoon 2 dg geen internet...?! Whaaaaaa jij niet hier op zp!!! Heb je geen telefoon met 3G zodat je via je mobiel kan reageren?! (Doe ik eigenlijk alleen maar!). Hoest idd met t bed afgelopen?!

Ik ga lekker m'n bedje in, morgen lekker kijken naar t dochtertje van m'n vriendin wat dus met 35 wk is geboren 😍

6. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Ik heb een paar foto's in mn album geplaatst, van mn vorige zwschap en de laatste recente.

7. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    @caroline, pagina 453!
    Nee je hoeft geen luiers of doekjes mee te nemen hoor ook geen badschuim voor de baby (bij mij stond het zelfs in mijn eigen douche op mn kamer) en volgens mij ook geen kompressen als ik het me goed herinner.
    Ze hadden voor mij handdoeken, washandjes, verband, netbroekje klaarliggen. En toen ik stuwing kreeg haalden ze warme pampers voor me (pamper onder warme kraan, zuigt zich vol en daar lag ik met 2pampers....geen gezicht maar wel fijn) of koud maandverband om te koelen.

8. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    @D, ik vond hem Product Detail | H&M NL wel bijpassend op je babykamer ;)
    Hmm weet niet zeker of deze link gaat werken, irri die nieuwe site van de h&m :(

9. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Veel plz morgen Caroline! :) lekker slapen nu!

Ik zal zo kijken of ik t lijstje nog kan knippen en plakken.. Heb m volgens mij aangepast en aangevinkt wat k wel en niet in de koffer heb zitten..
    Ik dacht idd laatst ook washandjes te zien liggen, geld dan ook voor handdoeken denk k he? Zit toch te twijfelen een eigen handdoek mee te nemen maar t moet er wel zijn idd met al die opnames..

Jeej hun hebben me toch ook wel een was dan he?

De streep gaat volgens mij weer helemaal weg! Hoorde nog iemand laatst zeggen dat ze hem zo kon weg vegen
    Had ooit x een bakerpraatje gelezen over de lengte van de streep en t geslacht
    Dacht als ie van onder Zo ver door liep t een jongetje zou zijn
    Maar als ie van jullie ook zo lang is, van onder tot boven gaat dat niet op want Caroline krijgt een meisje..

Benieuwd naar jullie foto's, zo kijken of jullie nog iets geplaatst hebben..

Ik heb ook n lekkere huisbroek in de tas n m'n positie Huispak
    F kijken wat dan t lekkerst zit

Heb idd best n behoorlijke buik hoor! T scheelt idd wel hoe je de foto neemt en vooral ook als je m zelf maakt met de tel lijkt ie Miss iets groter maar desondanks komt t aardig overeen met de realiteit
    Vooral ook omdat k verder best slank bent is ie zo aanwezig
    Gek genoeg als ik snachts ga plassen en zit op de wc lijkt ie zo klein?

Heb me net volgevreten met paprika chips
    Was lang geleden zeg! Lekker!

Slaap lekker lieverds!

10. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Gaaaaf haha
    Past zeker wel :)

Alleen weet nog nie of ik m ga halen
    Heb al twee dr brown flesjes staan en een aantal uit de dozen
    Maar gaaf is ie zeker! En om de prijs hoef k t eigenlijk niet te laten
    Die roze is ook schattig hihi

Ga f in je album neuzen!

11. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Heb gelijk n reactie geplaatst! Wat n leuke collage! Echt super mooie foto's zeg! Mooi buikje! Volgens mij is je buik nu groter dan toen met 36 weken of lijkt dat maar zo?

Mooie recente foto trouwens, je ziet er goed uit al ben je zo ver!
    Als je sommige vrouwen ziet nou die zijn echt helemaal afgetakeld en aan t eind van hun Latijn zeg maar..

Die slofjes zijn ook echt te schattig!
    Ga manlief vragen morgen foto's te schieten!
    Zo leuk!

12. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    @streep, ja die gaat weg hoor!! Duurde wel ff.... Dat was bij mn zoontje. Nu een lichtere streep en kwam pas veel later....

Handdoeken hebben ze ook daar :) tis net n hotel joh :p

Grappig he die fles, ik zocht mandjes oid en toen zag ik hem ineens hihi

13. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Pff lig op dat zeiltje....men wat een gekraak.....

14. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoe zal k ons nieuwe topic eens gaan noemen?
    We zitten bijna aan de 500 pagina's! Iemand enig idee of t op te slaan is.. Miss wel leuk om ooit terug te lezen!

15. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Heb je wel een mandje gevonden schat of?

Oooo Miss omdat t dan toch n meisje is hihi

Hou je t nog om t niet te weten?
    Ik ben zo nieuwsgierig Hahaha

Super dat alles zo goed verzorgd is! Wel prettig!

Mijn zeiltje kraakt totaal niet maar Miss omdat ie onder m'n molton ligt en daarover heen nog n hoeslaken
    Kun je beiden wassen toch dus Miss een tip, want hier kraakt t totaal niet!

16. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Zie je, t ligt er echt aan hoe de foto genomen is en wat je aanhebt, ik vind mn buik de ene keer ook groter dan de andere keer. Net als jij als je naar de wc gaat hahaha
    Maar wij hebben t idee dat t precies "dezelfde" buik is, ook even groot. Jammer dat ik die niet gegipst had, dat zou leuk vergelijken zijn!

17. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja idd! Super leuk om te vergelijken! Ik ga niet meer gipsen maar ben wel blij dat k elke week foto's heb genomen
    Zal er f 1 plaatsen van echt ik t begin
    Echt een verschil! Rond de 8 wk is dit..

18. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Ligt Onder mn molton en hoeslaken;)
    Wel nieuwsgierig, maar ik kan dat goed handelen hoor:D

Ehm is het nou 500 pagina's? Of 5000 berichten? Ik dacht t laatste....
    Geen idee of je t op kunt slaan? Hihi tis bijna een boek!
    Tjee een naam... De zeeuwse meisjes haha, nee dat gaat niet op.... Ehm...ik slaap er n nachtje over oke?

Truste en de groeten aan krullie ;)

Ps nee nog niet dé mandjes gevonden.....

19. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Leukkkk!!! Heb net ook al mn foto's zitten bekijken, t blijft bijzonder!
    Lieve schat nu ga ik echt de ipad opzij leggen, tot morgen!

20. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Slaap lekker dame!

Ik zoek t nog f uit mocht t tog t aantal pagina's betreffen verzin k wel ff wat ;)

Sweetdreams!

Share This Page