Max 5000 berichten idd armande.. Dus denken jullie f mee voor n nieuwe naam, mogelijk in de trant van de aankomende mama's die we worden maar zo dat er geen nieuwe zich komen aanmelden, gewoon ons eigen clubje toch?
ja denk dat het bij mij een soort van chronische zwangerschapsverkoudheid is want de ene keer wel last en dan weer niet. We zijn vanavond op kraambezoek geweest, wat een klein ventje. Wel jammer dat ik hem niet even kon vasthouden maar mijn buik zit echt enorm in de weg. Heb geen striae (nog niet). Wel een bruine streep boven mijn navel en wat pigment. Buik wordt me nu wel groot ten opzichte van de rest van mijn lichaam. Baby ligt nu weer anders dus vandaag weer wat maagzuur. Gelukkig helpen rennies. Apotheek had vriendlief een drankje meegegeven omdat rennies minuten zouden werken. Waar bemoeien ze zich mee haha. Heb zelf maar even rennies gekocht bij de winkel. ik ga lekker slapen. welterusten!
Snapje.. Bij mij werken rennies iig erg effectief! Hopelijk bij jou ook! Ja jouw buik is helemaal huge, daar vallen onze buikjes bij in t niet hihi Leuk dat je op kraambezoek bent geweest! Blijft leuk he! Slaap lekker lieve schat! Al weer richting week 34! Goed bezig!
Ben me toch begonnen met hoesten gisteravond! Pfff echt niet normaal... En dan schiet t echt in mn buik/banden auw....dat doet zeer Er is niets dat je mag hebben he tegen de hoest?? Behalve huis-tuin-en-keukenmiddeltjes ben ik bang..? @linss logisch dat je buik nu te groot gaat worden voor je lijf, stel je voor dat t er meer dan twee zouden zijn pffff Vind t nu al knap van je, ook al heb je geen keus @D, ja idd zoiets qua naam. Ik lees soms ook wel eens "ledenstop" In een titel... Meiden ik ga even eten en verder hoesten (het gekke is ik heb geen keelpijn en ben niet verkouden...)
Hallo meiden, alles zit nog in de buiken begrijp ik! Super! Ik zal maar geen buikfoto plaatsen hahhahahaha... blubber... Maar dat komt wel weer. Rond de borsten ben ik wel lekker slank al. Maar de onderbuik is een vervelend iets, maar als je weet wat je er voor terug krijgt. Meer dan waard! Gisteren een top dag. Baby J is van de extra zuurstof af, en ze hebben sinds gisteren alle twee hun eerste rompertje aan!!! Ik ben zooooooo vreselijk trots op de mannen. ze hebben nu alleen nog wat ondersteuning in de zin van een neus vleugeltje en een sonde voor voeding. Daarnaast worden ze nog gemonitort voor hun ademhaling enz maar das heel normaal. We gaan vanmiddag misschien oefenen met een eerste flesje moedermelk. Ook dokterbrown flesjes trouwens die schijnen het beste te zijn. Verder eet ik me ook de rambam heb mega trek en kom helemaal niks aan, val gewoon af. Heerlijk maar borstvoeding vergt van je hoor. Je moet 500 kal meer per dag eten... Hmmmm laatst om 22 uur nog naar de mac gereden...LOL. En dan nog steeds de post en kado´s he? De hele kamer is blauw... gister weer 10 kaarten in een keer. Zoooo leuk. Stop maar met tellen denk ik. Geen beginnen meer aan. Ik zal even een dikke koek naar binnen werken en een beker thee. en dan vanmiddag weer naar de mannen!!! Tot later! en hou ze nog even binnen meiden... Ps ik was ook smoor verkouden de dag dat ik beviel, had bijna geen stem meer voor de weeen begonnen en toen het los ging was het per direct over. Heel appart, alsof je lichaam zegt van nu moet de energie ergens anders naar toe. En na die tijd ook nergens meer last van gehad. Morgen 3 weken geleden en nu neemt het vloeien ook goed af. Ook heel fijn.
Marlies! Wat een mooi bericht! Erg leuk om weer van je te horen! En wat fijn dat het zo goed gaat en ze hun rompertje aan mochten Jij bent gewoon alweer op de been en wij zitten tegen de laatste loodjes aan te hikken, gek he? En idd bv vergt veel van je, al scheelt het nog wel n btje per persoon geloof ik. Ik kreeg het er ook niet aan gegeten. Ik ga dit nu wat beter in de gaten houden, want ik viel teveel af en dat maakt je moe... Spannend met de flesjes! Wat zal dat mooi zijn!
O lies wat heerlijk dat je mannetjes t zo goed doen zeg! Top! Kanjers zijn t! Gaaf dat ze hun rompertjes aan hebben! Hebben jullie t geprobeerd met de flesjes? Ik heb ook twee van die flesjes staan! Zijn idd hele goeie! Heerlijk dat je zo veel kan eten n nog afvalt ook hihi Eet maar lekker schat! Super dat je zo veel kaartjes ed krijgt! Maar t is me toch ook iets heel bijzonders hoor lies wat je hebt geflikt! Je hebt gewoon n tweeling op de wereld gezet! Wowie! Binnenkort komt er n nieuw topic.. Ivm t max aan aantal pagina's Zal je dan n pb sturen van de link want we willen je niet kwijt!
Geen tips voor t hoesten armande! Klinkt alsof t een beetje op je longen zit ofzo? Miss beetje stomen.. Miss zijn er hoestpastilles die mogen? Ik had alleen keelpastilles maar was voor de keelpijn en neusspray voor m'n verstopte neus, kreeg niks voor de hoest moest wel in de gaten houden dat k geen longontsteking ging ontwikkelen Maar t was eigenlijk binnen paar dagen minder Heb t gevoel dat r meer druk/spanning op m'n buik staat sinds gisteravond Ook wat meer steekjes en krampjes als normaal maar nog steeds niet echt heel pijnlijk.. Wat n mooie blauwe lucht he dames Leven weer naar de lente toe hihi
Hebben jullie ook dat je de ene dag "bergen" van energie heb (meer momenten van bergen van) En de andere dag al na t wakker worden weer liever in je bed stapt omdat je zo moe bent Ik ben zooo moe dat k serieus overweeg terug naar bed te gaan En dat terwijl ik ene kant zo graag naar buiten wil vanwege t zonnetje en de mooie blauwe lucht.. Lekker uitwaaien op de boule Maar heb gewoon de puf niet me aan te kleden ed M'n beeb schuift ook alle kanten op Net de exorcism in m'n buik haha Zo grappig
Nou het houdt hier ook niet over Pfff heb zó'n last van die rothoest, ben misselijk ervan en mn hoofd vindt t ook niet fijn, moet er gewoon van kokhalzen bleghh Ook harde buiken en bandenpijn.... Zo hèhè ff geklaagd en mn hart gelucht Naar de apotheek geweest en je mag thijmsiroop en sindskort noscapine. Heb ik dus net ingenomen, ben benieuwd want meestal helpt codeine niet eens bij mij. Daarna boodschappen wezen doen, ben echt kapot......gister liep ik nog trots te verkondigen dat ik echt geen grote klachten heb en nu dit. Heb bij de kruidvat de babytas opgehaald, kijk dat is dan weer leuk Al met al snap ik wat je bedoelt hoor @D, t zal er wel bij horen! Rustig aan maar meid! Ws lig je te slapen....
Ik heb ook een dagje dat ik lekker in bed blijf. Heerlijk met dat geluid van h de regen etc buiten. Verveel me ook dood hier. Vriendlief moet de hele week werken behalve afgelopen maandag en zondag ivm zieken, gelukkig kan hij vrijdag wel even mee naar het ziekenhuis. Morgen komen mijn ouders gezellig langs want anders ben ik tot half 10 in de avond alleen vanwege koopavond. Zijn jullie trouwens ook zo lekker onhandig de laatste tijd? Ik laat alles vallen. Heb in een maand tijd al 6 glazen kapot laten vallen en mijn foundation. Vriendlief wordt er gek van haha. Nou ik ga weer lekker rusten want energie is ver te zoeken, alleen die twee kleintjes zijn super actief vraag me af wat ze aan het doen zijn.
Ah lieverd! Dat zijn een hoop vervelende klachten bij elkaar zeg! Hopen dat je medicijntjes snel helpen en je je beter voelt! Lag idd even te slapen, ga zo burritos maken.. Heerlijk! Wat staat er bij jullie op t menu? Heb je überhaupt wel trek Armande? Wat zit er allemaal in de kruidvat tas! Moet me gauw aanmelden nog met m'n voordeelpas dan krijg ik er Miss ook nog 1! Kun je beetje rusten verder VNV? Of ben je alleen thuis? Morgen alweer naar de vlos Wat vliegen de weken toch!
Ook nog even geslapen linssiej? Ik ben net wakker! Ik begin me laatste dagen ook sneller te vervelen hoor.. Manlief is druk met een opdracht en ik ben daardoor wat vaker alleen als normaal (mag nog nie klagen hoor hij is veel thuis) maar voorheen was ik dan zelf druk met de verhuizing en/of in de babykamer alles klaar maken maar ben gewoon echt helemaal klaar nu... Tel daarbij op sneller moe dus dan doe je op sommige dagen echt helemaal niks.. Ergens ook wel weer lekker.. Maar soms wil je gewoon wat actiever zijn en kun je niet.. Ik heb laatste tijd veel in de badkamer laten vallen, meeste uiteraard van glas.. M'n bronzer is ook gesneuveld en gister ging weer een halve zak pasta tussen de vaatwasser en gasfornuis Dus denk dat we elkaar wel n hand kunnen geven hoor Heeft t veel geregend bij jullie? Hier was t echt mooi maar t begint wel weer hard te waaien nu..
@linss, regen??? Hier is het helder! Saai he alleen thuis zijn? Fijn dat je ouders komen, heb je even afleiding! @D, nee niet echt trek...best misselijk maar hoef niet te spugen ofzo. Zoontjelief krijgt wat makkelijks te eten en manlief is over 45min thuis. Die doet veel dus dat is fijn. Ik las hier op t forum ergens dat mensen zich voorafgaande aan de bevalling grieprig voelde wie weet Morgen komt mn gips, dus ik moet het nog even binnen houden Hoestdrank lijkt n klein btje te helpen
@linss, dat laten vallen deed ik van de week ook steeds. Ben meer vergeetachtig... Zegt ml zullen we die kip eten die je van de week had gemaakt? Dan weet ik dat dus echt niet meer he? Had ik bij mn zoontje ook en ook na de bevalling nog een hele tijd....
Liesje was ook niet lekker voor de bevalling! Wie weet Armande! Spannend! J laat ons t wel weten he als t is begonnen?! Gaat voor ons moeilijk worden geduldig te zijn als ie zich niet snel vanaf 37 wk aandient want eigenlijk vinden manlief en k t dan wel tijd worden haha Fijn dat je man straks je kan ontlasten! Hopelijk kun je jezelf nog wat vermaken VNV en knap je wat op.. Toch proberen te eten he schat!
Tis nog rustig hier hoor Maar ik heb wel een griepje te pakken Koud warm, rillen.... Ik hoopte de dans te omtspringen maar helaas... Gelukkig kan ik jullie niet virtueel aansteken haha
Wie weet is dit griepje een voorteken, heb t bij paar mensen gelezen maar misschien willen we ook gewoon te graag en zijn we ongeduldig haha Nou net wat mee gemaakt zeg! Afzuigkap is van de muur gedonderd toen gtst net begon n ik net zat met m'n warme inmiddels ijskoude chocomelk Alles onder glas en olie En tot overmaat van ramp heel m'n kat onder de olie Heb m vier x gewassen onder de douche maar hij blijft ruiken want hij was echt doorweekt met rode Chili knoflook olie.. M'n lieve mama kwam gelijk op der fietsje om me te helpen We zitten weer.. Fijne avond dames! Slaap lekker en beterschap arMande!
Nou ja!!! Das raar!! Je zult wel geschrokken zijn? Arme kat... Ik zie t helemaal voor me (hihi-sorry) Vraagje, waarom heb jij je paspoort op de lijst staan?? @ego, heb uiteindelijk paracetamol ingenomen, doe ik normaal niet bij n griepje maar ik zag t echt ff niet zitten, zwanger zijn, hoesten en me beroerd voelen. Ga nu wel zo proberen te slapen, wie weet wat me morgen te wachten staat Het geboortekaartje wil trouwens niet lukken grrrr In totaal nu 3x gemaakt maar hij slaat m nergens op ook al zegtie van wel...vandaag ook al contact gehad met de klantenservice... Hopelijk lukt t morgen!
Ivm aangifte van de baby.. Wij moeten de baby aangeven in de gemeente waar we bevallen en dat is niet waar we wonen. Bewijs van erkenning zit er ook al in, stel dat we daar dan toevallig nog net zijn als de gemeente open is kan dat gelijk.. Maar denk dat mijn paspoort overbodig is maar goed neem m maar mee voor de zekerheid! Kan echt geen kwaad hoor keertje Paracetemol zeker niet als je je zo voelt! Hopelijk knap je er van op! Slaap lekker!