Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    782
    253
    63
    Jeetje wat was ik nerveus vanmorgen. Maar we hebben de echo gehad en jeetje wat was dat mooi zeg! Het hartje klopte goed en het kindje zat precies op schema qua groei. Bij mijn dochter 15 jaar geleden heb ik geen echo gehad dus wist niet wat ik moest verwachten. Maar jeetje wat ontroerend zeg en wat een last valt er dan van je schouders als je ziet dat alles goed is.
    Nu kunnen we eindelijk gaan genieten!
    Ik zal straks de echo foto plaatsen.

2. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hello Dames!

Welkom Karin !

Armande veel plezier zo met de echo ! Kom je hem weer showen ?

Krullie fijn dat je je beter voelt ! En leuk je recept wie weet ga ik mijzelf ook vandaag even uit sloven ermee ;)

Pop beter zo ! Ik voel mij ook wel zo maar s'avonds kak ik wel helemaal in maar dat is niet erg :) het is lekker om je zo te voelen he

D zie je buikje niet er tussen .. Hier een aardige buik en proud of it :D:D:D

Anthonetj kop op voor jou gaat de zon ook weer snel schijnen! Je bent een kanjer ! Dat jij je zo voelt is niet meer dan normaal en weet waar je door heen gaat , een hele dikke knuffel en dat het vloeien maar snel over mag zijn!

3. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi Miracle , wat geweldig nieuws !!!

Super van harte zeg wat een last valt er van je schouders dan he ? Geniet er lekker van en snel maar showen hier !!

Haha ja ik weet wat je bedoelt met mijn zoon , 10 jaar geleden .. heb ik 1 echo gehad met 20 weken en een pret echo dus dit is voor mij ook heel erg nieuw!

Maar geweldig nieuws ! Leuk leuk leuk :D:D:D

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Miracle!! Show us je beebje!!
    Wat een opluchting, kan het me helemaal voorstellen!!
    Gefeliciteerd hoor nogmaals! En nu goed voor jezelf en de kleine uk zorgen en gaan genieten!

Met al dit geweldige nieuws zou ik bijna gaan denken dat het ook een keertje fout moet gaan.... pff zooo stress voor dinsdag... zul je zien dat het bij mij niet goed is... :(

5. sunshineS1976

Ik heb echt een lelijke buik...zal m niet snel gaan showen, tenzij het echt een zwangerbuikje is :p
    Op de weegschaal ben ik een kleine 3 kg gegroeid de afgelopen maanden door de hormonen enz, maar mijn buik is echt opgezet. Zullen mijn darmen wel zijn, maar echt fijn is het niet. Spijkerbroeken zien er al niet meer uit, pantalons gaan nog wel maar zitten echt strak. Gelukkig gaat het zomer worden nu dus kan ik lekker jurkjes dragen en rokjes met een legging, stuk fijner voor mijn buik...
    Denk dat ik vrij rap een paar positiebroeken ga aanschaffen als alles goed zit!

Ik ben die van D wel ergens tegengekomen in een topic hoor! Sommige vrouwen zijn nog geen 10 weken ver, maar hebben al een mooie bolle toeter van een maand of 5... :O Ik ben niet de dunste, dus vraag me af hoe lang het gaat duren voor ik een duidelijk zwangerbuikje heb :p

6. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    782
    253
    63
    Nee joh doe niet zo gek, ook jij hebt dinsdag gewoon goed nieuws te melden.
    Weet je, ik was er zo van overtuigd dat het vandaag mis zou zijn. Al 5 jaar lang zo veel tegenslagen, dan is het gewoon eng dat nu alles goed lijkt te gaan.
    Maar ik ga mezelf niet meer gek maken, het komt goed! En met jou ook!

7. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Krullie zeker mooi nieuws allemaal en dat ga jij ook krijgen!! Weet het zeker ! Ook jij krijgt een geweldige mooie echo!

En nou haha ikheb ook geen mooie buik hoor maar ik lijk wel 22 weken whahaha .. maar ja bij een 2de blijkt het ook al harder te gaan dan ben je al uit gerekt .. Tis ook nooit meer goed gekomen hier whahahah :p:p maar ach draag mijn buik nu al vol trots ! Laat maar komen ik ga wel weer waggelen!

en lekker doen ruime kleertjes aan , dat strakke gedoe is niks dus na de echo hopppaaaaa lekker buikje laten gaan ! Freedom :p:p:p

8. sunshineS1976

Dank je voor het vertrouwen dat jullie hebben meiden :)
    Lieff! :)

Miracle: het is echt een miracle dat je na de hele MMM zwanger bent geraakt en dat nu ook gewoon alles goed is! Een mooier cadeau kun je je niet wensen... Ik ga heel hard voor mezelf duimen dat het hier ook goed zit...

Alice: haha heerlijk dat je al 22 weken lijkt! :p Lekker mee pronken en over een week of 20 echt *waggel waggel* :p
    Wat voor kleding draag jij dan? Lekker laten gaan kan alleen in een legging of jurkje :p denk ik... :p

9. sunshineS1976

Hmz... en ik begin me weer beroerd te voelen...
    altijd ergens in de middag dat het op komt zetten... weer knallende, misselijkmakende koppijn. Mannetje komt zo thuis en ik zou lekkere pasta maken en hoe erg ik daar vanochtend naar uitkeek, nu totaaaal geen zin in.
    Geen zin in wat voor eten dan ook... blegh

Las trouwen dat heel wat meiden hier (heftige) migraine hebben/hadden en daar zelfs injecties voor nodig hadden? Dat is niet mis zeg... hebben jullie dan nu helemaal geen last van hoofdpijn??

10. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @karin welkom bij de club!
    @poppenkop: dit had ik in mn 1e zwangerschap ook zo erg, vooral midden in de nacht klaarwakker! Gek werd ik ervan....en zelfs de eerste maanden na de nachtvoeding kon ik nauwelijks meer slapen...en als ik dan eindelijk sliep was alweer tijd voor de volgende voeding!
    @anthonetj: vind het superknap dat je hier zo nu en dan een kijkje komt nemen! Zou toch raar zijn als je niet verdrietig/boos/ jaloers zou zijn? Voor zover ik het kan snappen wat je voelt: ik begrijp je helemaal!
    @miracle: oooh meid wat superfijn!! De stress giert door je lijf en daarna komt de rust dat alles goed is! Geniet ervan!
    @a1974: hier is t ook nooit meer goed gekomen met die buik....heb er ook geen moeite voor gedaan hoor haha! Na deze zwangerschap toch maar eens aan de buikspieroefeningen... Nu heb ik dus ook een bolletje, ben van mezelf slank maar mn buik is bol en dus niet "vet" dat maakt t lastig want er is 3x aan me gevraagd of ik somszwanger was terwijl ik dat dus helemaal niet was! Nu gaat het idd veel sneller, ik denk omdat je lijf al weet wat de bedoeling is?
    @krullie: per dag worden er een paar honderd baby's geboren, wij zijn hier met een heeeel klein groepje daarvan, dus het gaat echt goedkomen bij jou!! Dus ook dinsdag geweldig nieuws!

11. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hmmm weer een heel stuk van mn verhaal kwijt :x
    Ik schreef dus dat wij vandaag ook weer een supermooie echo hadden met een stevige hartslag! De vk zei nog iets geruststellends: nl dat als beebje een stevige hartslag heeft met 8w dit net zoveel zekerheid geeft als de "vroegere" veilige 12 weken. Hoewel je natuurlijk nooit 100% zekerheid hebt... Maar goed het geeft de burger moed:D
    Ik zal straks mn echo plaatsen of zal ik wachten tot dinsdag en krullie eerst kan plaatsen? Ik heb tenslotte al een fotootje mogen laten zien;)
    Verder hebben we een afspraak gemaakt voor de nekplooimeting.... Pff vind het maar spannend, maar ja 37 he:)
    Het is precies voor onze vakantie (eigenlijk moet het precies in onze vakantie) dus hopelijk klopt de berekening dan en mag het die dag. Als het toch een dag te vroeg blijkt te zijn dan zullen we een paar dagen eerder terug moeten komen uit frankrijk.
    Ach we zullen zien!
    Mijn vader zei altijd: een mens lijdt het meest om het lijden dat hij vreest! Zit een aardige kern van waarheid in denk ik zo;)

12. sunshineS1976

Je hebt een wijze vader Armande! ;)

Laat zien die echo!!
    Ben jij gek?! Je gaat toch niet wachten tot ik ook eindelijk eens aan de beurt ben?! SHOW ME!
    Fijn dat de gyn er zo zeker van was! Klopt wel inderdaad, nog maar 1% kans ofzo dat het fout zou gaan. Net zo klein als dat het tussen de 13 en 40 weken fout gaat.
    Ik hoop dat dinsdag ook zooo te zien en horen te krijgen, dan gaan we het nieuws toch al een beetje de wereld in helpen. Kan niet langer wachten :p

13. sunshineS1976

Maar eerst: hier met die echo!! :x;):p

14. sunshineS1976

Ik wacht.... ben heeeeeel ongeduldig ;)

15. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Tadaaa! sorry krijg m niet gedraaid....nou ja ik ben er dan ook ondersteboven van
    8w3d

Bijgevoegde bestanden:

16. sunshineS1976

hahahaha :D:D
    Pracht echo!!! Dat verwacht ik dinsdag met dezelfde termijn ook te zien!

17. sunshineS1976

die ienieminiearmpjes...soo cute!

18. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    782
    253
    63
    Woooow je ziet echt al kleine armpjes! Geweldig!

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Prachtige echo Armande! Wat een lief klein babytje zit daar al in je buik! Hij/zij is prachtig!!! En wat een goed bericht over de hartslag! Zulk nieuws wordt je toch de allergelukkigste van! En Miracle, ook een prachtig hartje! Nou met al dat goede nieuws gaat Krullie ook zeker een mooie echo tegemoet! Ik voel t!

Sorry dat ik vandaag niet eerder heb bericht maar ik was allereerst heel laat wakker, kon maar niet op staan, echt compleet leeg gezogen. Toen kostte het me kweni hoelang om op te starten, te eten, douchen en alles thuis te doen en toen ben ik f de stad in gegaan en heb ik bij prenatal de eerste positie broeken aangeschaft! Aanrader! Echt het zit zoooo lekker! En wat heb ik al een behoorlijke buik in die buikband haha, zo leuk! :) zat maar te grijnzen in de spiegel!
    Ook heb ik nieuwe bh's gekocht want ook al mijn bhs zitten gewoon niet meer lekker, zowel de cup als omvang niet...
    En nu ik toch aan t kopen ben heb ik op de hm site nog maar paar leuke dingen besteld. Ze hebben een geweldig leuke zwarte mama jas met goud! Kijken dames! 39.95 maar!

Karin, welkom en gefeliciteerd!

Krullie, fijn dat de paracetemol zo goed hielp maar vervelend dat het weer terug is... Hoop dat je nu lekker aan t slapen bent en snel van de hoofdpijn af bent. Ik heb nu vier weken geen migraine gehad en normaal dus elke week of zeker 1 keer in de twee weken wel.. Ik gebruik hiervoor dus injecties. Zonder is niet te doen. Omdat ik wilde proberen zonder te doen vanwege onze kinderwens en mogelijke zwangerschap merkte ik dat ik zonder echt door een hel gaat, was vergeten hoe erg het was voor de injecties. Janken van de pijn, overgeven, hyperventileren, weet nie hoe ik t heb dan echt je overweegt echt om uit t raam te springen!
    Ben dus nu echt heel heel heel erg blij dat ik nu geen klachten heb wat dat betreft want dat zou de zwangerschap heel erg zwaar maken en wil niet voor de keuze staan mijn medicijen wel of niet te gebruiken, ondanks al t overleg met mijn neuroloog...

Ik ben vast vergeten om te reageren op iedereen, sorry daarvoor, maar ga nu echt afsluiten wilde nog even antwoorden voor ik onderuit ga!

Slaap lekker lieve mensen en nog bedankt voor t recept krullie smaakt vast heerlijk!

Goed weekend!

20. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Mooie echo armande!

Deel Deze Pagina