Hey meiden, ben ik ook weer! Weer een drukke dag gehad: grote boodschappen, wandelen hond, op kraamvisite bij m'n vriendin, laatste spulletjes voor kraamlijst gehaald, koken en toen was ik gaar!! Ff op de bank gehangen en nu naar bed! Bed staat nu op klossen, hij is echt niet normaal hoog meer, ga denk ik serieus opstapje erbij zetten! En de waterdichte molton zit erop (kraakt niet!!) Ff korte reactie hoor! @marlies: fijn dat het zo goed gaat!! Echt leuk om alles van je te horen! @d: ahhh gossie, arme kat!! Maar ook balen van die afzuiger....😡 @armsnde: hè bah, de griep...idd nu maar wel paracetamol hoor!! Mooie buikfoto's ook! Wat balen dat t kaartje niet opschiet, irritant!! @lins: wel balen dat je je verveelt... Snap ik ook wel! Je kan zo weinig hè?!
Zo je bent er klaar voor Caroline fijn! Veel gedaan vandaag zeg! Soms verbaas k me nog hoeveel we kunnen rond deze termijn.. Ook niet elke dag natuurlijk maar over t algemeen gezien! Ik moet m'n bed nog steeds op klossen zetten, terwijl ze al n week zo wat klaar staan.. Ik kan t niet alleen en manlief is wat dat betreft wel weer laks en denkt; komt wel joh.. He maar zo lang duurt t niet dus morgen ga ik m achter z'n hol aan zitten Droomde vanacht dat ik ook zo wat n trapje nodig had om erin te komen Benieuwd hoe je slaapt hoor t morgen wel! O en Armande helemaal vergeten te reageren wat betreft t kaartje! Wat vreemd dat t niet lukt joh! Hopelijk krijg je t voor elkaar! Kat is nog n x onder de douche geweest Dit x na n borstelbeurt en met dreft en babyshampoo Kwam nog veel uit maar dat was al aan z'n nog vette vacht te zien.. Hij is nu weg gedoken ergens onder de bank Arm kind.. Voel t wel gelijk in m'n buik zeg.. Waren geen fijne houdingen onder de douche maar goed was niet anders.. Slaap lekker dames!
Pfff tis echt de griep hoor.... Ik heb net wel een paar uurtjes geslapen thank god, maar moest net plassen en we zijn weer terug bij af... Tot overmaat van ramp verrek ik net een spier (doordat ik met drie kussens lig) en dat maakt het o zo fijn.. Lig ook nog eens te klappertanden, de laatste keer dat ik dat deed was na de bevalling. Manlief heeft net weer paracetamol gehaald voor me in de hoop dat ik zo nog even wat kan slapen...
Wat je zegt d, de ene dag enorm veel energie en de andere dag is het op... Herken ik ja! Eigenlijk moeten we het beter verdelen, elke dag een beetje druk en een beetje rustig! Ik zal als ik jou was wel druk zetten nu op je man hoor, de klossen moeten wel met 37 wk eronder en dat is al bijna zo!! (Jaaaaaaaa we hebben bijna het termijn bereikt dat we voldragen kindjes hebben 😄 Ik ga serieus een opstap erbij zetten. Kan er echt nauwelijks inkomen (ben ook maar 1.60...) Ahhh echt zielig katje!! Ik zie t al helemaal voor me! @armande: gatver, echt gewoon de griep.... Heb jij nu net. Bah!!! Is je man vandaag thuis om voor de kleine man te zorgen??! Er zit voor jou niks anders op dan in bed blijven, vitamientjes eten en veel water drinken en uitzieken.... Echt shit! Ego: ik heb dus ontdekt dat 1 van onze katten binnen af en toe sproeit....😡😢😈 baal daar ENORM van.... Deed hij eigenlijk nooit meer... Zal dat met de zwangerschap te maken hebben?! Zou niet weten wat ik er tegen kan doen....
@D oja stom natuurlijk om aangifte te doen, ik heb wel t trouwboekje ingepakt. Bij mn zoontje lag ik nog in t zkh en is mn man met mn moeder geweest. De baby wordt ook in n andere gemeente geboren dan dat wij wonen. Misschien wel leuk; mn moeder heeft toen foto's gemaakt van de aangifte voor het fotoalbum @caroline, tis echt balen hoor nu zo ziek zijn ik hoop ook zo dat de bevalling even op zich laat wachten tot ik wat beter ben.... Nu net paracetamol ingenomen dus voel me wel wat beter. Manlief is naar zn werk en heb hem een soort van "gesmeekt" bijtijds thuis te zijn, dat is nl nooit voor 18u en hij vertrekt altijd rond 7. Dus nu net is mn schoonmoeder gekomen ik zag t echt ff niet zitten.. Nu ga ik proberen wat te slapen, daar knap ik meestal wel van op. Tot later meiden fijne dag
@caroline, miss dat D het weet van je katten? Ik weet echt niets van katten.... Je hond vind ik trouwens echt n plaatje, mochten wij ooit n hond nemen dan weet ik het wel. Hier in de buurt zie je best regelmatig trouwens. Wonen landelijk dus daar zal t aan liggen. En idd een opstapje nemen hoor! Straks val je uit bed net als ik deed!
Fijn dat je schoonmoeder er is!! Ik hoop zo dat het snel over is bij je!! Zal vast over zijn als je gaat bevallen! Mooie hond hè?! Hij is ook nog eens zoooooo lief!! Echt een te gekke hond. In Zeeland zie je ze idd wat meer dan in de rest vt land. Ga maar snel je bed weer in!!! Veel slapen is nu ook erg goed!
Ik antwoord later f uitgebreider want moet om 14u naar de vlos n nog t een n ander doen voor die tijd maar veel beterschap @ Armande! Verdorrie juist nu! Bah! Uitzieken maar n hopelijk ben j gauw beter hoor! Fijn dat j schoonmama er is! @caroline; hiermee probeer ie z'n territorium af te bakenen Vaak als er situaties veranderd zijn, of als ie voor z'n gevoel aandacht tekort komt/t ergens niet mee eens is Kan heel goed te maken hebben met t feit dat er n kleintje komt Dat ie bijv ineens n bepaalde ruimte niet in mag of dat er dingen zijn veranderd in huis of aan jou Een van m'n moeders katten doet t ook met periodes Ze heeft er zes! Veel he.. Gaat heel Goed maar soms is ie jaloers n bakent ie n bepaalde plek af Zelfs n x op m'n moeder geplast haha zo ze is van mij! @hier; pijnlijke heupen als ik te lang op m'n zij lig, auw! Verder voelt m'n buik harder zwaarder voller n heb ik regelmatig krampjes steekjes waarvan ik zelf t gevoel heb dat t Miss met m'n darmen te maken heeft?
Zo ik heb ongeveer twee uur geslapen/gedommeld, maar om nou te zeggen dat ik me opgeknapt voel...nou nee... Bij vlagen misselijk en nu echt heel koud brrr krijg ook nog lichte hoofdpijn... Klaag klaag haha maar ja er is niemand anders om tegen te klagen Schoonmoeder is net weer weg en ml heeft t te druk om ook maar even te bellen of t wattsappen Ik hang op de bank, lijkt me t beste
Ah lieverd toch! Beterschap! Wat vervelend allemaal he.. Pfff valt niet mee Nu.. Alles goed bij de vlos.. Mag vanaf maandag (met 37wk) met dat homeopathische middeltje beginnen waar ik eerder over schreef.. Toelichting volgt nog een x haha weet t ff niet uit m'n hoofd Is iig om de ontsluiting te vergemakkelijken Ondersteunt t proces mbt de baarmoedermond Zijn weer eens aan t soppen Maar dit x omdat in daglicht duidelijk was waar poeslief met z'n olie pootjes allemaal heeft gelopen Overal dus Op de meest gekke plekken vind je olie spetters Haha
Fijn dat alles goed was! Ben wel heel benieuwd naar dat middel hoor! Hoor t graag van je! Ik ken alleen olie om down under te smeren tegen het uitscheuren... Bah...en ik was al misselijk
Hoi meiden, Kom even zeggen dat beebje nog lekker warm binnen zit Maar mensen-kinderen tis lang geleden dat ik zo ziek ben geweest.... (los van de migraine dan) Zoontjelief is sinds vanmo aan t hoesten, dus ml zal wel volgen Ml is bang dat ik eerder ga bevalen en hij mij niet bij kan staan. Gezegd dat hij dan alles moet innemen wat er bestaat en dan komt t vast goed Konden jullie trouwens ook niet op de site komen? Ik was wakker sinds 1:30 en de hele nacht kon ik er niet op....tja je moet wat he Daarom ga ik nu weer rusten. Tot later en fijne dag!
Hey lieve meiden! Nee, zp lag eruit!! Maar gelukkig hij doet t weer! @d: fijn dat alles goed was bij de vk! Ben wel benieuwd naar jouw middeltje hoor! Haha, al die voetstappen nog je kat met olie, snap dat je dat wil poetsen, was een gladde bende bij jou! Hangt je afzuigkap wel weer? @armande: bah van dat ziek zijn!! Hoe gaat het vandaag met je? Hmm zoontjelief begint ook al... Wil niet zeggen dat ml t ook krijgt en al zou je gaan bevallen dan is hij vast in 1 klap weer beter.(maar hou nog maar heel even binnen 😉. Zal die olie voor downunder echt werken denk je??! @krul: als het goed is vndg weer internet 😄😊 @marlies: hoe is t met jou en je mannetjes??! @lins: en hoe is het met jou??!
ben net op controle geweest. Baby's groeien heel goed door. Ikzelf was in een week tijd 2.3 kg aangekomen wel veel. Me bloeddruk was wat hoger dan normaal, maar zolang ik geen klachten heb moet ik het in de gaten houden. Ik word na 37 weken ingeleid als ze zelf niet komen . Ben zo blij want dan hoef ik gelukkig niet superlang meer als ze lekker blijven in mijn buik. Ik kon ook niet op het forum. lag er inderdaad uit.
@D hoop dat je vloer goed schoon is, voorzichtig hoor dat je niet uitglijdt!! @linss, zo netjes dame! Goed aangekomen en de beebs doen het goed! Wat wil je nog meer?! @ego, de vk heeft net gebeld, ze vindt mn hb te laag dus ze gaan t vanmi bespreken dan word ik teruggebeld. Ook vond ze mn hoest erg lelijk dus ik moet mn longen laten nakijken bij de ha. Maar ja die zijn natuurlijk niet meer te bereiken voor een afspraak te maken. Ik de vk weer gebeld en ik moest t spoednr maar bellen omdat het voor t weekend is en dit weekend ben ik al 37w. Dus ik bel en zeg er gelijk bij dat t geen spoed is maar in opdracht van vk blabla...begit die tr*t toch kortaf te doen dat de lijn moet openblijven en dat ik om 13u maar moet terugbellen en bam ze hangt op...pfff Ik bleef even beduusd zitten....snap ook wel dat ik niet bel om een hartstilstand ofzo maar om nou zo tekeer te gaan De praktijk is sinds een aantal weken veranderd dus met allerlei telnrs en doorschakelen en iedere dag een andere ha....lekker dan.... En nu moet ik dus zo weer terugbellen...nou ben benieuwd....
Armande nee! O ik zou haar wel! Zou haar daar echt nog op aanspreken! En zowiezo j huisarts hierover inlichten! Dit kan echt niet! Ik snap best dat dit onder niet zulke spoed eisende Zaken als n hartaanval valt maar he wanneer moet j dan bellen?! J krijgt hier toe toch de opdracht?! Dat zeg j er netjes bij! Benieuwd hoe t is afgelopen? Vervelend dat j zo ziek bent, bah.. Sta j er alleen voor vandaag of heb j hulp? Heb Krullie paar x op de app gesproken afgelopen dagen en ze schieten ontzettend op! Ontzettend veel hulp maar t vergt ontzettend veel van ze en ze zit er n beetje doorheen.. Vandaag zijn ze t oude huis officieel kwijt en ze slapen al n aantal dagen in t nieuwe huis.. Vanmiddag om half twee op controle bij de vlos T kan zijn dat ze morgen pas n update doet maar zal haar nog wel spreken en f verslag doen De tabletje heten Caulophyllum en pulsatilla.. Vanaf 37 wk mag ik er drie x per week 1 Het zou de rijping van de baarmoedermond bevorderen waardoor t ontsluitingsproces vergemakkelijkt kan worden We shall See Baat t ni schaad t ni T kan iig geen kwaad voor moeder en kind en is op basis van kruiden J mag ze ook niet met j vingers uit t zakje halen, dat moet echt met n lepeltje.. Hier ontzettend veel spierpijn.. Kan moelijk opstaan n lopen Zitten op de wc bril is n drama, doet zo n zweer aan de botten in m'n billen Heb jij ook zo n soort pijn dan Armande j schreef wel eens over bilpijn? Verder gister heel de dag n druk op m'n buik gevoeld Alsof ik moet poepen, dat heb ik ook, wel tot vier x toe maar de deuk bleef hele dag Baby was ook erg aanwezig.. M'n buik ging alle kanten op n soms dacht ik dat ie werkelijk m'n buik uit kwam dwars door m'n huid heen hihi Die bewegingen doen geen zeer maar voelen apart.. Daarnaast ontzettend veel plassen Als ik opsta van de wc kan ik al weer zitten Was me t nachtje wel pfff Zo genoeg geklaagd O nee ben nog ni klaar! Forum lag er al begin vd avond uit Baalde zo! Wilde f met jullie kletsen
@lins, goed gegroeid zeg, fijn!! En bij 37 wk halen, schiet op zeg!! Das nog maar iets meer dan 3 wk...!!!! @armande: idd wat k*wijf zeg!!! Vind ik niet kunnen zeg, je verontschuldigt jezelf toch ook meteen en in opdracht van vk. Nou ja en anders dan maar naar de ha-post. Ook nog een optie. Wel een goede daadkrachtige vk zeg! Je moet nu ook geen longontsteking ofzo krijgen! Hoe hoog is je hb?! Ego: m'n plakboek is nu lekker helemaal bijgewerkt manlief was gisteren lekker vrij en vanochtend thuis (late dienst) en heeft zoveel gedaan, heerlijke vent 😍
Hey d, tegelijk gepost zie ik 😉 Fijn dat t opschiet bij krullie, maar snap dat ze er doorheen zit. Hopelijk kan ze de komende dagen een beetje bijtanken. Die bilpijn die je beschrijft heeft ook echt te maken met je bekken. Daar zit nl je si-gewricht (tussen je stuitbeen en je bekken) en dat verweekt ook. Die pijn voel ik ook heel erg en straalt vaak uit naar m'n hele achterkant bovenbeen.. Het enige wat helpt is rust nemen, bij lopen kleine stappen zetten, niet op 1 been staan/leunen (dus met omkleden dit zittend doen!). Sterkte! Is echt een vervelende pijn! Die druk in je buik herken ik niet... Maar zal er vast allemaal bij horen, zullen we het maar voorwerk noemen? Ik heb bv de laatste tijd steken in m'n vagina en harde buiken soms met krampen. Maar dat kan dus indalen zijn maar ook al richting voorwerk.