Ik mag zo om 14:15 even langs de ha, ben benieuwd... Hb was 5,9 in dec dus nu ws lager... Ik "spring" even onder de douche anders ben ik nog te laat en ik ben ertussen gezet.
Dan was ie al best laag! Goed dat ze zo oplettend zijn! Geloof dat onder de 5 echt opgekrikt moet worden met staaltabletten Hou ons op de hoogte schat! En moest zo lachen om j ik "spring" onder de douche Valt nl niet veel meer te springen voor ons hihi Succes!
Fijn linssiej! Dan weet j waar j aan toe bent en kun j er naar toe leven! Denk dat jij nog best wel die 37 wk kan gaan halen ook! Ze doen t super zeg! Vandaag nog iets op de planning?
ja wat een opluchting dat ik na de 37 weken ingeleid word. Mag ook door tot 40 weken als ik me goed zou voelen, maar ik zit er flink doorheen en die 3 weken lukt nog wel, maar denk toch zelf dat ze eerder komen. Hoop wel dat mijn bloeddruk zakt want dat kan er ook nog wel bij. Ik ga slapen. Ga0straks even beetje jullie verhalen lezen.
Thx Caroline voor de uitleg en tips! Ga ik opletten! Vervelend dat t bij jou ook nog zo doorstraalt naar j been Ben m'n bed ook nog niet uitgeweest behalve om te plassen.. Te belastend.. Ga zo toch maar echt even wat te eten maken en dan weer lekker terug, beeb en in hebben honger n dorst hihi Denk er aan voorlopig lekker boven op bed te blijven liggen, rust zal wel goed doen, n lekker Satc of n dvdtje te kijken VNV ook weer leuke programma's op de tv n Miss nog n filmpje en dan moet t vast beter gaan Denk idd ook n voorwerk n de combi beeb heeft bijna geen plek meer om te bewegen.. Hij zit vast in m'n bekken en is best n flinke, denk dat dat pijn behoorlijk wat spanning op m'n buik geeft Staat best strak n heb vaker (pijnloze) harde buiken Wel meer steekjes en krampjes.. Bij jou rommelt er ook van alles.. Die steken kunnen echt pijnlijk zijn he!
Truste linssiej! Hoop ook dat j bloeddruk zakt! Let wel; t zijn moment opnames he Miss is t al gezakt Toen ik naar t zhuis moest was ie ook hoger dan normaal.. Spanning/stress/activiteit heeft ook z'n invloed!
Zo, ben weer terug, had ook nog t "geluk" dat er n vrouw zat die dr hele leven ging vertellen en ik was te moe om er naar te luisteren. Ze luisterde ook niet naar mij (alleen naar zichzelf) want ik zei ik ben ertussen gezet om kwart over. Piept ze gewoon voor!! Pffff en voelde me al zo lekker not... Nou ja t komt er op neer dat er iets in mn li long zit, dus kan brochitis of longontst worden, krijg nu antibiotica. Kan ik er straks weer uit om op te halen om 17u... Maar goed moet me binnen enkele dagen beter voelen ook mn andere klachten dus dat is fijn. Anders na t wkd terugkomen om weer na te laten kijken. Lekker hoor die laatste loodjes @hb idd al laag maar vk zei dat ik t afkon met floradix maar deze vk denkt dus wat anders. De bijwerkinn vd ijzertabletten zijn irritant maar als ik me dan ook wat beter voel zou fijn zijn. Ik ga weer ff rusten reageer later nog
O j zou sommige mensen toch! 😤 Hopen dat de kuur snel aan slaag Armande! Dat j maar weer mag opknappen! Vervelend dat j er nog uit moet maar wel fijn dat j vandaag dan nog kan starten!
Nou nou, kben wel een medisch geval vandaag haha Net de medicijnen opgehaald en de eerste ingenomen, nog een boel te gaan. Hopelijk krijg ik er geen last van, heb t niet zo op a.b. Maar ja geen keus nu, wil echt geen longontsteking krijgen! De vk belde terug en ik moet dinsdag naar t zkh voor een ijzerinjectie. Wist niet eens dat dat bestond...ik dacht ik zal wel ijzertabletten krijgen. Maar nee hoor, hoppakee een prik Het gekke is dat ik nu ineens ook heel duizelig ben dus ik ben gelijk weer in bed gekropen. Alsof mn lijf heeft gehoord over t ijzertekort Zelfde met boodschappen doen van de week, zoontjelief wilde druiven en ik kocht ook nog yoghurt. Beiden hebben we niet vaak in huis (druiven alleen zomers) en dat eet ik dus t liefst als ik ziek ben....nog geen twee uur later word ik ziek....gek he? @caroline, zoontjelief is heel de dag naar opa en oma en komt zo met zn papa thuis. Echt heel fijn! Ik heb daardoor de hele dag in bed gelegen. Slapen lukte niet echt maar rusten natuurlijk wel. En nu is t weekend dus dan komt t ook wel goed. Wel jammer want we zouden morgen voor t eerst met hem naar de bioscoop gaan! Echt te schattig, de nijntjefilm, speciaal voor kleintjes met de lampen aan en minder hard geluid. Wilden graag nog wat met zn drietjes doen...helaas... @D pulsatilla ken ik wel, dat krijgt mn broer ook! Kan je mij vertellen in welke verhoudingen jij t moet innemen? Ik vind t nl erg interessant! Hier ook van die pijn in bil/been maar bij vlagen hoor, doet wel zeer ja... Denk dat op dit moment de griep overheerst
Hihi, ik sprong ook op een krukje Sinds gister douche ik op een plastic krukje. Tis eigenlijk een opstapje van ikea maar beter dan niets... Better safe than sorry
Lieve Armande veel beterschap van Krullie! Ze hoopt dat j gauw opknapt! Haar controle bij de vlos was goed! Mooie echo gehad! Klachten te wijden aan indalen/verweken ed! T nodige voorwerk.. Heb mezelf onder de douche gesleept Gaan straks bij m'n schoonouders eten Echt fijn Merk dat ik ni te lang op m'n benen kan staan Fijne avond meiden!
Over je eerdere berichten heen gelezen! Wat fijn dat je zoontje vandaag bij opa en oma was en zo thuis komt met je mannetje! Heel jammer van de film zeg.. Hopelijk lukt t nog voor de bevalling! Lijkt me ook zo leuk met m'n zoontje naar de film! We zijn zulke film liefhebbers, kan niet anders dat hij dat ook al zal zijn hihi Een prik is effectiever denk ik en zal sneller worden opgenomen in je bloed. Die geven ze vaak bij hele lage hb waarden. M'n schoonzus heeft ze ook een aantal x gehad! Benieuwd waarom je broer ze krijgt aangezien t iets met de baarmoedermond moet doen.. Waar kan t nog meer voor worden gebruikt? Ik weet niet de dosis/waarden alleen dat ik vanaf wk 37 drie x per week 1 tabletje van ieder moet nemen.. Denk dat t in de laatste weken/week wordt verhoogd.. Heb er vier van elk in zo n zakje mee gekregen.. Bizar he die toevalligheden.. Hebben wij ook echt vaak van dat soort dingen Bijzonder.. Wat voor bijwerkingen verwacht je/krijg je meestal van Ah? Ik denk dat k ook nog wel zo n krukje nodig ga hebben.. En overweeg zelfs een po stoel voor snachts Althans als m'n klachten niet verbeteren..
Tsjongejonge, idd heel gedoe nu ineens bij jou armande... De ab kuur zal er vast 1 zijn die zwangeren mogen, dus kan echt geen kwaad en dat is ook echt beter dan bronchitis of longontsteking krijgen!! Een ijzerinjectie, had ik ook nooit van gehoord hoor maar wel goed, gaat vast sneller dan pillen. Weet niet of de injectie net zoals de pillen voor verstopping kunnen leiden dus goed uitkijken daarvoor (en Miss vast lactulose in huis halen, werkt bij mij als een tierelier 😉 Haha, ik zit ook op een krukje onder de douche hoor (voel me een echte moeke...) maar zoveel fijner (voor bekken en ook flauw worden). Die kan je gewoon gratis lenen bij thuiszorg, ook fijn voor na je bevalling!!in hoogte verstelbaar dus echt heel handig! Echt fijn dat je kleine mannetje er vndg niet was voor je, goed dat je daardoor kon rusten, lief van ze! @d: eet smakelijk zo, hoef je iig niet zelf te koken 😉. Hier iemand die lasagne opwarmt, ml is werken dus geen zin om voor mezelf te koken..je had het over leuke tv vnvd, wat raad je aan?! Vanaf wann heeft krullie weer internet dan??!
The Voice kids is echt te leuk en schattig! Heb t niet gevolgd maar zag t laatst op de herhaling terug! Wat een stemmetjes! Denk dat t weer een herhaling wordt omdat ik Miss dan nog niet thuis ben, of ik breek halverwege in.. En er komen leuke filmpjes op film 1 maar weet niet of je dat hebt? I am legend is ook wel goed komt op SBS6!
Dat is idd n goeie Caroline, m'n schoonzus heeft ook ontzettend veel last van obstipatie met die ijzertabletten ed!
O ja, the Voice kids heb ik nog niet gezien maar altijd makkelijke televisie! Wij hebben geen film 1... I am à legend heb ik al gezien, maar bedankt voor de tip 😘 Hebben jullie trouwens ook zo de neiging om alle bevallingsverhalen op zp te lezen...?! Ik dus wel.... Heb zelfs een aflevering van het programma de bevalling terug gekeken....
haha wat betreft die bevallingsverhalen dat ben ik ook steeds aan het lezen. Vind het zo spannend, maar ben niet bang. Kindjes moeten er uit en wil het echt zelf doen en geen keizersnee. Ik ben heel benieuwd hoe de bevalling zal verlopen. Ik denk dat het wel raar is dat als een kindje er uit is dat ik er nog eentje moet. Het komt voor ons allemaal nu wel lekker dichtbij hé meiden. Mijn Hb was vorige controle 7.3 dus nog heel netjes. Volgende week opnieuw prikken. Van ijzertabletten krijg je inderdaad obstipatie dus ben blij dat ik daar nog niet aan hoef. Wat fijn dat alles goed was bij de verloskundige met krullie Het is nu echt een raar gevoel als de kleine meid de hik heeft omdat ze zo diep ligt. Heb weer flinke rugpijn en soms ook in mijn liezen. Laatste week veel groeipijn. Ben wel echt blij dat de kleintjes zo goed groeien. De gynaecoloog zei vandaag ook nog dat hij niet gedacht had dat ik zo ver zou komen. 7 januari bij opname dachten ze dat ik binnen een week zou bevallen en nog heb ik ze binnen. Gek genoeg kan ik nog heel goed staand douchen. Heb in ziekenhuis een keer zittend gedaan, maar dat werkte voor geen meter. Kunnen jullie ook al zo weinig kleding nog aan? Ik pas geen een zwangerschapsbroek meer die ik heb, dus loop in jurkjes en leggings. Mijn jas daar past de rits nog van dicht, maar niet lang meer en heb al de grootste maat haha. Ik heb wel lekker kunnen slapen vanmiddag, had het echt nodig.
Welcome Caroline! Ja, had dat een tijdje terug al. Las niks anders, ging ze allemaal af.. Toen een tijd niet meer naar gekeken maar nu wil k ook idd wel weer lezen! Er is bijna geen verhaal t zelfde he.. Ben ook zo benieuwd hoe t ons zal vergaan Ieder van ons heeft weer een ander verhaal en idd zoals linssiej zegt, dan heb je er 1 uit, komt er nog 1 hihi.. Ja, dacht toen ook echt even dat je snel zou bevallen linssiej! Maar elke dag langer in je buik is er weer een en groei is zo belangrijk! Bij mij zit ook niks meer lekker Ik draag t liefst m'n pyama broeken en zo n wijde harembroek met lange hempjes en vestje Savonds ben k helemaal niet om aan te zien met daarover heen nog een dikke badjas dikke sokken en sloffen Maar t zit zoooo lekker comfortabel Wel zit k grotendeels savonds met m'n buik bloot op de bank Had m'n schoonzus ook. Doen jullie dat ook? Dacht altijd waarom doet barbie dat nou maar merkte op dat k t ook ineens deed.. Beetje aaien, wrijven en Uitbuiken Heerlijk..
haha ik zit ook lekker met mijn buik bloot. Zo irritant al die kleding. Ik probeer alleen niet al te veel aan mijn buik te zitten want die is ontzettend gevoelig. Liefst loop ik ook in lekkere wijde broeken
Toch.. Irritant is t juiste woord O en laatste dagen zin in snoep mensen Zit al aan m'n tweede zakje froeties en heb nog appelflappen voor straks haha