Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Meiden... even mega ego bericht... heb helaas geen puf om alles terug te lezen, las volgens mij wel dat @Armande ziek is... Beterschap!

De kindjes liggen alletwee in de wieg!!!!!! Zo trots!

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Aaaaaaah super liesje!

Fotooooooo :D

3. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @marlies, wat goed!! Het zijn sterke kereltjes zeg!
    Ben idd ziek, kijk wel af en toe hier bij jullie/ons, echt ter afleiding want af en toe weet ik echt niet meer hoe ik moet liggen of zitten.
    Ben nu ook beneden op de bank, anders duurt de nacht zooo lang...

Zoontjelief heeft nu ook flinke koorts :( maar ja dat was te verwachten
    Wilde nog wel mn gipsbuik maken, maar als ik 1x hoest dan zitten er gelijk allemaal scheuren in ;)

4. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Ahhhhhhh liesje, wat super goed om te horen zeg!!! En idd foto 😍

@lins: ik pas ook nog maar weinig hoor, heb ook alleen nog maar leggings met jurkjes of rokjes aan (broeken draag ik al een hele tijd niet meer) maar draag t liefst gewoon ook m'n huispak, heerlijk!!

@d: alweer lekker thuis?! Lekker gegeten?

@bevallen: ja idd zulke uiteenlopende verhalen! En straks horen wij er gewoon ook bij, whaaaaaa, komt zo enorm dichtbij nu!

@ziekenhuistas: jeuj, ook zo goed als klaar. Heb de luiertas gepakt met de kleertjes vd kleine meid 😊 heb alles in boterhamzakjes gedaan (las ik hier als tip op zp) en daarop bv 1e pakje, welk mutsje vies mag worden ed. Handig voor ml en ook voor de kraamhulp straks! In principe dus van alles klaar staan terwijl ik erg hoop gewoon thuis te kunnen blijven!
    Ik ga zo nog de lijst van d nalopen en kijken of ik nog wat mis en of ik nog aanvullingen heb 😉

5. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Nou ja, natuurlijk niet alleen ter afleiding he, maar gewoon omdat ik het gezellig vind :) t was maar wat saai toen het er hier vannacht uitlag ;)

6. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @armande, pfff gelukkig 😉

@zhtas: nog een aanvulling: als je moet blijven ook schoon ondergoed/sokken/shirt voor ml, en voor jullie (die perse naar t zh moeten/gaan) misschien iets van leesvoer/muziek (of voor ml?)?!

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O nee Armande :( meen je niet :(
    Kleintjes kun je dus echt snel aan steken he?
    Hoe is t met je man?

Ja.. Baalde ook als een stekker want wilde t een en t ander op zoeken maar vooral ook even met jullie kletsen!

Fijn dat alles klaar staat Caroline! Maar idd hopelijk helemaal niet nodig! Zo wel, dan staat t maar klaar he! Goed voorbereid!

Ja, gek idee dat ons verhaal er straks ook staat en we er nu nog niks over kunnen zeggen..
    En dat daarmee dan ook gelijk n einde komt aan onze zwangerschap
    Wat n hele bijzondere speciale periode voor me was/is..
    Daarnaast start dan ons leven als een gezin terwijl het hiervoor alleen hij en k was..
    Bijzonder..

Ja was iets over achten al thuis.. Heerlijk gegeten, gtst gekeken en ni de Voice kids
    Wacht op manlief, dan ga k iets nieuws uitproberen
    Pita's in de toaster met Chili rook kaas
    M'n schoonzus kwam er mee, lijkt me zo lekker
    En heb nog appelflappen
    Deze dame gaat zo nog niet slapen hèhè

8. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Haha, jij houdt ook erg van eten hè?!
    Wat je zegt d, straks zijn we een gezin en idd ook niet meer zwanger... Zo raar en zoooo bijzonder!!
    Klinkt goed die pita's!!! Jummie!!

@armande; ahh gossie zoontjelief ook al ziek... Nu hopen dat ml niet ziek wordt!!

Hoeveel zij jullie nu eigenlijk aangekomen??! Ben ff benieuwd!!
    Ik nu 15 kilo.

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik 8.5 kg...

Ondanks t vele eten!

Jeetje ben f in shock
    Ken haar niet maar lezen jullie die aankondiging boven de clubs?

10. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ik ben tegen de 10kg aangekomen, de vorige keer 11kg. Niet zoveel dus. Vooral toen ze vorige maand zeiden dat beebje klein was en nu eet ik natuurlijk niet zoveel denk ik dat er niet heel veel meer zal komen... Placenta en vruchtwater zijn goed dus dat is fijn.

Ik weet nog wel dat ik met rugweeen onder de douche zat in t zkh. Manlief las een tijdschrift en ik leunde tegen de muur. Op t moment dat er een wee kwam moest hij mij helpen naar voren te buigen zodat t warme water op mn rug kwam. Wat denk je? Leest ie eerst zn zin af!!! Dat was echt de enige keer dat ik boos werd op hem tijdens mn bevalling. Echt iedere seconde telt op zo'n moment, kon hem wel een klap met zn tijdschrift geven haha

Maar goed, ik wilde dus van de week de laatste spullen erin doen maar er kwam wat tussen ;)
    Ik wil nog pepermunt kopen. En idd spullen voor ml. Verder heb ik de kleertjes ook in zakjes gedaan. En toen was mn tas vol....zag ik in t fotoalbum van mn zoontje dat ik toen echt een hele grote tas bij me had...dus morgen maar even weer die grote van zolder halen of idd de luiertas.

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ze was pril zwanger vd tweede
    Ben f helemaal van slag..

12. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Jep zag t gister, ben er best van geschrokken....naam kwam me niet onbekend voor. Wat een verdriet zeg.....

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Netjes hoor ook.. Gemiddeld kom je tussen de 12-15 kg aan
    Maar je hebt ook gevallen van 6 en 29 kg..

T doet er denk niet Zoveel toe.. Je lichaam zal t dan wel nodig hebben denk k dan..

Ik doe denk de kleertjes ook nog f in aparte zakjes dan
    Ligt nu los in de weekendtrolley zeg maar
    Maar dat koffertje zit al bijna vol en die van mij natuurlijk helemaal Hahaha
    Sja Thats me ;)
    En niks bijzonders hoor

Vervelend he als er dingen tussen komen
    Hopelijk ben je snel opgeknapt en anders iemand anders maar naar de winkel sturen hoor

O ja je zou m dan levend villen he
    Ik waarschuw m ook al vast
    Want als ik zie hoe ik nu al uit m'n vel spring soms
    Nou dan beloofd straks helemaal een slagveld te worden hèhè

14. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Oja en miss muziek en tijdschrift voor onszelf. Sommigen willen zich afzonderen met muziek.
    En ik moet nog even de logeertas voor zoontjelief inpakken, alles is de laatste dagen blijven liggen
    Kan ik niet zo goed tegen...maar goed als je dan weer dat trieste bericht leest dan denk ik ook weer, wat maak ik me druk!

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja.. Dubbel he..

Maar als je beetje opgeknapt ben pak je t in!
    En onthou mocht je spontaan bevallen zijn z'n kleertjes ook zo gepakt door bv manlief..

Ti's meer dat t ons zelf rust geeft he ;)

16. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Pfff heftig idd,een idee hoe het gebeurt is?!
    Weet je, ik hoor het best wel vaak via ml, werkt natuurlijk op de ambulance en soms zulke nare verhalen van ook regelmatig jonge mensen (soms zelfs kinderen.....)....
    Hoe erg het ook is, het is niet ons verdriet omdat je haar niet kent, dus probeer het echt van je af te zetten!! Want anders kan je om alle nare verhalen die je hoort je rot blijven voelen...

Ach ja, ook nog een tas voor zoontjelief ja... Jij blijft inpakken 😉 ik heb wel wat ingepakt maar het niet gek gemaakt, hoop lekker thuis te blijven. Maar iig belangrijkste dingetjes. Morgen nog ff dextro, liga's en wat drinken halen (heb idd smints in de tas gedaan!) en dan is t echt klaar!!!!!

Slaap lekker!!

17. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    haha ik schrok vanmorgen van mijn gewichtstoename in een week tijd en gynaecoloog ook enigszins omdat mijn bloeddruk hoger was. Moet voor groot deel vocht zijn, maar zie het alleen duidelijk in mijn vingers en polsen en dat heb ik al maanden. Nu even afwachten of het inderdaad een momentopname was.
    Ben nu ongeveer 20 kg aangekomen.
    Poe weer wat harde buiken gehad vanavond en ze blijven ook komen alleen niet regelmatig en niet snel op elkaar. Ga zo proberen te slapen waarschijnlijk komen ze door vermoeidheid. Mocht het morgen weer de hele tijd zo zijn dan toch maar overwegen het ziekenhuis even te bellen anders wordt de gynaecoloog boos haha
    ziekenhuistas staat klaar en ook voor de baby's. alleen daar zitten nog geen kleertjes in want heb op moment niets kleiner dan maatje 50. Heb wel lekker dekentjes ingepakt, speentjes, voor de zekerheid flesvoeding, mutsjes etc.

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ging net plassen en er lagen weer wat vlokjes waarvan 1 roze/rood vlokje.. Lijkt me toch geen afscheiding hoor.. Denk toch meer aan t in delen verliezen vd slijmprop
    Verder niks bij t afvegen of zo hoor
    Alleen uitgeplast.. Wat denken jullie?

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou linssiejj dat zou je toch niet zeggen 20 kg! Je ziet er goed uit!
    Hopelijk zijn de harde buiken morgen weer minder na hopelijk n goede nachtrust!

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    J hebt ook gelijk Caroline.. Maar soms zet t je toch even aan t denken..
    Probeer er na wel weer gewoon verder te gaan en er niet te veel over na te denken..
    Lijkt me ook wel n heftige job hoor wat je man heeft!
    Doet ie t al lang?

Deel Deze Pagina