Nou wat komt er allemaal tussendoor hèhè Niet wat jij en ik hopen helaas hèhè We hebben geprobeerd t bed op klossen te zetten wat dus echt een groot drama was Achterwand viel er uit, bed brak bijna uit elkaar omdat we t heel onhandig hadden aangepakt en ook maar met z'n tweetjes waren Katten renden als gekken over t bed en waren helemaal los geslagen Ik was t toen zo Zat dat k kraamzorg heb gebeld en heb gezegd dat t m niet gaat worden met die klossen.. Er zit te weinig ruimte tussen De rechter pootjes van t linker gedeelte en de linker pootjes van t rechter gedeelte van t bed om die klossen naast elkaar te kunnen zetten. Ze stelden kratjes voor maar daar ga k niet meer aan beginnen hoor sorry Ben er klaar mee.. Nu mogen we t zo laten, hoogstens wordt t bed niet verschoond Nou daar heb k wel iemand voor.. En mocht ik er heel erg aan toe zijn en veel verzorging nodig hebben dan halen we de achterwand weg en doen we alleen mijn gedeelte op klossen Hopelijk is dit niet nodig want dan kan de baby niet lekker tussen ons in.. Toen moesten we naar de ah en om de po stoel en douche stoel, m'n moeder kwam nog f buurten And So on is er weer n dag om Gek genoeg nog niet moe.. Maar wel zin om lekker onderuit op de bank/m'n bed te gaan met iets leuks Ik denk niet dat ik blaasontsteking heb, drink wel veel maar doe ik altijd wel En t zijn ook echt hele plassen, waarom komt dat nou niet gelijk in 1 x zou je denken F denken hoor over n naam!
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/418762-week-5-naar-soon2b-mamas-ledenstop.html#post14450384 Dames hierbij ons nieuwe topic!!!!