Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou wat komt er allemaal tussendoor hèhè
    Niet wat jij en ik hopen helaas hèhè :p

We hebben geprobeerd t bed op klossen te zetten wat dus echt een groot drama was
    Achterwand viel er uit, bed brak bijna uit elkaar omdat we t heel onhandig hadden aangepakt en ook maar met z'n tweetjes waren
    Katten renden als gekken over t bed en waren helemaal los geslagen
    Ik was t toen zo Zat dat k kraamzorg heb gebeld en heb gezegd dat t m niet gaat worden met die klossen.. Er zit te weinig ruimte tussen De rechter pootjes van t linker gedeelte en de linker pootjes van t rechter gedeelte van t bed om die klossen naast elkaar te kunnen zetten.
    Ze stelden kratjes voor maar daar ga k niet meer aan beginnen hoor sorry
    Ben er klaar mee..
    Nu mogen we t zo laten, hoogstens wordt t bed niet verschoond
    Nou daar heb k wel iemand voor..
    En mocht ik er heel erg aan toe zijn en veel verzorging nodig hebben dan halen we de achterwand weg en doen we alleen mijn gedeelte op klossen
    Hopelijk is dit niet nodig want dan kan de baby niet lekker tussen ons in..

Toen moesten we naar de ah en om de po stoel en douche stoel, m'n moeder kwam nog f buurten And So on is er weer n dag om
    Gek genoeg nog niet moe.. Maar wel zin om lekker onderuit op de bank/m'n bed te gaan met iets leuks

Ik denk niet dat ik blaasontsteking heb, drink wel veel maar doe ik altijd wel
    En t zijn ook echt hele plassen, waarom komt dat nou niet gelijk in 1 x zou je denken ;)

F denken hoor over n naam!

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
  3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948