@krullie: lekker bezig zijn (dus afleiding) is helemaal niet verkeerd nu!! Herken ik helemaal, geen tijd om te piekeren! Ik ga dus zo ook lekker een terrasje pakken!
Oh fijn dat je zo druk bezig bent krullie Ja gek he dat ik mac wel kan verdragen.. vandaag gewoon weer normaal gegeten. Lekker spaghetti . vandaag ook een goede dag gehad. Wel erg moe, maar dat vind ik niet erg. Morgen je echo! Van meerdere dames trouwens
Ik mag morgen om 12.10. Krullie: ik voel me eigenlijk wel goed. Kan wel de hele dag door slapen, ik slaap s nachts namelijk helemaal niet lekker. Ben wel een beetje gespannen voor morgen, zou het hartje nog wel kloppen schiet er af en toe door m'n hoofd. Ik vind het moeilijk om er 100 % vertrouwen te hebben. Blijf het allemaal ontzettend spannend vinden. Heel af en toe heb ik na toiletbezoek nog wel wat bruin/beige afscheiding, maar dit zal nog wel van de bloeding komen.
Even snel; succes morgen met de echo's dames! Denk aan jullie! En showen hè! Wacht vol spanning af! Moeten zelf morgen om 13u naar de verloskundige voor de intake! Slaap lekker allemaal,
Lief van al jullie oppeppers!! @poppenkop: het is ook hartstikke spannend. Ik denk dat al die mijlpalen spannend zullen blijven, dus straks ook de 20wk echo enz. Mijn moeder zegt ook: vanaf dat je zwanger bent, zal je niet meer onbezorgd zijn, want ook als de kleine er straks is heb je weer allemaal zorgen...! Tja, en dat is natuurlijk ook heel waar!! En de vorige echo was ondanks je heftige bloeding goed!!! Voor mezelf denk ik dan maar, ik heb de vorige keer zo'n pech gehad, het moet nu gewoon goed zijn!! Maar ohwwww wat spannend!!!
Voor iedereen vandaag met een echo ! Heel veel plezier met kijken naar jullie kleine frummeltje ! Worden vast geweldige echo´s allemaal! Dikke knuffel !
Pfff nu ben ik dus wel echt heeeeel zenuwachtig... En moet nog tot kwart voor 4 wachten, pff ! Ga maar beetje in de tuin een boek lezen/ muziek luisteren/ slapen... Hoop dat het heerlijke weer van vandaag de voorbode is van allemaal prachtige echo's! Iedereen veel succes vandaag die een echo krijgt / naar de vk moet. Ben zeer benieuwd naar de mooie foto's vanavond! *duim duim duim*
@caroline1978 over 2 minuten mag je naar je kleine kijken zijn harstikke benieuwd duimen dat alles goed is naturlijk @poppenkop jij ook een prachtige echo toegewenst en je gaat de kleine nu nog duidelijker zien dat is zoo mooi @armande dat is dus precies de reden dat wij geen nekplooimeting laten doen al die verhalen die we lezen die berekeningen en de stress en spanning eromheen 1 mm verkeerd gemeten wij hebben besloten dit niet te doen, uiteindelijk is het allemaal een kansberekening die je halve zwangerschap voor niets op zijn kop kan zetten sterkte met afwachten en idd die vaas moet betekenis hebben, en die sla dat moet je toch nog een keer wassen tenminste ik vind het altijd zo raar ruiken als hij zo uit de verpakking komt hier gisteren naar me vriendin geweest lekker gebbq-ed was ontzettend lekker weer vandaag lekker tuin hangen ofzo want heb nergens zin in lekker lui doen dus
Ik mag ook vanmiddag voor de echo , ben dan 6 weken , maar ik ben zo ziek , echt verschrikkelijk , ben bij mijn andere kindjes niet zo misselijk geweest , gebruik nu al 3x daags emefasene tegen de misselijkheid , kan amper voor mijn kleine meisje zorgen en dat die hitte bah ... Sorry voorbije klaagzang Alle dames succes met de echo,s !! Liefs Edith Mama van mees*&juultje
@edithrook welkom meis en superspannend jou echo straks natuurlijk wel even komen showen he ga hard voor jullie allemaal duimen op naar mooie plakbeebjes
Welkom edithrook! En gefeliciteerd! Oh dames ik wacht vol spanning op jullie berichtje! Zo benieuwd hoe t jullie is vergaan! Hoop op t allerbeste n kan niet wachten op echo foto's van jullie beebs!
Welkom edithrook! @mamaatje ik begrijp je helemaal! Bij ons zoontje hebben we zelfs geen 20weken echo gedaan om de reden die jij beschrijft. Konden mensen maar moeilijk begrijpen... Alsof het zou moeten, je bent vrij in deze keuzes. Maar goed, nu ben ik dus 37 en net 38 als ik moet bevallen. Ik heb zelf erfelijkheidsonderzoek gehad ivm het syndroom van mijn broer. Ik ben daar geen drager van, dus toen besloten we voor ons 1e kindje te gaan. Nu zijn we al weer een paar jaar verder en hoewel ik me niet "oud" voel, val ik nu wél in de risicogroep Door mijn privesituatie én mn beroep weet ik maar al te goed hoe het is om een gehandicapt kind te hebben. Natuurlijk is down daar maar 1 van, maar dit is dan ook het syndroom waarbij voor mij t risico groter is. Ik wil en kan niet ook een leven tegemoed gaan dat mijn moeder nu heeft. Want dan ben je dus altijd aan het zorgen en je hébt zorgen. Daarbij komt dat mijn man toch graag wil laten testen (om dezelfde reden als ik beschrijf) dus hoewel we het niet leuk vinden en eigenlijk erg moeilijk, gaan we toch laten testen. Maar ik weet dat het een kansberekening is, maar ik blijf gewoon heel hard hopen dat er niks aan de hand is...... Het laat me niet los hoor, ik vind het echt wel zwaar. Ben ook blij dat ik tijdens mn vorige zwangerschap geen 20w echo heb gehad. Mensen zeiden dan dat is toch leuk dan zie je je kindje weer...maar ik denk dat je er niet zo licht over moet denken. Zo hehe wat een verhaal haha Zijn er al mooie echoberichten??
Hey meiden, Hier even een kort berichtje van mijn kant. Een ego berichtje maar ook om te laten weten dat het goed gaat met mama liesje... heel goed. Want zeg maar nee dan krijg je er...... juist ja TWEE. Shock!!!!! Maar ook wel erg blij. Liefs Marlies
Hoi meiden Ik had echt een prachtige echo!!!! Zo blij, zo verliefd!!! Kindje was echt zo goed gegroeid ten op dichte van vorige week, er waren zelfs kleine armpjes te zien! Het hartje klopte stevig en was goed te zien én te horen. Ik heb het allemaal gefilmd, kijk het nu steeds terug, zo mooi! En had ik al gezegd dat ik blij ben? Marlies, gefeliciteerd met de twins! Zo leuk! Kan me voorstellen dat je eerst even schrikt.
Ja was wel even slikken maar het begint nu te landen zeg maar.... merk alleen wel dat ik slecht tegen de warmte kan en dat ik moeite heb met eten. Maar mijn huisarts zegt ook als je maar wel drinkt. Heb eigenlijk helemaal geen klachten. Ben een beetje moe maar dat is het ook. Niet misselijk niks. Wat dat betreft snap ik er niks van, pas ook nog gewoon in mijn kleren en alles. Alleen hoofdpijn de laatste twee dagen maar das ook spanning, ontlading en warmte... Alle andere mooie echo's ook van harte gefeliciteerd!! Moest gister wel erg om mijn paps lachen, hij zei met jou is het ook altijd weer een verrassing he? Klopt pa met mij is het nooit saai. Zeg maar nee dan krijg je er twee.... Ben in princiepe 7 maart uitgerekend maar als ik de 38 week ga halen is het mooi. Dan wordt het dus denk ik rond half tot eind feb. Valentijnsdag??? Als er een jongetje bij zit wordt ie vernoemd naar een vorig jaar overleden vriend. Toen ik dat gister aan mijn beste vriendin vertelde waren we alle twee in tranen. Zo speciaal. Alles schijnt nu dubbel op te gaan, dus ook de tranen hahahha, nou ik heb wat af gejankt de afgelopen 30 uur hoor... pffff een tweeling maar liefst. En dat voor iemand die altijd riep het blijft bij 1. hahaha...