Wow een tweeling! Wat bijzonder! Eeneiig of tweeeiig? 😃 echt super leuk joh! Gefeliciteerd! En jij Ook poppenkop met je mooie echo!!! Wat fijn dat Ie zo goed is gegroeid! Kun je ons een foto laten zien? Krullie, waar ben je? Is alles wel goed gegaan?!
Duidelijk tussenschot dus twee eiig.... totaal onverwacht maar ik zag het meteen nog voor de echo man het zag. Ik zei: he? het zijn er twee.... hij nog eens kijken... ja je hebt gelijk! En toen zei hij dat beide hartjes klopten en liet ze horen.... Was eerst een uitwendige echo maar toen werd het alsnog voor de zekerheid een inwendige echo. Nou dat boeit me niet meer hoor, er gaat nog wel veel meer gebeuren van onderen. Maar nu mag ik niet meer " gewoon " naar de vk en moet ik dus naar het ziekenhuis. Thuis bevallen zit er ook niet in. Omdat ze 2 eiig zijn kan het dus alle kanten op met het geslacht... 2 dezelfde of 1 om 1. Maar als ze maar gezond zijn!
Nou idd...krullie waar ben je?? Het gaat wel goed toch??? Of ben je gelijk een babykamer shoppen?? @D83 ik ben een dag teruggeplaatst (vooralsnog) dus we lopen precies tegelijk
Leuk Armande! Wie zal er t eerst bevallen? Misschien poepen we ze wel tegelijk eruit! Hihi Wow, Marlies, wat gaaf dat je t zo snel zag! Echt spannend! Een tweeling is zo bijzonder!
Krullie, waar ben je? Hoe was jouw echo? Ik hoop ook helemaal goed en dat je nu op een wolk zweeft en ons even helemaal vergeten bent .
Hoi meiden, Pfff wat een spanning vandaag..... Ik had alle beelden weer voor ogen van de vorige x.... Maar het was gewoon GOED!!!!! Zooooooo ontzettend fijn! Kindje is groot genoeg (was de vorige x te klein al bij 8,5 wk) en ben 3 dagen vooruit gezet. Ipv 28 feb is 25 feb mijn uitgerekende dag Was in principe meteen termijnecho dus, maar hopelijk mag ik van de vk met 12 wk nog een keer. Maandag intake, dus dan hoor ik het wel. Hartje klopte trouwens ook goed. En nu kan ik dus echt wat meer gaan genieten, en..... Shoppen!!! Ik ga zeker wat kopen! Iedereen verder qua echo's: GEFELICITEERD!!! Enneh Marlies, gewoon 2, hoe bijzonder zeg!!! En krullie: vertel????!
Caroline gefeliciteerd! Ow wat moet dit opluchten! Verschrikkelijk die angst die je met je mee draagt maar dan blijkt gelukkig alles goed te zijn! Ik ben voorlopig de 26e uitgerekend.. T wordt krap na elkaar dames!
Meiden!! Wat een geweldig nieuws hier allemaal!! @Marlies: gewoon 2, ongelooflijk!! Gefeliciteerd!! @Caroline: gefeliciteerd meis, geweldig!! We lopen gelijk op @Poppenkop: jeeeh! Voor jullie ook weer een grote opluchting!! Gefeliciteerd! Hier mijn verhaal even (heb het even gekopieerd hoor, anders blijf ik schrijven En ik wil SLAPEN! ) Gelukkig was de echo super... boven verwachting. Nog twee daagjes vooruit gezet ook, beeb groeit perfect! Hartje gezien en gehoord, echt te gek. Ben er nog steeds ondersteboven van... Hebben alles bij elkaar 1,5 uur in het ziekenhuis gezeten. Werd gewogen, bloeddruk gemeten, toen de echo en daarna nog 3 kwartier in de wachtkamer gezeten voor het laatste gesprek met de gyn. Over 2,5 week de volgende echo bij de gyn. De buikpijn die ik had is nu verklaard, ik heb een cyste van 7 cm in mijn linkereierstok en eentje van 5 cm in mijn rechter. Dat is iets om in de gaten te houden en daarom voorlopig nog niet naar de vk. Terwijl we in de wachtkamer zaten kregen we belletje van schoonpa of we kwamen bbq! We hebben het heuglijke nieuws dus al verteld. Ze moesten huilen, zo lief Toen kwam het er bij mij ook allemaal uit natuurlijk! Schoonpa en zijn vrouw zijn voorlopig de enige die het even weten, ze houden het ook voor zichzelf. Na de echo op de 10e gaan we als alles goed is dat weekend iedereen inlichten Hier een foto van ons beebje! Het is er trouwens 1tje hoor! Gelukkig maar Al mini armpjes en beentjes en ze bewogen zelfs al. Heel vaag zie je ook de navelstreng! Ongelooflijk! Bedankt voor al het medeleven en interesse meiden!! Trusten! xxx
@d83: lief van je! En wat leuk zo vlak bij elkaar!! @krullie: Ohw wat fijn dat het ook goed is bij jou!!!! Wel balen van die cysten, maar fijn dat het in de gaten gehouden wordt. Ook vooruit gezet dus! Nu ook de 25e uitgerekend dan? Hoe groot was die van jou? Die van mij 2.3 cm. Eigenlijk nog niets, maar zo bijzonder dat er al een hartje in klopt! Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik een foto vanaf mijn telefoon toevoeg. Ik zal eens op zoek gaan en kijken of het me lukt.... Mooie echo krullie!! Bizar dat dat minimensje in jouw buik zit hè?! Onze naaste familie en beste vrienden wisten het al. Verder kijken we langzaamaan wie we het vertellen en zeker na 12 wk wel aan iedereen.
Jeej Krullie, goed nieuws! Wat is Is je beebie mooi en leuk om te zien hoe hij of zij er uitziet rond deze termijn want ben nu zelf 9 wk dus waarschijnlijk beweegt er bij mij ook wat daarbinnen! Maakte me wel zorgen omdat we nog niks van je hadden gehoord! Gelukkig is alles goed met beeb! Wel vervelend van je cysten de pijn was toch van iets afkomstige Hopelijk heb je er weinig tot geen last meer.. Slaap lekker voor zometeen!
@Caroline: 2, nog wat cm. De 27e houden ze het nu op, maar bij de volgende echo is het beter om de uitgerekende datum te bepalen. Bijzonder he zo minimensje @D: jaa er beweegt nu ook zo'n minimensje in jou! Groeit zooo ontzettend hard!! Zeer bedankt voor je pbtje trouwens! Ik wil die foto even verwijderen, maar ik kan het bericht niet meer wijzigen... hoe nu dan??? Weet iemand dat??
Wauw wat geweldig krullie ! Wat fijn dat alles goed is. Vervelend van die cysten, maar gelukkig weet je nu waar die pijn van komt.
Wat een geweldig nieuws lees ik hier allemaal! Super dames ! Geniet er van! Geweldige mooie echo´s allemaal en een 2 ling! Supèr!!!!!!! Krullie, vervelend idd van de cysten, hoop dat je daar verder geen last van zal krijgen!
Stil hier vandaag meiden!! Genoten van het weer??? Ik vond het echt veel te warm! Afwisselend binnen en buiten gezeten, zelfs in de schaduw vond ik het niet echt te doen. Mijn lijf zit me nu ook ff in de weg. Voelt alsof ik een megabuik met me meedraag, voel me ontzettend opgeblazen. Totaal geen honger, eet dus ook vrij weinig en de weegschaal gaf 1 kg lichter aan. Morgenmiddag gaan we op vakantie, ga jullie missen meiden! Als ik terug ben heb ik vast onwijs veel pagina's bij te lezen Vol met geweldig nieuws en de mooiste echo's Fijne vakantie allemaal voor degene die vakantie hebben of nog weggaan en werkse voor wie nog even door moet gaan! xxx
Krullie, heel veel plezier. Hopelijk kan je daar lekker genieten van je wondertje in je buik en even niets moeten doen! Ik trek die zon ook niet hoor, word er echt beetje dizzy van. Gelukkig is ons huis heerlijk koel. Kwam vndg een vriendin tegen, die keek naar m'n buik en zei:"die kan je niet meer verborgen houden...!". Dus.... Wel een vriendin die het mag weten omdat ze het hele proces ook weet, maar toch, mijn buik is echt al bol!!
Hello Ladies, Ik vind t dus ook niet te doen die warmte! Normaal hou ik van de zon en lekker maar ik weet nu met deze temperaturen niet wat ik met mezelf aan moet.. Het is iets te hè? Of ligt t aan onze zwangerschap? Als ik nou hele dag op n ligbedje in t zwembad zou kunnen dobberen zou t beter vertoeven zijn Krullie, zal j missen aankomende weken! Wens jullie een hele fijne vakantie toe! Lekker genieten van alles! De momenten pakken.. Ze komen niet meer terug! Liefs en slaap lekker dames!
Goedemorgen dames, Ik vind het heerlijk weer . Kan inderdaad niet goed tegen de zon, maar onze tuin is half schaduw, half zon . Ook hebben we een zwembadje (zo eentje van 3 m doorsnede, 80 hoog) in de tuin. Heerlijk luchtbedje op het water en genieten maar. Vanavond komt iemand van moeders van moeders, ze kon niet eerder komen want was op vakantie .
Fijne vakantie Krullie! Ben niet zoveel online momenteel, ik werk 40 uur in een winkel en het valt me allemaal behoorlijk zwaar momenteel. De combinatie werk en weer breekt me op. Gelukkig nog een weekje en dan even 3 weken er tussen uit.