Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by D83, Jun 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Nee ik dacht het al :)! Ik wist dat ik twee eitjes had, dus de kans was aanwezig dat het er twee waren!
    Wij zijn superblij! Over 3 weken weer terug!

2. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Nou hier ligt het al in het riool. OMG wat voelde ik me even beroerd. Zweten en kippevel tegelijk. Het kwam van voren en van achteren. ( sorry niet zo smakelijk) ben nu helemaal leeg gelopen geloof ik. Al zijn mijn darmkrampen nog niet helemaal over. Pfffff en ik ben al zo moe... heb er geen kracht voor om op de plee te hangen... daarbij heb ik de kalender nu ook wel eens gelezen hahaha...

3. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Ik had hetzelfde vandaag! Zou er een virus in de lucht hangen?!

4. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Wat goed!!! Gefeliciteerd!!

5. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Super @lindsy.... ik had ook al een voorgevoel hoor. Al was het bij mij nergens op gebasseerd. Puur intuitie....

Leuk hoor!

6. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Ik heb vorige wk 2 dagen buikgriep gehad, zou dus kunnen! Helemaal als het er aan beide kanten uitkomt! Vervelend hoor!

7. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Ooohh bahhh buikgriep! Dat vind ik toch zo erg! Laatst hadden we (weer) het norovirus op mn werk, ik knijp m dan echt hoor:(
    Hopelijk knappen jullie gauw op!

@Miracle, wat leuk zo'n grote dochter die voor je kookt (en de was wegvouwt toch?) ze zal wel een trotse grote zus worden, leuk om zo bewust mee te maken lijkt mij

@marlies lijkt mijn eetlust wel vanavond... We hadden bezoek en mn man had zich erg uitgesloofd met de bbq, maar het smaakte me gewoon niet...behalve dan de patat die ik voor de kinderen had gebakkken;)

Helaas hadden we vanavond regen dus we kunnen niet nog even genieten in de tuin. Het is ook weer een zomer van niks he:(

8. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

Jul 11, 2012
    782
    253
    63
    @armande klopt ze helpt zo ontzettend goed. Ze hoopt op een zusje zodat ze leuke dingen met haar kan doen. Gister zei ze:' ik hoop dat ik een zusje krijg, dan kan ik haar van alles leren. En als ze haar pesten dan kan ik voor haar op komen want bij een jongetje kan dat niet want dan vinden ze hem een watje' haha miest er zo om lachen want ze is er al zoveel mee bezig.

9. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    *smelt*

10. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ow wat lief miracle! Echt spannend hè dat afwachten, wat zullen we krijgen?! Vroeg of laat gaan we het hier aan elkaar bekend maken!

Wat vervelend Marlies! Pfff.. Hoop dat je snel opknapt! Je zwakt zo af hè dan.. Hoop dat je nog wat vitamines tot je kan nemen.. Goed voor je beebjes!

Ja, t begon zo lekker vandaag en dan ineens werd t bewolkt met regen aan toe..
    Lig gewoon lekker met een dekentje en een kan thee en te lekkere milka chocolade (chocoswing) op de bank new in town te kijken op 5
    Echt zo n momentje van laat t danser winter worden want zo is t ook niks hè ...

Fijne avond dames!

11. caroline1978

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @all: ben wel benieuwd wie het hier straks allemaal willen weten wat het wordt! Wij willen dat in ieder geval wel!

@d83: heerlijk op de bank hangen hè?! Doe ik ook veel, ik ben verslaafd aan het kijken naar de olympische spelen. Bij mij gaat er ook wel elke dag chocola in, ik ben vooral gek op pure of melkchocolade zonder vulling of... M&M's!!!

12. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Niks lekkerder dan kijken naar mensen die zich actief inspannen terwijl je zelf geen reet uitvoert onder t genot van food, lots of fooood

13. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

Jul 11, 2012
    782
    253
    63
    Wij willen het echt weten. Bij mijn dochter was ik er tot het eind van overtuigd dat ze een jongen was haha had zelfs geen naam voor een meisje. Deze keer heb ik genoeg meiden namen dus zal het wel een jongen worden ;)

14. caroline1978

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi meiden, voel me vndg een stuk beter, kan gewoon echt niet tegen het warme weer van gisteren. Maar goed dat ik in de winter hoogzwanger ben!

Vndg spannende dag: termijnecho, maar het bizarre is dat ik precies net zo ver ben als de vorige echo toen het dus mis was..... Dat was ook met 10 wk en 3 dg. De mk kwam uiteindelijk 3 dg later. Dus de kleine zit nu bijna langer in mijn buik dan de vorige x. Maar goed, ik heb wel echt het gevoel dat het goed is hoor, vorige echo was ook goed en kindje is nu groot genoeg! Vnvd is de echo, jullie horen het nog.

Fijne dag allemaal!

15. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

Jul 11, 2012
    782
    253
    63
    Succes vandaag Caroline!

16. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah spannend Caroline! Succes vanavond! Duimen draaien overuren vandaag! Gaat goedkomen! Moeilijk dat j herinnert wordt aan zo n verdrietige ervaring.. J zal t altijd met je meedragen denk ik.. T verdriet zal alleen steeds minder overheersen..
    Fijn dat j j ook beter voelt vandaag! Neem t ervan!
    Liefs, D

17. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik wil ook graag weten wat het worden :). Ik lig lekker in bed. Vanmorgen dacht ik nog hmm ik voel niks, geen pijn in me borsten etc. Maar rond half 12 sloeg de beroerdheid toe. Bah voel me echt rot nu. Gelukkig gaat vriendjelief voor zijn werk straks nog even boodschappen halen zodat ik er niet uit hoef vandaag.
    Oh Caroline spannend termijnecho.. die heb ik over 3 weken!

18. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Snap er helemaal niks van, vanmorgen een heel verhaal over tosti´s enzo geschreven en ik kan het niet meer terug vinden. Nadat ik gisteravond zo ziek was, heb ik om negen uur nog een bord eten naar binnen gewerkt hahahaha ik had trek. En vanmorgen weer. Beter. Vandaag mijn beebjes weer gezien en ze zijn zooooo mooi. Ze liggen prima op groei. Over paar weken mag ik weer! Ik ga nu even OS12 kijken.... heerlijk met eten op de bank kijken hoe een ander zich inspand....

Fijne avond al vast!

En jaaaaaaaaa ook ik wil het heel graag weten wat het wordt hoor. Ik denk in elk geval 1 jongentje en missch wel 2. We zullen zien. Spannend!!!

19. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Heel goed lies lekker eten! Ik heb mezelf ook verwend vandaag met van die dikke oma frieten en twee frikandellen speciaal
    Uiteraard telt dit als lunch :)
    Ga zo aan de fruit en melk hoooor
    Lins, ben je beetje opgeknapt van je bedrust?
    Fijn dat je beebs t goed doen lies, 😃 super!

20. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Ben ook zo blij inderdaad, wil het wel van de daken schreeuwen. Maar nog even slag om de arm. Komt snel genoeg hahaha..mensen zien nog niks aan me dus dat maakt het wel makkelijker. Voel me ook zo lekker. De gyn zei ook dat dat wel heel bijzonder was. Nou bijzonder of niet. Ik ben er heel blij mee. Heb ook medelijden met de meiden die wel misselijk zijn enz.

Net een flink bord spagetti genuttigd hahaha, er was helaas niet meer want dan was het ook opgegaan... Hmmmm

Zo nog maar even een bakje yohurt met een banaan. Ook altijd lekker....

Share This Page