Meiden! Ik = helemaal happy Mijn zwangerschapsbroeken zijn binnen En waaauw, wat zitten die lekker! Ik wil nooooit meer iets anders dragen haha Gewoon in eigen maat. Vind ze wel een beetje ruim zitten van boven, maar daar komt nog genoeg buik ik natuurlijk. Dus ik ruil ze maar niet om voor een maatje kleiner. Maaruh vraag daarover: klopt het dat die broeken geen knoop en rits hebben??! Op het plaatje leek het een rits en knoop te hebben, maar dus niet. Ziet er wel zo uit, maar het is allemaal elastisch. Is dat bij die van jullie ook zo???
Hier is t ook wisselend zonnig en absoluut niet koud! Maar helaas maar heel even op een terrasje kunnen zit moest veel doen! Leuk he, Krullie, zag die ook nog staan maar niet gehaald, ga ik zeker doen dan, verhaal sprak me zeker aan! En daarnaast vind ik t heerlijk om films te kijken! Bedankt voor de tip. Ja, super he die broeken! Draag ook niks anders meer! Het zit zooo lekker! Knelt lekker niet af, niks. En ook ik heb aan de bovenkant nog ruimte om te groeien en al zit t mooi om mijn buikje het kan ook nog zeker mee groeien want strak zit het niet, het is echt een heerlijke stof. Klopt, geen rits en knopen, zou ook alleen maar knellen denk. Misschien dat ze wel bestaan met knoopjes voor de sier maar met een rits lijkt me sterk. Eigenlijk best knap gemaakt he, t zit als een legging zowat maar ziet er toch uit als een jeans! Ik eet vnv bij mama, en we eten verse worteltjes, gebakken aardappeltjes en kabeljauw met een lekker sausje! Jullie? Nou, ben benieuwd hoe t straks met ons seks leven is gesteld, en ook vooral na de bevalling.. Heb bij een aantal mensen in mijn omgeving gezien dat t toch minder wordt.. ook omdat ze gehecht zijn en heel veel bezig zijn met de baby.. Goed, nu is seks niet t allerbelangrijkste natuurlijk he, maar het is wel belangrijk om intiem te blijven denk ik.. Ach, we zullen zien waar ons hoofd naar staat.. Je kan moeilijk tegen je zin in vrijen he... Hierbij de foto van mijn pens zoals beloofd... Ik ben hier elf weken.. Zal proberen nog een foto van de voorkant te sturen, daar begin je nu ook echt een bolletje te zien maar hij is niet zo scherp!
hihi even mn computer 2 dagen in de ban en ik loop ontzettend achter! Spring gewoon hier in hoor @krullie, klinkt goed die zwangerschapsbroeken, bij mij worden ze juist net bezorgd, ga zo ook maar even passen!
zo dtje, bij jou zie je het al goed!! Bij mij is het ook steeds zo maar dat zijn gewoon mn darmen en zo want 's ochtends is het steeds weer weg! Bij jou niet neem ik aan toch?
De verloskundige zei dat t bij mij waarschijnlijk ook mn darmen zijn en lucht! Het is als ik plat lig wel minder.. Maar niet meer in te houden. In de ochtend is t wel iets minder denk ik, maar echt plat niet meer, het is echt hard ook.. Vind wel leuk dat je t al begint te zien. En op zich gaat t vanaf nu ook steeds zichtbaarder worden vooral rond de 14/15 wk.. Nu is de baby tussen de 4.5 en 6cm dus de baarmoeder zal ook zeker wel gegroeid zijn maar bij de een zie je t sneller als de ander.. Ik had over t algemeen best wel een platte buik, denk dat je t daarom ook sneller ziet! Willen jullie je buikjes ook delen?
Tjee ondanks dat ik een uk & puk bij me draag is er bij mij nog nauwelijks wat te zien. Maar ligt nog onder het schaambeen zei de GYN. Maar toch merk ik het wel aan de kleren hoor. Heb de ketting nog niet binnen want ze waren op. Kosten 18.50. Is een soort zilveren balletje en daar zit een zacht belletje in. Schijnt de baby rust te geven. Onze belasting man was hier net even, tevens een vriend en die gaat alle belasting technische dingen uitzoeken. Wel fijn. Ik zal eens even koken, mijn energie is weer terug en ik heb mega trek. Rode bieten, een bal gehakt en gekookte aardappelen. Lekkerrrrrrr..... hahahaha.. Liesje is back
Hoi meiden, Nou hier, na mn goeie dag gister, weer een minder dagje.... Heb alles steeds meegelezen vandaag, maar geen fut gehad om te reageren. Mijn positiebroeken hebben een gulp zonder rits en met knoop voor de show. Vanaf morgen ga ik ze ook maar eens dragen! Ik heb vanmorgen geprobeerd een foto te maken, maar zo lastig met t licht. Ik zal zeker zsm een foto plaatsen, leuk! En ik wil ook eens even de foto's erbij halen van mn vorige zwangerschap en het verschil bekijken Wij eten bietjes trouwens, geloof dat ik daar wel trek in heb....! Had pruimen gekocht, die zijn na een week nog steeds niet rijp Hier trouwens de hele dag geen zon gezien, alleen maar grauw grijs en regen bah.... Eet smakelijk en tot vanavond!
Ik heb ook een positiebroek en ook daar zit geen rits in hoor. Alleen een band. En in mijn spijkerrokje ook. Is nu ook nog te wijdt maar komt straks vanzelf. Wat ik begreep van die suikertest is dat je 3 keer bloed moet prikken. 1 keer nuchter, 1 keer direct na het drinken en later nog een keer. Tenminste dat had een vriendin van mij. Heeft echt te maken met overgewicht. Ik ben wel wat te zwaar maar dat ik nou dik ben nee. Maar ook omdat ik een twins bij me draag is het beter voorkomen dan genezen.
Smakelijk dames! Welcome back lies! Goed om te horen dat je je wat beter voelt! Armande wat minder puf.. Kan per dag soms zelfs per moment zo verschillen hè! Ik ga nog even half uurtje wandelen met de hond..
@ all..... zijn jullie al achter kraamzorg aan? Waar moet je op letten enz? Ik denk dat ik wel specifiek erbij ga zeggen dat het er twee zijn. Ik wil wel een ervaren persoon hoor. En ja wil ik wel of niet een stagiaire erbij? Weet het allemaal nog niet. Pfffff schrok met net rot, kreeg een berichtje van schoolbank. Mijn ex zit daar ook op. Zegt ie in een bericht.... oude liefde roest niet. Pffffff daar zat ik met mijn hart bonkend in de keel. Hij was altijd mijn grote liefde. Zei ook altijd dat ik met hem kinderen zou krijgen. Maar het is anders gelopen. Ik heb het bericht gedeleed en niet beantwoord. Het is niet voor niks een ex nu. Nou mijn eten is klaar. Spreek jullie vast nog wel!
Oh lies wat romantisch ergens... Zucht.. Dan denk je toch even van hoe t had kunnen zijn hè.. Ik heb me idd al aangemeld voor kraamzorg en je schijnt je zwangerschap ook bij de cz te moeten melden. Of ja je ziektekostenverzekering, ik heb cz. Ik heb de drie folders vergeleken en gekozen voor de folder drie me t meeste aansprak, en daarnaast heeft m'n schoonzus er goede ervaringen mee dus vandaar de doorslag.. Je krijgt ook bij de meeste een waardebon kadoo! Leuk!
Oja sjips kraamzorg...helemaal vergeten! Nou ja eerst maar morgen de test zien door te komen, daarna komt de kraamzorg wel! @D ik ga zo even een stuk fietsen als zoontje op bed ligt. Ben de hele dag nog niet buiten geweest en het begint hier nu een klein beetje op te klaren...! @marlies....wow..... Das toch bijzonder ondanks dat het een ex is hihi ik zou me ook rotschrikken! Maar ja, de ene ex is de andere niet he
@Marlies: jammer dat je het kettinkje nog niet hebt! Spannend van je ex zeg... kan me er wel iets bij voorstellen, maar een ex is idd niet voor niets een ex. @Armande: balen dat je een dagje minder hebt Hier dus ook bagger weer. Maar vanaf morgen wordt het beter @Kraamzorg: ik ga me vrijdagmiddag na de echo aanmelden bij de Ohra, daar ben ik verzekerd. Op de site staat dat je je moet aanmelden en zij leggen dan contact met een kraambureau in de buurt?? Zij schijnen dat te regelen?? Hoort dat zo? Bij de CZ zo te lezen dan niet?? Zal vrijdagmiddag wel eens even bellen. @D: ja de sex na de bevalling duurt wel twee maanden denk ik! Zeker als je ook nog lekker gehecht bent of keizersnede hebt gehad. En denk dat je door je zorg voor de baby er ook simpelweg echt geen fut voor hebt. Intiem blijven is zeker belangrijk, maar dat kan gelukkig ook nog op vele andere manieren @Zwkleding: echt bijzonder hoe ze dat maken ja! Ziet en voelt als echte jeans, maar het zit zoo lekker. Dan zit er dus kennelijk nergens een knoops- en echte ritssluiting aan. Ideaal!! Heb zin om te shoppen en nog veel meer leuke broeken en rokjes aan te schaffen @Rode bietjes: Kots!! Dat zijn zowat de enige groente die ik ECHT NIET moet hebben!! Mijn pizza hier was heeeeerlijk! Morgen zelfgemaakte tomatensoep met stokbrood. Heb er nu al zin in...! Mijn god wat ben ik zenuw voor de echo vrijdagmiddag... ik kan gewoon niet meer normaal functioneren, zoveel ben ik er mee bezig. Jij ook Armande?? De eerste echo stukken minder, ik verwachtte niets omdat ik niets voelde en hield rekening met het ergste. Maar nu je weet dat je buikje gevuld is met iets moois wil je het niet meer kwijt...
Wauw mooie foto Dtje!!! Echt een bolletje van onderen ook!! Van genieten hoor! Vanaf nu begint je baarmoeder en kindje goed te groein dus denk dat het wel degelijk daarvan is! Mijn buikfoto komt ook nog wel, als er echt een beetje mooie buik te zien is Door het vele afvallen duurt dat helaas nog wel even denk ik en ben dus niet echt blij met mijn buik (en das eigenlijk nog zacht uitgedrukt)
Heb j lekker gefietst Armande? Ti's zeker opgeklaard! Wandelen was ook lekker! Oew verse Tomatensoep met stokbrood! Zit echt te denken om nog ff naar de winkel te gaan.. Allemaal lekker vis worteltjes etc maar vult niet uit hè Hahaha Ik kon uit drie bureaus kiezen en de keuze hiervan moest ik doorgeven aan de cz en zij leggen dan contact met t kraambureau. Het is raadzaam om je iig voor de 16 wk te doen las ik zodat j verzekerd bent van hulp! Caroline hoe was j lunch en hoe reageerde j vriendin? Ik kan me de zenuwen goed voorstellen, denk ook continue aan dinsdag Het zal echt van en naar de echo's toe leven zijn deze maanden! Armande succes morgen ochtend! Duimen draaien overuren! Laat ons zsm weten hoe t is gegaan hè! Ik ga maar ff naar de Ah.. Honger slaat toe!
En lieve Krullie hoop dat j in deze maanden j buik gaat koesteren.. Jouw kindje groeit hier, ontwikkelt zich en t zal altijd de plek blijven waar jij m 9 mnd lang bij j hebt gedragen Speciaal plekje Hoop dat j j negatieve gevoelens ten opzichte van j buik kan ombuigen naar straks waardevolle bijzondere herinneringen Ti's niet fijn je rot te voelen over je lichaam..
Wat heb je voor lekkers gekocht??? Op de site van Ohra stond ook dat je je zwangerschap in uiterlijk de vierde maand moet doorgeven ja. Hoop dat ik ook nog iets te kiezen heb! Het is zeker leven van echo naar echo... Ik heb trouwens eens zitten kijken naar die Angelsounds en wil ik er eigenlijk echt graag eentje aanschaffen. Gewoon om die tijd van 11 weken naar 20 weken echo te overbruggen. Of in ieder geval totdat ik de kleine voel. Doe het echt niet elke dag, maar zo eens in de week is het fijn om gerustgesteld te worden Iemand hier al ervaring mee toevallig?? @Caro: ben benieuwd hoe je vriendin reageerde!