Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @armande en d, mijn hart sloeg idd een paar x over en hierdoor voelde ik me onzeker waardoor m'n hart niet meteen rustig werd. Ben op telefoon gaan lezen voor afleiding en dat hielp!

@lekkers: ik probeer elke avond alleen nog crackers te eten. Vd chips probeer ik af te blijven! Alleen laatste 2 vonden bapao gegeten maar die zijn helaas op....

@foto: ik denk dat t idd aan Apple ligt, kan nergens iets vinden waarmee ik iets kan toevoegen...

Ik neem nog ff een cracker en ga ook lekker m'n bedje in!!

2. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @krullie, morgenochtend 9u, gelukkig vroeg! Heb lichte stress, mn man is er helemaal zeker van dat t goed komt. Dus ik ga met die gedachte slapen! (en dromen over chips)

We kunnen elkaar een handje geven wb onze huid. Ik ken echt niemand die het ook heeft. En na al die jaren schaam ik me nog steeds... Ik had het ook aan de schh.spec. Gevraagd maar ze zei dat ze niets voor me kon doen?? Zo raar vond ik dat.... Kreeg wel t advies om met dode zeezout in bad te gaan, hier werd mn huid idd veel zachter van.
    Voor ik zwanger was begin dit jaar heb ik een chemische peeling gehad, dit heeft goed geholpen. Maar na een tijdje was alles weer terug...
    Nu gooi ik het op mn zwangerschap ;)

@hart, ja dat was/is het idd! Je hart tikt met regelmaat en soms moet hij even een stapje erbij doen om in het ritme te blijven/komen en dat is wat ik voel.

Meiden ik ga proberen te slapen, welteruste en tot morgen!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Slaaplekker allemaal! Op naar goed nieuws!
    En dat apparaatje ga ik morgen meteen bestellen Krullie heb ff gekeken! Leuk!!!

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    http://i.imgur.com/KpIWv.jpg

Kan niet slapen dus probeer ff wat uit..
    Als t goed is kan je vanaf deze link een foto van m'n buik zien
    Las nl. dat je picup kan downloaden via AppStore als je iPhone hebt maar de optie downloaden via een url (hier plak je de link vanuit de app) ging dan weer niet omdat de foto te groot zo zijn, iPhone maakt standaard fotos die kan je niet verkleinen lijkt me dus of t handig is deze app?
    Verrek nu ook ineens van de honger
    Zodanig dat k gewoon er van tril.. Lijkt wel een lage suikerspiegel?
    Ga maar iets nemen en dan weer een poging wagen..
    Die vervelende Mug draagt ook niet echt bij aan m'n nachtrust en heb me al ingesmeerd! Ga weg mug! Haha.. Truste!

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Oke hij doet t dus voor diegene die t wil gebruiken
    Download de app, de app maakt van de foto binnen no time een link en die kan je dan wel hier plaatsen
    Beter iets dan niets.. Toch?
    Wat de nachtelijke wakkere uurtjes ons toch kunnen brengen..
    Slapen jullie maar gewoon lekker door! Slaap morgen wel bij :p

6. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @D jaaa hij doet het! Dat zou ik dus ook moeten hebben voor mijn ipad? Nou ja is voor later zorg...
    Slaap jij maar lekker bij hoor, straks als je een kind hebt kan dat niet meer ;)
    (die van ons is altijd vroeg wakker als we kunnen uitslapen en slaapt nog als we er vroeg uit moeten zoals nu.....)

7. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @armande....... heel veel succes zometeen! ( ben even het tijdstip kwijt )

Zei ik een paar dagen geleden nog dat ik nooooooooooit meer chips zou eten? Nou nooit duurt hier maar heel even hoor. Heb gisteravond lekker een halve ton pringlers weggekauwd.

Heb echt zo lekker geslapen. Ben maar 1 keer wakker geweest om te plassen. Valt mee gelukkig. En toen meteen weer ingeslapen. Moest alleen zopas niezen en wauw dat deed me zeer in de lies. Ik zat meteen krom. Tjee...

Zal zo eens door de koelkast voor een ontbijtje... waar heb ik zin in?? Denk dat het een lekkere tosti wordt :)

Tot later meiden!

8. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    O ik lees net dat het 9 uur is. @armande... ik duim voor je dat alles goed is en dan kun je nog meer gaan genieten meid!

Liefs Liesje

9. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @armande, succes zo!!

Ik plaats laaang niet zo veel als jullie maar vind het heerlijk om mee te lezen!
    Soms is het hier net zo'n aflevering van Friends :D
    ik las over een mug, gewoon een insect toch? Ik begrijp m niet verkeerd? Je zei dat je je had ingesmeerd maar waarmee? Ik had gehoord dat het niet met deet mag nu.. Even checken :)
    @pukkels, poeh ook mijn huid zit onder, decolleté, rug en het allerergste heel fijn in m'n gezicht! Een puber is er niks bij :)
    @kortademig, ik heb ook al lang adem/long problemen maar het ging goed zonder medicijnen de laatste tijd maar ook bij mij is het nu heel erg! Maar voordat ik zwanger was heb ik ook een paar keer progesteron gebruikt(voor de innesteling) en toen had ik het ook al, dus het zal wel door de hormonen komen nu. Fijn om te weten maar soms moet ik gewoon stoppen met praten omdat ik lucht tekort kom! Hopelijk word dit niet steeds erger..

10. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @d, wat goed dat je het hebt uitgezocht!! Als ik straks een buikfoto maak (wil beginnen met 3 mnd) dan kan ik m aan jullie showen!!

@marlies: haha, weer heerlijk je oude eetpatroon terug!!

@armande: als t goed is ben je net klaar met de echo!!! Spannend!!

Lekker dagje voor de boeg, vnmdg lunchen met een vriendin (alweer...!!) en vnvd met een andere vriendin eten en voor het eerst zwemmen. Die vriendin van vnvd weet nog van niks, dus das leuk! En ik ben benieuwd of zwemmen wat voor mij is nu.
    En..... Vnvd lekker pannenkoeken eten met kaas en stroop!!!

Jullie nog leuke dingen in de planning??

11. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@D: jeeehtje jij bent weer flink actief geweest vannacht! Thnx hoor, ga het eens uitproberen!
    Ik ga het apparaatje ook bestellen! Morgen waarschijnlijk, als alles goed is. Zo raar he, ik blijf alles uitstellen tot morgen :p
    Wat betreft die mug: ik rust niet voordat ie dood is! Anders benk de volgende dag helemaal lek geprikt. Gelukkig hebben we er zelden last van, heb bij alle ramen boven een hor ervoor zitten.
    Speciaal moeten aanschaffen voor mijn beestjesangst ;)
    Je eet ook echt veeeel trouwens!! En zo laat ook nog! Dan is het misschien niet gek dat je niet echt kunt slapen?? ;)

@Marlies: super dat je lekker geslapen hebt! Dat niesen heb ik ook 1 keer gehad, schreeuwde het echt ff uit, zo'n steek in me lies. Moest ook ff rechtop gaan zitten. Nooit meer liggend niesen!

@Armande: ooooh als het goed weet je nu alles al... ben zooo benieuwd!! Het is goed nieuws hoor, kan niet anders! Let us know asap!!

Een schoonheidsspec kan echt wel iets aan een onzuivere huid/ acne doen. Nee, het gaat niet weg nee, maar je kunt het wel enigszins onder controle houden met behandelingen. Ik lig er altijd anderhalf uur en drie kwartier daarvan is niet prettig. Dan drukt ze heel mijn gezicht uit met tissues en dr nagels. ZEER! Ze heeft ook van die speciale lepeltjes, hele fijne, om echt alles eruit te drukken en vaak komt er ook nog een fijn naaltje aan te pas om het een en ander open te prikken. Daarna een speciaal zuurstofmasker wat de eerste tien minuten gigantisch brand, maar daarna heerlijk zacht wordt.
    Sinds ik daarmee begonnen ben en elke 6 weken herhaal heb ik in al die jaren misschien 5x nog een grote dikke pukkel gekregen, maar verder echt níéts. Heb echter wel littekens overgehouden van de acne uit mijn jeugd, dat zie je wel... maar met wat make up en sjaaltjes kun je een boel verdoezelen.
    Nu dus weer last van acne en daar valt niet tegenaan te boksen, tenzij ik elke week ga. Maar dat loopt in de papieren en wil mezelf die kwelling ook niet elke week aandoen. Maar ik weet zeker dat alles er erger uit zou zien als ik nu niet meer zou gaan!
    Heb trouwens al wel opmerkingen hier en daar gehad hoe het komt dat ik opeens onder de pukkels zit. Het is ook echt erg... onbewust in mijn slaap krauw ik er even aan en dus zitten er ook bloedkorstjes op enzo... ik moet er vanaf blijven, heel belangrijk, maar dat is wel moeilijk. Draag regelmatig een luchtig sjaaltje, maar heb er soms ook gewoon schijt aan... en reageer gewoon met: tijd van de maand! Maar straks zal het bij iedereen wel op zijn plaats gaan vallen haha
    Maar vraag het anders eens bij een andere spec! Laten verdwijnen nee, maar verminderen wel!

@Caro: weer zo'n leuke dag voor de boeg! Veel plezier hoor!

@Mvdk: miste je al! ;)
    Wel vervelend zeg die ademhalingsproblemen... dat moet niet erger worden!

@all: gisteravond en vanmorgen weer flink veel kwaaltjes, dus ga er maar van uit dat we morgen een mooie beeb van ruim 11 weekjes gaan zien!

Ik moet eigenlijk gaan douchen, zit hier lekker te loungen in mijn badjas en dat vind vriendje errug irritant. Maar ik moet gewoon het bericht van Armande lezen!! Maar misschien duurt dat nog wel een uurtje of 2 voor ze reageert??? pff ;)

12. sunshineS1976

Ik heb niet echt boeiende dingen op de planning staan. Ga zo lekker op mijn ligbedje in de tuin liggen en kleurtje bijwerken!
    Verder ben ik met mijn hoofd maar bij 1 ding en dat is morgen... pas als alles goed kan ik geloof ik ook weer andere dingen gaan doen. Nu wil ik gewoon niks...

13. sunshineS1976

Wachten duurt lang...
    Dan ga ik toch maar even douchen;)

14. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    alles goed!!!! straks meer!! zijn zo blij!!!

15. sunshineS1976

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!
    Blij dat ik toch nog eventjes gewacht heb!!!!!!!!!! hihi

Gefeliciteerd meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D Knuff!!!

Nu kan ik rustig gaan douchen ;)

16. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @Armande....... Super nieuws!!!!!!! En nu lekker genieten!
    Morgen @Krullie ook hopelijk!

17. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ik denk dat ik vanmiddag ook lekker lang uit in de zon ga liggen. Hapje en drankje erbij. Boekje erbij. Komt vast wel goed.

Heb de zorgverzekeraar gebeld en ik kan kiezen uit twee gecontracteerde kraamburo's. Heb ze nu net even naast elkaar gelegd en ik moet zeggen dat ene me net iets meer aanspreekt dan de andere. Maar even laten bezinken en dan bel ik maandag maar eventjes.

Verder weinig nieuws hier. Dus tot later vandaag meiden!

18. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @marlies74 hier geen last van pukkeltjes eigenlijk nooit gehad ook

@armande ik zou de huisarts vragen of je die pufjes mag want niet alle pufjes zijn geloof ik het zelfde

@D83 het gaat zeker niet vanzelf in het begin dan maar nu weten we niet anders en als ik naar mijn dochter kijk weet ik zij heeft nooit haar vader of moeder hoeven missen, of hoeven kiezen tussen ons 2 ik vind dat zo belangrijk, maar het moet natuurlijk wel van beide kanten komen ik alleen had het niet gekunt

@D83 mooi buikkieeee

@caroline veel plezier met je vriendinnen lekker van genieten en die pannekoeken ooooo nu wil ik ook nog steeds pannekoeken

@armande jaaa wat geweldig nieuws gefeliciteerd meis lekker genieten en nou niet alle babywinkels leegshoppen wij willen ook nog

hier alles goed zit te bedenken wat ik eens zal eten maar ik weet het gewoon niet wil eigenlijk wel iets gezonds maar ja daar heb ik natuurlijk geen zin in, na al die pannekoeken van jullie ;):D ga ff op zoek

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Jeeeeej Armande! Fijn! Wat zal je opgelucht zijn!!!! Ik heb zoveel aan jullie gedacht vanacht ook! Ben blij om goed nieuws te lezen en benieuwd naar je aanvullingen en foto's! Hou t in de gaten hier!

Wat vervelend die puistjes, zo erg heb ik er dan gelukkig Geen last van n hoop dat dat zo blijft..
    Fijn dat behandelingen wel effect hebben (gehad)
    Maar t gaat zeker oplopen om nu bij te houden.. Is bijna dweilen met de kraan open want de invloed van hormonen is sterk!

Marlies en Krullie, lekker zonnen! Geniet ervan t blijft aankomende dagen ook mooi volgens mij, lekker hè!

Fijn dat je goed hebt geslapen Marlies!

Ja het was een Mug in de zin van weg als t licht aan gaat en zoemend rond j oren als t licht weer uit is.. Heel vervelend!
    Uiteindelijk is Ie vanzelf weg gegaan.. Nu is net m'n muggencreme achter t bed gevallen.. Volgend mij is t geen deet maar t brandde wel op m'n armen? Hoezo zou t niet mogen?

Vervelend die ademhalingsproblemen ook mvdk.. Hoop dat t vermindert, niet toeneemt!

Fijne dag allemaal, Caroline lekker zwemmen, veel plz met vertellen!

20. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Plannen gewijzigd. Lig met mijn neefjes op de bank voor een film . Mijn schoon zus moest even weg. Heerlijk genieten van chips e..n ..drinken binnen hand bereik. Aan beide kanten een kindje. Hoe fijn.

Deel Deze Pagina