Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dames vergeten te zeggen er zit ook een klein tubetje buikbalsem bik van Etos merk!
    Had die al in de douche gezet!

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja! Maar zonder alcohol.. Witbier en een fruitig biertje!

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Wat een leuke box D!! Ik ga me morgen ook overal inschrijven voor zo'n leuke box!! Heb ook de catalogus van Babydump besteld! Daar zit ook een bon in voor zo'n doos die jij al hebt :)
    Alvast wegzwijmelen bij alle spulletjes en dan snel er al eens kijkje gaan nemen!

@Marlies: in een ander forum waar ik ook schrijf zit ook een zwangere van tweeling en moet dat idd ook extra slikken de hele zwangerschap.

@Linss: gefeliciteerd trouwens he! :D Als het goed is ben je weer tante geworden!! Hoop dat de bevalling goed is gegaan en het goed gaat met moeder en kind!

4. sunshineS1976

Toch ergens wel apart dat ze er bier bij doen... ook al is het alcoholvrij.

5. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Dat is om het te vieren ;)
    Toen bij mn zoontje zat er voor de aankomende papa een energiedrankje in om wakker te blijven:D

Wij gaan even een rondje fietsen met zn drietjes (viertjes!)

6. sunshineS1976

haha grappig dat energiedrankje...
    errug lekker trouwens ook... vroeger verslaafd aan geweest... :p
    Geniet lekker met zn viertjes! ;) Heerlijk om te kunnen zeggen toch?! :D

7. sunshineS1976

En zwschap vier je toch niet met bier?! Doe er dan kinderchampagne bij ;)

8. sunshineS1976

Vraag me nog iets af over onze banners: waarom staan die babytjes/ zwangere vrouwen als bij nr 15 als we nog maar bij week 11 zijn?!

9. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @iedereen: zo wat is er weer veel geschreven zeg!!
    Ff snel voordat mijn vriendin komt!

@armande: whiiiiiihaaaaaaaaa!! Wat een mooie echo!!! Kan je toch alleen maar naar blijven kijken?! Gefeliciteerd! Nu echt lekker genieten en ook nog op vakantie.

@d: dat recept van die soep kwam van mij!
    Leuk die doos. Hoe heb je dat besteld dan?? Zijn er nog meer dozen die je nu al kan krijgen? Bij sommige moet je al geb kaartje hebben. Heb alleen die vd prenatal besteld, maar komt pas in de 7e mnd.

@krullie: zit je op nog een forum te schrijven??! Pfff hoe hou je het bij!! Wel gezellig natuurlijk.

@bier: ik vind zo'n flesje wel leuk/lekker! Drink graag een biertje dus een alcohol vrije kan nu tenminste.

Fijne avond allemaal!!

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Om t te vieren idd! Maar lust geen bier! Nee doe mij een 4 pack redbull! K mis m'n bullies zo....

Gefeliciteerd idd linssiejj! Hoop dat alles goed gaat met moeder en kind!

Krullie snap je vraag niet?

11. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @nub: daar had ik trouwens nog nooit van gehoord!!! Weer wat geleerd!

@pakjes/rompertjes: ik heb zelf nog niets gekocht, maar al wel wat gekregen. Ga zelf pas shoppen nadat ik weet wat t wordt. Helemaal jongens of meisjes achtig wordt het dan! Zooooo'n zin in ook. En ook om over de kamer na te gaan denken.

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Oh ja dat is waar ook Caroline! Wist t niet meer hoor, wes schrijven zo wat af! Heb je al gezwommen? Hoe reageerde je vriendin?

Ik heb gegoogled eigenlijk en kwam op felicitas/Etos zwangerbox en heb die van prenatal ook daar gevonden.
    Die van babydump na aanleiding van een folder in hun catalogus!
    C1000 en de kruidvat bieden t Ook weleens aan. Kon ze nu niet vinden.

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @armande fijn om te horen en emotutje als ik ben zit ik met tranen in me ogen van blijdschap voor jou raar hoor die hormoontjes maar ben gewoon superblij voor je lekker genieten meis, en een prachtige echo superduidelijk te zien zeg gefeliciteerd

@marlies74 ik vind het dus ook echt zooo leuk om tante te zijn alleen hoor je soms de kinderen weleens zeggen das niet eerlijk mama wij mogen dat niet neee dat klopt maar ik ben jullie mama jullie mogen bij jullie tante weer die dingen ook die de nichtjes niet mogen hahahaa

hier net spagetti gegeten was erg lekker nu weer lekker bankhangen maar heb in nog niet gedaan vandaag :)

14. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ik ben dol op ze idd @mamavan5. En dat is wederzijds geloof ik. Vooral nu hun tante met chips strooit waar je bij staat hahahaha. Ach moet af en toe kunnen toch. Lekker verwennen hoort erbij!

15. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    De grijns staat nog steeds op mn gezicht hoor!
    Krullie, nog maar een paar uurtjes!! Spannend maar het komt goed!

@mamaatje ahhh lief, enne helemaal niet herkenbaar hoor haha! De tranen lopen hier al bij een reclame! Ze lopen sowieso makkelijk vandaag.....!

@nub tja wat zal ik zeggen? Wij willen het natuurlijk niet echt weten, dus ik ga me er maar niet verder in verdiepen. Als we het wel willen weten dan laat ik het idd maar over aan de deskundigen. Zoals vandaag bleek dat de vk echt wel wist wat het is, maar voor ons leken is dat nog niet zo makkelijk...

@kleertjes ooo wat fijn dat jullie ook van die zachte babypakjes houden! Voel me soms echt een ouderwetse moeder hoor hihi
    En idd in die grote intermarches hebben ze van die lieve kleertjes en ik vind petit bateau ook zoooo leuk!!

@eten, juist ja wij aten pannenkoeken!!

@krullie klinkt goed hoor de echopraktijk die je hebt gevonden! Zou het maar doen!

@dozen ik had van de week een site gevonden waar alle adressen op stonden waar je dozen e.d kan krijgen, maar ben die site nu dus kwijt, lekker snugger he? Wordt vervolgd!

Zo ff chippie eten hoor!

16. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Snap ik eigenlijk ook niet zo goed?! Ik wil er eigenlijk een andere op, maar nog geen tijd voor gehad (alsof dat het belangrijkste is hahahaha)

17. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
  18. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Zo wat is er veeeel gekletst. Morgen maar eens bijlezen. Gisteren en vandaaag erg druk geweest dus geen tijd voor zp.
    Oh wat is mijn neefje mooi! Zo lief en klein. Alles was goed. Is met geplande keizersnede geboren ivm stuit. Mama maakte het ook goed. Door al dat geluk vergeet je de pijn etc.
    Succes morgen krullie!

19. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Succes morgen krullie!!!! Het zal vast en zeker op en top genieten worden!!

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Fijn linssiejj! Zo leuk! Zou bijna een foto willen zien haha
    Zo leuk baby's kijken! Geniet er lekker van! Fijn dat ze t goed maken!

Lekker genieten nu hoor armande! Echt! Bedankt voor de link, ga eens kijken!
    Hebben de pannekoeken gesmaakt! Hier wel, echt lekker!!
    Miss dat k er zo nog 1 koud neem met basterdsuiker!

Slaap lekker en Krullie! Succes morgen!!! Duim,bid,hoop en wens voor jullie t allerallerbeste ook!
    Miss spreek ik je nog ervoor!

Deel Deze Pagina