Nou nee geen foto nog. Staat nog elders. Hier moet eerst verbouwd en geschilderd worden. Maar mooi is ie wel hoor. Staat nu bij vrienden om de hoek die konden m wel even opslaan. De foto is al van MP afgehaald zag ik. Ga alleen wel zelf matrasjes en dekens enz kopen hoor. Maar dan moeten de beebs eerst kleur bekennen hahahaha.... dus dat wordt eind oktober ergens.
@krullie ja de andere kinderen hebben ook aparte namen, de eerste namen gaat opzich wel echter de volgende namen zijn weer uniek en wat lastiger voor mensen uit te spreken we hebben dus een A.lisjha J.ulliénna, j.uanita en D.estiney O.mara A.ngel, en me zoontje heet N.agéamo Angélo P.asquenelle, A.ngelina en k.imberley is de oudste (dat heeft haar vader verzonnen) mijn man heeft dan 4 dochters die heetten c.hanel diana, s.herrelty, x.iendra en f.elicia dus dit word samen de 10e officieel gezien nog 1 voor een elftal en prachtige mooie duidelijke foto's hoor krullie laat die vetlaagjes de kleine maar lekker warm houden meis niet druk maken om die pondjes die gaat er heus wel af wanneer de tijd rijp is nu groeit er een klein babytje in je buik die in de winter geboren word dus lekker warm alles komt goed @marlies74 je moet maar zo denken degene die niet blij zijn met jou zwangerschap, daar hoeft je kindje dan gelukkig niets van te verwachten, omring je dus met mensen die het wél goed met je menen, iedereen die van jou houd zal ook van jou kleintjes houden en zou het niet in zijn of haar hoofd halen gemene dingen te zeggen geniet ervan en sta erboven, want uiteindelijk wil je toch dat je kindjes geboren worden in een liefdevolle omgeving dat zijn de mensen die tellen de andere zijn het niet waard, en gefeliciteerd met je supermooie babykamers en geloof mij je word een supermama van direct 2 kleintjes laat meneertje dat maar even nadoen met zijn grote mond hier net gebbq-ed alles klaargemaakt en wel heb ik toch wel 2 satetjes gegeten zit ik vol kon echt niet meer nou ja misschien later nog maar nu ff niet meer hihih
Hoi allemaal Heb weer heerlijk even bijgelezen! Ben je een dagje druk met inpakken en een verjaardag, is er weer een half boek volgeschreven Zal de komende tijd wel niet echt kunnen bijlezen en schrijven want dat wordt anders een duur grapje met mn mobiel! Wij gaan vannacht op vakantie jeeeeeh hebben er zo'n zin in! Even qualitytime met zn drietjes, heerlijk! En wat verheug ik me op die franse supermarkten! Kennen jullie girafje Sophie? Een schattig speeltje (kan je ook gewoon hier kopen hoor maar het is frans) en die gaan we dus in frankrijk kopen, kan een mens daar blij van worden he haha! Nou, overal op reageren lukt me nu al niet meer.... Maar @krullie een superfeest(en) gewenst! en mooie echo's!! @marlies, oke alles is gezegd door de meiden, maar zulke mensen zijn normaal al niet goed voor je qua stress dus laat staan als je zwanger bent. Zou echt proberen afstand te nemen (letterlijk en figuurlijk) sterkte! Enne gefeliciteerd met het kamertje! Superleuk @bergen op zoom, daar winkelen wij ook zo graag! @all ben vast iets of iemand vergeten, maar dat is niet persoonlijk bedoelt hoor! Ga zo de laatste dingetjes even inpakken en dan lekker slapen! Fijne avond en truste alvast en tot over een tijdje!
Dat is nou precies alsof je het over ons hebt! wij denken er net zo over! En nu een tweede naam verzinnen die past bij de eerste vinden we best lastig.... @mamaatje, hoewel het niet mijn smaak namen zijn (sorry) vind ik het wel heel erg mooi bij elkaar! En idd sommigen zijn wat lastig uit te spreken
Jee wat is er weer veel geschreven na een dagje met een kinderverjaardag en nu aan t oppassen op een heeeel lief meisje: dochter van n vriendin. Ze ligt nu lekker op bed. Zat de hele tijd te denken dat ik straks ook zo samen ben met m'n kleine mannetje of meisje!!! @marlies: je hebt al goede reacties gehad, maar wil toch ook nog ff zeggen dat ik die reactie ronduit asociaal vind. Dat zeg je gewoon niet! Zo kwetsend! En daarbij slaat het werkelijk nergens op. NATUURLIJK word jij een goede moeder! Wat super dat je al een babykamer hebt, is alvast 1 ding wat van je to-do list afkan! En straks helemaal in stijl maken! Qua namen zitten wij wel op 1 lijn denk ik. We willen ook een korte Hollandse naam, liever niet in de top 10. Mijn voorgevoel zegt ook dat het een jongetje wordt. Zo benieuwd of dit klopt!! @echo; wij krijgen verder een echo meer, maar ik kan bij mijn zwager meerdere echo's maken (is arts). Super fijn! Moeten we wel stukje voor rijden maar heb ik er graag voor over. Over 1,5 wk een afspraak met de gyn voor mijn trombose, hoop dat ze zegt om nog even naar onze uk te kijken!!! @krullie: je zit nu natuurlijk al bij de bbq, veel plezier!!! @armande: heeeeeele fijne vakantie!!! Hopelijk kan je er goed van genieten!!! En lekker shoppen in de grote supermarkten!! &mamaatje; dat herken ik, mijn ogen zijn soms groter dan mijn maag!
Hallo dames.. We hebben de 100 pagina's al bereikt zag ik! Moet je nagaan straks in feb/mrt hoever we zijn! Fijn dat je de kamer kan opslaan Marlies! Handig! Komt vast nog n moment om elkaar de kamers te showen! Leuk leuk! Vind zo bijzonder twee dames met een tweeling! Had ik ook wel Echt heel bijzonder gevonden! Je hebt zeker alles zelf klaargemaakt mamaatje? Dan eet je gek genoeg altijd minder he! Hoop dat je nog iets op hebt! Wat leuk dat je zoiets persoonlijks met ons deelt als de namen van je kinderen! Leuke namen allemaal! Past ook echt bij getinte/donkere kindjes en ik heb je oudste natuurlijk op een foto gezien en dat vind ik ook echt een kimberley! Leuk! Ja, lijkt me lastig, namen verzinnen als er 1 is, we houden nu ook al rekening met een tweede kindje.. Zodat we t mooi kunnen afstemmen! Lekker aan t pakken Armande! Super fijne vakantie gewenst! Lekker gaan genieten hoor! Ken Sophie niet klinkt heel schattig! Vermaak je en veel plz met alles wat je doet en meemaakt! Oh Caroline dat is fijn, dat je zwager echo's kan maken! Super! Kan je zo lang kijken als je wil en durf je meer te vragen/zeggen denk! Àh wat een leuke dag, kindertjes All over! Droom ook weg als ik m'n neefjes (een van 7 en 1 van 6 mnd) vast heb.. T gaat zo leuk worden!!! Fijne avond allemaal! Ben benieuwd Krullie hoe iedereen heeft gereageerd! Morgen ook veel plz op t feest van je ouders hè! Too weekend!
Hallo jullie zijn niet bij te houden! hahaha Heel erg bedankt voor de lieve woorden, die deden me erg goed. Ik laat het, hem achter me! Zo dat is het laatste wat ik er over zeg. Uk en Puck hebben me nodig en hij niet. Wat betreft namen, ik weet niet of we gaan vernoemen maar dan wil ik wel het liefst een naam met de zelfde letter. Mijn moeder is met een J dus dan moet ook de eerste naam met een J beginnen. Snappen jullie wat ik bedoel... Maar ja dan zijn er ook mooie namen maar daar heb je weer een asociatie mee. Of nog erger de kat van je broer heet zo. Ja echt... niet te geloven. Dus die schrappen we ook meteen weer. Of de naam kan ergens op rijmen... ook niet handig en ja het moet ook nog leuk bij de achternaam klinken. Kortom iets voor de lange winteravonden. O shoot ik zie net dat Duitsland scored.... balen. sorry even off toppic Maar goed wat ook nog wel eens wil werken is de aftitelingen lezen. Al liep ik laatst in een winkel en daar riep een moeder haar dochter, toen dacht ik hmm dat moet ik onthouden. Maar dan zeg ik het 10 keer luid op en dan toch weer niet hahahaha. En ja wat als kind leuk klinkt moet ook als volwassenen nog te doen zijn. Kan ook gewoon voor Rene gaan, ben je zowel voor een jongen als meisje klaar. hahaha.... Nu nog even a la Liesje... hebben jullie de Feest nummers chips sweet paprika van Smits al geproefd..... Hmmmm
Way To Go Marlies! Zo mag ik t horen! Zo is t maar net! Nee! Die heb ik niet geproefd! Mmm lijkt me lekker, red sweet Paprika is ook zo lekker hè.. Van lays Sensation! Zit nu aan de haribo perzikjes maar gaat nog wel n zak chips open! Lijkt me ook leuk om uit te printen! Ja, klopt je moet met heel veel rekening houden idd.. Wel leuk als je uiteindelijk een naam hebt waar je helemaal happiej mee bent.. We wegen ook echt van alles af hoor.. Zo van hij of zij moet een dag gaan solliciteren, naar school, krijgt vrienden.. Je wilt natuurlijk niet dat je kind wordt gepest..
@marlies: je zit ook hockey te kijken, ik ook!! Ned. moet wel wat beter gaan spelen nu!! @namen: ik werk zelf in t onderwijs en als er al gepest wordt is dat haast nooit met de naam. Ik ga daar persoonlijk geen rekening mee houden want dan kan je haast niks kiezen! @chips: ik eet dat heel weinig (koop t niet te vaak) maar ben gek op de joppiesaus chips!! En buggles ook met roomkaas erin, jummie jummie!
O echt caroline! Dacht dat joh! Kinderen kunnen zo gemeen zijn.. Wat Zie je dan wel terug? Pesten om uiterlijke kenmerken?
Bij mij op het werk, pesten om het pesten. Iemand is de pispaal en komt daar niet meer vanaf helaas.... (ik werk met mensen met een verstandelijke beperking) Alles is ingepakt en wilde nog even sophie aan jullie showen Sophie de Giraf in bister
Kinderen die buiten worden gesloten, bv omdat ze iets niet goed kunnen. Om uiterlijkheden (maar dat valt gelukkig best mee). Kinderen die snel huilen, niet weerbaar zijn, altijd maar naar de juf lopen of klikken, die worden makkelijk uitgekozen! Er zijn scholen die hier echt heel goed mee omgaan en waar echt weinig wordt gepest! (bv scholen met kanjertraining). Tegen die tijd goed informeren hoe de scholen met pesten omgaan! Voor tips (ooit/straks) kan je me altijd vragen! Mijn werk bestaat ook uit bezig zijnom de leerkrachten en ouders hierin te helpen!
O ja, bij kinderen is er wel een verschil: daar kan pesten wel overgaan in weer vriendjes zijn. Verschil is dat er ook meer geplaagd wordt en gelukkig niet altijd gepest! Maar goed: helaas zie je ook al in het basisonderwijs pispalen... (soms ook aandeel van ouders, die hun kinderen bv nooit zelf iets laten oplossen, of leerkrachten die er helemaal niet handig mee omgaan...)
Hoi meiden, Ik ben er weer! Heb nog niets terug gelezen, dat ga ik morgen even op m'n gemak doen. Dus even een ego berichtje van mijn kant. Op zich een heerlijke vakantie gehad, maar man oh man wat ben ik beroerd! Sinds 2,5 week kots ik alles uit! Totaal geen eetlust, niks smaakt en alles stinkt. Van de lucht van frituurvet word ik bijv heel erg misselijk. In plaats van aangekomen ben ik 3 kilo afgevallen. Op controle bij de VK geweest en ons wonder maakt het goed. Echo er gelijk achteraan gehad en ik ben 2 daagjes terug gezet. De kleine was lekker op en neer aan het jumpen en had een mooie stevige hartslag. Geweldig om te zien dat er nu echt een mini mensje in je buik zit. Mijn man vindt het maar science fiction . Wat betreft de misselijkheid moest ik nog even aankijken en anders langs de huisarts voor medicatie, gezien de kans op uitdroging. Liefs Popje
Hoi @poppekop! Welkom terug. Het lijkt wel of een ieder op vakantie zich misselijker voelt dan hier thuis. Vervelend hoor. Ik hoop dat je snel weer een beetje bij gaat trekken. Ik heb vanmiddag een vriendin hier die nog van niks weet, ben heel benieuwd hoe ze reageerd. Ze is heel erg van het meteen aan iedereen doorvertellen door het meteen op twitter enz te gooien en ook binnen 2 minuten haar moeder te smsen dus dat zal ik haar meteen vragen niet te doen. Ook als ze ergens op kraamvisite gaat zet ze meteen de foto´s op facebook enz, terwijl de ouders dat niet eens zelf doen. Dus dat is ook een reden dat ze het a nog niet weet en b ik haar hier meteen helaas op aan ga spreken. Hoe staan jullie hierin? Zijn jullie ook van het veel foto's plaatsen op facebook enz of juist helemaal niet? Ik heb niet eens een foto van mijzelf erop. Ik heb een profielfoto van mijn poes. Foto's van andermans kinderen zet ik er ook niet op. Mijn neefjes staan er wel op bij hun ouders maar ik zou ze er zelf nooit opzetten. Laatst wilde de dochter van mijn vriendin wel met een foto op mijn fb. Dat heb ik eerst overlegd met haar moeder. Het weer ziet er heerlijk uit vandaag dus een relaxed dagje met een hapje en drankje in de tuin denk ik. Onder de parasol want zonaanbidder die ik ben vind ik het nu niet meer zo prettig...
Goedemorgen, ben de dag heerlijk begonnen met verse jus d'orange, croissant met kaas en nu een kopje koffie in de tuin (gelukkig veel schaduw ook in de tuin, trek de zon zo slecht op dit moment...). @poppenkop: gezellig dat je er weer bent, maar wat ontzettend vervelend dat je zo misselijk bent, bah! Hopelijk wordt dit snel minder. Als je terugleest zal je trouwens zien dat iedereen die weg is geweest op vakantie meer misselijk was (ook ik). Fijn dat je meteen echo hebt gehad!! Super om dat minimensje weer te kunnen bewonderen en die zit gewoon bij jou in je buik @marlies: ik vind net zoals jij dat ouders zelf beslissen wat ze op fb zetten, maar vindt het niet kunnen dat je ongevraagd andermans kinderen erop zit! Ik ben met foto's plaatsen wel terughoudend, maar af en toe zet ik een foto erop. Let er wel op dat het bv niet in bikini ofzo is! Van ons kind straks zal ik er denk ik niets tot weinig opzetten. Mijn vriend is daar sowieso op tegen. Miss 1 mooie foto als t kindje er is ofzo. Houden jullie iets van een dagboek nu bij? Ik heb net een plakboek gekocht waar ik af en toe wat in wil zetten, echo foto's in wil plakken en bv buikfoto's. Hopelijk ga ik het ook echt leuk bijhouden!!