Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Super :D
    Wat een mooie website ook!! En uitgeroepen tot beste zaak ja, zie het staan.
    Nou dan gaan we die even bellen morgen en maar een afspraak maken! Wauw, lijkt me echt zoooo leuk! :D

2. sunshineS1976

Wauw, wat een mooie jurken.........! Dat wordt nog moeilijk kiezen!!

Wel handig zeg, je kunt online een jurk in je paskamer hangen en die hangt dan klaar als je erheen gaat!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja t is echt een geweldige zaak! Alles
    Was tot in de puntjes geregeld en iedereen even Aardig!
    Leuk hoor Krullie! Gaat zo leuk worden!

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @krullie85 je zou hem nu kunnen uitzoeken en op maat kunnen laten maken een paar weekjes nadat je bevallen bent meeste bruidszaken hebben daar geen problemen mee, ga zo je vriendschapsverzoek accepteren zie het net pas ;)

ik ben gaar weet echt niet waarvan zoveel niet gedaan vandaag maar toch staan me oogjes al op half 7 :):)

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah mamaatje ook al zo weinig energie..
    Ben ook echt niet fit en tegen t slappe aan in m'n armen en benen..
    Hopelijk morgen een betere dag!

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @D83 nee totaal niet maar ga nu even wandelen met manlief en de honden misschien helpt het weer :D:D

@krullie heb je geaccepteerd en nu na jaren kom ik erachter dat je een prive album kunt maken hihi heb even wat foto's al toegevoegd kan je spieken wie wij zijn ;)

en meiden jullie mogen me allemaal toevoegen hoor mochten jullie dat willen alleen de foto's heb ik wel prive dus voeg maar toe gezellig :D:D:D

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heb je toegevoegd mamaatje
    Hoe doe je dat een privé album
    Miss kunnen we elkaar onszelf showen?
    Of is dat te persoonlijk misschien... Hoor t wel
    Lijkt me wel leuk!

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @D83 ik sta er al met foto ik vind het goed hoor elkaar op deze manier showen is toch leul

uhmm hoe deed ik het ook alweer klikte geloof ik op mijn eigen naam en toen fotoalbum, dan toevoegen dan kan je een naam geven en foto's toevoegen

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @D83 heb het even nagekeken inderdaad ik klikte gewoon op mijn naam dan aan de rechterzijde beetje naar beneden scrollen staat fotoalbum hier klik je op dan kan je een foto album aanmaken let op dat je wel even aanvinkt dat het prive moet als je dit wilt ;) ik heb je toegevoegd :):)

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Oke zal daar op letten..
    Kan nu geen foto's plaatsen omdat m'n lader van de laptop stuk is maar ga t binnenkort doen als ik bij m'n moeder ben! Ben benieuwd naar iedereen! Ga f kijken op je profiel!

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat heb j Mooie ogen! En prachtige kindjes een voor 1! J oudste dochter lijkt echt als twee druppels water op je! En die foto met je mannetje! Zo zo zo lief die hand op je mooie buikje!

Hè, kon ik er nou ook maar wat opzetten!

12. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Hoi hoi,

Ben ik ook nog even. Ik heb je ook geaccepteerd @krullie.

Visite is weer weg en ik ben echt heel erg moe na deze emo dag dus hoop de hele nacht lekker door te slapen. Ik spreek jullie morgen!

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @D83 dank je wel voor je complimenten ben ook echt trots op me gezinnetje hoor

@marlies ik heb je ook toegevoegd gezellig wel leuk om elkaar ook te kunnen zien is toch anders nu heb je wel een beeld in je hoofd maar meestal klopt dat totaal niet

ik ga bankhangen met manlief fijne avond lieve meiden en morgen mijlpaal joehoeeeeeeeeeee 12 weken :D:D

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik ook! Ook 12 weken! Yeahhhh!
    Duimen jullie voor me om 12:45!

Slaap lekker dames!

15. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @d83 natuurlijk voor jou ook de duimen die iedereen hier verdiend.

Ik heb voor mijn doen echt zo goed geslapen bijna 8 uur aan 1 stuk. Zonder te plassen. En dat voelde ik bij het wakker worden.hahaha. OMG wat doet dat dan zeer zeg.

Het lijkt een mooie dag wederom te worden. Mijn moeder komt een dagje naar hier. Ze heeft nog vakantie en dat roept om een moeder dochter dag natuurlijk. Maar even kijken wat we gaan doen. In elk geval even sjoppen natuurlijk. Ik wil even 2 big shirts halen. Stel je voor dat ik om wat voor reden in het ziekenhuis beland zeg. Ik heb niet eens een fatsoenlijke piama ofzo. Lig thuis altijd lekker in een hempje maar ja om dat nou daar te doen. LOL

Ik heb een aantal toegevoegd maar ik snap het niet helemaal @armande en lindsey ik kan jullie niet toevoegen geloof ik.

Maar we blijven toch hier ook gewoon kletsen??????

Zo maar eens even een ontbijtje maken. Tosti it is. Dit begint bijna een gewoonte te worden. Even chekken waar poes uit hangt voordat weer de helft weg is. hahaha...

Fijne dag allemaal!!!!!

16. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Goedemorgen meiden, even 2 dg wat minder laten horen, erg druk geweest! Vanochtend bloed wezen prikken, wel lastig hoor om dat nuchter te doen terwijl ik normaal altijd een x 's nachts wat eet en voor ik opsta. Gelukkig nu weer wat in m'n maag zitten, voelt een stuk beter!

Er is veel geschreven de afgelopen dagen zeg!

Ik las iets over kdv of gastouder. Lastige keuze idd. Ik wil toch voor kdv kiezen (en daarnaast m'n moeder en schoonmoeder). De mensen die er werken zijn opgeleid, kinderen worden er sociaal van. Bij een gastouder kan het heel leuk zijn maar ook zo tegenvallen. Soms ineens wisselingen, of niet de aanpak die jij zou willen. Wel vind ik een 3 mnd oude baby erg klein voor kdv. Ik hoop dan ook dit te kunnen verschuiven door ouderscahpsverlof op te nemen.

Kan op m'n telefoon niet verder teruglezen.... Weet even niet meer wat er verder allemaal Geschreven is!!

17. sunshineS1976

He meiden!!

Feli Mamaatje met de 12 weken mijlpaal!! Te gek!!
    Superleuke foto's staan er in je fotoalbum!!

@D: jij ook gefeliciteerd natuurlijk :D
    En straks helemaal als je terug bent van de echo met hopelijk hele mooie plaatjes van de lieve beeb!!
    Natuurlijk duim ik voor je en denk ik aan je! Gaat helemaal goedkomen, genieten he straks!!

Over Desperate housewives nog:
    DIe tuinman John is idd zooo sexy! Oef! ;)
    Alleen daarom is seizoen 1 al het leukst :p
    Ik vind Gaby en Bree de leukste van allemaal. De opvoedkundige maniertjes van Bree...schitterend soms :p Hoop dat we niet eindigen zoals Lynette... haar man Tom vind ik ook wel wat hebben trouwens!
    Suzan, die kennelijk de ster van de serie is, vind ik echt het dufst... !

@Caro: waarom moest het bloedprikken nuchter zijn??
    Ik hoefde niet nuchter te zijn toen ik voor de algemene tests moest: hepatitis, hiv, rhesus enz.

Ik vind een babytje van 3 maanden ook erg klein voor een kdv ja! Gelukkig komt onze bevalling heel goed uit! We lopen bijna gelijk zie ik. Ik wil 4 weken voor de bevalling met verlof en 23 mei is dan mijn laatste dag verlof. Ik heb dan nog 6 weekjes te gaan. Twijfel nog aan fulltime werken of 4 dagen of 6 weken ouderschapsverlof maar opnemen. Daarna heerlijk vakantie... de kleine gaat pas eind augustus/sept voor het eerst naar de kdv denk ik dan. Dan is hij/zij alweer 6 maanden en dat scheelt toch wel een heleboel met 3 maanden!
    Ik vind onze banen wel echt ideaal als je kinderen hebt. Al die weken vakantie, zalig! In de zomer geen gedoe hoe je die 6-7 weken moet overbruggen en gewoon lekker genieten samen!

18. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @krullie: dit stond duidelijk op het formulier en zei de vk ook nog (geloof iig nodig voor je glucose, die moet nuchter).

Onze banen zijn zeker ideaal!! Altijd vrij als je kind ook vakantie heeft. Wij willen net zoals jullie pas na de zomervakantie starten me kdv. Ik wil denk ik 3 dg gaan werken. Ook de weken voor de zomervakantie. Maar dan neem ik de dag van het kdv mijn verlof op. Zoiets denk ik. De rest de oma's en mijn vriend werkt onregelmatig dus ik ook weleens overdag thuis doordeweeks.
    @krullie: jij was toch idd degene die de grootverdiener is en meer wilde werken? Als t zou lukken zou 4 dg dan ideaal zijn, heb je mooi extra dag met je kleintje.
    Zijn er meer dames met mannen die onregelmatig werken?? Wordt straks best pittig voor me, want hij draait ook nachtdiensten (werkt op de ambulance als verpleegkundige). En vaak avonden alleen doen...

@desp housewives: gewoon nog nooit gezien..! Lijkt me wel heerlijke serie. Wellicht in m'n verlof tijd eens downloaden. Ik ben verslaafd aan grey's anatomy!! Mc dreamy is zooooo lekker!! :) Ook zo'n heerlijke serie om bij te janken ;).

Zo, ga lekker verder, ben druk in huis: m'n vader is de buitenkant aan t schilderen, ik ben de tuin aan t opknappen, eerlijk weer voor!

19. sunshineS1976

@Caro: ik heb mijn glucose volgens mij nog niet hoeven testen???

Ik verdien meer dan mijn vriend inderdaad, 3 dagen is geen optie. Dan ga ik zoveel achteruit. Met 4 dagen al... maar dat is nog wel te doen.
    Ik wil vriendlief het eerste jaar ook 1 dag ouderschapsverlof laten opnemen, lekker een papa dag, ook heel belangrijk! En hopelijk vind zijn werkgever het goed dat hij daarna dan ook naar definitief 4 dagen gaat. De verhouding 4 dagen werken met 3 dagen vrij is veel beter dan 5 werken tegenover 2 dagen vrij!

Dat is wel pittig als je man onregelmatige diensten draait ja! Dan sta je er regelmatig alleen voor. Werkt hij fulltime? Soms is hij dan overdag dus thuis als ik het goed begrijp? Maar door die onregelmatigheid is een vaste papa-dag zeker niet te plannen dan?

Grappig, zo heb ik Grey's Anatomy dus nog nooit gezien ;)

@D: succes he meis!!! Heel veel plezier!! Ben zooo nieuwsgierig naar je verhaal en de foto!!

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hier ben ik dan! Opgelucht en wel!
    Alles goed met onze beeb! Hij lag lekker op z'n kop te slapen! Hartje klopte goed n alles zag er goed uit! Ze kon niks geks vinden! Liet de hersentjes zien en een compleet handje.. Ze heeft m globaal f snel doorgespit en alles was goed!
    Ben nog een dagje vooruit gezet! Ben twaalf weken en een dag! Uitgerekend op 25/2/13!
    Beeb is nu 5.6 cm!

Hier de foto's! Beetje wazig maar je ziet m wel f jullie kant op zwaaien!

http://i.imgur.com/rEvMm.jpg

Deel Deze Pagina