@krullie.... lees het nu pas. Idd wat kut. Ik weet zo wat je voelt alsof je mijn verhaal vertelde. Ik was ook de laatste er in dus als eerste eruit. Juist bij waar ik vanmorgen was. Zulke lieve collegas en zulk fijn werk, maar ja. Waarom zou jij je zwangerschap nog 3 a 4 weken verborgen willen houden? Juist om die promotie? Hoop voor je dat het allemaal een beetje op zijn pootjes terecht komt. En over beebje niet te druk maken lieverd. Dat zit daar wel goed binnen. Kan wel wat hebben hoor. Rsutig aan! Liefs Lies!
Hè lies vond t al zoooo stil hier leuk om Weer even bij te lezen! Ik heb die chips ook gespot.. Liep net de Ah uit toen met al gekochte andere zakken chips zie ik ineens een kind met zo n zak lopen! Wou bijna vragen mag ik f proeven?! Lijkt me zo lekker! Miss maar f halen ook hoor vandaag! Fijn dat t goed gaat met je knie en fijn dat gezellig was met je oud collegas! Jammer dat t zo is gelopen ook.. Ik ben bijna klaar met schoonmaken.. Werd heel uitgerust wakker maar ben nu al weer doodmoe dus denk dat k een dutje doe zo na t dweilen! VNV bij een vriendin eten, friet en frikandellen.. Slecht! Haha Maar wel net f rijstepap, granaatappelsap en een kiwi en nectarine naar binnen gewerkt! Luierse/leesze lies! Wat doet de rest?!?!
Fijn dat alles goed was bij de vk! Het lijkt me ook lastig rond deze termijn de hartjes te vinden! Ze luisteren bij onze verloskundige ook pas vanaf 12 weken dus denk dat t gewoon nog wa vroeg was! Ze liggen ook met z'n tweeën dus vind t hartje maar 123! Gelukkig groei je verder goed en is je bloeddruk oke!
@Marlies: fijn dat bij de vk alles goed was! Wel super dat je 1 kindje heel even hebt kunnen horen! Idd geen zorgen maken, dat zit echt wel goed daar binnen!! Lullig is dat bij reorganisaties enzo... laatste vliegt er als eerst uit... terwijl er ook sommige mensen zitten die helemaal niet capabel zijn... daar kan ik slecht tegen. Maar ja iemand met een vast contract en er 4 jaar werkt is goedkoper om eruit te knikkeren dan iemand die er 15 jaar zit... Ach we zien wel hoe het loopt. Vanwege de promotie wilde ik nog 3-4 weken zwijgen over mijn zwangerschap omdat het anders niet door zou gaan. Nu het sowieso van de baan is, kan ik het wel gewoon meteen zeggen. Fijn dat het gezellig was bij je collega's! @chips: ja dat zijn de nieuwe smaken van Lays, van die wedstrijd. Er liggen weer 3 smaken in de winkels (weet niet welke, maar 1 is whiskey volgens jullie dus) en de beste van de drie belandt weer definitief in de winkels. Ben benieuwd... maar heb nu helemaal geen zin in chips of wat dan ook. @D: lekker gepoetst! Nu al nesteldrang Dat wippertje wat je hebt gekocht is echt supercute!! Ik ga zo ook even een tukje doen... ook kapot. Je eet best gezond hoor Je zorgt wel dat je alles binnen krijgt! Geniet vanaaf maar lekker van je frietjes en frikadel! Hebben jullie ook wel eens last van buikpijn? Ik heb wel eens krampjes links en rechts en soms t gevoel alsof mijn baarmoeder samentrekt ofzo. Echt lichte krampjes af en toe helemaal onderin mijn buik, net boven je schaambot... Zal er wel bij horen toch??
@krullie85 al eens gedacht aan huurkoop overeenkomst aanbieden, zoek maar eens op google wie weet iets voor jullie @D83 leukkk wel showen he die pretecho en lekker dat je geshopt heb is toch leuk, en dat wippertje is helemaal super @krullie jeetje daar zit je nu net niet op te wachten, gelukkig ben je idd zwanger en kunnen ze lekker niets en anders gewoon ziekmelden inderdaad jammer hoor hoop toch echt niet dat jij 1 van die 2 bent, trouwens volgens mij mogen ze helemaal niet overplaatsten tenzij ze de reiskosten volledig vergoeden @marlies fijn dat alles goed was bij de vlos toch leuk dat ze het geprobeerd heeft @krulllie85 hier ook last van krampjes dit is echt de groter wordende baarmoeder geen zorgen maken, heb het vooral bij niezen en hoesten auwwwww meiden ik mag het jullie misschien niet aandoen maar heb me toch een leuke site gevonden babybutt.nl echt niet duur en best mooi en leuk spul als je een actiecode bij besteding van 25 euro intypt 2088 krijg je een 8 delige badset cadeau oo en niet vergeten alle babydozen aan te vragen via google baby doos alles wat gratis is is leuk en mooi meegenomen hier alles goed net een broodje op ging allemaal prima
@Mamaatje: fijn dat je broodje op is Als het goed is moeten we ons nu snel echt veel beter gaan voelen nu we de 13e week zijn ingegaan! Wat betreft die huurkoopovereenkomst: interessant! MOeten we alleen wel iemand eerst zien te vinden die het huis ziet zitten En we wonen in zo'n achterlijk gehucht zonder voorzieningen dat dit best lastig is... Hoop ook niet dat ik 1 van de 2 ben die weg moet of wordt overgeplaatst ... wat betreft reiskosten weet ik het niet, maar wat je zegt houdt ik in mijn achterhoofd, just in case. Gelukkig wel al jaren lid van de vakbond... Geweldig die babysite! Niet zo handig hoor, je brengt ons in de financiële problemen en zorgt ervoor dat we in ons huis onze kont niet meer kunnen keren straks! Veel te verslavend al dat babyspul! Zo leuk, erg mooie dingen idd!! En ze hebben ook werkelijk alles! Handig die code, thnx! Fijn ook dat je de buikpijn herkent!! Alleen maar goed teken dus Ga weer verder een tukje doen... nog steeds koppijn.
Ik herken de buikpijn ook hoor. Had het er vanmorgen over met de VK maar dat is de groei van je baarmoeder zei ze. Niks om je druk over te maken. Wel fijn om even te weten toch. Ze had er een stagaire bij en dat was voor haar wel leuk natuurlijk een meerling. Gebeurd bij VK heel weinig omdat die naar het ziekenhuis gaan. Bij ons zitten 9 in de praktijk maar ik heb 2 keer dezelfde gehad. Ik zei ik hoop dat jij na de bevalling bij mij thuis komt. Dat zou ze zelf ook heel leuk vinden en dat was vast wel in te plannen. Zou wel heel leuk zijn. Ik zei dat ik dacht dat het twee jongens werden. Daar zou ze me aan houden hahaha. @chips..... niet te (vr) eten hahahaha... beetje zurig. Moet zeggen dat ik de joppie ook niet lekker vond hoor. Gelukkig heb ik ook nog sweet paprika liggen. @Dtje..... hmmmmmmm frinkandellen met patat. Ik ga voor gezond vanaaf. Gekookte aardappelen met verse boontjes en vlees. Bakje druiven na. hmmmm... @all ik zit weer binnen, buiten is het hier niet uit te houden. Wordt er heel onrustig van merk ik. Kreeg net weer een super lief kaartje. Nummer 7 al. Zo leuk allemaal!
Dankje dames! Nu ik jullie lees besef ik me ineens dat ik helemaal niks meer heb gezegd over dat huis wat je hebt gezien Krullie! Dat huis klinkt super! Zou er Ook wel willen wonen.. Wowie! Hoop dat t allemaal mag lukken! Hier niet Echt buikpijn. Maar soms met niezen of een rare beweging met op staan voel ik wel wat ja, en dat voelt niet zo prettig.. Ow jammer van die chippies ben desondanks nog wel benieuwd Lekker eten straks allemaal.. Lif hoe gaat t nu met je? Linssiejj hoe is t met jou en je neefje? Poppenkop, Where ya at? Het schijnt nood weer te worden VNV hier in Zeeland.. T wordt steeds donkerder! Ja Tuurlijk ga k de foto's weer showen! Vroeg me wel wat af en ga t zo ook f in een topic vragen Maar ben benieuwd hoe ze t verschil ziet tussen de eierstokken/teelballetjes en t piemeltje/clitoris Oke, als je schaamlippen ziet lijkt t me duidelijk maar zag op een site hoe t er in t begin zowel bij jongens en meisjes uit ziet en dat lijkt echt op soort van schaamlipjes.. Zal de link f sturen!
Ego berichtje........... mooie kinderwagen gespot!!!!! Alleen op foto gezien. Vriendin liet m zien, hij is van een vriendin van haar geweest nog geen jaar gebruikt voor een prikje omdat ze ons kent............ Woepieeeeeeeeeeee
@krullie85 als je je huis te koop zet, en je maakt er ook een huurkoop concept dan kunnen meer mensen jou huis kopen daar gaat het eigenlijk om want ook mensen die geen hypotheek krijgen kunnen wel zo hun droomhuis kopen, en het is waar hoor zomaar overplaatsen gaat ze een hoop geld kosten qua reiskosten, zij mogen wettelijk gezien niet van jou verwachten dat je maar even de reiskosten ophoest, dus of aanpassing in je contract of volledige reiskosten, en sorryyyyy van die site ik had zelf ook nooit moeten kijken maar echt ik schrok van de prijzen zo goedkoop en toch mooi en leuk spul daar kon er niets aandoen moest het met me forum vriendinnen delen sorryyyyyyy, en die buikkrampen pijn heel herkenbaar idd geen zorgen maken hoort er helaas allemaal bij @marlies woow wat gaaf en wat leuk dat jullie hem voor een prikkie mee krijgen das nog eens leuk shoppen hier alles goed manlief is pannekoeken aan het bakken ik kan dat niet ik maak dan altijd roerpannekoek voor de kids vinden ze toevallig ook eruuug lekker hoor (dus in plaats van roerei roerpannekoek )
Gaan misschien van de week even kijken. Wil volgende week eerst even de 12 weken echo hebben gehad maar dat snappen ze. Ik ken ook iemand die nu zijn huis verhuurd. Nou ja haar huis dan. Ze is allang blij dat ze niet meer alleen met de dubbele kosten zit. Had helemaal geen zin in eten zopas dus alleen lekker de boontjes gegeten en stukje vlees. Nu net nog wel lekker wat druifjes. Heb wel erg dorst steeds. Maar das niet zo gek met deze warmte.... Vanaaf later vast wel weer trek hahahaha. Joepie morgen iets minder warm zie ik net op het jeugdjornaal. Maar de dagen daarna wil ik echt niet weten. Gewoon rustig blijven en niet in de zon dan komen we er vast doorheen.
@D83 met mij gaat het wel goed. Ben met vlagen heel duizelig. Mijn bloeddruk was gisterenavond 105/70 dus vrij laag. Moet het een beetje rustig aan doen en zo nu en dan wat zout eten. Die roosvicee ferro heb ik nog steeds niet gedronken. Van de eerste slok moest ik kokhalzen, dus dat gaat hem niet worden haha.. Met mijn neefje gaat het de goede kant op. Zoals het er nu uit ziet mag hij vrijdag eindelijk naar huis. Mijn schoonzusje hebben ze al naar huis gestuurd i.v.m. beddentekort :S. Ze moet nu om de 3 uur naar het ziekenhuis om de kleine te voeden terwijl ze net een keizersnede heeft gehad. Ik heb nog steeds niet echt de tijd gehad om het forum bij te lezen. In de avond ben ik vaak helemaal uitgeput en om dan alles te lezen en te reageren kost me veel energie. Nog 1,5 dag werken en dan lekker weekend. Dit weekend ga ik helemaal niks doen, alleen op mijn luchtbedje in het zwembad, want het wordt superheet. Ik wilde Marlies ook als vriend toevoegen, maar dat lukt niet :S erg raar.. De rest kan ik wel gewoon toevoegen.. Ik ga maar even een foto in mijn album plaatsen van de kleine zoals beloofd. Dit doe ik niet op het forum omdat dan iedereen de foto kan zien..
Wat een leuke foto's! En wat een mooi beebje! Jullie gaan ook echt mooie kindjes krijgen hoor! Mooi stel samen! Kunnen alleen vrienden je album zien? Zal als k weer eens bij mn moeder ben foto's uploaden! Fijn dat beebje bijna naar huis mag maar wat lastig voor de moeder steeds zo op een neer net na een keizersnede! Zorg goed voor jezelf en schrijven maar als je je goed voelt!
@linssiejj fijn dat het weer goed gaat met je neefje lekker naar huis vlak voor het weekend heerlijk in zijn eigen bedje, vind het eigenlijk wel schandalig dat je sz naar huis moest, die kleine moet toch nog wennen aan mama en mama aan de kleine ufffffffffff ziekenhuizen soms grrrrrrrrrrr, oooo en ik heb de foto gezien wat een mooi mannetje echt supergaaf blij te horen dat het goed gaat hier waren de pannekoeken overheerlijk
Tjee ik denk ik ga 2 blz bijlezen, maar niks hoor. Iedereen bevangen door de warmte? Ik denk dat je nu een verzoek van mij hebt @lindsey. Hier net als de afgelopen ochtenden een vaag gevoel in me. NIet misselijk maar er tegen aan. Zal zo weer een broodje proberen. Meestal gaat het dan wel over. Zou vandaag naar mijn nichtje maar de warmte heeft mijn energie niet echt goed gedaan dus nu komt ze volgende week bij mij. Ook helemaal prima. Vandaag opeens afspraakloos. Ook wel eens lekker. Zal eens even het huis door straks als ik zin heb hahaha. Ik heb irritant veel puistjes op dit moment, in mijn gezicht, op mijn borsten, rug echt zo irri. Zal er allemaal wel bij horen denk ik maar toch.
Hallooo! Ik maak me nog steeds druk om mijn werk... baal er zo enorm van... geen idee wat ik maandag kan verwachten. Lig er best wel wakker van... maar ik schroom niet om mezelf echt ziek te melden als het me niet bevalt... wat zij kunnen, kan ik ook... Thnx voor de tips Mamaatje met die huurkoopovereenkomst. We gaan het met de makelaar bespreken, want dat is wel een perfecte regeling! We hebben ook wat offertjes binnen van makelaars die ons huis willen opkopen, maar die bieden dus allemaal 30-40.000 minder dan de hypotheek die er er nu op hebben zitten. Zo'n schuld vind ik wel enorm om dat in een ander huis erbij te trekken... dat zit me niet lekker... dus vrees dat we op een koper moeten wachten en dan pas echt verder kunnen kijken. Roerpannenkoeken?? Kun je er de volgende keer een foto van maken?? Roerei ken ik wel, maar kan me geen voorstelling maken van een roerpannenkoek Fijn dat de buikpijn bij jullie ook een beetje herkenbaar is! @Lins: aah wat een superschattige foto van je neefje!! Wel echt een raar ziekenhuis?! Je stuurt moeders toch niet naar huis als de kleine er nog ligt? Dacht dat moeder en kind niet gescheiden mochten worden, tenzij niet anders kan?! Raar hoor, vind dat echt niet kunnen! @Dtje: al klaar met vervelen? Dat vraag ik me dus ook af bij die geslachtsbepaling!! Het lijkt nog zoveel op elkaar! Maar een echte expert schijnt het wel te kunnen zien staat hier in een boek. Dus dan moet je er maar van uitgaan dat ze in Lommel wel weten waar ze het over hebben toch? Geen recensies kunnen vinden over die praktijk toevallig? Het noodweer viel wel mee toch gisteravond?? @Marlies: lekker gezond gegeten!! Goed hoor En super die kinderwagen!! Vooral die tweelingwagens kosten behoorlijk wat geld!! Ook hier stromen inmiddels de kaartjes en knuffeltjes, rompertjes, speeltjes binnen. Heerlijk! Voelt zo echt Gister kwam schoonmoeder op visite en tatata we krijgen de babykamer van haar cadeau!! Zoo leuk! Ter compensatie nemen we haar dan wel lekker mee naar de babydump om samen te shoppen en het kamertje uit te zoeken. Niet dat ze inspraak heeft, maar het gaat om het idee Vanmiddag lekker naar de kapper, fijn om weer een nieuwe gekleurde coupe te krijgen, maar heb niet echt zin om er uren te zitten. Maar ja... Die hitte komend weekend...33 graden... moet er niet aan denken. Zit er sterk aan te denken om ff een zwembadje te kopen. Zo'n opblaasbaar ding van 3 bij 2x meter ofzo. Iets om in af te koelen want pff! Vanavond op het menu hebben we pasta met (vegetarische) tomatensaus. Jammie! Morgen wil ook eindelijk eens aan de frietjes met een kroket of frikandel! Zo lang geleden! Fijne dag allemaal!