@krullie ik snap helemaal dat je je zorgen maakt. In 2008 is het bedrijf waar ik toen voor werkte failliet gegaan. Was ook zo een vreselijke periode, 3 maanden geen loon enz. Nou daar wordt je niet blij van laat staan dat je nu ook nog zwanger bent en een ander huis wilt gaan kopen. Maar probeer het ook een beetje van je af te zetten. Hoe moeilijk het ook is. Het is nu donderdag en nog lang geen maandag. En je kan niks doen om de situatie te veranderen he? Sterkte hiermee en veel plezier bij de kapper! @all. op www.zwangeragenda.nl kun je een leuke agenda bestellen vol met leuke tips voor eten en andere dingen. Heb m net opgehaald en zal m zo eens lekker doorlezen.
Ja Het was verschrikkelijk rustig hè gisteravond.. Meerdere keren gekeken maar er was niemand online Gelukkig zijn jullie weer vd partij.. Marlies, j bent altijd wel vroeg op hè, kun je niet meer slapen of is t gewoon j ritme? Doe maar niet te veel hoor vandaag! Neem lekker je rust! Hier verschilt t per week, maar heb minder puistjes als in t begin van m'n zwangerschap.. Kan ik me zo voorstellen Krullie! Echt rot dat afwachten, hoop dat allemaal mee mag vallen! Hopelijk komen jullie met de verkoop van t huis ook helemaal uit! Heb hier weinig ervaring mee, altijd gehuurd eerlijk gezegd.. Ja, heb veel positieve verhalen gelezen hoor over marita. Zij heeft gewoon waanzinnig goeie apparatuur, ze kan zo de bloedsomloop in kleur zetten ook echt super leuk allemaal! Ik had de vraag ook gesteld elders op t forum en kreeg reacties Als t een Jongen is zijn de teelballen duidelijk in de buik te zien en bij een meid zie je schaamlipjes. Piemeltje/Clitorus zijn evenlang dacht ik maar jongen staat meer omhoog en die van n meid wijst naar beneden.. En zo was er nog iets ben t ff kwijt.. Ben erg benieuwd kan bijna niet meer wachten! Heb n pottyshot ook van onze babe maar daarop zeg iedereen nu nog wel het is te vroeg om een potty shot nu te beoordelen Heb geen zij aanzicht foto om de nub te raden want hij/zij lag met zijn/haar rug naar ons toe.. Maat mamaatje, als jij dit ziet en j denkt terug aan jouw eerdere echo's rond twaalf weken zie j dan iets vergelijkbaars. Jullie mogen allemaal even gokken hoor.. Vind t zelf lastig het lijkt op schaamlipjes maar als ik online foto vergelijk met daarop t geslacht van rond twaalf weken van zowel jongens als meisjes (is dan nog t zelfde) lijkt t ook Erg daar op.. Zie foto's!
http://i.imgur.com/gA7lD.jpg En t geslacht van twaalf weken bij zowel jongens als meiden http://i.imgur.com/wN8nk.jpg Bij n jongen groeit t samen komen er balletjes en n piemeltje Bij n meisje komt er een spleetje en n Clitorus.. Guess! Wat denken jullie? Hen overigens marita gemaild en met 13 wk krijgt ze t echt in beeld Dacht eraan de afspraak te vervroegen maar ik twijfel Bij 13 wk en 4 dg kan er helemaal geen twijfel meer over bestaan toch Lig btw op bed, nek doet zeer, darmen zitten vol en vast, en ben ontzettend moe..
Een gokje dan Dtje: een meisje! Ben erg benieuw wat er volgende week gezegd wordt, spannend zeg! Wij hebben vrijdag de 24e de nekplooimeting en ik hoop stiekem op een mooie NUB foto! Ga dan denk ik ook maar een afspraak maken voor een geslachtsbepaling met een week of 15-16! @Marlies: ik kom niet op de site... "probleem bij het laden van de pagina" blijft ie zeggen. Jullie hebben gelijk ja.. heb er alleen mezelf mee als ik me druk blijf maken en ik kan toch niets aan de situatie veranderen op het moment... we wachten het maandag wel af. Heb net even op de site van Bonprix een zwarte positiepantalon en 3 leuke topjes besteld. Kost niets daar! Ben benieuwd of het ook zo leuk is als op de foto. Ik ga even een bammetje eten met snijworst en dan naar de kapper! Fijne middaggg xx
@dtje, rust maar even lekker uit! En ja ik ben een echt ochtend mens. Was ik voor de zwangerschap ook al. @krullie ik weet niet wat er dan mis gaat want de link klopt maar hier komt ie nog een keer oke? www.zwangeragenda.nl Anders moet je missch gewoon even overtypen?
Veel plz bij de kapper! Ik ga ook eind aug! Nodig! Ja, doe ik.. Net ontbijtkoek op n een glad melk.. Zo nog maar een kiwi nemen.. Grappig ik ben juist echt n avond mens! Zou echt meer ochtendmens willen zijn! Zeker straks met de kleine! Fijne dag allemaal!
@krullie85 graag gedaan hoor ik weet dat er toevallig heel veel mensen best een huis willen kopen maar door omstandigheden vaak vanwege te laag inkomen geen hypotheek krijgen, stom want ze kunnen de lasten vaak makkelijk dragen succes, en ik weet niet of ik nog weg kom met mijn roerpannekoeken aangezien de kids nu doorhebben dat dat niet helemaal normaal is hahahaha, wat leuk dat jullie de babykamer cadeau krijgen dat is echt superlief @D83 ik zie wel wat vergelijkbaars met mijn zoontje zijn echo maar dat kan omdat mijn dochters allemaal bolletjes waren en me zoontje een beetje mager en lang dus zou het zo niet weten maar volgende week weet je het gewoon ik moet nog zooolang wachten 7 september hier alles goed ik verveel me rot maar heb ook nergens zin in
Hoi meiden, Ben niet zo kletserig de laatste tijd. Ik ben namelijk extreem misselijk en geef behoorlijk veel over. Inmiddels al bijna 4 kilo afgevallen! Op advies van de VK een bezoek aan mn huisarts afgelegd, heb nu medicijnen voorgeschreven gekregen. Kan ze vanmiddag ophalen. Hoop dat het daarmee wat beter gaat. Daarnaast slaap ik super slecht, max 3 uur op een nacht. Dus ik ben echt kapot, heb dus ook even geen energie om te reageren hier. Hoop snel weer de oude te zijn en gezellig met jullie mee te kletsen. Liefs Popje
Leuk Mamaatje om weer een x jongen te horen, veel zeggen er een meisje Wordt met de dag nieuwsgieriger. Had k voorheen niet zo n last van maar nu ik weer dat t al zo vroeg kan denk ik aan niks anders.. Hahaha roer pannekoeken.. Probeer ze t nu nog maar voor te schotelen idd! Poppenkop fijn om even te horen hoe t met je gaat, jammer genoeg niet zo best. Hopelijk knap je op vd medicijnen en slaap j gauw beter! Alle begrip hier hoor dat j wat minder vaak kan schrijven! Beterschap!
@Dtje: heb je zelf ook een gevoel/idee wat het kan worden??? De kapper was weer erg gezellig en heb het blijde nieuws natuurlijk meteen verteld @Mamaatje: haha ze willen vanaf nu geen roerpannenkoeken meer Ben nog steeds nieuwsgierig hoe zo'n pannenkoek er nou uitziet @Marlies: de link werkt nog steeds niet. Via google kom ik hier op uit: Why's online - home - zwangeragenda Is dat het???? @Poppenkop: fijn om weer iets van je te lezen! Gelukkig gaat het met de beeb goed, super! Hoop dat je snel opknapt van de medicijnen. Beterschap en knuff!
@Marlies: even lekker wat geslapen? Doet mij altijd wel even goed. Goed blijven drinken he, zeker met dit weer! Ben weer helemaal blij met mijn haartjes! Die kunnen er weer 4-5 weken tegenaan! Het menu voor vanavond is veranderd, de pasta is naar morgen verschoven: vriendlief neemt frietjes en een kroket en bamihap mee Jammieee! Heb hongerrr! (sorry voor degene die nu even niet zo lekker zijn )
@krullie Ja ik heb even lekker een uurtje de binnenkant van mijn oogleden bekeken, ben nog erg moe maar als ik hier nu aan toe geef dan is het vannacht drama. Die link die jij gaf is inderdaad de juiste. Daar kan je die agenda aanvragen en bij de jumbo gratis ophalen. Ben net gebeld door de Kwantum dat de manden die ik had besteld voor de babykamer binnen zijn dus die halen we vanavond denk ik even op. Ze zijn zooooo mooi. Riet van de buitenkant en dan met een bruin met witte stipjes stof van binnen. Ik was er meteen verliefd op. De baby kamer wordt ook bruin met wit. 1 bruine muur en de rest wit. En witte meubeltjes. Ik ben persoonlijk helemaal niet van de roze en blauwe kamertjes hoor. Ja wel als ze er over een paar jaar zelf voor kiezen, helemaal prima maar tot die tijd mooi sereen en rustig. Hier staat wel pasta op het menu omdat ik denk dat we zaterdag bij mijn ouders ook al aan de patat gaan en ik me daar toe wil beperken tot max 1 keer per week. Hebben jullie af en toe ook van die zere bovenbenen, doortrekkend naar de liezen? Hoort er ook vast bij...
Zoooooo lekker die hele goedkope zelfinvries ijsjes. Kosten helemaal niks en je kan ze lekker de hele dag door eten. Enig nadeel dat ze eerst hard moeten worden...
Hoi lieve meiden, tijdje ff niets geschreven. Druk geweest met klussen rond t huis en daarna -100 aan energie over... Gister en vndg weer op werk geweest om alles voor te bereiden. Ben echt helemaal gesloopt! Wat ben ik dat niet meer gewend zeg... Morgen nog 1 dag en dan weekendje weg met vriendinnen naar zee. Zie kk best tegenop want het wordt heet! Hopelijk staat er een windje en de parasol gaat mee. @poppenkop: wat ontzettend vervelend dat je je zo voelt zeg! Sterkte!! Hoop dat de medicijnen goed gaan werken. @krullie: wat een gedoe met je werk zeg. Snap helemaal dat je extra reistijd niet ziet zitten en dat je gewoon op de plek waar je het nu naar je zin hebt, wil blijven zitten!! Spannend! Ik hoop op een positief bericht wat dat betreft!! @d: jemig zeg, bijna je hele uitzet al voor elkaar. Wij hebben nog niets!! Ben alleen beetje aan t oriënteren. @krullie: top dat je het kamertje krijgt zeg!! Leuk dat ze mee gaan uitzoeken maar nogal logisch dat jullie kiezen! @buikpijn: hier ook vaak. Bv heel erg als ik m'n plas te lang inhou, of ineens draai in bed, of opeens een beweging maak. @marlies: wat super van die wagen voor jullie, is hartstikke duur voor een tweeling, fijn hoor!! Ik vergeet vast op een heleboel te reageren... Sorry!! Maar als ik nu wil teruglezen ben ik al mijn tekst kwijt!!
@popje hoop dat het snel beter met je gaat en dat de medicijnen aanslaan beterschap meis @D83 spannend joh nog maar 9 dagen haha dan weet je het je komt het toch wel delen met ons he, hier geen roerpannekoeken meer helaas @krullie dat is wel de agenda hoor je kan hem aanvragen en ophalen bij jumbo, roerpannekoek harstikke simpel gewoon beslag in de pan en roeren net als roerei hahaha erg he kan alles maken behalve pannekoeken, en fijn dat je haar weer goed zit is altijd weer een lekker gevoel @marlies ik heb gewoon liggen slapen van 2 tot 6 geloof ik hoop dat ik vanacht ook nog kan slapen, ik ben ook niet zo van de roze en blauw hier zal het ook aardekleuren worden denk ik. @caroline neem je voldoende water mee om te drinken er is een hittegolf voorspelt denk dat het aan het strand/water wel lekker zal zijn hier net nog paar pannekoekjes gegeten ze blijven gewoon lekkerrr
Even een genant verhaaltje... Ik was net even met mijn vriendin en haar dochter ( die waar ik het altijd over heb) die manden halen en toen nog even naar een mega supermarkt. Ze gaan morgen op vakantie en er moesten nog boodschappen komen. Wij daar leuk aan het winkelen enz. Tot ik me toch een buikkrampen kreeg. Het zweet brak me uit. Ik zei ik moet naar een toilet anders komt het niet goed. Gelukkig was er een wc in de buurt en niet bezet. Echt net op tijd. Maar ik merkte ook dat ik ook bijna moest overgeven. Nou voelde me zo niet fijn, zeker een kwartier van huis. De dochter van mijn vriendin stond me op te wachten. Toen ik klaar was, overgeven ging over gelukkig zegt ze.... gaat het weer een beetje? Zwanger zijn is niet altijd leuk he? Maar straks wel weer hoor.... Nou dan kan ik haar wel opvreten... als ik maar half zo'n lief kindje krijg....... pling.. tranen in de ogen... Nu merk ik dat ik nog vaag misselijk ben maar wel lekker vertrouwd thuis. Echt oost west thuis best...
@all: knuffel voor iedereen die m nodig heeft. Goed blijven drinken meiden de komende dagen en rustig aan. Dan komen we de hittegolf door!
Ah Marlies wat een poepie! Zo lief! Om te knuffelen! Wat naar dat je zo beroerd werd ineens zeg! Ik heb ook laatste dagen vaak diarree, zo vervelend hè! Moet soms gewoon Echt rennen! Wat leuk die mandjes, ik hou t ook rustig hoor, roomwit en die houten meubeltjes dan en dan wat opleuken met muurstickers afhankelijk van wat t wordt.. Vind aardetinten ook echt mooi. Op het forum zag ik ook een topic waar regelmatig baby kamer worden geshowd, leuk om te kijken! Wat gaaf Krullie dat jullie de kamer van jullie schoonouders krijgen! Dat scheelt weer een hoop zeg! Super! Babydump heeft echt een leuk aanbod! Ons kamertje zal je ook zien staan! Ben je nog erg met je werk bezig in je koppie.. Hoop dat t allemaal mee mag vallen! Zal ook eens kijken voor die agenda! Leuke tip! Hallo Caroline, leuk je weer te lezen! Doe je wel rustig aan! Goed voor jezelf zorgen hè, lekker genieten van t weekend en lekker afkoeling zoeken en goed drinken! Wat voor kleur verf je je haar Krullie? Ik was in de namiddag tot net met m'n nicht en m'n neefje van zeven maanden.. Wat een droppie ook hè! Om op te vreten! Hij vond t ook leuk en is pas net in z'n maxi cosi in slaap gevallen! We hebben couscous met lamsgehakt en veel verse groenten gegeten, erg lekker! Grote roompunt met verse aardbeien en slagroom na! Jummie wat heeft t allemaal gesmaakt! Slaap lekker dames!