Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Eindelijk weer thuis! Op de heen weg was t niet te doen, ramen open maar warme wind.. In t ziekenhuis gelukkig airco aan, heerlijk koel!
    We hebben vroeger in Zwijndrecht gewoond dus zijn f langs ons oude huis gereden en langs m'n oude middelbare school..
    Gek dat t allemaal doorgaat t leven daar.. Vroeger
    Aten we altijd van die lekkere Griekse pita broodjes en die man stond er gewoon nog steeds na 15 jaar! Hij herkende ons een heerlijk genoten van een frisse zure koolsalade met komkommer en feta, en een lekker pita broodje met kip gyros grote uien ringen, tzatiziki en komkommer! Mmm dat heeft gesmaakt..
    Terug onderweg vanaf Zeeland zo n file tot aan bergen op zoom
    Je zal er maar in staan zonder drinken, windje en gesloopt na een dag strand met zulke temperaturen
    Ik kom er niet meer uit! Zo f stofzuigen en de was aan en dan lekker een koude douche!

Wat eten jullie vandaag?
    Lekker rustig aan gedaan allemaal las ik!

2. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @Marlies: goede tips had je gisteren geplaatst! Je voeten in een bak water is echt heerlijk!
    Ennuh, jij houdt niet van Smartlappenmuziek? Wie houdt daar nou niet van??? :p:p:p
    Wel behoorlijk irri zulke buren!

Ik weet trouwens niet wat ik dan erger vind:
    Wij hebben streng gereformeerd buren. Geen tv, geen computer, geen radio. Wél een groot orgel! Die ze regelmatig bespelen, alleen maar kerkelijke muziek dus en op zondag spelen ze de godganse dag. Mét de ramen open. Steeds de neiging gehad om er iets van techo tegenover te zetten, maar zo aso ben ik dan ook weer niet. Ze zingen er trouwens ook nog superhoooog bij!
    Denk dat ik voor de afwisseling nu wel even graag naar Jannes luister :p

Stort... ik lig hier dus echt in een deuk nu.... ik zie het al helemaal voor me. Van die hele donkere zware meubels zeker. Ik heb ook een stel in mijn omgeving. Die vrouw zette mij laatst even op mijn plaats. Ik stond met haar te praten en noemde het woord Jeetje. Oef als blikken konden doden. Jeetje mocht in haar omgeving niet worden gezegt want dat was gelinkt aan onze lieve heer.... Voelde me echt een kind van vier :cool:...

Begrijp me niet verkeerd, iedereen mag van mij geloven en ik heb er ook best respect voor maar het opdringen aan een ander gaat me te ver.

@Krullie en Dtje.... hier heel makkelijk gegeten. Appelmoes, aardappelpuree en een snel klaar burger. Was ook meer gebrek aan veel in huis hebben. Van de week maar weer even naar de euro weken in de Ceeeduizend.

@krullie heel veel succes morgen en in het ergste geval meld je je ziek hoor. Hoop alleen niet dat het zo ver gaat komen.
    Knuf voor jou!

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @marlies haha was ook maar voorbeeld hoor, hoe je je nu kan ergeren soms, kan je je straks niet eens meer druk om maken dat bedoelde ik meer

@krullie hier patat met sate lekker makkelijk en die orgelburen hahaha zou het wel grappig vinden denk ik, ik zou misschien nog wel mee gaan zingen ook gewoon voor de lol

@D83 fijn dat je weer thuisgekomen bent, ik ben altijd blij als ik met zulk weer niet in de auto hoef wat een ramp die filles

@marlies74 hahaha jeetje mag dus ook al niet meer, ach hier niet gelovig, maar ik heb wel alles geleerd over alle geloven en dat mogen de kids later ook maar opdringen nee dat gaat mij tever

hier heel de dag niets gedaan, kan ook niets doen voel me net zo een aardappelenzak :):D komt wel goed in de loop van de dagen;)

4. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @mamavan5 dat had ik wel door hoor. Ik zie alles nu nog als een roze wolk he? Ik krijg de leukste kinderen van de wereld, mijn kinderen doen nooit wat enz enz... we spreken over een jaar of 2 nog een keer hahahaha.... dan kom ik er vast op terug. Gniffel...

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik spoor niet..

Ben schoenen en kledingkasten uitmesten...
    Zweet me de kolere.. Ik dacht moet er eens van komen want t is zo een bende dat ik niet meer zie wat ik had en heb nu weer een beetje overzicht voor de winter, nu en waarschijnlijk een last minute in oktober naar de zon.. Toch nog even met z'n tweeën weg..

Weet nog niet wat te eten, ook iets makkelijks denk, zowiezo rucola cherry tomaatjes komkommers en lekkere dressing
    Maar zit nog best vol van vanmiddag en moet nog 1 kast, n stofzuigen, en dweilen, en was ophangen, en vaatwasser leeg ruimen..

Wat een activiteit op zo n warme zondag
    Straks belonen met koude douche en koud water bakkie voor de voetjes
    Ze zijn zo opgezwollen zo n badje doet wonderen!

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Mamaatje: haha goeie vergelijking, een aardappelzak! ;) :p
    Jij zou dus lekker mee gaan zingen met mijn buren? Heb je een psalmenboek of ken je alles uit je hoofd? :p
    Ik versta het niet eens, het is bijna opera.
    Lekker hoor patat met sate!!

@D: warm he?! En die files! Ik moet er altijd wel om lachen, iedereen die massaal naar onze populaire provincie afreist :p
    Leuk zeg dat je nog even langs je oude huis bent gereden!! En heerlijk daar hebt gegeten! Heb net mijn eten op, maar krijg wel trek als ik jouw maaltijd lees! ;)

@Marlies: jammie appelmoes! Dol op! Ff kijken of ik het in de koelkast heb staan!
    Idd donkere meubels, hele ouderwetse inrichting. Het is een superjong stel, nog jonger dan wij zijn. Zo "bizar" hoe zij hun leven leven zeg maar. Elke avond op de bank samen uit de bijbel lezen enzo. Ze zijn verder aardig hoor en we maken er wel eens een praatje mee en verzorgen onze vogeltjes als we er niet zijn, maar verder weinig raakvlakken! Hebben trouwens wel een kleine van nu 3 maandjes. 1 maand na de bruiloft vorig jaar direct zwanger... en de tweede zal denk ik ook al wel onderweg zijn.

Ze hebben me nog niet terecht gewezen gelukkig, zou me ook zo voelen als jij zeg. Ik vind jeetje niet eens erg!! Snap niet dat ze daaaaar zelfs een fout woord in zag zeg!
    Als ik met ze praat, praat ik wel langzaam en overweeg ik elk woord wat ik eruit gooi :p

Dank je voor je lieve woorden voor morgen. Hoop ook dat het allemaal mee mag vallen. Ik prijs mezelf wel echt zeer gelukkig nu dat ik zwanger ben. Dat moest gewoon zo zijn!

7. sunshineS1976

Alle mensen D!! Wat ben je met deze hitte allemaal aan het uitvreten joh?! Nu al nesteldrang??! ;)

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahahaha ik ben klaar!
    Alleen ga niet meer dweilen en stofzuigen heb ik ook maar globaal gedaan want zag t nu toch niet meer zo goed!
    Ga lekker afkoelen onder de douche en daarna lekker eitje bakken met knoflook tomaten peper en kaas..
    Ice tea erbij, voetjes in een teiltje
    En relaxen maar!

Jullie allemaal nog n fijne avond!
    Krullie zet m op morgen! Kun je tussendoor updaten?

Die buren van je Krullie.. Zie ze zooo voor me! Heb ook ooit op een diverse dorpen gewoond en zie t gewoon helemaaaal voor me!
    Je bent er mee "gezegend"!
    Hahaha Ah das flauw hahahaha :p

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Iemand nog tips voor korte positie broeken?
    Hm Antwerpen had er een paar maar niet meer in mn maat..

10. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Meer mensen wakker? Dit is gewoon niet leuk meer. Wat een warmte. Drama ten top.

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @marlies ik vind alle kinderen echt super en eerlijk het kan mij niet schelen huilen of dwingen het hoort er allemaal bij, soms moet ik best lachen om een 2 jarig koppig kindje dat heel hard roept neeee dat doe ik niet tja misschien ben ik raar daarin, dus ik geniet van alle fases

@D83 waar haal je in hemelsnaam die energy vandaan helemaal met dit warme weer hahaha nou ja is het alvast opgeruimt he wil jou niet meemaken met nesteldrang straks hahahaha

@krullie ik ben wel zo gek dat ik me eigen liedje ga maken op dat deuntje weet alleen niet of de buren dat leuk vinden maar goed, zij geven er toch ook niet om hoe ik me voel met die orgel dus dat zal wel een heel leuk deuntje worden, oooooooooooo houuuuuuuuu tocchhhhhhhhhh eeeeeeeeeeensssssssssss oppppppppppppp p p meeettttt ddieeeeee vresseeeeeeeeeeelijkeeeee orgellllllllllllllllll :D zoiets :) en vooral die kopstem gebruiken en galmen maar :D:D

@D83 ooo dat is echt een flauwe opmerking je bent er mee gezegend hahahahaha

@marlies hier gaat slapen echt top, heb je al geprobeerd een staande ventilator aan te schaffen

hier beetje licht trekkende buikpijn onderin leuk die bandjes die weer op aan het rekken zijn :D:D:D morgen naar de vlos daarna drukke dag maar wel gezellig even langs de mama;s :D

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    o en meiden ik heb een angelsound besteld na lang wikken en wegen lijkt het me toch ook wel heel uniek en speciaal om samen met manlief naar het hartje te luisteren :D:D:D

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahaha weet t ook niet mamaatje
    Voelde zo n drang om t te doen want Ik stelde t al veelste lang uit en elke x irriteerde ik me dood omdat ik niks kon vinden in die kast!

Leuk leuk dat je de angel sound heb besteld! Staat bij ons ook nog steeds op de planning!

Nou ben heel erg benieuwd Krullie hoe t gaat op werk en of je meer weet?
    En Marlies, nog in slaap gevallen? Heb je lang wakker gelegen?
    Was vreselijk warm hè! Gelukkig is t nu stukken koeler!

14. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Heb net weer geslapen, niet verstandig ik weet het maar ik ben kappot....

Later meer

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    J slaap ritme zal nog wel vaker zo in de war zijn ben ik bang en dan is t denk ik wel goed om je rust te pakken op die momenten wanneer je kan hoor..

Kennen jullie die granataalappelsap van pom? Super duur maar zo lekker echt puur sap! Aanrader!

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat eten jullie vandaag?
    Iemand tips voor spinazie? Wat kan ik daar eens lekker mee maken?
    Heb nog ergens recept met tagliatelle tomaten blokjes knoflook etc maar lekkere suggesties zijn welkom!

17. sunshineS1976

hhahahahaah geweldig:p
    Errug flauw :p :D

18. sunshineS1976

He meiden!
    Voor de verandering eens niet veel gekletst! ;)

@Mamaatje: thnx voor de tip :p :D Zal mijn eigen liedjes op de melodie gaan maken :p Kopstem inderdaad hahaha

Leuk dat je morgen weer naar de vk mag! Nog een echo of dat niet meer? Misschien wel naar het hartje luisteren!
    Gaaf van de Angelsounds, hier gaat ie de deur weer uit.
    Ik vind het toch een vervelend ding, het is me opgevallen dat mijn huid een beetje lijkt te branden als ik met dat ding over mijn buik ga. Ondanks veel gel. Lijkt me niet helemaal juist.

Ik slaap ook goed! Hebben ook zo'n grote ventilator staan, scheelt wel!

Hier ook krampen links en rechts en in het midden... hoop ook dat het de bandjes zijn en dat de baarmoeder zich oprekt...

@Marlies: hoezo niet verstandig? Luisteren naar je lichaam, als jij moe bent en even wilt slapen dan doe je dat gewoon!

@Dtje: nog meer schoonmaak- en opruimwoede gehad vandaag? ;) Geen idee wat voor lekkers je met spinazie nog kunt maken... ik eet het niet zo heel vaak, eigenlijk alleen in de winter en dan vaak in a la creme vorm ;) ff googlen naar iets lekkers!

Nou wat betreft mijn werk wordt het nog even in onzekerheid zitten. Omdat we extra mensen goed kunnen gebruiken en we nog niet gecontroleerd zijn, blijven we voorlopig draaien met overbezetting. Ik kan dus gewoon aan de slag en ben (voorlopig) mentor.
    Dit grapje duurt tot 1 oktober, op die datum zijn we wel gecontroleerd en komt het bestuur erachter dat we 2 man teveel hebben en er dus 2 man weg moet. Fijn dus... kan mezelf uit mijn naad gaan werken en straks dus alsnog per 1 oktober verkassen of wat dan ook.
    Maar goed... we zien het wel dus!

Ben zenuwachtig voor vrijdag, het begint nu echt te komen!
    Pff! Zeker met al die steekjes en krampjes af en toe maak ik me zorgen!
    Woensdag ga ik het met mijn baas mededelen, want ik moet vrijdagochtend vrij hebben natuurlijk. Ik had eerst in gedachten dat ik dan bijv om half 11 weer terug op het werk kan zijn en 's middags de gemiste lessen draai, maar als je zwanger bent heb je recht op vrije uren/dagen voor de controles! Ga dus echt niet de gemiste lessen inhalen!
    Ga het zo proberen te regelen dat ik gewoon de hele dag vrij ben ;) Kan ik heerlijk genieten na een supermooie echo! Of in het slechte geval uitjanken. Maar daar gaan we niet vanuit.
    Het moet goed zijn!!

19. sunshineS1976

Hier vieze spruitjes op het menu! Hoe kom je er op met dit weer ja... vraag ik me ook af, maar vriendlief heeft er onwijs veel zin in. Nou ja toegegeven; ze zijn wel supergezond natuurlijk.
    Gekookte aardappels erbij, stukje vlees en een lekker sausje.
    Heb ook een grote pot appelmoes gekocht!! Zo'n zin in! Met dank aan Marlies ;)

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hallo Krullie! Veel aan je gedacht vandaag! Ben je moe? Of ging t wel?
    Zou op zich best spruitjes lusten nu, al heb ik t zo warm (net 3kwartier gewandeld met de hond)
    Zal eens op de Appie app kijken en anders rij ik nog f langs de winkel voor wat ander. Die zure kool salade van gister was zo zo lekker Mmm daar heb ik echt zin in!

Wat vervelend van die angel sound, verder heeft niemand ervaringen ermee geloof ik hier hè? Las wel in een ander topic dat meer dames t hartje niet konden vinden..
    Denk dat t mij ook zou frusteren als k t niet kan vinden!

Hier ook steeds meer zenuwen voor zaterdag! Waarschijnlijk weten We dan gewoon al of we een zoon of dochter verwachten!
    Altijd spannend vind ik ook, in hoeverre is de uk gegroeid?

Nou, Krullie als er een kans bestaat dat je ondanks je inzet er in oktober uitgezet gaat worden zou ik niet harder werken als normaal..
    Gewoon op t gemakje.. Als je niet meer nodig bent kun je ook gaan en t uitzoeken.. Motivatie lijkt me zo ver te zoeken.. Hoewel je niet eens zeker weet of jij er uit moet! Lastig hoor! J hebt kans als ze weten dat je zwanger bent ze daar wel over na gaan denken.. Meer ook omdat je er dan toch een tijdje uit bent.. Als je in de ziektewet zit kunnen ze je niet ontslaan, ze kunnen r voor kiezen je contract niet te verlengen maar dan neemt t UWV t over..

Smakelijk iedereen!

Deel Deze Pagina