Hey meiden, Wat is zwanger zijn een raar iets. Nadat ik me eerder zo misselijk voelde kan ik nu de wereld aan. Loop te zingen door huis nu. Heel bijzonder. Ik kan het zo niet meer helemaal terug halen maar met mij is er dus morgen nog iemand die een echo krijgt. En vrijdag nog iemand. Meiden de duimen draaien hier ook hoor! Spannend voor ons allemaal. Hoop dat we hier morgen allemaal positief berichten. Ik mag al vroeg in de ochtend. Joepieeeeeeeee... Meteen ook even bloedprikken dus dat kan mooi in 1 keer. Dan las ik ook nog een hele lullige opmerking van een schoonzus...Tsssssssss mensen menen ook maar alles te mogen zeggen hoor. Ik loop hier nu te bedenken wat ik nog voor lekkers in de ( koel) kast heb. Heb me opeens een partij trek. Waar dat dan weer weg komt? Eigenlijk wilde ik vroeg gaan slapen maar ik merk dat dat er niet in zit. Ben zo wakker nu.... heel vreemd. Meiden tot morgen!
Nog even een vreselijk oudbollig nummer maar luister eens naar de tekst....helga Niemand heeft je ooit gezien - YouTube Kreeg ik van een vriendin gemaild... zo waar... en zucht heeeeeel oudbollig maar daar prikken we doorheen. hahahaha Liefs Liesje
@krullie: lasagne alla jamie Olivier (allerhande) helemaal vers en echt heerlijk!! Die moeder vroeg het idd wel, zeker trickie, maar moet zeggen dat m'n buik er ook echt zwanger uitziet. Heel bol en de rest is slank. Maar ja, ik vraag t nooit! @marlies: haha, raar idd dat zwanger zijn. Ik moet soms ook zo lachen om de raarste dingen waar ik ineens zin in heb! Nu eet ik dus echt bijna alleen maar boterhammen met pindakaas (met stukjes noot). Normaal vind ik t wel lekker, maar nu echt goddelijk!!
Lieve meiden! Eindelijk kan ik even updaten! Wat een nacht heb ik achter de rug.. Was vroeg in bed gedoken met ijszakken en alles tegen elkaar open in de hoop dat t zou zakken.. Kwam er rond twaalf u nog even uit, beetje rijstepap op, flink wat water en maar twee paracetemolletjes want mn nek brandde en mn hoofd bonkte.. Rond half twee werd ik wakker en was t zo goed als weg maar kon de slaap niet meer pakken, en het begon weer te klieren en uiteindelijk toen ik in slaap gevallen was en wakker werd ging ik echt kapot.. Ik wist niet hoe ik t had, en omdat ik wist dat dit niet zou zakken tenzij ik 2/3 dg door een hel zou gaan heb ik besloten mijn medicijnen maar te gebruiken.. Gaf echt verlichting gelukkig maar lekker voelt t niet want zat maar te bidden dat mijn beebje ongedeerd zou blijven.. Al mag ik t in erge gevallen gebruiken van mijn neuroloog, het voelt niet goed. Ik werd erg brak wakker, normaal update ik nog wel eens vanuit bed als ik net wakker ben maar voelde echt nog niet goed. Moest mezelf uit bed slepen, totaal geen eetlust ook, maar omdat mijn moeder vandaag officieel jarig was heb ik me vermand en uiteindelijk na uit gewaaid te zijn op de boulevard en op een terrasje heb genoten van een overheerlijke pannekoek begon ik me beter te voelen.. Echt fijn. Genoten van de zon en uitzicht op zee en kon weer lachen.. Zo fijn na pijn, het is echt hinderlijke niet verdragende pijn.. Ik had heel veel bij te lezen en sorry maar ben echt een hoop al weer kwijt dus sorry als ik ergens niet op in ga of iemand ben vergeten... Allereerst succes dames morgen met een echo! Super spannend! Ik wil graag een update en foto's dat snappen jullie he Caroline, ook een gesprek over de trombose he? Krullie vrijdag aan de beurt en ik zaterdag geslachtsbepaling en 3d spieken! Spannend! Het lijkt me idd goed om met iemand te praten. Het is goed om deze gevoelens niet weg te stoppen maar te verwerken.. Fijn dat jullie ook hier bij elkaar steun kunnen vinden.. Krullie, je kan zowiezo via de huisarts doorverwezen worden maar zou t ook zeker vragen aan de gyn/vlos. Het is soms makkelijker om verdriet te verdringen dan het verdriet te voelen, maar zoals jullie hebben gemerkt, je wordt er vaak genoeg aan herinnert, en zeker in deze fase van je leven, en het is goed om het verdriet een plekje te kunnen geven zodat het niet elke keer zo verdomd veel pijn doet.. Vergeten doe je het natuurlijk nooit, het verliezen van een kindje, maar het verdriet verdiend een waardig plekje.. Mamaatje, wat leuk dat je t hartje hebt gehoord en opgenomen, super dat dat kan, zo kan je t lekker vaak terug luisteren! Hoop dat iedereen lekker aan t slapen is en/of zal slapen. Ik kan mn ogen ook nog maar amper open houden dus laat zal t niet worden. Morgen lekker naar de kapper, extentions eruit, schaar erin, en lekker verven! Sleep well ladies, en veel plz morgen met de echos!
Goedemorgen! Tjee @Dtje wat een verhaal. Hoop dat je je nu weer beter blijft voelen. Ik heb wederom weer 2 uren wakker gelegen. Wordt meer regel dan uitzondering. Was niet eens omdat ik nerveus was voor straks. Dat valt me nu ook nog alles mee. Ik heb net nog lekker wat gegeten. Maar dat komt zo wel hoor. Over 3 kwartier gaan we die kant op. Ik weet niet meer wie het hier neerzette maar ik zei gister dat ik wel een borrel kon gebruiken of iets in die trend, en toen zei ik een beker warme melk kan het ook doen. Toen reageerde er iemand met Honing erin. Maar mij is altijd verteld dat je in de zwangerschap geen honing mag hebben. Nou ik zal nog even wat doen en dan tot later, weet niet hoelaat het wordt want daarna gaan we mogelijk eerst nog even wat anders doen.
Bijna klaar bij de kapper. Val bijna in slaap onder de droogkap.. Was benieuwd of er al nieuws was! Hoe is t gegaan dames? Wie nog moeten, succes!
@krullie heeft de gyn dan niet een vervolg afspraak gemaakt of op zijn minst verteld wat je nu moet doen, zou idd maar even de verloskundige bellen zodat de controlles in elk geval doorlopen, de angelsound gebruik ik wel maar op advies van mijn verloskundige dus 1 keer in de 1 a 2 weken @miracle ik begrijp het wel hoor en ik denk zelfs dat elke zwangere wel die momenten heeft ook ik zelfs nu met nummer 6, het hoort er ook een beetje bij de een heeft het meer als de ander en vaak heeft het met ook andere oorzaken te maken, toch moet je niet alleen voor de kleine maar ook voor jezelf jezelf dwingen om positief te zoeken al voel je dat niet dwing jezelf ertoe, dit maakt je zwangerschap dan niet alleen een zorgen maar ook de blije positieve kant word dan belicht @krullie bespreek ten alle tijden je gevoelens ook met je verloskundige of gyn zij kunnen je ten alle tijden weer even geruststellen, en tuurlijk doet je kleintje het gevoel maar daar is je gevoel niet direct mee weg, en natuurlijk hier op het forum we zijn hier met elkaar om elkaar te steunen dus we zijn er voor je altijd met een luisterd oor (ofwel lezende ogen) @miracle wat een lullige reactie zeg van schoonzus, genieten van je zwangerschap moet je toch echt zelf doen en niet laten afhangen, ik zou het juist harstikke leuk vinden neefjes/nichtjes die samen opgroeien zelfde leeftijd is toch harstikke leuk @caroline1978 ja ik kan mijn baarmoeder ook voelen mijn verloskundige heeft me uitgelegd en zelf laten voelen ook aan mijn man en die heeft het ook gevoelt, ik merk wel dat het is dat de verloskundige heeft gezegt dat waar je hier tegen aan komt dat is de baarmoeder dat ik weet van dat is het, dus zonder haar uitleg had ik het denk ik echt niet gevoelt hier alles goed mag wederom niet klagen, klein beetje hoofdpijn trekt inmiddels hopenlijk weg en ga zo maar even iets doen wassen of iets want manlief heeft het hele huis al aan kant
Dames, ik heb sinds gister of zo lichte steekjes/krampjes meer steekjes denk.. Jullie hebben/hadden dat ook hè? Is alleen denk geen Bandenpijn zit hoger Onder m'n navel, paar cm er onder zeg maar en dan loopt t nog stukje door naar beneden Is niet zo erg hoor maar voelt beetje apart Ook veel afscheiding net.. Heeft t daar mee te maken, iemand enig idee wat is, herkennen jullie die steekjes op die plek?
Ah wat lief van mannetje Kom net terug van de kappers n ook alles gedaan Ga f dutje doen zo Eet nu van die Turkse kippenworst op brood Soooo lekker, die geur alleen al mmmm
Hoihoi. Even ego bericht! JOEPIEEEEEE. Alles is helemaal goed, en ze zijn zooooooo mooi! De ene was een soort van aan het bungy jumpen. En de andere zwom lekker rond. Zooooooooo lief. Alleen de echo is waardeloos. Had mijn eigen gyn niet en deze maakte voor het eerst een uitwendige echo. Dus daar zie je minder op nog. Kan dus ook niet voor de nub gaan. Ach over 3 week mag ik weer. Ik zei dat ik te weinig at, hij zei dat als wat je eet maar gezond is.... ehhhhhh ja hoor. LOL. Nee ik probeer er wel goed op te letten. En ik eet elke dag braaf fruit en zuivel. Hij zei je moet ook voorkomen dat je voor 2 of zelfs 3 gaat eten. Ik dacht je moest eens weten, straks met alle lekkere dingen voor de decembermaand. Hmmmmm. Ik had zopas alvast lasagna gemaakt voor vanaaf, maar ehhh hij is niet meer helemaal vol de schaal. Gniffel. Had er opeens zo´n zin in. Dus even klein bordje voorgeproeft. Ga nu ook even in de rust.... Maar ja wilde het even delen natuurlijk! Hoop voor de andere meiden op ook zulk positief nieuws!
Fijn Marlies! Superrrr! Op dit soort berichten zaten we te wachten! Gefeliciteerd!!! Jammer van de foto's, had ze graag gezien! Gelukkig heb je weer eetlust! Power NAP heeft me goed gedaan! Op naar nog meer goed nieuws!
Hier ook even een ego berichtje hihihi Ook bij ons was alles goed!! Baby is nu al een lekker actief kindje net als papa haha heb er ook een leuke video van kunnen maken dus zit het steeds terug te kijken. We hadden eerst een inwendige echo bij de prenatale screening intake, deze echo was echt onduidelijk! Maar gelukkig hadden we direct daarna de 12 weken echo op de andere afdeling omdat we mee hebben gedaan met een studie en die echo was gelukkig heel duidelijk. We hebben ook ons angst besproken en ze gaf aan dat dat echt heel veel voorkomt( zij zien natuurlijk met name vrouwen die al langer bezig zijn) en dat we nu echt wel mogen gaan genieten omdat alles er gewoon goed uit ziet. We gaan ons best doen Mijn man begint het nu ook eindeijk een beetje te beseffen en is zijn hele familie de foto aan het sturen, zo schattig haha Marlies, fijn dat alles goed was, lekker genieten van je kleintjes!
Volgens mij zie ik trouwens de NUB Ga ff een berichtje plaatsen in het andere forum, kijken of iemand het ziet hihi
Oooh meiden!! Wat een geweldig nieuws hier!! @Miracle: woeehoeee!! Ben superblij voor je!! Prachtige fotooo!! Wat heerlijk!! Nu echt gaan genieten inderdaad! Ben benieuwd wat andere meiden uit de NUB kunnen halen, ik zie 'm niet @Marlies: woehoeee!! Alle beebjes zijn in orde! Heb je ook een prachtige foto?? Ook al is die niet zo duidelijk??? Gefeliciteerd hoor, supernieuws!! @Lins: hoe was de jouwe??? @Mamaatje: lekker zeg zo'n vent die gewoon even (uit zichzelf) heel het huis aan kant doet!! @D'tje: jeetje meis das een heftig verhaal wat je hebt neergezet! Ik snap dat het heel dubbel voelt, maar ik ben trots op je dat je je medicijnen hebt ingenomen. Het was kiezen tussen twee kwaden en gelukkig koos je even voor jezelf! Als het echt niet gaat mag je het gebruiken van je neuroloog, snap dat het niet lekker voelt, maar je hebt het nu de eerste keer in 13/14 weken gebruikt en dat is keurig. Dan kan het echt geen kwaad. Hoop dat je snel weer helemaal de oude bent. Hier gaat het niet fantastisch. Voel me belabberd, tegen overgeven aan, maar net niet. Vinger in mijn keel steken lukt me niet. Ben doodmoe en moet zo nog op visite pff. Ga het niet laat maken. Heb ook al twee paracetamol genomen vanwege hoofdpijn. Kon gewoon niet normaal meer nadenken. Morgen D-day... de zenuwen vallen me nog erg mee. Vannacht slecht geslapen omdat mijn borsten ontzettend veel zeer deden. Nu overdag is er weer niets aan de hand... raar. Op klachten afgaand, ga ik er van uit dat het morgenochtend wel goed zit. Gelukkig gaat mijn mannetje lekker mee en mag hij iets later op zijn werk beginnen. Ik ben de hele dag vrij, kan ik echt even lekker bijkomen. Jullie horen snel van me morgen, als het goed is ben ik rond 10.00 uur weer thuis! Alvast eet smakelijk en slaap lekker! x
bij mij was ook alles goed ! Liep ontzettend uit, dus heb net pas me eten op. Eentje was al ontzettend druk met bewegen. Moet nu weer 4 weken wachten ! Ik heb maandag wel een gesprek met een verpleegkundige over nekplooimeting etc, maar denk niet dat we dat gaan doen.
Ow miracle en linssiejj ook geweldig nieuws en wat n mooie foto's! Zo leuk om te zien! Echt super! Bijzonder blijft t ook hoor twee hier met een tweeling! Echt leuk dat jullie jullie verhaal met ons delen zoiets maak je niet 123 mee dus vind t super! Vervelend dat t allemaal uitliep maar t was f wachten vast waard! Lekker gegeten? Miracle goed dat je je angst hebt neergelegd en fijn dat je gehoord bent.. Hoop dat t jullie gaat lukken te genieten! Wat is je mannetje trots ook op de kleine! Super lief! Ah Krullie wat vervelend dat je zo beroerd bent bah, hele dag gewerkt en nu weer op visite! Gelukkig ben je morgen vrij dus eigenlijk heb je al weekend! Neem t er van hè, pak je rust, doe leuke ontspannende dingetjes.. Mits het gaat, want als j j beroerd voelt! Maar heb zo n gevoel dat j j morgen na de echo beter voelt! Spanningen hebben nog zo z'n invloed op je lijf hoor! Iemand suggesties wat te eten? Heb mezelf lekker verwend met een pedicure manicure behandeling (gewoon lekker zelf gedaan) zo nog f epileren en na een uitgebreide douche kan k er met m'n nieuwe coupe weer n beetje doorheen! Als ik je niet met spreek, zet m op morgen Krullie! Marlies miracle linssiejj, hou t goede gevoel stevig vast! Fijne avond!
Wauw wat een super nieuws hier allemaal... geweldig om dit allemaal te lezen. @krullie nu jij morgen nog en @dtje zaterdag naar Lommel. @Linsey ik mag de 17de weer. Ben jij nu ook op extra folium en ijzer gezet? @krullie, ten eerste geen idee hoe je de foto er op krijgt en ten tweede ik kan er geen beeb van maken. Niemand trouwens die de echo heeft gezien. ( 3 mensen). Maar wie weet over 3.5 week ook mooie echo van mij!!!! Ik loop te stralen door huis...!
Nee helemaal niks. Moet nog bloedprikken etc. Maandag gesprek verpleegkundige. Wel jammer dat we nu 4 weken moeten wachten . Gaan het dan ook maar vertellen morgen want ja nog 1 week voor de 12 en krijg toch geen echo meer. Alles was nu goed !,Echt zo leuk. Mijn echo was inwendig nog, volgende x denk ik uitwendig.