Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Bij inwendig vind ik het duidelijker.Maar goed het is niet anders. Gewoon weer aftellen toch.

Heb het aan de buuf verteld. Zooo leuk! Kan het nu wel van de daken schreeuwen.

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Aaaaah schreeuwen maar! :)

3. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    rent naar het dak.... hijg puf...: oren dicht........... Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! heerlijk gevoel dank je wel @Dtje

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik ben doof.......... 😂

5. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Goedemorgen!

Hahahaha @Dtje.

Ik heb 11 uren geslapen met maar 1 tussenstop vannacht om te plassen. En ik ben nog moe. Ik denk dat ik nu ik weet dat alles goed is, dat mijn lichaam er nu aan toe wil geven.

Vanmorgen licht misselijk maar niet overgeven gelukkig. Moet nu opeens ook nog opschieten, iets wat niet bij me past vandaag. Moet nog douchen enz en dan om 11 uur bij de fysio zijn.

@Krullie ik wacht op ook positief bericht van jou kant... duimen draaien!!!!!

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

hihi leuke berichtjes hier!!
    Heb je nog stembanden over Marlies?? Nu je het van de daken hebt geschreeuwd?!! ;):D
    Zooo leuk om nu echt iedereen in te lichten!! Straal maar als een kerstboom! ;)

Wat ik doe is met mijn telefoon een foto van de echofoto maken en hem dan downloaden naar mijn pc. Gaat heel makkelijk.
    Over een paar weekjes ook hele duidelijke foto van jou hoor!!

@Lins: gefeliciteerd meis!! Mooie foto's!! Je ziet ook echt al een mensje erin he!

@D: goed idee een lekkere pedicurebehandeling! Jezelf lekker verwennen!! Spannend morgen voor jou, ben zo benieuwd naar je ervaringen en de uitslag!

Nou nu mijn verhaal :D

Ik ben zooooo verliefd :D:D En zo dolgelukkig! :D
    Alles is goed met onze kleine!
    Het was zooo bijzonder! Een ontzettend lieve echoscopiste, met zeeën van geduld!! De kleine moest op een bepaalde manier liggen om de nekplooimeting te doen en daar had ie niet zoveel zin in ;) Dus ik moest hoesten en ze duwde lekker op mijn buik om hem/ haar zover te krijgen. Tot die tijd hebben we een half uur naar het scherm gekeken... zooo bijzonder! Ze liet van alles heel goed zien: je zag het maagje al zitten en de blaas en ingezoomd op alle voetjes en handjes en vingertjes en teentjes... zucht!!
    Het hartje ook gehoord!! Dat was van de buitenkant wel heeeel zachtjes, dus vind het niet gek dat ik met die stomme Angelsounds niets heb gehoord! Het kindje wilde er uiteindelijk niet goed voor gaan liggen en wilde ze het inwendig nog even proberen, dan kon ze hem vanuit een andere hoek weer zien. En dat lukte uiteindelijk! Toen ook weer het hartje gehoord en dat was op die manier natuurlijk echt luid en duidelijk!!

We hebben 10 foto's meegekregen plus 2 extra voor de opa en oma :D Zo leuk!! De uitslag van de nekplooimeting/combinatietest was trouwens ook perfect! Kans van 1:17000 op Down en 1:44000 op de twee andere trisomies. Kindje dus helemaal gezond voor zover mogelijk te beoordelen was :D:D

Nu ben ik zooo benieuwd wat het gaat worden!!! Als ik naar de tweede foto kijk zie ik wat tussen de beentjes!! Wat denken jullie? Is dat de nub??

En oh ja: volgens de meting kwam de baby op 14 weken uit!! Maar dat kan echt niet qua eisprong... Loopt nu al een week voor!! Dat wordt een flinke straks ;) Hoop toch echt dat het de slanke genen van papa krijgt en niet de dikke van mama :p

Vanavond naar de babydump :D Shoppen!!! :D

Oh meiden ik ben zo gelukkig......!!!

7. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    782
    253
    63
    Wooooooooow krullie wat een onwijs mooie foto's!!!
    Jeetje zeg zo duidelijk heb ik het maar zelden gezien.
    Mijn eerste gevoel bij het zien van de foto's is een meisje :)
    Maar is puur een gevoel!

Meid ga er lekker van genieten, hoop dat jij nu ook een beetje rust hebt!

8. sunshineS1976

dank je dank je :D Mijn gevoel is ook een meisje! Maar dat is maar een gevoel... ik weet het niet!! ;)
    Ja ik ga nu echt genieten hoor!! Dit is zo'n bewijs... het gaat echt niet meer mis!
    Ga nu eerst die stomme Angelsounds op marktplaats zetten ;) Die wil ik niet meer gebruiken, het zit toch wel goed :D

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Woewoehhhh Krullie! Wat een goed nieuws!!! En wat n mooie foto's!!!
    Echt super helder! Wat n lief kopje! Dacht ook gelijk bij de tweede foto meisje! Omdat t bij n jongen Volgens mij naar boven wijst n hier meer naar beneden! Vind maar bijzonder hoor dat er n kindje in ons groeit!
    N als j eenmaal weet wat t wordt is t nog echter voor mijn gevoel!
    Krullie ben zo blij voor jullie! N lekker veel foto's mee zeg super! Echt fijn dat ze zo de tijd nam!
    Heb je de foto al bij onderzoeken en echo's geplaatst, veel nub experts!

Hou t goede gevoel lekker vast en veel plz bij babydump
    Vergeet geen parkeerkaartje te kopen
    Wij zagen die de eerste x over t hoofd; 55€ lichter nu!

Marlies, zou goed kunnen hoor.. Wanneer j kan j er aan toegeven

Hier wakker geworden met n ontzettend zere rug
    Iemand ervaring mee?

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Mijn buik leek gister avond ineens zoveeeel groter dan die dag ervoor
    Had nieuwe truitjes gekocht woensdag en die zaten echt niet zo om en op m'n buik als gister avond!
    Heb nu echt n zwanger buikje :)

11. sunshineS1976

Ooooh geniet van je buik Dtje!! :D
    Zo gaaf! Heb je nu een zwangerschapstruitje aan dan ook?
    Dat benadrukt je buik nog zoveel meer :D

Bedankt zeg voor de tip van het parkeerkaartje! Hele goeie! ;)

Heb voor jou ook nog een tip! Heb de nekplooimeting vanmorgen in het ziekenhuis in Vlissingen gehad en daar werd ons nog verteld dat er zaterdag 29 september van 11 tot 16 uur "open dag" is op het geboortecentrum. En dat er op die dag dan gratis echo's gemaakt worden! Iedereen mag komen kijken, of je nu bij de gyn of de vk loopt. Kreeg de tip om zeker te komen, al is het maar voor de echo. Dan ben ik een week of 17 en kunnen ze kijken wat het wordt. Heb dus weer een volgende echo in het vooruitzicht :D

Leuk dat jij ook een meisje zegt!! Heb de foto's ook bij "onderzoeken en echo's" geplaatst ja. Zo nieuwsgierig! Het maakt het zoveel echter als je weet wat het wordt!!
    Een jongensnaam hebben we al, een meisje niet!! Moeten we ons ook maar in gaan verdiepen dan! ;)

Geen ervaring met rugpijn... misschien verkeerd gelegen? Een te lange tijd op je rug bijvoorbeeld? Het kan dat je rug een beetje kan doorzakken doordat je buik groter wordt misschien. Je even lekker laten masseren!

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Jij een hele goeie tip! Ik ga ook zeker! Misschien komen we elkaar wel tegen haha!
    Ik heb net een afspraak gemaakt voor de 20 wk die vrijdag daarvoor, de 28e ben dan 18wk 4dg en t kon tussen 18&22 wk maar rond die periode gaan we waarschijnlijk nog op vakantie.
    Ik denk dat k dan tussen morgen en die 28 sept geen echo meer plan als de uitslag morgen duidelijk is, dan trek k vier wk wel dan kunnen ze t vast en zeker ook met de 20wk echo zien.

Heb wel n aantal Zwangerschaps truitjes
    Maar die heb ik allemaal te groot gekocht eigenlijk dus draag nu grotere maten van de hm bijv en dan Zie je t ook mooi!
    Kan ik eindelijk n beetje showen zonder t op een vet rol lijkt!
    Zal foto posten vandaag oke!

Zo zo leuk naar babydump
    Lekker genieten en snuffelen!
    Ook heel veel mooie wagens, boxen ed..
    Ze hadden toen alleen geen goedkope waskussen meer dus sommige dingen kun je weer beter bij de Hema of prenatal halen
    Voor diegene die nog of al kruiken wil halen, 2 voor 20 bij de prenatal
    Wij hadden m bij babydump voor 14.25 p.s
    Maar goed Krullie volgens mij gingen jullie eerst oriënteren Op een kamertje hè
    Al online beetje gekeken en ideetjes op gedaan?
    Hoe staat t met de vorderingen betreft je trouwjurk?

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    J hebt reacties
    Zij zeggen jongen!!!

14. sunshineS1976

haha leuk he!
    Apart dat ze daar jongen zeggen :p Nu kan ik helemaal niet meer wachten...! Had voor mijn gevoel namelijk al bijna roze truitjes gekocht ;)

Die 4 weken zonder echo trek je wel!! De tijd vliegt toch al zo snel voorbij! ;) Wie weet komen we elkaar nog tegen ja in Vliss haha ;)

Gaaf dat je 20wk echo al gepland staat! Wist niet dat het binnen die weken moest! Weer wat geleerd ;)
    Goed dat je het nu al gepland hebt staan omdat jullie misschien nog samen weggaan. Al een idee waarheen????

Qua trouwjurk: had die winkel in Rotterdam een mailtje gestuurd en kreeg heel snel een uitgebreide en enthousiaste mail terug. Dat voelt al super dus. Kan nu een jurk bestellen in mijn huidige kledingmaat en de jurk kan altijd nog een maat ingenomen of uitgelegd worden , ongeveer 4 weken voor de bruiloft. Kan ook na de bevalling een jurk uitzoeken. Dan is er wel een beperktere keuze in modellen omdat ze veel moeten bestellen wat zo'n 5 maanden duurt, maar ze hebben ook een vaste voorraad waar genoeg bij kan zitten.
    Ik wacht nu op bericht van mijn moeder en beste vriendin welke zaterdag ze binnenkort kunnen, want dan wil ik er gaan kijken en het een en ander gaan passeN!

Nog nooit bij babydump geweest, heb er zo'n zin in!!
    Thnx voor de kruiken tip! Ik moet snel eens gaan vragen aan schoonzus wat ik van hun over kan nemen (dat blijft rouleren in de familie is de bedoeling) en wat ik dus nieuw mag aanschaffen.
    Qua babykamer gaan het witte meubeltjes worden! Nu nog kijken welke!

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O nou super gaat helemaal goedkomen met je jurk! Eerst f lekker oriënteren! Leuk!

O gaaf dat rouleren! Bijzonder!

Mooi hoor wit, ze hebben daar n mooi aanbod in!

Uh waarschijnlijk last minute dom rep of Mexico! Kan niet wachten!

Ja die weekjes trekken we wel gaat nu al zo snel!

16. sunshineS1976

Weet je hoe dat met inentingen zit dan voor die landen tijdens je zwangerschap?
    Kan dat geen kwaad? Of heb je alle inentingen ooit al eens gehad en ben je nog steeds beschermd??

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ben voor 10 jaar beschermd! En de kans dat je in riu iets oploopt is minimaal! Ben in beiden landen eerder geweest.

O snap dat je niet meer kan wachten! Bij mij zeiden er een aantal n meisje en blijf voor m'n gevoel een jongen krijgen
    Morgen weten we t hopelijk!

18. sunshineS1976

Ja ik denk ook echt een jongen bij jullie! ;)
    Kunnen we morgen mooi foto's vergelijken, weet ik misschien ook weer wat meer ;)

Dat is mooi dat je 10jr beschermd bent, dan kun je er gewoon heen ja :) Wat een lekker vooruitzicht zeg!! Gaat het een last minute worden??
    Ik kwam gister een gave aanbieding tegen: 8 dagen Turkije of Egypte, 5 sterren all in en ook echt niet duur! In de herfstvakantie! Maar ja in de herfstvakantie zouden we eigenlijk aan het kamertje gaan beginnen...en we zouden sparen voor de bruiloft :p Maar het idee om nog lekker saampjes naar de zon te gaan is toch ook wel errug lekker!!
    Domin republiek of Mexico lijkt me echt zalig, echter wel iets te duur voor ons nu denk ik!

19. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @krullie wauw wat een prachtige echo! En wat een super nieuws!!! Genieten meid!!!! Gek genoeg denk ik een jongen te zien. Maar als het maar gezond is toch???? En zo te zien en lezen komt dat helemaal goed.

@Dtje mijn buik lijkt ook explosief gegroeit in een paar dagen tijd. Of ik wil dat het zo is :)

Verder niet zo veel nieuws van hier, ben erg moe.... kan de hele dag wel slapen hahahaha

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Bizar hè Marlies
    Van de een op de andere dag!
    Denk dat t wel kan, las n keer op forum ook terug, had ineens n buik! Uit niets haha
    Lekker luieren en hou je ijzer goed op peil!
    Mochten we maar n red bul :p

Deel Deze Pagina