Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

ooooooh een redbull!!!!!
    Begin dr niet over! Was ik vroeger aan verslaafd!! En dan het liefst het halve glas ook nog eens met rode vodka....
    Mag het niet?? Volgens mij kan 1tje geen kwaad, maar echt goed is het niet denk ik.

@Marlies: het maakt me ook helemaal niet uit wat het wordt! Ben met beide zo ontzettend blij! Wil het gewoon zo graag weten :p
    Wat jij vandaag hebt had ik gisteren. Wisselt zo sterk per dag!
    Ik had gisteren ook een buik, liep ook alsof ik hoogzwanger was voor mijn gevoel. Vandaag weer nergens last van.
    Lekker slapen hoor als je daar behoefte aan hebt!

In een zwangerschapsboek staat ook dat je buik vanaf 12 weken erg hard kan gaan groeien en dat het buikje wat je gaat krijgen écht de baby is, die gaat nu de groeispurt van zijn leven maken!

Ik hoop dat we snel allemaal op de 20 weken zitten ;) :p

2. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    782
    253
    63
    Krullie, ik wil die angelsound wel van je overnemen!
    Heb er 1 van kijkshop maar dat is echt niets.

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja dat heb ik ook gelezen! Laat te maar lekker groeien! Kunnen we ons in de winter er naar kleden want in de zomer lijkt me toch niet lekker zo een dikke buik!

Nou, op t blikje staat al dat t wordt afgeraden voor zwangere vrouwen en dat met name om de hoge dosering cafeïne
    En cafeïne wordt zowiezo afgeraden, dus drink t hooguit in de Ice tea of een glaasje cola..
    Vind wel moeilijk soms want ik dronk echt elke dag red bull tot we besloten voor kindertjes te gaan..
    Maar tijdens m'n bevalling staat een 4 pack klaar
    Dat eis ik!

4. sunshineS1976

haha goed idee D, redbull tijdens je bevalling!!
    Ik ga mijn bevallingsplan alvast schrijven! ;)

Oh Miracle, dat zou makkelijk zijn!! Moet wel opgestuurd worden denk ik he? Woonde jij nou in Spanje? Of was dat iemand anders? Ben het even kwijt :p Sorry :p

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
  6. sunshineS1976

Anders wegen de verzendkosten niet op tegen de prijs denk ik :p

7. sunshineS1976

Oh waauww D!! Je lijkt wel bijna 20 weken!! Echt prachtig! Ben jaloers!!

8. sunshineS1976

Ik heb alles nog in de verpakking zitten, snoertjes en koptelefoon heb ik niet gebruikt, heb de oortjes van mijn Ipod gebruikt. Die schijnen beter van kwaliteit te zijn.
    Heb er ook 2 grote flessen gel bij.

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    All i need is red bull en waarschijnlijk een ruggenprik
    Ik kan me geen voorstelling maken van de pijn 😖

10. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    782
    253
    63
    Haha nee ik woon bij Rotterdam :)
    Zeg maar wat jij er voor hebt betaald en dan krijg je dat er gewoon voor.

11. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hey meiden,

Iedereen ontzettend gefeliciteerd met de evho's! Wat fijn dat het bij iedereen goed zit zeg. Zeker bijzonder om 2 tweelingmoeders erbij te hebben. En krullie: wat een onwijs mooie foto's zeg. Zo enorm duidelijk! Ook fijn dat je nu durft te gaan genieten.

@d, mooie buik hoor. Mijne is ook al bijna net zo bol als die van jou.ik zie echt zoveel moeders op school er naar kijken. Die hebben het echt wel allemaal door. Over 1,5 wk vertel ik het op een informatieavond en daarna aan de kids.

Ik ga standje relaxed aanzetten na weer en week werken ben ik op...!heb nog lasagne over die ik ga opwarmen, heerlijk en makkelijk!!

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Lekker met de Beentjes omhoog en niks meer doen Caroline! Heb je wel verdiend! Heeft je lasagne gesmaakt? Hier pasta met scampi's op t menu en een lekkere salade :)
    Voice of holland begint weer, leuk!!!
    Ah dan zal t voor hen wel op z'n plek vallen als je t bekend maakt!
    Leuk leuk!

13. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Jaaaaa, heeeerlijk weer THE voice! Beentjes liggen hier ook omhoog, joggingbroek aan! Ben benieuwd hoe trijntje is. Ik vond Angela altijd zo'n heerlijk mens...!

14. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Hallo meiden,

Hier hangt nog iemand met de beentjes omhoog naar de voice te kijken. Kwam net overeind en wauw mijn liezen... pfff.

Mijn fysio gaat even met een bekken therapeut overleggen in de praktijk of ze me op voorhand al wat tips kunnen geven omdat ik niet heel groot ben ( 1.63 ) en een twins moet baren hahaha...Wel lief dat ze zo meedenken ook daar.

Nou ik denk ( hoop ) dat de reclame nu wel bijna voorbij is.

Tot morgen meiden!

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahaha allemaal kijkend naar de Voice ...
    Leuk leuk!
    Alleen voorheen waren er toch meer optredens achter elkaar? Beetje veel erom heen nu hè?
    Vond die blonde dame met dat groene jurkje wel erg goed!
    Ben der naam al kwijt!
    Ja Angela is leuk!!! Maar trijntje doet t ook wel leuk hè?!

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik heb ook vandaag paar steekjes gehad in m'n liezen, en m'n darmen zitten ook niet maar waar ze zaten want als ik nu darm krampjes heb auwwwwie
    Zeker goed van je fysio!

17. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Die blonde was echt fantastisch!! Ze heet volgens mij Sandra. Little train (;)) deed het zeker goed. Er is zeker veel eromheen nu, maar las ook dat er nu 7 blind auditions zijn tov 5 bij de eerste serie.

@marlies: zeker goed van de Fysio. Beter nu al om goede tips te krijgen. Enneh, ik ben 1.61 m...... Ook mini!

Ik heb de laatste tijd zo'n pijn in mijn bil, beetje bovenin, telkens als ik bv opsta of buk. Zo vervelend! Hopen dat het snel minder wordt.

Slaap lekker allemaal!!

18. sunshineS1976

hahahahaha schitterend

Maar goed dat je je geen voorstelling kunt maken van de pijn... dan zouden we het niet meer doen denk ik ;)

Ruggenprik is ook mijn idee!!

19. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    poeee die liezen kunnen soms echt pijnlijk zijn he meiden! Ik heb het maar een paar x per dag met een gekke beweging, hoesten of niezen, maar tjee.. Ik lag gisteren even bij mijn vriend op de computerkamer op het logeerbankje en toen ik overeind kwam kreeg ik zo'n pijnlijke steek dat ik het uitriep van de pijn en werd er gewoon duizelig etc van.. Mijn vriend helemaal bezorgd, meteen naar mijn toe, wat is er? hahah wel lief!
    Was gisteren de hele dag flink misselijk.. Wat gek.. Zo heb je de eerste 11 weken nauwelijks misselijkheid en dan begint het, terwijl het eigenlijk minder zou moeten worden haha.. Ach jaa gekke twins, zijn mama gewoon aan het pesten!
    Maandag heb ik een gesprek in het ziekenhuis over de combitest etc. Ik denk niet dat we het doen, maar misschien weet zij nog wat te zeggen waartoe ik toch besluit het te doen.. moeilijk moeilijk..

20. sunshineS1976

Leuk leuk leuk The voice!! Angela vond ik toch wel fantastisch hoor! Trijntje lijkt me niet zo...
    Al heeft ze wel een prachtig babyliedje waar de tranen bij over mijn wangen lopen als ik hem hoor!!

Trijntje Oosterhuis - Nu dat jij er bent - YouTube

@Caro: was de lasagna lekker?? Ik ga het ook maken vanavond! Met een lekkere salade erbij!
    Leuk dat je het binnenkort gaat vertellen aan de ouders en kindjes! Een leuk idee ervoor? Ik heb een buikband met een vraagteken erop. Zo wil ik het mijn leerlingen "vertellen".

@Marlies: goed idee om dat nu al te bespreken hoor wat betreft je bekken. Een kind is al heftig, laat staan twee, zeker als je niet al te groot bent.

@D: spannend vandaag!! Hoe laat moest je ook alweer? We zullen je de hele dag wel niet zien dan, het is ook wel even rijden! Veel plezier!!

Ik heb hier ook steken links en rechts. Duidelijk de banden lijkt me. Maar houd ook nog steeds buikpijn onderin mijn buik. Blaasontsteking is het niet, maar wat dan wel. Echt buikpijn hoor je niet te hebben.. ik voel niets als ik in mijn bed lig, maar als ik zit of loop heb ik er wel last van. Anders maar even naar de huisarts. Kan me nog steeds niet aanmelden bij een vk praktijk, moet over 3 weken weer naar de gyn en dan wordt bepaald of ik naar de vk mag.

Deel Deze Pagina