Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by D83, Jun 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Linss: ja dat kan soms bij bepaalde bewegingen flink pijn doen!
    Ik heb dus ook dat ik meer kwaaltjes heb dan voor de 12 weken! Irritant, dat hoort niet!! ;)
    Je hoeft de combinatietest niet te doen hoor en ik vind ook niet dat het zh je daarin moet overhalen. Het kost je sowieso geld. Je moet maar zo denken dat de beebjes gezien jullie leeftijd en als er geen ziektes in de families zijn, kerngezond zijn.
    Bij ons ook. Bij de screening zeiden ze dat het eigenlijk niet nodig was, maar ik wilde het gewoon graag. Gewoon om het beebje nog eens te bewonderen en een beetje zekerheid te hebben. Ben wel superblij dat ik het heb gedaan! De rekening zal nog wel komen ;)

2. sunshineS1976

Ik heb de the voice niet kunnen kijken omdat we zijn gaan shoppen bij de baby dump!!

Echt zooo gaaf om zo'n babywinkel nu eens voor jezelf in te lopen en niet voor een cadeautje voor iemand anders!
    We zouden alleen nog maar gaan oriënteren (volgens vriendlief dan :p ) maar ik wilde al wel iets meenemen. Een wippertje ofzo.
    Maar we liepen langs de kinderwagens en ik was op slag verliefd op een donkerpaars model!! En een geweldige prijs, met gratis maxi cosi en reistas!
    Een leuke verkoopster liet ons rondjes rijden met de wagen en we hebben hem goed uitgetest. De wieg is er zo vanaf te halen om er de maxi cosi of het buggygedeelte op te klikken. Ook makkelijk in elkaar en uit elkaar te klappen. En hij reed heerlijk! Was gewoon verliefd en ik moest 'm hebben :p
    Daar was vriendlief minder blij mee, die wilde eerst nog verder rondkijken, maar dat hoefde wat mij betreft echt niet. Ik weet wat ik wil!
    Dus we hebben hem besteld :D Levertijd: 8 weken! Boehoe! Dat duurt nog wel even :p Had 'm graag meteen al mee willen nemen om hem in de hal neer te zetten... elke dag alvast een beetje zwijmelen! Babykamertjes is ook een levertijd van 3 maanden zei ze, soms 4, dus dat moeten we ook maar snel gaan regelen!
    Mooie meubeltjes zeg bij Babydump en ook echt niet duur. Vriendlief wil ook nog bij andere zaken gaan kijken dus dat doe ik dan maar voor hem ;) Hij vind de paarse wagen trouwens ook wel cool hoor, het staat hem goed!! ;)
    Ik vind dat paars trouwens ook goed voor een jongen kan. Ja toch??

Transaction Combi Purple | Transaction + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump

3. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah super Krullie! Hoe kun je nou ook zo n mooie winkel inlopen en niks kopen?! Er staan ook zoveel mooie wagens en dan krijg je er nog een maxi cosi en reistas bij, Sja dan is de keuze zo gemaakt hè! Super leuk!
    Nog even geduld voor hij er is! Fijn
    Dat je nu lekker voor jullie zelf kunnen shoppen hè!
    Bij de van Belle in Vlissingen hebben ze ook van die mini slaapzakjes voor in de maxi cosi, heb r wel al in op de zomermarkt gekocht maar die is toch wel iets wat groot dus denk dat k die nog wel ga halen, in feb is t nog best koud hè en dit heeft ook Echt hoofd bescherming ed!
    Meiden ga opschieten, 12u vertrekken 1u 45min rijden zeggen ze, maar gaan nog f lang Ah voor wat lekkers en tanken..
    Moeten er 14:45 zijn!
    Thumps up Ladies! Jullie horen me als ik weer in nl. ben
    Fijne dag allemaal!

4. sunshineS1976

Heeeel veel plezier Dtje!!! Zo dat is inderdaad een eindje zeg!!
    Maar de terugweg wordt het leukst, zwijmel de zwijmel!!

Thnx voor de tip! Ken die winkel niet, maar kom ook niet vaak in Vliss. Een slaapzakje lijkt me idd erg handig voor in de maxicosi, het kan zeker koud zijn de eerste maanden!

5. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Hey meiden,

@dtje.... spannend.
    @krullie.. wauwwwwwwww wat een super wagen in een super kleur. En ja hoor paars kan bij beide. Helemaal goed! Ik heb een rode en dat kan ook voor beide. ( moet ook wel he? stel dat het een jongen en een meid worden )

@linsey.... ik ben ook nu pas misselijk aan het worden hoor en ook ik schreeuwde het uit gister avond bij een verkeerde beweging.

Ik eet echt te weinig op dit moment maar de gyn zei dat ik goed moest blijven drinken. Bracht een dinnetje net een pan soep met een stokbroodje voor me. Lief he?
    Dus ik stort me hier nu lekker op.

6. sunshineS1976

@Marlies: tuurlijk kan rood ook voor beide!! Zou geweldig zijn zeg, een jongen en een meisje! Koningskoppel!
    Drinken is idd belangrijker dan eten! Dat moet je zeker goed in de gaten houden! Lief en lekker zeg die soep!!

Ik ga weer een lekkere tosti maken :D Of misschien wel twee :p

7. sunshineS1976

@Miracle: is het goed als ik de Angelsounds maandag op de post doe? Anders moet ik vandaag speciaal de deur nog uit... ben lui en make-uploos :p

8. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Nou bommetje vol nu... beker melk, sinaasappel, vier stukjes stokbrood en halve kom soep. Goed bezig... pffffff...

9. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

Jul 11, 2012
    782
    253
    63
    @krullie, nee joh geen probleem! Ik maak het geld vanavond over :)

10. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    zooooooo heerlijk een uur geslapen. Had het blijkbaar even nodig en vannacht zie ik wel verder. Net twee bisquitjes naar binnen gewerkt met een beker thee. Zit meteen weer bommetje vol maar dat is dan maar weer binnen.

Hebben jullie het ook zo koud vandaag???? Heb lange mouwen en sokken aan... brrrrrrr

11. sunshineS1976

Mooi zo Miracle :p Lig hier lekker voor pampus op de bank :p

@Marlies: nou je krijgt genoeg binnen zo te lezen hoor! ;)
    Ik heb het helemaal niet koud, heb een spaghettitopje aan en een lange broek. Mijn voeten zijn superwarm, ik ruik ze ook! Heel irritant, ik heb teenslippers maar toch zweetvoeten!

12. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

Jul 11, 2012
    782
    253
    63
    Ik ben aan het werk vandaag. Valt toch wel weer ff tegen zo'n 1e dag!

13. sunshineS1976

he bah Miracle! Succes/sterkte vandaag! Hopelijk gaat de tijd snel!

14. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Even een ego berichtje lees later terug!

Its à BOY!

We zijn zo blij :)

Aantal 3d Foto's Komen er aan! Geslacht heb ik alleen op dvd!
    Overduidelijk een jongen! :)

15. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

Jul 11, 2012
    782
    253
    63
    Ooooh wat gaaf D!!!

16. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
  17. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
  18. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Wauwwwwwwwwwwww wat mooi. En een jongen!!!!!!!!! Super!

19. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

Jul 11, 2012
    782
    253
    63
    Wat een mooie foto's!!!!!

20. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0