Waaauww!! Dtje!!! Woehoee!! Gefeliciteerd!! Een jongen!! Supergaaf Dacht ik al! Heb ik het toch goed Prachtige foto's!! Wat zullen jullie genoten hebben!! Ik wil nu eigenlijk ook naar Lommel haha... weet niet of ik nog wel 4 weken kan wachten Je bent nu zeker de hele tijd naar de dvd aan het kijken
Hihi ik zei net tegen mn hubby toen thuis kwam dat ik ook voor een pretecho wil gaan! Helemaal geweldig! Ga me er gelijk even in verdiepen
😍 dankje Ik zeg doen echt! Het is t meer dan waard om een stukje te rijden! Ze zag t vrijwel meteen maar wilde t Echt zeker zeker weten voor ze t zou zeggen maar voor ze t zei hadden wij zelf al een vermoeden Durfde t alleen niet te geloven nog! Nee, we zijn sinds we terug zijn op ons neefje passen en ben gesloopt Hij was ontroostbaar toen we m ophaalden en is nu net een half uurtje aan t slapen.. Hij is ook nog maar 7 mnd En zo vaak hebben we m laatste tijd niet kunnen zien dus hij voelt zich niet zo getrouwd nu met ons Zo zonde.. Je voelt je zo machteloos als je zo n kleintje ontroostbaar ziet huilen En echt alles wat je maar kan bedenken heb geprobeerd.. Ik post morgen weer dames, f bijkomen! Slaap lekker!
Goedemorgen!!! Wat een triest weer zeg. Dan moeten we het binnen maar gezellig maken Ik wil ook een pretecho!! Maar eens even kijken hoe wat waar. Aan de andere kant krijg ik al elke 3 a 4 weken een echo. Maar ja dat is niet voor de fun natuurlijk. Volgende echo ben ik 15.3 week, wie weet is er dan 1tje die er goed voor ligt en kleur bekend. Zou leuk zijn. Maar dan ben ik nog nieuwschieriger naar nummer 2. Geloof dat ik vandaag wel lekker energiek ben dus straks maar eens goed door huis heen. Vanmiddag visite hier dus gezellig!!! Fijne dag allemaal
Ik ga vandaag troep ruimen. Wil beginnen met weg brengen van oude kleding en dan langzaam richting zolder zodat ik daar ruimte kan maken om een logeerkamer te maken. Op die manier kunnen we langzaam maar zeker beginnen met de babykamer Einde van de middag gaan we onze nieuwe loungebank ophalen! Heb er zin in! Ik merk dat ik ook meer energie begin te krijgen en zolang ik om de 2 uur eet ben ik bijna niet meer misselijk. Fijne zondag allemaal!
Hey lieve meiden. Ten eerste @d: wauwieeeeeeee!!! Wat een mooie foto's zeg en hoe tof dat je al weet dat het een jongetje is!! Te gek! Gefeliciteerd!! @miracle: merk hetzelfde. Begin ook echt meer energie te krijgen en ben niet meer de hele dag misselijk. Durf al bijna hardop te zeggen dat het bijna helemaal weg is. Zelfs met opstaan hoef ik geen cracker meer te eten, zolang is maar voor t slapen gaan nog wat eet en idd ook over de dag verspreid blijf eten. Fijn!! Leuk dat je al langzaamaan begint met opruimen ed. Ik ben bezig met oriënteren op meubeltjes voor de babykamer. Zooooo leuk om te doen! @krullie: had ik je al gefeliciteerd met je mooie echo??! Ja toch??! (zwangerschapdementie...). Wel tof die kinderwagen!! Ken dat merk helemaal niet! Mooie grote wielen, dat zoek ik ook voor bij ons achter in t bos. Ik neig naar de wagen van maxicosi, dan gewoon de zwarte. Maak ik m leuk met dekentjes ed. Maar ga binnenkort ook eens naar babydump. Lijkt me zoooo leuk als ik dat zo hoor. Ben idd benieuwd of ik me dan kan beheersen...! @marlies: een rode wagen is idd ook erg handig. Kan voor beide! En wat een weer idd.... Lekker een binnendagje, moet er alleen uit voor ze hond, maar dat is wel lekker, het bos in! @pijn in bil/si-gewricht: ik heb de laatste 2 weken continu pijn in m'n bil bij m'n si-gewricht en stuitje. Vooral met opstaan, traplopen, op 1 been staan en bukken. Heb vroeger op een hoog niveau aan turnen gedaan en ben van mezelf hypermobiel. Begin me steeds meer zorgen te maken... Ben best bang voor bekkeninstabiliteit uiteindelijk... Mijn ha zei vroeger al dat ik in de toekomst veel last van mn onderrug, heupen en bekken zou kunnen krijgen door t intensief turnen... Herkennen jullie deze pijn?? Zal ik maar vast naar de ha of Fysio gaan?? Of is t normaal om dit nu te voelen??! Fijne dag allemaal!!!
@caroline..... ik zou morgen gaan bellen met een fysio. Dit zijn idd de sympthonen voor bekkeninst. Mijn fysio zei namelijk dat als ik dat voelde ik meteen aan de bel moest trekken ivm beginnende bekkeninst. Misschien valt het mee hoor maar er op tijd bij zijn is nooit verkeerd. Ik heb nog steeds niks uitgevoerd hier vandaag. Oeps en om half twee komt de visite. Ik werk me zelf omhoog van de bank en geef me zelf een trap onder mijn kont..... laters.....
@Marlies: haha ik dacht dat je zoveel energie had? Ga eens iets doen dan! Inderdaad shitweer...en als we weer moeten werken wordt het weer 23 graden met zon... grmbl! @Dtje: snap dat je gesloopt was!! Wat leuk dat jullie op je neefje passen! Wel jammer dat hij niet zo vertrouwd met jullie is, kan me dan voorstellen dat hij een beetje overstuur is. Maar heb ook gelezen dat rond de 7-9 maanden de baby erg eenkennig kan worden en door niemand anders dan zijn ouders verzorgd wil worden. Zit je lekker op je blauwe wolk? @Miracle: thnx! Pakketje gaat morgen op de post! Ik wil ook gaan opruimen en de rommelkamer leeghalen. Er moet nog veel geklust worden voor die kamer zo mooi en strak is zoals ik hem wil. Succes vandaag, hoop dat het je gaat lukken. Ik ben er nog te lui voor! @Caro: dank je Je moet ook zeker snel naar de babydump gaan hoor! En weet wel zeker dat je dan iets koopt, zoveel moois! Ik kende het merk ook niet, maar ik las ergens dat het een versie van Mutsy is en dat ken ik wel. Ik vond 'm echt supercool en dan ook nog voor zo'n prijsje, kon 'm niet laten staan! Ik zou zeker aan de bel trekken bij de ha of de fysio. Volgens mij heb je eerst een verwijzing nodig of niet? Niet te lang met die klachten door blijven lopen want ernstige bekkeninst wil je niet! Rustig aan doen hoor!
Ik plas me trouwens een ongeluk de laatste dagen! Elk half uur zit ik wel op de wc en ik drink ook heel veel, maar volgens mij komt er nog meer uit. Vannacht in drie plasbeurten een fles van MvM volgeplast. Ik ging op de weegschaal staan en ik ben dus 3 kg lichter! Niet dat ik dat erg vind.... maar als dit door blijft gaan lijkt me dat niet goed??? Misschien even langs de ha dan. Ik heb natuurlijk nog steeds geen vk die ik kan bellen omdat ik nog bij de gyn zit. Vandaag weer luier dan lui... en moet nog 6 lessen voorbereiden voor morgen bleeeh! Echt geen zin!
Nee, wil dat idd niet krijgen! Volgens mij kan t zonder verwijzing. Ga morgen maar meteen bellen, thanks voor de reacties!! @marlies, haha: heerlijk om ff niks te doen hè?! @krullie: zeker een hele mooie prijs! Ga snel een kijkje nemen bij babydump!!
@krullie ik heb wel energie maar gewoon kom ik nergens aan toe omdat ik andere dingen gewoon leuker en op mijn manier belangrijker vind hahaha.. @caroline... je hebt geen verwijzing nodig dus morgen meteen bellen! Voorkomen is beter dan genezen. Ik heb onderhand een hele afwas weggewerkt, gegeten en al vast het eten voor vanavond voorbereid. Stampot zuurkool staat er op het menu. Hmmmmm nu al zin in. Hier is de rommelkamer leeg, alles is naar zolder of weg. Dus hier kunnen we los!!!!!
Nou hier is 1 kast leeg, 6 vuilniszakken met troep en 5 vuilniszakken kleding voor de kleding container. Werd kotsmisselijk dus ben blij dat we het ff snel damen hebben gedaan. Nu maar even niets meer tot we straks de bank ophalen. @ Carolien, ik heb al sinds 7 weken last van mijn bekken. Heuvels oplopen of gewoon ver lopen lukt niet en ook moet ik opletten hoe ik zit of sta. Ik probeer voorlopig op mijn houding te letten voordat ik naar de fysio ga, maar de vk heeft me wel al voorspelt dat dit een voorbode van erger is 1 van mijn schoonzusjes zit sinds een week in een rolstoel en die heeft nog ruim 2 maanden te gaan.
@meiden ik heb denk ik niet overal op gereageerd sorry hiervoor @krullie ik zie toch dat je een zoon krijgt hahaha niet alleen gevoelsmatig maar ook ik zie duidelijk het geslacht op de 2e foto kan niet missen hoor @D83 mooi buikkie meis @D83 gefeliciteerd met jullie zoon wat leukkkkkkkkkkk @krullie maak je niet druk hoor de kleine neemt wat hij nodig heeft, en zolang je gewoon eet en drinkt hoef je je geen zorgen te maken meis hier alles goed eergisteren en gister geschrokken ineens bloedverlies, eergister een beetje niet noemenswaardig, maar gister bij mijn moeder ineens heel veel, toch maar even langs het ziekenhuis gegaan alles zag er goed uit, baby deed het goed, en gyn kon geen druppeltje bloed meer vinden moest me vooralsnog niet druk maken dus dat doen we dan maar niet, ze heeft ook me baarmoedermond bekeken die was dicht en zag er prima uit erg vreemd, sinds gister dus ook geen bloedverlies meer dus wat het was zo naar me broer en schoonzus toe
Zooo Miracle! Lekker bezig!! Je mag hier ook wel komen helpen @Mamaatje: oei meis dat moet ontzettend schrikken zijn geweest zeg!! Dat wil je niet meemaken!! Je maakt je meteen zoveel zorgen! Gelukkig zeg dat je bij de gyn terecht kon en alles gewoon goed was!! Fjew! Maar wat het dan geweest is? Een adertje ofzo wat gesprongen is? Hopelijk gebeurt het niet nog een keer want je schrikt je gewoon de pl**ris! Grappig dat jij ook een jongen zegt!! Hier op het forum lees ik dat ook en ook mijn moeder, zwager en wat vriendinnen zeggen dat! We moeten nog even geduld hebben...! Echt wel raar, had vanaf t begin echt t gevoel van een meisje Maar ja mijn gevoel heeft er wel vaker naast gezeten. Misschien wordt het dan wel een heel meisjesachtig jongetje
Miracle en Caroline, wat vervelend! Miss idd goed om toch contact te leggen met de fysio, al is t idd maar om tips rondom je houding en bewegen te krijgen! Voorkomen is beter dan genezen! J wilt echt niet in n rolstoel Zo j bent lekker aan t ruimen geweest zeg miracle! Fijn dat j hulp had! Is t gelukt met de bank? Marlies ook veel gedaan! Ik heb gister Niks kunnen doen n vandaag waren we zo laat wakker en zijn we nog f naar de stad geweest voor outfitje mutsje en n pyamaatje, So cute En toen zijn we nog f langs m'n mama geweest n die heeft ons toch verwend met leuke trappel pakjes, n spijkerbroekje, tshirtje, rompertjes, dik jas van Micky mousse uiteraard donkerblauw hihi Net de dvd laten zien aan mama, ze is ook zo blij voor ons en de telefoontjes en whats appjes stromen binnen! Jeetje mamaatje Dat is f schrikken zeg! Gelukkig allesz goed met de kleine en verder niks te zien, denk ook n gesprongen adertje? Hopelijk heb je er geen last meer van! Dames bedankt voor jullie felicitaties!
aaah superleuk Dtje al die cadeautjes en verwennerij!! Hebben jullie ook iedereen ingelicht dat het een jongetje gaat worden??
Hey meiden, @mama... sjee das schrikken... @all... even een snel berichtje. Ik heb vanmiddag een boek kado gekregen waarbij de tranen me over de wangen lopen van het lachen. Heb nog maar 2 hoofdstukken gelezen maar ik weet nu al dat het uitgaat vanavond. Het is van Claudia de Breij en heet: Krijg nou tieten en andere zwangerschapsverschijnselen.... Echt zo grappig geschreven met een stuk humor waar alleen zei mee kan komen ( eh je moet er wel van houden natuurlijk) Mijn vriendin had het gekregen en nu kreeg ik het. O er is voor de mannen ook een leuke variant van Kluun. Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Ga weer even verder..... ik denk tot morgen hahaha... Fijne avond allemaal!
Leuk cadeau Marlies! GOeie tip, ga er eens naar kijken! De mannenvariant ken ik ja, heb ik toen voor vriendlief gekocht en ik heb m zelf de eerste dag in een paar uur uitgelezen. Vond die ook schitterend!
Ow wat leuk zo n boek! Lekker lezen liesje! Ik kom er achter dat in de dvd een echo foto zat met daarop t geslacht middels pijltje aangeduid! Hier is Ie dan! Ons piemelke 😜 http://i.imgur.com/qc0sg.jpg